Pro Evolution Soccer 2010 | PC

Galerie_Pro_Evolution_Soccer_2010_Galeria_1_17215_1009_08042009.jpg


Pro Evolution Soccer 2010

boxart_default.jpg


سازنده: Konami
ناشر: Konami
پلتفرم: PSP, Xbox 360, PC, PlayStation 2 , PlayStation 3 و گوشی های موبایل
تاریخ انتشار: پاییز 2009
ژانر: Soccer Simulator
درجه: ESRB:Rating Pending

مقدمه

کونامی امروز Pro Evolution Soccer 2010 را رسماٌ announce کرد و به طرفداران PES قول داد که تغییرات مهمی را در گیم پلی بازی اعمال کرده و آن را به واقعی ترین شبیه ساز مسابقات فوتبال بدل سازد.
به گفته ی کونامی گیم پلی،گرافیک،اتمسفر،انمیشن ها و حرکات جدیدی در بازی وجود خواهد داشت.
Naoya Hatsumi تهیه کننده ی بازی در این باره گفته است:"ما بازخوردها و نظرات هواداران را درباره ی تغییر و تحول سری PES در این چند وقت اخیر دنبال کرده ایم و در PES 2010 ایده ها و درخواست های هوادران را اعمال خواهیم کرد.ما می خواهیم که PES 2010 بیشتر باب طبع فوتبال دوستان باشد و در عین حال از تجربه ی گیم پلی بازی های قبلی این سری که عامل موفقیت این سری بوده نیز استفاده کند.PES 2010 ظاهر بهتری خواهد داشت،گیم پلی بهتری خواهد داشت و تا جایی که دستگاه های امروزی توان داشته باشند از قدرت آنها استفاده خواهد کرد."
PES 2010 در پاییز امسال برای PSP, Xbox 360, PC, PlayStation 2 , PlayStation 3 و گوشی های موبایل عرضه خواهد شد.کونامی هنوز عرضه ی نسخه ی Wii بازی را تأیید نکرده است.

نکات

گیم پلی: دفاع فشرده ی منطقه ای بازی و بستن فضا سبب می شود که به فکر راه های تازه ای برای گلزنی باشید.بازی مبتنی بر شبیه سازی واقعی فوتبال است و به همین دلیل برای پیروزی نیاز به یک استراتژی صحیح و عکس العمل هایی سریع دارید.دروازه بان ها در PES 2010 باهوش تر خواهند بود و توانایی شوت گیری آنها ارتقا خواهد یافت.سیستم کنترل داوران بازی بهبود یافته است و داوران از هوش مصنوعی بهتری برخوردار خواهند بود و تصمیمات سنجیده تری را در طول بازی خواهند گرفت.

گرافیک بهبود یافته: گرافیک بازی دستخوش تغییر بزرگی شده است.چهره و انیمیشن های بازیکنان بیشتر از قبل به واقعیت نزدیک شده است.از جمله اینکه با استفاده از یک سیستم نورپردازی پیشرفته که سبب ایجاد تفاوت در شرایط مختلف می شود بیان احساسات بازیکنان طبیعی تر به نظر خواهد رسید.جزئیات استادیوم ها نیز پیشرفت چشم گیری کرده است و هم چمن ورزشگاه و هم تماشاگران بهتر نمایش داده می شوند.

انیمیشن ها و حرکات جدید: مهارت های فردی بیشتری در PES 2010 وجود دارد که از جمله ی آنها حرکات فریب دهنده ی جدید است که بر روی جریان بازی تأثیرگزار خواهد بود.المان های بسیاری از نو ساخته شده اند؛انیمیشن های دریبل زدن،چرخیدن و شوت زدن به طور قابل ملاحظه ای ارتقا یافته اند و تفاوت فاحشی بین سرعت یک پاس هنگامی که از یک بازیکن ایستاده فرستاده می شود و زمانی که یک بازیکن در حال دویدن آن را می فرستد وجود دارد.

جو ورزشگاه: واکنش تماشاگران به اتفاقاتی که در داخل زمین رخ می دهد متنوع تر از قبل است و تشویق ها و سرودهای جدیدی اضافه شده است.میهمان و میزبان بودن نیز تأثیر بیشتری نسبت به قبل دارد و تماشاگران نسبت به شرایط خاص بازی واکنش پر رنگ تری از خود نشان می دهند.به عنوان مثال رضایت یا ناراحتی خود را نسبت به وقوع خطا یا به ثمر رسیدن گل به گونه ای طبیعی تر نشان می دهند.گزارش بازی هم جذاب تر و کامل تر خواهد بود.

هوش مصنوعی: کونامی توکیو برای ارتقای هوش مصنوعی بازی تلاش فراوانی کرده است و Teamvision 2.0 را برای استفاده در این بازی تکمیل کرده است.همکاری مدافعین و خط میانی برای پوشش دادن فضاهای خالی و خنثی کردن حملات بهتر از قبل است و پوشش اعمال شده توسط بازیکنان خط میانی برای مدافعین سطح پایین تر بیشتر از مدافعین سطح بالا خواهد بود.به این ترتیب احتمال خوردن گل های آسان کاهش پیدا کرده است و PES 2010 بیش از پیش به واقعیت نزدیک شده است.در هنگام حمله بازیباز قادر است بازیکنان بیشتری را به سمت دروازه ی حریف بفرستد و آنها را در فضاهای مختلف پخش کند که منجر به افزایش احتمال گلزنی می شود.در PES 2010 طرح ریزی به اندازه ی دادن پاس های سریع اهمیت خواهد داشت و سیستم جدید به بازیباز اجازه می دهد که کنترل بیشتری روی بازیکنانش داشته باشد.به عنوان مثال در هنگام زدن ضربات ایستگاهی،بازیباز قادر است حرکات بازیکنانش را که در محوطه ی جریمه در انتظار توپ هستند تنظیم کند.

خصوصیان فردی: در PES های قبلی،team formation حرکات بازیکنان را در زمین تعیین می کرد.PES 2010 سیستم جدیدی را معرفی می کند که در آن طبیعت فردی حمله و دفاع بازیکنان به نحوه ی بازی آنها بستگی دارد.هر بازیکن در مورد توانایی های برجسته اش از یک هوش مصنوعی مخصوص به خود بهره می برد که در عملکرد هم تیمی هایش انعکاس پیدا می کند؛به عنوان مثال وقتی بازیکنی که سانترهای خوبی به روی دروازه می فرستد صاحب توپ می شود بازیکنان بیشتری برای دریافت سانتر وارد محوطه ی جریمه می شوند.

استفاده از استراتژی: یک سیستم سنجش قدرت جدید به بازیبازها اجازه می دهد که قبل از شروع بازی استراتژیشان را با استفاده از یک روش سریع اما جامع تعیین کنند.تمامی المان ها(تناوب پاس ها،حرکت،خطی که مدافعین روی آن حرکت می کنند،عمق بازی و جایگاه خط حمله) را می توان بسته به شرایط تیم مقابل اصلاح کرد: به عنوان مثال یوونتوس تورین در ضد حمله خطرناک است و بارسلونا در زمان حمله از عمق به فراوانی استفاده می کند که با استفاده از این سیستم جدید می توان تاکتیک های موثرتری را برای کنترل بهتر تیم مقابل اتخاذ کرد.

پنالتی ها: سیستمی کاملاٌ جدید استفاده شده است که کنترل،جایگیری و دقت بهتری را امکان پذیر می سازد.

---------------
منبع:
Code:
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=310550

منبع اصلی:
Code:
http://www.vg247.com/2009/04/08/konami-pes-2010-will-recreate-real-football-as-closely-as-the-current-hardware-will-allow/#more-29466
 
آخرین ویرایش:

saeed-evil

کاربر سایت
Aug 24, 2008
311
نام
Saeed
آقا یک سوال Become A Legend فرقی نکرده تو نسخه جدید؟
تو قبلی بازیکنی که تو Become A Legend میساختی نمیشد تو مستر لیگ بخری اگه تو این نسخه میشد خیلی خوب بود:biggrin1:
 

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
توی این پست جواب شما هست :

اینم از اخبار مجله PSM3 :

Here are the things they say have improved:
More focused commentary
More Balanced refs and ‘advantage’ rule
Lots of extra player specific goal celebration
Revised penalty system which offers more control
Much better goalkeepers
No more Konami ID. It’s now hosted on Sony’s servers

Here are the things they have removed:
Al no longer makes automatic tackling/shooting decisions
Players no longer freeze after freekicks
No ’simple’ settings menu in tactics. Your key changes are made with sliders

Additional Details:
Champions League will be playable online
New tatics system called tatics slider focusing on player support, support range, compactness, defensive line, pressing attacking style, defensive strategy
The slider works on a 0-100 scale
New card system replacing the old player ability stars
Team mates will flood the box if Beckham for example is about to cross the ball as opposed to a player with less skills in crossing
Defenders can be zoned individually or instructed to push on
BAL created players can be added to master league
Player comparisons (between 2009 and 2010) are very impressive players (if you have the magazine you’ll be able to see images of certain players)
The online system used in Pro Evo 6 will be used and enhanced they have finally dropped 2008/2009’s online system
No visible loading times
Loop headers are in
Ability to auto-select team members by condition, ability and balance

UPDATE: (Highlighted my personal favourites, what are yours?)
Slower paced game (though not as slow as Fifa 09)
Same commentary as usual (although they do have a larger script this time)
Crowds are finally in full 3d
New lighting system comes into effect with player likeness and night time games
The build they played was a 50% complete
Few new animations like pause/accelerate for certain players (I’m guessing for Fernando Torres)
More logical ways of chesting, trapping, quick turns on the ball (180 degree mentioned)
Much less time on the ball even tho it is slower especially when playing against teams using a DMC for example
Some of the lofted or flat through balls are quite powerful in terms of speed of ball unless you use a pinpoint passer when it makes the animation example look smoother
Took them 3 games until they actually scored against ‘Normal’ difficulty AI
Keepers much improved
No more PES points, Master League mode uses real currency
Champions League and UEFA Europa League (Formerly UEFA Cup) has been incorporated into BAL also mentioned earlier Champions League is online as well (no mention if Europa league is)
More awards at end of season time (within BAL mode) player of the season
All UEL qualified teams are licensed as well as the promise of a few other surprises (I wonder?)
Transfer window patches throughout the season
The confirmation the online system in the last 2 versions hasn’t worked and they have gone back to PES6 online system (which has been further improved for current gen
Response time on the ball better
Can have players (created or non created players) with the option of having tucked or not tucked in shirts
Penalties and Free Kicks are more ‘analogue’​

چیزایی که اونا میگن توی این نسخه بهبود پیدا کرده :

- توجه بیشتر به مساله گزارشگری و تحلیل بازی .
- داوری و قضاوت بهتر و عادلانه تر .
- نمایش های بیشتری ازجشن و خوشحالی بعد از گل زنی .
- سیستم جدید پنالتی که این سیستم بیشتر بر روی کنترل ضربات پنالتی تمرکزداره .
- عملکرد خیلی بهتر دروازه بان ها .
- درحال حاضر دیگه شما به ID کونامی احتیاجی ندارین . سرور سونی میزبانی رو به عهده خواهد گرفت .


نواقص و ایراداتی که اونا میگن توی این نسخه برطرف شده :

- هوش مصنوعی بازی , دیگه الان بصورت خودکار فرمان تکل زدن و شوت کردن رو به بازیکنان نمیده .
- بازیکنان بعد از زدن ضربات شروع مجدد دیگه مثل سابق خشکشون نمیزنه .
دیگه چیزی بنام ’simple’ settings در منوی تنظیمات تاکتیک تیم نخواهیم داشت وتغییرات کلیدی شما بوسیله اسلایدرها صورت خواهد گرفت .


جزئیاتی که به بازی اضافه شده :

- امکان آنلاین بازی کردن لیگ قهرمانان وجود خواهد داشت .
- سیستم جدید تاکتیک تیمی که به tatics slider معروفه . این سیستم روی این موارد متمرکزه : برنامه حمایت و پشتیبانی بازیکنان از همدیگه, تنظیم محدوده و مقدار این پشتیبانی ,میزان تراکم بازیکنان در یک منطقه ,خط دفاع , سبک حمله و استراتژی دفاعی تیم .این اسلایدرها در مقیاس 0 تا 100 درجه بندی میشن .
-سیستم کارتی جدید که جایگزین سیستم قبلی قابلیت های ویژه بازیکنان شده .
- هوش مصنوعی بازی توی این نسخه طوری طراحی شده که بازیکنان تیم با توجه به مهارتهای هم تیمیهاشون اقدام به کاری میکنن مثلا زمانیکه بازیکنی مثل بکهام قصد ارسال سانتر روی دروازه رو داره تعداد بیشتری از بازیکنان به سمت منطقه جریمه حریف روانه میشن تا زمانیکه یک بازیکن معمولی بخاد اینکارو انجام بده.
- این امکان وجود داره که مدافعین تیم بتونن بشکل انفرادی پوشش منطقه ای رواجراکنن و یا اینکه بهشون دستور داده بشه اقدام به پرسینگ کنن .
- همچنین این امکان وجود داره که بازیکنان ایجاد شده توی مد بال رو به مد مستر لیگ اضافه کرد .
- در مقایسه بین بازیکنانی که توی نسخه قبلی بازی بودن و بازیکنانی که توی این نسخه هستن باید بگم بازیکنان ساخته شده توی این نسخه واقعا آدمو تحت تاثیر قرار میدن (اگه شما مجله رو داشتین میتونستین چهره تعداد مشخصی از بازیکنان رو ببینید ).
- سیستم آنلاین مربوط به نسخه 5 و 6 بازی توی این نسخه بازی مورد استفاده قرار گرفته البته شکل بهینه شدش . اونا بالاخره سیستم آنلاین نسخه 2008 و 2009 که رو کنار گذاشتن .
-عدم نمایش زمان لودینگ برنامه (وضعیت آنلاین)
- امکان انتخاب و گزینش بازیکنان مناسب تر برای ترکیب اصلی تیم براساس فاکتور توانایی و یا وضعیت جسمانی و تعادلی بازیکن .
- سرعت بازی کمتر شده هرچند که هنوز مثل فیفا 09 نیست .گزارش بازی مثل قبله( البته پر و بال بیشتری بهش دادن) .
- جمعیت تماشاگران بازی بالاخره کاملا بصورت 3 بعدی طراحی شدن .
- سیستم جدید نورپردازی توی بازیهایی که شب برگزار میشه جلوه خاصی به بازی میده .
- بازی که اونا موقع" تست بازی" اجراش کردن حدود 50 درصدش تکمیل شده .
- چند تا از انیمیشن های جدید بازی مختص چند بازیکن خاص ساخته شده( من حدس میزنم مربوط به فرناندو تورس باشن)
- روش های جدیدی دررابطه با استپ سینه- فریب دادن حریف و چرخش سریع با توپ (اشاره شده به 180 درجه ) ابداع شده .
- مدت زمانی که یک بازیکن صاحب توپه کمتر شده (تکروی کمتر ) بخصوص وقتیکه مثلا در مقابل یک تیمی که از یک سیستم DMC استفاده میکنه در حال بازی باشید.
- بعضی از توپهای هوایی یا پاسهای تودر بر حسب سرعت توپ توی بازی خیلی محکم هستن مگر اینکه کسی که توپو ارسال میکنه پاسور قابل و خوبی باشه که اون حرکت رو نرم و روون تر میکنه .
- اونا سه تا بازی انجام دادن تا بالاخره تونستن یک گل بزنن ( لول و سختی بازی در حالت نرمال بود) .
- دروازه بانها بهترشدن .
- خبری از پوینتهای ساختگی کونامی توی نسخه قبلی نیست و نقل و انتقال بازیکنان توی مد مستر لیگ با ارزهای واقعی صورت میگیره .
- لیگ قهرمانان و لیگ اروپا هر دو توی مد بال وجوددارن .
- توی این نسخه میشه لیگ قهرمانان اروپا رو بصورت آنلاین بازی کرد (اشاره ای نشده که لیگ اروپا یوفا رو هم میشه آنلاین بازی کرد یا نه) .
- در مد بال پاداش بیشتری در پایان مسابقات برای بازیکن برتر فصل در نظر گرفته شده .
- تمام تیمهایی که توی UEL کوالیفید شدن (تیمهای برتر لیگ کشورهای اروپایی که امسال به جام باشگاههای اروپا صعود کردن ) همگی لایسنس شدن بعلاوه بهتون قول چند تا سوپرایز دیگه رو هم میدیم (من که تعجب میکنم؟)
- پنجره نقل و انتقالات بازیکنان که تمام فصل رو پوشش میده .
- در سیستم آنلاین بازی از نسخه 6 این سری استفاده شده البته بشکل بهینه شده برای نسخه نکست جن بازی .
- سرعت عمل واکنش و عکس العمل بازیکن پا به توپ بهتر شده.
- میشه با آپشن خاصی پیراهن بازیکنان رو روی شورت ورزشی شون انداخت .
- پنالتیها و ضربات آزاد شباهت بیشتری به واقعیت پیدا کردن .
 

mohsen.rajabi

کاربر سایت
Nov 28, 2006
113
ویدیو جدید منتشر شده در مورد بازی .........

119.jpg


2.JPG


backdrop.jpg


This video has an exceptional character because as we know Aki Saito at the start of the video is the first time a camera enters the lair of the creators of PES. A video exceptional, extraordinary as it is called Shingo Seabass Takatsuka who greets us in the studios. In his company, you can discover the teams in charge of PES 2010 graphics and gameplay before he does his own new creation, artificial intelligence and tactics. It leaves you with these at 7'40 Konami will not make qu'attiser a little more forward towards a very promising vintage!​


برای دیدن ویدیو به لینک زیر بروید :

Code:
http://www.jvn.com/jeux/articles/pes-2010-le-tour-des-studios-en-compagnie-de-seabass.html
 

mohsen.rajabi

کاربر سایت
Nov 28, 2006
113
b5


اینم یک مصاحبه هستش در در Twitter منتشر شده در مورد بازی ....

سوالهایی در مورد دروازبانها و اینکه لیگ آلمان در بازی وجود خواهد داشت ......
سوالی هم در مورد اینکه نسخه دمو چه زمانی منتشر خواهد شد پرسیده و چندتا سوال دیگه که تو متن زیر میبینید .......

......................................



PSM 3 PES 2010 Twitter Q&A *Live*

Question1: What did you mean with 'no loading screens'?
"Unlike PES 2009, there’s no visible ‘stalling’ screen between the tactics menu and kick off. We’ve heard Konami reps rumour playing as one man, or similar, like FIFA as the game ‘loads’, but this wasn’t in code we played."

Q2: What about the goalkeepers?
"They definitely spill the ball less, so less jammy rebound goals. BUT they are capable of insane reaction stops."

Q3: Do you know when the demo will hit?
"No idea, sorry. Almost definitely post-Cologne (which is August 19th), but PES 2009 date was 2nd October."

Q4: Will Bundesliga be in PES 2010?
"Konami told us it would be in PES 2010, but we haven’t seen it, and it’s not been confirmed by Konami Japan. More soon."

Q5: Are the player names in block capitals (e.g. MESSI)?
"Er, we didn’t notice. And we DON’T CARE."

Q6: Are the volleys different?
"Not played enough to tell, but chest control takes longer for less skilled players."

Q7: Has running changed?
"Noticeable difference from walking to running in terms of response depending on player ability. As a result, a lot of your best work is done at walking pace using quick passes and subtle feints - it took us hours to adjust"

Q8: What effect do the tactical sliders have?
"Make a clear, visible difference to team attitude, off-the-ball support and AI pressing. Impressive, all told"

Q9: What about the commentary?
"Sounded same as PES 2009 to us, since it's not been updated yet. No need to worry yet."

Q10: Does the keeper still does auto-shots?
"Sorry, didn't notice. It wasn't annoying, let's just say that."

Q11: Is there a power bar for passing?
"Once again, didn't notice, but passes were pressure-dependent, and player dependent."

Q12: Can you change tactics sliders on the fly?
"Not in the code we played, but this may still be work in progress."

Q13: Is the second defender (square button) more effective?
"I didn't test, sorry - but it was definitely harder to score, and much harder to find space without being closed down.

Q14: Is there a full 3d crowd?
"Yes. But there's a a lot of identical looking men, sat in oddly symmetrical patterns - but it's definitely better"

Q15: Do you know if 2v2 online (guest mode like it was in PS2's PES 6) is back?
"PES 2010 uses 'an enhanced version' of the PES6 system, claim Konami Japan. Our hope? Yes."

Q16: Do players still run like they ate a fork?
A tiny bit, but new mo-cap animations are being implemented as we speak. Judgement: withheld."

Q17: Do you know anything about weather settings? e.g. snow weather, dynamicly changing weather?
"We played in rain on super early code, and it made the screen very dark and grey - it must be placeholder."

Q18: Does it have 360° dribbling?
"PES 2010 not 360 dribbling, but twisting/feinting at walking pace very responsive."

Q19: Will there be only lobby hosting?
"It’s not confirmed, but we were told Sony will host, i.e. like most other PS3 games."

Q20: Did they finally get online right?
"Konami must be confident about online, since they were talking about a 'closed' pre-release code trial. They can't mess it up again."

Q21: Will Old Trafford be in?
"Man U should be licenced, and Anfield is in PES 2010, so we hope: yes."

Q22: Do players still freeze after freekicks?
"Post free-kick freezing has gone. Good."

Q23: The 'top line stats' seem to be wrong (e.g. Torres only 80), what do you think?
"See our recent blog for more. It could be that condition affects the 'top line' stat, too - Konami to confirm."

Q24: Do players still feel like they are 'on trails'?
"Not especially, there was less of that 'train rail' dragging thing defenders get near the line."

Q25: Why is there the ability to turn player cards off?
"Since it may clash with your tactics sliders – but we need to play more to test their finer impact."

Q26: Some news about the editor?
"Konami: 'more items such as boots which may alter gameplay. Also, imported audio files can be used for more areas.' "

Q27: Did they tell you when they started to do motion capture sessions?
"Don't know officially - in terms of initial mo-cap tests - but there was the Barca/Messi event on the official PES 2010 blog."

Q28: Should we worry about PES 2010?
"No. 50% code suggests more refinement/consolidation than revolution, but there’s LOADS left to show."

Q29: How is the new penalty system?
"Like the old one, but less digital, so shot directions need to be ‘held’ more precisely."

Q30: What about shooting?
"Long-range 'screamer' shots back for PES 2010."

Q31: Are the nets still hold down by sandbags in PES 2010?
"No, they have normal bars around it now."

Q32: If you have played FIfa 10, which do you prefer?
"That's the killer question. And it's too early to call, either way. Sorry. We've always been pro-Pro Evo, but are open minded."

Q33: Did chants improve?
"Chants being reworked, with bespoke importing options said to be improved."​

اینم آدرس صفحه twitter

Code:
http://www.twitter.com/PSM3_Magazine
 

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
اطلاعات جدیدی از بازی اومده که خیلی جالبه این هم بخشی که خیلی به نظر من جالب بود

Attacking strategies

●Player Support
When set to 100, your teammates around the player in possession move upfield to receive a pass. In other words, your teammates will place themselves in more attacking positions. Contrary, when set to 0, your teammates tend to stay behind of the ball holder and place themselves in more defensive positions.

●Support Range
When set to 0, your teammates try and use the entire width of the pitch. Naturally this is good for long passing and spreading play but not for short passes. When set to 100, your teammates get closer to the ball holder, making short passes easy.

●Position Switch
When set to 0, players try to get back to their assigned positions quickly rather than trying to stay in a switched position. When set to 100, once a position is switched, the player keeps playing on in the switched position until the ball goes out of play.

●Attacking style
When set to 0, the team plays with the wide men as the main creators of opportunities. When set to 100, the team attacks through the middle of the pitch. Teams without natural width would have their gauge set at a high value.

Defence strategies

●Pressing
When set to 100, your team as a whole apply pressure aggressively, rushing players in possession forcing them into mistakes. When set to 0, the players will stand off and try to delay the oppositions attack.

●Defensive Line
When set to 100, the defensive line will be kept high. When set to 0, your defensive line will drop back. This is one of the more important sliders as if affects the others.

●Compactness
When set to 0, your teammates will move away from the opposition ball holder and cover the wide areas of the pitch. When set to 100, your teammates will get closer to opposition ball holder and try to keep his options limited.

●Defensive Strategy
There is a choice of 2 options. One is Line defence and the other is Covering defence, where one defender left for covering other defenders.
 

Niko Bellic

کاربر سایت
Sep 22, 2008
2,785
لباس تیم ها درست شده؟؟؟؟ توی نسخه های قبل که فقط لیگ ایتالیا لباس تیماش درست بود.... بقیه لیگا چی؟؟؟؟؟؟ همه تیمها لباساشون درست شده؟
 

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
واقعا فوق العاده بود

مخصوصا اون قسمت که در مورد مسی و کارتش و سیستم پرسینگ نشون میداد خیلی قشنگ و جذاب بود

واقعا باید امسال منتظر برگشت PES KING باشیم
 

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
خب اینم اطلاعات و عکس از مستر لیگ


attachment.php
PES 2010: Master League Evolves

Konami reveals expanded managerial elements, including new fiscal, sponsorship, and youth team elements

Konami Digital Entertainment GmbH has outlined significant advances to the Master League section of its forthcoming PES 2010 title.

Master League has proven one of the key attributes to the PES series' longevity, and PES 2010 will introduce a number of new elements that will contribute to the overall realism and lasting appeal of the new game.

On selecting the Master League option, players are now presented with a menu split into three areas: 'Club House', 'Stadium Walk', and 'Office'. Each of these is an umbrella for different parts of a manager's role, with 'Club House' used for tactical and match day options, 'Stadium Walk' for main game settings, and 'Office' for scouting and player acquisition dealings.

The in-game menus are now much simpler to navigate, and players can jump between the three areas with ease. The Club House element has also seen the creation of an all-new Youth Team section, which works alongside the first team squad. As the game progresses, the player can opt to invest in talented members of their youth team to fast-track their development. This burgeoning talent can then be introduced into the first team, as with so many real-life 'academies.'

The Office area is where all transfer and financial dealings take place. Real currency is now used in PES 2010, and additional monetary routes are also available. Sponsorships can now be negotiated, with player securing big money deals with companies that can be used to invest in the team and youth set-up. Results on field affect the direct value of the club to interested parties, and fan clubs are also used as a barometer of the club's success.











A big change of interface it looks like. Out goes the side panel navigation from the last few games for this 'dial' like system. At first glance it looks more organized but I guess how it functions will be the most important bit. Nice to see actual months and currency being used, they're only small things but welcome nonetheless.

The youth team is a great addition in my opinion. Hopefully it will help develop the younger players who aren't quite good enough to play for the first team when they join the squad. Having a quick look down the squad list from the screenshot you can see plenty of familiar names with ML legends Castolo and Minanda still in the game.

The strategy gauges bring new tactical elements to the game, and with these additional managerial elements, as well as more to come, Master League is shaping up to be a much deeper game mode.

Is this news what you were hoping for? Let us know.


منبع
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر