Pro Evolution Soccer 2010 - XBOX 360

HL2-GF

کاربر سایت
Apr 5, 2006
7,279
نام
نیما
به به روبن چرا تو رئاله ؟
من خودم قبول دارم PES 10 خیلی پیشرفت کرده ولی بازم باید خیلی بهتر بشه تا اون خاطرات خوب PES 5 و PES 6 تکرار بشه . گرافیک خیلی بهتر شده ! حرکات طبیعی تر شده و لی بازم زمین بازی وقتی دوربین برای ضربه دروازه یا خطا یا کرنر میاد پایین شبیه موکت هست و هیچ ظرافتی نداره ! ولی واقعا همیشه از فیزیک توپ تو PES واقعا لذت میبرم این دفعه هم عالیه . تور دروازه ها باز هم مثل هم هستن !
کلا من راضیم ! در مقابل 09 خیلی عالی شده چون اون اصلا قابل بازی نبود ! ولی 10 خیلی پیشرفت کرده .
 

KHASTE -TANHA

کاربر سایت
Apr 25, 2009
1,012
نام
محمد
نمیدونم شاید کسایی که اینجا پرو بازی میکنن پرو باز نبودن ولی من خودم از ps1 که اسمش winning eleven بود تا الان دارم فوتبال کونامی بازی میکنم یعنی تو عمرم فوتبال از این افتضاح تر ندیدم به غیر از گرافیک هیچ چیزش پیشرفت نداشت که هیچ تازه پسرفت هم داشته
1-بازی خیلی کند
2- گل زدن فوق العاده آسون جوری که تو یه بازی 10min با داداشم حداقل 7 یا 8 گل رد و بدل میشه
3-هوش مصنوعی بازیکن ها به اندازه گلابی هست
4-تیرک دروازه بیشتر میتونه توپ بگیره تا دروازه بان !!!!!!!!!!!!!!!!
5- دریب زدنش خیلی مصنوعی هست
به نظر من 09 خیلی بهتر بود آدم واقعا پاش میخکوب می شد زنده باد 09
1)اتفاقا بازی خیلیم تنده که این از امتیازات منفیه این بازیه
2)گل زدن نسبت به نسخه قبل خیلی سختر شده
3)هوش مصنوعی قابل قیاس با شماره قبل نیست.هر تاکتیکی اتخاذ کنی دقیقا به همون شکل اجرا میشه.دیگه دفاعهای کناری بی جهت دفاع رو ول نمیکنن.و...
4)مشکل تیر دروازه در فیفا خیلی بیشتر هست تا جاییکه در یه جا خوندم در فیفا دروازه جزئی از تیرک حساب میشه.
5)دریبل زدن به دلیل کمبود انیمیشن یه مقدار مصنوعی هست.
09 یه فوتبال دستی بود.خواهشا اگر هم ایرادی به این بازی میگیرید با نسخه های پیش مقایسه نکنید چون ار همه جهت غیر قابل مقایسست.
 

NiMAK2

کاربر سایت
Jan 14, 2008
496
دوست عزیز توجه کنی این بنده خدام با پرو 09 مقایسه کرده


آقا یه کاری بگید بکنیم این گل زدن اینقدر راحت نباشه دیوانم کرده
 

致命的

کاربر سایت
Apr 11, 2009
765
نام
امير اشكان
دوست عزیز توجه کنی این بنده خدام با پرو 09 مقایسه کرده


آقا یه کاری بگید بکنیم این گل زدن اینقدر راحت نباشه دیوانم کرده

يه لول super star بود كه توش دروازه بانها فوق العاده عمل مي كردند
من پچش رو براي pc ديده بودم كه احتمالا بايد براي 360 هم باشه
اين لول كمك مي كنه تا بازي جالبتر بشه
اينجا هم مي تونيد واكنش دروازه بان در اين لول رو ببينيد
 
آخرین ویرایش:

moer

کاربر سایت
Jun 20, 2009
528
نام
Masoud
آموزش pes 10

شاخص های هجومی عبارتند از :


Player Support
Support Range
Position Switch
Attacking Style
شاخص تدافعی عبارتند از :


Pressing
Defensive Line
Compactness
Defensive Strategy


اما شرح این موارد .



شاخص های هجومی :




Player Support: این شاخص بیانگر این موضوعه که در زمانیکه یکی از بازیکنان تیم صاحب توپ میشه بقیه اعضاء تیم به چه میزان رو به جلو و یا رو به عقب حرکت کنند .



همونطوریکه در بالا گفته شده هر اسلایدر دارای سه رنج و محدوده عددی بین 0-33 - 33 تا 66 - و 66 تا 100 میشه . این سه وضعیت در مورد این شاخص به شرح زیره :



محدوده 0 تا 33 : در این محدوده عددی در زمان صاحب توپ شدن یکی از بازیکنان تیم بقیه اعضاء تیم رو به عقب حرکت میکنند . در مورد این جریان توی منوی بازی توضیح داده شده که این حرکت اعضاء در جهت حمایت پوششی از بازیکن صاحب توپه ( اصطلاحا حمایت تدافعی )







محدوده 33 تا 66 : در این محدوده در زمان صاحب توپ شدن یکی از بازیکنان تیم بقیه اعضاء حمایت خودشون بصورت پیرامونی نسبت به بازیکن صاحب توپ به اجرا در میارند نه بصورت پوشش که در حالت قبل وجود داشت ( حالت استاندارد ) .







محدود 66 تا 100 : در این محدود عددی در زمان صاحب توپ شدن یکی از بازیکنان تیم بقیه اعضاء با حرکت رو به جلوی خودشون حمایتی بر اساس حرکت رو به جلوی بازیکن صاحب توپ به اجر در میاورند . ( حمایت در وضعیت تهاجمی تیم ) .








Support Range: (محدوده و فاصله حمایتی ) . این شاخص برای تنظیم فاصله اعضاء تیم از بازیکن صاحب توپه .



محدوده 0 تا 33 : در این وضعیت بازیکنان تیم از بازیکن صاحب توپ ( یار خودی ) فاصله میگیرند . ( حالت Wide)



محدوده 33 تا 66 : در این وضعیت بازیکنان تیم فاصله استاندارد خودشونو از بازیکن صاحب توپ( یار خودی ) حفظ میکنند . ( حالت Medium)



محدوده 66 تا 100 : در این وضعیت اعضاء تیم جهت حمایت از بازیکن صاحب توپ فاصله خودششونو نسبت به اون بازیکن کم میکنند .( وضعیت Narrow)



Position Switch( سوویچ موقعیت ) : این شاخص بیانگر میزان جابجایی و تعویض پست و مکان بازیکنان در طی بازیه . یکی از تاکتیهای به روز دنیای فوتبال اینه که در طی بازی با هماهنگیهایی که از قبل بین بازیکنان صورت گرفته در طول بازی بارها بازیکنان مشخصی اقدام به جابجایی محدوده بازی و تغییر پست با بازیکنی دیگه از تیم میکنند از نمونه های بارز اون میشه به اینیستا و ژاوی در تیم بارسلون و همینطور ریبری و سیدنی گوو در تیم ملی فرانسه اشاره کرد .



محدوده 0 تا 33 : اگر اسلایدر رو در این محدود تنظیم کنیم هیچ گونه جابجایی در طی بازی در زمین بین بازیکنان صورت نمیگیره .



محدود 33 تا 66 : در این وضعیت جابجایی بصورت محدود بین بازیکنانی که سبک و پست مشابهی دارند صورت میگیره بعنوان نمونه میشه به همون مثال بالا در مورد ژاوی و اینیستا اشاره کرد . ( حالت Occasionalیا گهگاه )



محدوده 66 تا 100 : در این وضعیت جابجایی بازیکنان بدون در نظر گرفتن پست اختصاصی اونها صورت میگیره . مثلا بمنظور پیاده کردن یک تاکتیک خاص ممکنه بازیکن بال با نفوذ به عمق در حالت اورلپ جای خودشو با هافک دفاعی تیم عوض کنه و مثالهای زیاد دیگه در تیمهای مختلف شاهد هستیم .( حالت Frequenceیا با تکرار زیاد )




Attacking Style: این شاخص برای تنظیم ایجاد پراکندگی و پخش شدن بازیکنان در عرض زمین مورد استفاده قرار میگیره .همونطوریکه میدونین بعضی از تیمها از عرض زمین برای باز کردن بازی زیاد استفاده میکنن ( مثل بعضی از باشگاههای انگلیسی ) و بعضی از تیمها برای حمایت یا پرسینگ و یا پاسهای کوتاه و تک ضرب و اهداف دیگه ترجیح میدن بازیکنان تیمشون بیشتر طول و یا مرکز زمین تجمع داشته باشند .



محدوده 0 تا 33 : با تنظیم کردن این اسلایدر در این محدوده عددی بازیکنان در عرض زمین پخش میشند و معمولا از سانتر برای تغیرر جناح بازی استفاده میکنن .



محدوده 33 تا 66 : در این محدوده عددی بازیکنان در یک وضعیت نرمال در عرض زمین مستقر میشند .



محدوده 66 تا 100 : در این وضعیت بازیکنان از کناره های زمین بیشتر به مرکز متمایل میشند بر اساس توضیحی که در مورد این وضعیت داده شده یکی از علتهای اینکار تدارک حمله از مرکز زمین بجای حمله از جناحین زمینه .



در مجموع اتخاذ این تاکتیک بستگی داره به توانایی بازیکنان کناری و یا میانی زمین و یا دیگر اهداف تاکتیکی تیم .



شاخص های دفاعی :



Pressing : همونطوریکه از اسمش مشخصه این شاخص در جهت تنظیم میزان پرسینگ و فشار بر روی بازیکن حریف مورد استفاده قرار میگیره .



محدوده 0 تا 33 : در این وضعیت بازیکنان تیم سعی در بریدن توپ بازیکنان حریف در حین پاس کاری اونها رو دارند . در این حالت بازیکنان فشاری روی بازیکن صاحب توپ وارد نمیکنند مگر در زمانیکه بازیکن صاحب توپ به اونها نزدیک بشه .



محدوده 33 تا 66 : در این وضعیت مثل حالت قبل بازیکنان تیم سعی در بریدن توپ بازیکنان حریف در حین پاس کاری اونها رو دارند با این تفاوت که عمل پرسینگ در زمین حریف صورت میگیره .



محدوده 66 تا 100 : در این وضعیت تعداد زیادی از بازیکنان تیم اقدام به پرسینگ بازیکن صاحب توپ میکنند و این عمل رو در هر نقطه از زمین به اجرا در میارند .



Defensive Line : از طریق این شاخص میتوان میزان فاصله خط دفاع و خط میانی تیمو تعیین کرد .



محدوده 0 تا 33 : در این حالت خط دفاع در عمق مستقر میشه و زیاد به مرکز میدون متمایل نمیشه و جلو نمیاد . در این حالت فاصله خط دفاع تا خط میانی بیشتر از حالت نرمال و معمول خودشه .



محدوده 33 تا 66 : در این حالت خط دفاعی فاصله استاندارد و نرمالی از خط میانی داره .



محدوده 66 تا 100 : و در این وضعیت دفاع تیم یک خط جلوتر میاد و خودشو به خط میانی نزدیک تر میکنه . دقیقا این حالتو میشه در تیم بارسلونای اسپانیا و همینطور تیم ملی آلمان مشاهده کرد .



Compactness :با این شخص میتوان میزان فاصله بازیکنان تیم از بازیکن صاحب توپ حریفو تعریف کرد . من دقت کردم توی چند صفحه پیش بعضی از دوستان متوجه کارکرد دقیق این شاخص نشده بودند و تعدادی از کاربران سوال کرده بودن این مورد با شاخص پرسینگ چه فرقی میکنه .



ببینید در اسلایدر پرسینگ ما میزان پرسینگ و فشار بازیکنان تیمو برای گرفتن توپ از بازیکن حرفو تعیین میکردیم . اما توی این شاخص فاصله بازیکنان تیم از بازیکن صاحب توپ حریفو تعریف میکنیم و عمل گرفتن توپ از بازیکن حریف مطرح نیست این کار برای بستن روزنه های نفوذی تیم انجام میشه در حالت پرسینگ بازیکن برای گرفتن توپ کاملا به بازیکن حریف نزدیک میشه و چه بسا حریف اونو دریبل کنه و اون جا بزاره اما اینجا بازیکن کاملا نزدیک نمیشه بنابراین اقدامی برای گرفتن توپ صورت نمیگیره این مقوله بیشتر مربوط میشه به زون مارکینیگ و نوع دفاع .



محدوده 0 تا 33: در این حالت بازیکنان تیم از بازیکن صاحب توپ حریف فاصله میگیرند این تاکتیکو توی تیم ملی فرانسه به وضوح میشه مشاهده کرد .



محدوده 33 تا 66 : حالت استاندارد که بازیکنان فاصله نرمالی از بازیکن صاحب تو حریف دارند .



محدوده 66 تا 100 : بازیکنان تیم در طی بازی بصورت فعال و دائمی به بازیکن صاحب توپ نزدیک میشند و تاکتیک دفاع منطقه ای رو در بازی به اجرا در میارند .



Defensive Strategy : این اسلایدر برای حالت دفاعی از نقطه نظر نوع استقرار بشکل خطی و یا پوششی ( با سوییپر ) مورد استفاده قرار میگیره که بصورت صفر ( خطی) و یا 1 ( پوششی ) قابل سوویچ و تغییره .حالا خالشو ببرید.
 

Lord Hell

کاربر سایت
Dec 30, 2006
584
نام
میلاد
نمیدونم شاید کسایی که اینجا پرو بازی میکنن پرو باز نبودن ولی من خودم از ps1 که اسمش winning eleven بود تا الان دارم فوتبال کونامی بازی میکنم یعنی تو عمرم فوتبال از این افتضاح تر ندیدم به غیر از گرافیک هیچ چیزش پیشرفت نداشت که هیچ تازه پسرفت هم داشته
1-بازی خیلی کند
2- گل زدن فوق العاده آسون جوری که تو یه بازی 10min با داداشم حداقل 7 یا 8 گل رد و بدل میشه
3-هوش مصنوعی بازیکن ها به اندازه گلابی هست
4-تیرک دروازه بیشتر میتونه توپ بگیره تا دروازه بان !!!!!!!!!!!!!!!!
5- دریب زدنش خیلی مصنوعی هست
به نظر من 09 خیلی بهتر بود آدم واقعا پاش میخکوب می شد زنده باد 09
همون یه تیکه که قرمز کردم . کافیه برای اثبات اینکه شما اصلا pes باز نیستی و اطلاعاتت در حد بسیار پایینی هست .
این بازی از همون زمان ps1 در اروپا و امریکا به اسم pes و در ژاپن به اسم wining eleven شناخته می شده !! خسته نباشید !!


پ.ن : کسی نمی دونه قضیه این سیو کردن ترکیب چی هست ؟ وقتی ترکیب رو سیو می کنی . هر دفعه که می خوای لود کنی line up رو خودش می چینه و فقط سیستم سیو می شه !! یعنی هر دفعه باید تعویض کنی و جای بازیکن ها رو عوض کنی !! کسی می دونه مشکل از کجاست؟
 

Hodor

کاربر سایت
Sep 26, 2005
10,109
نام
محمد رضا
همون یه تیکه که قرمز کردم . کافیه برای اثبات اینکه شما اصلا pes باز نیستی و اطلاعاتت در حد بسیار پایینی هست .
این بازی از همون زمان ps1 در اروپا و امریکا به اسم pes و در ژاپن به اسم wining eleven شناخته می شده !! خسته نباشید !!
بیخیال دیگه کل قضیه رو بردی زیر سوال!
کونامی دقیقا با اومدن ps2 بود که بازیی با نام pes ساخت و تا قبل اون عنوان wining eleven رو فقط در ژاپن پخش میکرد!
زمان ps1 فقط we بود!
 

Lord Hell

کاربر سایت
Dec 30, 2006
584
نام
میلاد
بیخیال دیگه کل قضیه رو بردی زیر سوال!
کونامی دقیقا با اومدن ps2 بود که بازیی با نام pes ساخت و تا قبل اون عنوان wining eleven رو فقط در ژاپن پخش میکرد!
زمان ps1 فقط we بود!
نه عزیز ! من قضیه ای رو نبردم زیر سوال ! زمان ps1 هم pes وجود داشت .
 

ehsan0912288

کاربر سایت
Jun 25, 2008
282
نام
Ehsan
پ.ن : کسی نمی دونه قضیه این سیو کردن ترکیب چی هست ؟ وقتی ترکیب رو سیو می کنی . هر دفعه که می خوای لود کنی line up رو خودش می چینه و فقط سیستم سیو می شه !! یعنی هر دفعه باید تعویض کنی و جای بازیکن ها رو عوض کنی !! کسی می دونه مشکل از کجاست؟
دقیقا من هم همین مشکل رو دارم :mad:
 

Lord Hell

کاربر سایت
Dec 30, 2006
584
نام
میلاد
دقیقا من هم همین مشکل رو دارم :mad:
مثل اینکه این مشکل رو همه دارن . خیلی جالبه . همیشه هر چی امکانات خوب تو منو های سری بازی pes هست. تو شماره های بعدی حذف می شه :laughing: کلا ترکیب چیدن و سیستم چیدن نسخه های قبل هم خیلی بهتر از این نسخه بود .
 

babz

کاربر سایت
Dec 16, 2007
154
نام
بهمن
من هم با مدل پاسگاری هاش اصلا حال نکردم و از کونامی بد جوری رنجش گرفتم
آخه بی صحاب 3 ماهه داریم روز شماری میکنیم ,دلمونو خوش کردیم که ,,,.‎?‎‎!‎

البته حاضرم فوتبال موبایلو بازی کنم ولی فیفا رو بازی نکنم
عیبی نداره ,امسالو با کال آف جدیده تو لایو حال میکنم تا سال بعد
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر