Pro evolution soccer 2012 | XBOX 360

Terova

No Trolls
Gold User
Dec 1, 2007
12,955
نام
محمد امین
سلام

ft90j194gzkhowt8ya1p.png


امروز شرکت کونامی تایید کرد نسخه جدیدی از سری بازیها ورزشی Pro evolution soccer 2012 را در پاییز امسال عرضه خواهد کرد
کونامی همچنین به این نکته اشاره کرد که فاصله ای بین PES و FIFA وجود ندارد و آنها قصد دارن با یک توجه وِیژه به این بازی پیشرفتهای بیشتری را در این سری به ارمغان بیاورند..

با توجه به صحبتهای کونامی باید تا E3 امسال منتظر ماند تا شاهد پیشرفتهای جدید این سری باشیم..

PES که یک بازی شبیه ساز فوتبال هست سالهاست توسط شرکت ژاپنی کونامی ساخته می شود و طرفداران بسیار زیادی خصوصا در زاپن دارد.


Konami Digital Entertainment اخیراً از برنامه های جذابش برای PES 2012 که در پاییز 2011 برای پلتفرم های PS3,Xbox 360,PSP,Wii,PS2 و PC انتشار خواهد یافت و به طور اختصاصی از لیسانس UEFA Champions League و UEFA Europa League بهره می برد پرده برداشت.
"برای من هدف نهایی در سری PES این است که تجربه بازی در کنسول مشابه این که یک فرد به تماشای مسابقه فوتبال می رود و یا آن را از طریق تلویزیون تماشا می کند باشد."این سخنان (Seabass)Shingo Takatsuka ست،Creative Producer سری PES؛"ما با مشاوره با فوتبال دوستان سراسر جهان به طور بی وقفه ای در تلاشیم که بازیمان را طوری بسازیم که با فوتبال واقعی پیوند نزدیکی داشته باشد. این موضوع اهمیت زیادی در PES 2012 دارد و کلیدی برای ارائه بهترین تجربه فوتبال در یک عنوان کنسولیست."
به همین منظور PES 2012 هم راه کونامی را در مشاوره هم با دوستداران سری PES و هم فوتبال دوستان ادامه خواهد داد تا نگاهی باورگرایانه،درگیرکننده و در عین حال قابل اجرا به فوتبال امروزی داشته باشد.به همین دلیل کانون توجه در PES 2012 غریزه فوتبال و به طور اخص کار تیمیست. Seabass و تیم او در توکیو تلاش کرده اند که تمامی اسانس های فوتبال را از فوتبال سطح اول بازسای کنند و از اینکه موتور هوش مصنوعی بازی دچار یک بازنگری عمده شده است و تجربه ای برابر با بازی در یک تیم واقعی را به دست می دهد اطمینان حاصل کنند.
بازی تهاجمی یکی از ستون پایه های PES 2012 است و بازی جدید از یک رویکرد بازتری بهره می برد که با توجه به المان های کاملاً جدید به کار رفته به کاربران اجازه می دهد سرعت گام برداشتن بازیکنان را کنترل کنند و به این ترتیب هم تیمی ها بهتر فرار کرده و در موقعیت های تک به تک بهتر شما را حمایت خواهند کرد. بازیکن ها فرارهای فریب دهنده ای را برای کشاندن دفاع به اشتباه انجام می دهند و این به بازیکن ها آپشن های بیشتری را برای جلو بردن توپ وقتی که تحت محاصره قرار گرفته اند می دهد. پس تیم بهتر به مانند یک هویت واحد عمل می کند و بهتر به حرکات بازیکن با توپ واکنش می دهد و سعی می کند که تیم مقابل را به اشتباه بکشد.
یارگیری های منطقه ای و دفاع موقعیتی نیز به طرز گسترده ای ارتقا یافته اند و سبب شده است که بازیکن ها تلاش بیشتری جهت شکستن سد دفاعی تیم حریف از خود نشان دهند. در عین حال یک سیستم انتخاب بازیکن جدید تعبیه شده است که با آنالوگ سمت راست می توانید هرکدام از بازیکنانتان را که بخواهید انتخاب کنید. این به کاربران اجازه می دهد که هم تیمی هایشان را در هر کجای زمین فوتبال که باشند انتخاب کنند و به خطرات واکنش سریعتری داشته باشند و حملات را سریع تر خنثی کنند. روی حفظ توپ هم کنترل بیشتری وجود خواهد داشت. مدافعین حریف(هوش مصنوعی) نیز قادرند که نفوذپذیری خط دفاعی را کاهش دهند،خودشان را در موقعیت بهتری قرار دهند و حریفان را بهتر تعقیب کنند.انتخاب بازیکنان در ضربات آزاد همچون ضربه دروازه،کرنر و پرتاب ها نیز بهبود یافته است و به کاربر اجازه می دهد که بازیکن خاصی را هدف بگیرد و باقی بازیکنان با دویدن هایشان مدافعین را از موقعیت خارج کنند و امکان نفوذ و فرار بازیکن را فراهم سازد.

PES2012_event06_1-600x337.jpg


فیزیکی بودن فوتبال سطح اول نیز در PES 2012 به چشم می خورد و در این قسمت نیز کونامی، سری را به جلو برده است.مدافعین با تکیه بر قدرت و قامتشان بازیکنان را مجبور می کنند که از توپ فاصله بگیرند درحالیکه مهاجمین و بازیسازان از توانایی های منحصربفردشان برای مغلوب کردن یارگیرها استفاده می کنند. برخوردهای سخت تر و دقیق تر سبب می شود که بسته به نحوه جدا شدن آنها از توپ در تعادلشان دچار مشکل شوند. نکته مهم قضیه این است که کنترل کاملاً از دست نمی رود و به بازیکنی که کنترلش دچار مشکل شده این اجازه را می دهد که دوباره کنترلش را به دست بیاورد.
نتیجه بازی ایست که بیشتر از همیشه ویژگی های کلیدی برترین بازیکنان دنیا را به تصویر می کشد بدون اینکه بالانس را برهم بزند و یا به یکسری بازیکنان خاص اجازه دهد که رقص کنان و درحالیکه هیچ چیزی جلودار آنها نیست از دفاع حریف عبور کنند. همراه بودن این موارد با انیمیشن های کاملاً تکامل یافته،تکنیک های نورپردازی با جزئیات بیشتر،تنوع بیشتر style های بازیکنان،ارتقا موقعیت های توپ های مرده،تاکتیک های گسترش یافته و سیستم پاس کاری جدید وقابل شخصی سازی بدین معنیست که به درستی PES 2012 اسانس فوتبال سطح اول را با خود دارد.
"کار تیمی چیزیست که تیم های رده اول را از تیم های سطح پایین تر جدا می کند و مرکز همه چیز در PES 2012 است."Takatsuka با افزودن این مطالب گفت:"PES 2012 روی المان های بنیادی فوتبال طراز اول تمرکز کرده است. بازی تهاجمی،آزادی حرکات،ایجاد فضا و اتحاد بازیکنان هم در حمله و هم در دفاع. ترکیب این المان ها باعث می شود که بازی ای خلق شود که مانند یک بازی واقعی جریان می یابد و فروکش می کند و در آن جرقه های خلاقیت چهره های برجسته، مسیر بازی را تغییر می دهد و به سبب یک سیستم کنترل بسیار متغیر، کنترل بیشتری بر تک تک جنبه های بازی در آن امکان پذیر است. PES 2012 هواداران را سرافراز خواهد ساخت."

در ماه های آینده کونامی اطلاعات بیشتری از PES 2012 منتشر خواهد ساخت.

با تشکر از S A A M
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Saber

PEDRAMGOLCHIN

کاربر سایت
Jun 11, 2007
4,819
نام
پدرام
مثل همیشه کونامی واسه پاییز برنامه ریزی کرده
این ویدیوی بازی رو میشه یه جا آپلود کنید که بتونیم دانلود کنیم
مرسی
 

sash2020

کاربر سایت
Jan 6, 2011
300
نام
Masoud
اميدوارم بيشتر تو زمينه گيم پلي پيشرفت داشته باشه

سلام ، PES هر چه قدر زور خودشو بزنه به FIFA نمی رسه.من تا دو سال پیش یه PES باز حرفه ای بودم ولی از وقتی که فیفا رو بازی کردم فهمیدم 4 سال اشتباه می کردم.:((
 

u.s.a

کاربر سایت
May 19, 2009
15,108
نام
حسین
آقا این ویدیوی برای pes 4 هست.من نمیدونم چه ربطی به اینجا داره؟:d

البته از نظر مفهمومی درست هستشا.چون pes هر سال عقب گرد داره.:d
 

гадюка

کاربر سایت
Jul 21, 2008
3,974
نام
رضا
البته از نظر مفهمومی 0درست هستشا.چون pes هر سال عقب گرد داره.:d
کاملا با حرفت موافقم حسین جان.هر سال که کونامی برمیگرده میگه قراره اشتباهات بازی برطرف کنیم و بازی بی نقصی بیرون بدیم خندم میگیره.
 
  • Like
Reactions: u.s.a

A . ZoN[i]X

کاربر سایت
Aug 15, 2010
298
نام
ⒶⓁⒾ
کاملا با حرفت موافقم حسین جان.هر سال که کونامی برمیگرده میگه قراره اشتباهات بازی برطرف کنیم و بازی بی نقصی بیرون بدیم خندم میگیره.
ولی دوست عزیز pes 2011 خیلی پیشرفت کرده بود , نمیگم بازی عالی هست مشکلاتی داره هوش مصنوعی , داوری ... ولی خیلی از 2010 بهتر بود .
من هنوز به pes امید دارم !
 

Mir7anA

کاربر سایت
Oct 28, 2008
837
نام
Maj!D
سلام ، PES هر چه قدر زور خودشو بزنه به FIFA نمی رسه.من تا دو سال پیش یه PES باز حرفه ای بودم ولی از وقتی که فیفا رو بازی کردم فهمیدم 4 سال اشتباه می کردم.:((

منم fifa بازي ميكنم ولي دوست دارم كه pes پيشرفت كنه، چون اگه يه بازي بي رقيب بمونه پيشرفت نميكنه! ;)
 
  • Like
Reactions: arshiya26

Darkside Fury

کاربر سایت
Nov 23, 2007
2,606
نام
Sadegh
خدا کنه به روز های اوجش برگرده
من هم 2 نسخه هست که گذاشتمش کنار و حتی 2011 رو که اصلاً نخریدم و دیگه فیفا بازی میکنم
اگه گیمپلی و لیسانس رو خوب کنند و انیمیشن های جدید خوب میشه
اون ویدیو رو هم از پست اول بردارید
ممنون
 

Terova

No Trolls
Gold User
Dec 1, 2007
12,955
نام
محمد امین
PES هر سال از سال 2008 تا حالا داره پیشرفت میکنه اما وقتی که خیلی ها در سال 2008 از نوع گیم پلی بدشون اومد دیگه هر چقدر هم PES تغییر ایجاد میکنه باز هم سراغ این بازی نمیرن و ازش بدشون میاد..

این رو یادتون باشه شما که از گیم پلی فیفا بیشتر از PES خشتون میاد دلیل نمیشه که گیم پلی PES ضعیف باشه این بیشتر به این دلیل هست که آزادی حرکتی و جذابیت حرکتی تو فیفا بیشتره و همه میرن سمت اون..

کونامی فکر کرد با اون گیم پلی خشک نسل قبل میتونه این نسل هم اداره کنه ولی قافل از اینکه این نسل خیلی فرق میکنه ودید همه عوض شده..
 

54M113

کاربر سایت
Dec 28, 2006
4,435
نام
علی
PES 2011 از لحاظ باگ بخواي حسابش كني اگه بگم چيزي كم از 2010 نداشت دروغ نگفتم واسه فهميدنش هم بيشتر از ٢٠ ساعت بازي كنيد يه چيز هاي جالبي متوجه ميشيد دوست داشتيد فيلم هاشو گرفتم آپلود ميكنم ببينيد !
ولي اين حرف هاي كونامي هم هر سالست ديگه بنده عادت كردم يه سر سامون هم به آنلاينش بده بد نيست اينجوري يكي مثل من دو تا دسته رو نميزنه خورد كنه :d
 

Empty Box

کاربر سایت
May 2, 2009
1,190
نام
محمدرضا
من هم 2 نسخه هست که گذاشتمش کنار و حتی 2011 رو که اصلاً نخریدم و دیگه فیفا بازی میکنم

دقیقا کاری که من کردم ! و واقعا متاسفم که pes هرسال تقریبا بدون هیچ تغییر اصاصی بازی رو منتشر میکنه ...
 

Nathan Drake

Evanescence
کاربر سایت
Apr 19, 2011
6,457
نام
Amir Ho3ein
من که کلا فقط فیفا بازی میکنم ولی اگر هم PES بازی کنم میرم رو PS2 بازی میکنم با این حال که گرافیک و ... خیلی خوب نیست و باگ هم داره ولی خیلی بهتر از Pc و X360 و... هست به نظر من البته
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر