Pro Evolution Soccer 2010 | PC

Galerie_Pro_Evolution_Soccer_2010_Galeria_1_17215_1009_08042009.jpg


Pro Evolution Soccer 2010

boxart_default.jpg


سازنده: Konami
ناشر: Konami
پلتفرم: PSP, Xbox 360, PC, PlayStation 2 , PlayStation 3 و گوشی های موبایل
تاریخ انتشار: پاییز 2009
ژانر: Soccer Simulator
درجه: ESRB:Rating Pending

مقدمه

کونامی امروز Pro Evolution Soccer 2010 را رسماٌ announce کرد و به طرفداران PES قول داد که تغییرات مهمی را در گیم پلی بازی اعمال کرده و آن را به واقعی ترین شبیه ساز مسابقات فوتبال بدل سازد.
به گفته ی کونامی گیم پلی،گرافیک،اتمسفر،انمیشن ها و حرکات جدیدی در بازی وجود خواهد داشت.
Naoya Hatsumi تهیه کننده ی بازی در این باره گفته است:"ما بازخوردها و نظرات هواداران را درباره ی تغییر و تحول سری PES در این چند وقت اخیر دنبال کرده ایم و در PES 2010 ایده ها و درخواست های هوادران را اعمال خواهیم کرد.ما می خواهیم که PES 2010 بیشتر باب طبع فوتبال دوستان باشد و در عین حال از تجربه ی گیم پلی بازی های قبلی این سری که عامل موفقیت این سری بوده نیز استفاده کند.PES 2010 ظاهر بهتری خواهد داشت،گیم پلی بهتری خواهد داشت و تا جایی که دستگاه های امروزی توان داشته باشند از قدرت آنها استفاده خواهد کرد."
PES 2010 در پاییز امسال برای PSP, Xbox 360, PC, PlayStation 2 , PlayStation 3 و گوشی های موبایل عرضه خواهد شد.کونامی هنوز عرضه ی نسخه ی Wii بازی را تأیید نکرده است.

نکات

گیم پلی: دفاع فشرده ی منطقه ای بازی و بستن فضا سبب می شود که به فکر راه های تازه ای برای گلزنی باشید.بازی مبتنی بر شبیه سازی واقعی فوتبال است و به همین دلیل برای پیروزی نیاز به یک استراتژی صحیح و عکس العمل هایی سریع دارید.دروازه بان ها در PES 2010 باهوش تر خواهند بود و توانایی شوت گیری آنها ارتقا خواهد یافت.سیستم کنترل داوران بازی بهبود یافته است و داوران از هوش مصنوعی بهتری برخوردار خواهند بود و تصمیمات سنجیده تری را در طول بازی خواهند گرفت.

گرافیک بهبود یافته: گرافیک بازی دستخوش تغییر بزرگی شده است.چهره و انیمیشن های بازیکنان بیشتر از قبل به واقعیت نزدیک شده است.از جمله اینکه با استفاده از یک سیستم نورپردازی پیشرفته که سبب ایجاد تفاوت در شرایط مختلف می شود بیان احساسات بازیکنان طبیعی تر به نظر خواهد رسید.جزئیات استادیوم ها نیز پیشرفت چشم گیری کرده است و هم چمن ورزشگاه و هم تماشاگران بهتر نمایش داده می شوند.

انیمیشن ها و حرکات جدید: مهارت های فردی بیشتری در PES 2010 وجود دارد که از جمله ی آنها حرکات فریب دهنده ی جدید است که بر روی جریان بازی تأثیرگزار خواهد بود.المان های بسیاری از نو ساخته شده اند؛انیمیشن های دریبل زدن،چرخیدن و شوت زدن به طور قابل ملاحظه ای ارتقا یافته اند و تفاوت فاحشی بین سرعت یک پاس هنگامی که از یک بازیکن ایستاده فرستاده می شود و زمانی که یک بازیکن در حال دویدن آن را می فرستد وجود دارد.

جو ورزشگاه: واکنش تماشاگران به اتفاقاتی که در داخل زمین رخ می دهد متنوع تر از قبل است و تشویق ها و سرودهای جدیدی اضافه شده است.میهمان و میزبان بودن نیز تأثیر بیشتری نسبت به قبل دارد و تماشاگران نسبت به شرایط خاص بازی واکنش پر رنگ تری از خود نشان می دهند.به عنوان مثال رضایت یا ناراحتی خود را نسبت به وقوع خطا یا به ثمر رسیدن گل به گونه ای طبیعی تر نشان می دهند.گزارش بازی هم جذاب تر و کامل تر خواهد بود.

هوش مصنوعی: کونامی توکیو برای ارتقای هوش مصنوعی بازی تلاش فراوانی کرده است و Teamvision 2.0 را برای استفاده در این بازی تکمیل کرده است.همکاری مدافعین و خط میانی برای پوشش دادن فضاهای خالی و خنثی کردن حملات بهتر از قبل است و پوشش اعمال شده توسط بازیکنان خط میانی برای مدافعین سطح پایین تر بیشتر از مدافعین سطح بالا خواهد بود.به این ترتیب احتمال خوردن گل های آسان کاهش پیدا کرده است و PES 2010 بیش از پیش به واقعیت نزدیک شده است.در هنگام حمله بازیباز قادر است بازیکنان بیشتری را به سمت دروازه ی حریف بفرستد و آنها را در فضاهای مختلف پخش کند که منجر به افزایش احتمال گلزنی می شود.در PES 2010 طرح ریزی به اندازه ی دادن پاس های سریع اهمیت خواهد داشت و سیستم جدید به بازیباز اجازه می دهد که کنترل بیشتری روی بازیکنانش داشته باشد.به عنوان مثال در هنگام زدن ضربات ایستگاهی،بازیباز قادر است حرکات بازیکنانش را که در محوطه ی جریمه در انتظار توپ هستند تنظیم کند.

خصوصیان فردی: در PES های قبلی،team formation حرکات بازیکنان را در زمین تعیین می کرد.PES 2010 سیستم جدیدی را معرفی می کند که در آن طبیعت فردی حمله و دفاع بازیکنان به نحوه ی بازی آنها بستگی دارد.هر بازیکن در مورد توانایی های برجسته اش از یک هوش مصنوعی مخصوص به خود بهره می برد که در عملکرد هم تیمی هایش انعکاس پیدا می کند؛به عنوان مثال وقتی بازیکنی که سانترهای خوبی به روی دروازه می فرستد صاحب توپ می شود بازیکنان بیشتری برای دریافت سانتر وارد محوطه ی جریمه می شوند.

استفاده از استراتژی: یک سیستم سنجش قدرت جدید به بازیبازها اجازه می دهد که قبل از شروع بازی استراتژیشان را با استفاده از یک روش سریع اما جامع تعیین کنند.تمامی المان ها(تناوب پاس ها،حرکت،خطی که مدافعین روی آن حرکت می کنند،عمق بازی و جایگاه خط حمله) را می توان بسته به شرایط تیم مقابل اصلاح کرد: به عنوان مثال یوونتوس تورین در ضد حمله خطرناک است و بارسلونا در زمان حمله از عمق به فراوانی استفاده می کند که با استفاده از این سیستم جدید می توان تاکتیک های موثرتری را برای کنترل بهتر تیم مقابل اتخاذ کرد.

پنالتی ها: سیستمی کاملاٌ جدید استفاده شده است که کنترل،جایگیری و دقت بهتری را امکان پذیر می سازد.

---------------
منبع:
Code:
http://forum.p30world.com/showthread.php?t=310550

منبع اصلی:
Code:
http://www.vg247.com/2009/04/08/konami-pes-2010-will-recreate-real-football-as-closely-as-the-current-hardware-will-allow/#more-29466
 
آخرین ویرایش:
تقدیم به شما PES دوستان

دوستان برای اولین بار KONAMI در سری بازیهای PES از Motion capture استفاده کرد .

پس قبلا چجوری حرکات رو میساختن؟ دفه اول نیست همیشه همینطوریه!

هیچی، قبلا همه مثل عروسک میدویدند، امیدوارم واقعا ایندفعه حرکاتشون واقعی تر بشه، قبلیها که خیلی حیف اون گرافیک بالاشون بود.
 
به نظر من یکی از ایرادهای PES اینه که تاکتیک(کار گروهی) زیاد نقشی در پیروزی یا نباختن نداره.یا بهتر بگم در این بازی تنوع فرمیشن زیاد هست اما بازی بر اساس تغییر فرمیشن تغییر نمیکنه.میشه از یک طریق به هر تیم با هر سیستمی گل زد.
درست نمی گم؟
حقیقتش اینه من هم یه زمانی فکر می کردم که هر فرمیشنی بزاری بازی هیچ تغییری نمی کنه.ولی اینطور نیست.
یک مدت قبل با برادرم دو نفری داشتیم ضد کامپیوتر بازی می کردیم.
تیمی که برداشتیم ضعیف بود و با اسپانیا افتاده بودیم.هی می باختیم.برادرم گفت فرمیشن رو عوض کن منم گفتم فرقی نمی کنه.خلاصه فرمیشن رو عوض کردیم و دیدیم که بله فرق می کنه و تونستیم اسپانیا رو ببریم.
شما وقتی تیم قوی انتخاب می کنی با هر فرمیشنی میتونی بازی رو ببری ولی اگه تیم ضعیفی رو انتخاب کنی می بینی که باید اول به فرمیشن حریفت یه نگاه بندازی و بعد فرمیشن صحیح رو انتخاب کنی.
البته دوستان این برداشت من بود.شاید من اشتباه میکنم.لطفا بعضی از دوستان امتحان کنن و نتیجه رو بگن.
خوب برسیم به خود بازی.بهترین فوتبالی هست که میتونه آدم رو ساعتها مشغول خودش کنه.این تنها بازی که از روی سیستم پاک نمیشه.
البته فقط امیدوارم این دستکش goalkeeper درست شده باشه.چون واقعا آزار دهنده هست.
هرچند که خود بازی انقدر نقاط قوت داره که این یک گزینه جایی رو نمیگیره.
خیلی حرف زدم.دوستان شرمنده.سالی یک بار اعلام موجودیت میکنم.اونم که سخنچرانی میشه:biggrin1:
راستی در مورد دویدن هم امیدوارم درستش کرده باشن.pes06هم دویدنها بهتر بود و هم بارون که میومد جالبتر به نظر می رسید.
 
سلام به تمامی ایرانی های عزیز و خصوصا دوستداران PES که میدونم از اولین شمارش تا به امروز خاطرات زیادی با هم داریم و اگه حتی شماره ای از این بازی خوب هم نباشه همیشه علاقه خاصی به این بازی داریم من یکی از طرفداران پرو با قرص PES هستم مثل خیلی از شماها میخواستم اطلاعاتی که از سایتها ی معتبر مانند PES FAN - PESGAMING - KONAMI BLOG - winningelevenblogو چندی از این قبیل سایتها رو صحبت هایی که سازندگان و رهبر تیم و طراح گرافیکی بازی کردن رو برای شما بذارم البته مجموع صحبت های مهم رو براتون شرح میدم . خوب با هم میریم به دنیای PES که ببینیم چه خبره و واقعا امسال رویای PES Nextgen به حقیقت میپیونده یا نه این که باز هم مثل دو سه سال اخیر بازی فقط تقویت میشه .

نکته : صحبت هایی که در مقدمه میشه نظرات شخصی این بنده حقیر هستش ولی صحبت هایی که در مطلب اصلی میشه کاملا و مو به مو نظرات سازندگان بازی و منتقدیت سایتها و مجلات هستش .

مقدمه : وقتی صحبت از کنسول های نسل بعد به نام XBOX 360 و Playstation 3 شد همگی منتظر PES نسل بعد شدن که ببینن چه تحولی رخ میده و منتظر یک شاهکار بودیم PES 6 اولین شماره نسل بعدی بود که که شرکت KONANI اعلام کرد به صورت انحصاری زمانی برای XBOX 360 خواهد آمد این بازی وقتی ریلیز شد بر روی کنسول 360 بازی فقط کیفیت رنگ پردازی ****** colours و سه بعدی شدن تماشا گران و سه بعدی بودن تماشا گران و بودن کمک داور در زمین بود وهیچ تغییر بزرگی در یازی شاهد نبودیم و حتی قسمت EDIT بازی برداشته شده بود در ضمن بنده نسخه PC رو عرض نمیکنم چون نسخه PC درسته نسل قبل بود ولی بر پایه اصول و قدرت خودش حفظ شده بود . وقتی صدای داد گیمرها از نسخه نسل بعد به هوا در اومده بود سازنگان بازی بهانه کم بودن وقت و کار کردن بر روی نسخه PES 20008 که گفته بودن از هر لحاظ نسل بعد هستش و آشنایی نداشتن با کنسول های نسل جدید و از این قبیل حرفا سال 2008 فرا رسید PES 2008 به طور همزمان بر روی PC -XBOX 360-PLYSTATION 3 به بازار جهانی عرضه شد هم شوکه شده بودن بازی نه تنها پیشرفت نکرده بود در هر زمینه دچار افت محسوسی شده بود در نسخه PS3 افت فرم در بازی و هنگام صحنه های آهسته بیداد میکرد و لی این مشکل در 360 فقط در قسمت صحنه آهسته بود گرافیک بازی هیچ تغییری نکرده بود رنگ بندی یازی هم افت کرده بود گیم پلی بازی بسیار پر نوسان بود و باگ های متعدد در زمینه های مختلف به طور آشکار مشخص بود قسمن آنلاین هم به همینطور نسخه PC بازی رو وقتی شما دوستان بازی میکردین انقدر مشکل داشت شایعه شده بود که نسخه بتا هستش که در اصل اینطور نبود و اقعا شرکت KONAMI معلوم نبود چه برنامه ریزی برای این عنوان بزرگ کرده بود و از کارگردان و به وجود آورنده این عنوان یعنی Seabass واقعا بعید بود شکایت گیمر ها سر به فلک کشیده بود این موضوع تا جایی پیش رفت که Seabass به طور رسمی از گیمرهای PS3 رسما عذر خواهی کرد چون ضعیف ترین نسخه در اون سال بود و حتی گفته بود در فکر به تعویق انداختن نسخه PS3 بود ولی به دلیل سیاست های شرکت کونامی نتونست این کار رو انجام بده . در همین سال وقتی مصاحبه ای با سازنده بازی شد گفت ایده های بسیار عالی نا تمامی برای نسخه 2008 داشت که کامل نشد و برای نسخه 2009 آماده خواهد شد و در باره نسخه PS3 و مشکل افت فرمی که داشت گفته بود چون سال اولی بود که بر روی این کنسول بازی رو عرض کرده بودیم با سخت افزار این کنسول بیگانه بودیم و با شعار این که برای سال 2009 یک باز بینی اساسی Complete Overhaul داریم در هر زمینه تمامی دوست داران PES رو موقتا برای یک سال آرام کرد به هر حال خودتون میدونین اونجا بازی مثل کشور ما ارزون نیست و حساب و کتاب داره . هیچ خبری از عرضه بازی و هیچ عکسی نشد و در سایتی میرفتی فقط یک کلمه از این بازی میدیدی Complete Overhaul این جمله امید وار کنندست ولی از حرف تا عمل خیلی فاصلست . خوب عکس بازی و اخبار PES 2009منتشر شد از مشاهده کردن عکس هیچ خبری از تغییر موتور گرافیکی دیده نمیشد باز هم کلمه خسته کننده تقویت گرافیک - تقویت هوش مصنوعی - تقویت گیم پلی و........ درسته این نسخه صد در صد از نسخه سال قبل بهتر بود و مشکلات وحشتناک 2008 وجود نداشت افت فرمی در کار نبود و مابقی قضایا رو که خود شما از من بهتر میدونید ولی یک موضوع مهم و یک سوال در فکر دوست داران PES شکل گرفته بود چرا بازی به این بزرگی هیچ جهش بزرگی در این نسل نداشت در صورتیکه رقیب این سری یعنی FIFA از سال 2008 به بعد بهتر و بهتر میشد به طوری که خیلی از دوست داران سری PES رو به طرف خودش جلب کرد . دلیل این مشکلات میتونست 1. یکه تازی این سری و نداشتن رقیب جدی و فروش عالی 2. ندادن بودجه کافی KONAMI به تیم سازنده 3. کم تعداد بودن نفر در این تیم 4.نبودن فکر و ذهنی نو در این تیم به نظر بنده تمامی این نکات وجود داشت خصوصا با صحبت های انتقاد آمیز Seabass از شرکت KONAMI که گفته بود اصلا راضی نیستم استودیو های ما هیچ کمکی به هم نمیکنن و هرکی کار خودش رو میکنه و لی شرکت EA برعکس این قضیه هستش مثلا سیستم فیزیک جدیدی که در FIFA 09 استفاده میشه از استودیو فوتبال آمریکایی گرفتن و در ضمینه گرافیک به هم کمک میکنن و پایه هوش مصنوعی FIFA موتور هوش بازی SIMS هستش خوب PES 2009 با همه خوبی و بدی هاش هم در مجموع نظر دوستداران چه متعصب و چه غیر متعصب رو جلب نکرد و همه به این باور رسیده بودن که کار PES در این نسل تمومه ولی یک سری کم هم یک روزنه روشنایی از قلب چراغ هم امیدوار بودن همین چند هفته پیش بود که KONAMI اخبار جدید PES 2010 رو رونمایی کرد با یک عکس عجیب یک عده میگفتن که این یک عکس COVER هستش و گرافیک بازی نیست یه عده چنین نظری نداشتن تا این که ......خوب حال صحبت های سازنگان رو بخونید .

مطلب اصلی : داشتم میگفتم آقای Jon Murphy رهبر تیم PES 2010 در اروپا اولین عکس IN GAME رو به صورت کاملا رسمی در سایت KONAMI در قسمت BLOG عرضه کرد صحبت های ایشون در باره اولین سفر به کشور JAPAN رو داشتن رو براتون میذارم
Jon Murphy : وقتی که برای اولین بار به JAPAN رفتم واقعا از غذای بد مزه حالم بد شد ولی وقتی به استودیو PES رفتم و PES 2010 رو بازی کردم طعم اون غذا یادم رفت باید بگم که واقعا خوشحالم که به شما فن ها بگم که PES 2010 واقعا عالی و راضی کننده هستش من از نزدیک سیستم نورپردازی جدید و بافت های عالی و تحرک سازی بازیکنان رو دیدم که بگم تحول عظیمی صورت گرفته که میتونید در صحت حرفام به اولین عکس رسمی که منتشر میکنیم رو ببینید . در استودیوی PES واقعا تغییرات شگرفی به وجود آمده تعداد کارکنان بسیار بیشتر از قبل شده و شکل تیمی قوی تری گرفته در اولین روز ورودم به این استودیو کارگردان افسانه ای بازی Seabass پذیرایی عالی از من کرد و بسیار مهربان بود . او همچنین قسمت هایی از گیم پلی بازی رو به نشون داد که در مراحل اولیه کار بود و لی در همین مراحل اولیه کار واقعا عالی و شگفت آور بود گل زدن بسیار بسیار سخت شده و حرکت بازیکنان بسیار بهتر از قبل شده همچنین دوست دارم درباره سیستم پنالتی جدید و سیستم تاکتیکی جدید صحبت کنم ولی باید مواظب شغلم باشم چون نمیتونم همه چیز رو الان بگم فقط اینو میتونم بگم واقعا راضی کننده بود خوب میدنم از این عکسی که دادم چشمانتون برق زده منتظر اخبار بعدی من باشید نوشته از Jon Murphy رهبر تیم PES در اروپا

نکته : البته من بهتون میگم Jon Murphy چه کارایی در اروپا بهشون محول شده

نکته : حالا درباره صحبت های آقای Toru Nagai کارگردان هنری بازی بشنوید : من Toru Nagai کار گردان هنری بازی PES در سه سال گذشته هستم و به شما بگم ما یک سیستم نور پدازی جدید در بازی به کار بردیم که در این سیستم به طور متحرک و زنده بر روی عوامل محیطی تاثیر میذاره و بازی رو بیش از پیش طبیعی جلوه میده و همچنین کانون اصلی دیگر ما در بازبینی بافتهای استادیوم ها و پوست بازیکنان و دیگر عوامل محیطی و همچنین قدرت مند کردن رنگ بندی آسمان و چمن ورزشگاه به صورت بسیار طبیعی هستیم و همچنین سایه ها در بازی بسیار بهتر از قبل شده و در تحقق یک بازی کاربرد اساسی داره و همچنین حرکات صورت بازیکن ها به نحوه جریان بازی هم بسیار کار شده همچنین سیستم رنگ بندی PES هم که در نسخه قبل عوض شده بود از دوباره دستخوش تغییرات شده تنوع رنگ در بازی بیشتر از قبلا شده و رنگ بندی استادیوم ها هم بازبینی کامل شده . البته کارهایی که ما داریم روش کار میکنیم بسیار بیشتر از این هاست که در آینده ای نزدیک اخبار جدید رو بهتون میدیم . باتشکر Toru Nagai کار گردان هنری بازی PES
در باره Jon Murphy : ایشون یکی از کارهاشون در اروپا کنترل تیم طراحی motion capture هستش که کارشون رو در شهر Barcelona انجام میدن بله Barcelona چون ستاره بزرگ فوتبال Lionel Messi در اونجا هستش بله حرکات Lionel Messi. در این شماره به طور کامل motion capture میشه و در بازی گنجانده میشه و البته به کمک Satoshi Suzuki رهبر مکانیکی یا همون فیزیک Leader of the Game Mechanics Project) کار هاشون داره دنبال میشه .

E3 : در این نمیشگاه یک تیزر از این بازی نمایش داده شد و چیز خاص از بازی در این تیزر نمیشد دید ولی خیلی ها میگفتن این تیزر کیفیت اون عکس ها رو اصلا نداشت Jon Murphy در پاسخ به این انتقاد گفت ماقرار بود تریلر اصلی رو در نمایشگاه بذاریم ولی آماده نشد چون ما هنوز به طور سخت بر روی موتور بازی داریم کار میکنیم و مطمئن باشید که عکسهایی که دیدید کاملا واقعیست

خوب سرتون رو به درد آوردم از این صحبت ها چه نتیجه ای میشه گرفت آیا پادشاه برمیگرده و قدرت رو از دوباره در دست میگیره نتیجه با خودتون .
 
دوستان اینم عکسهای تورس .............نمیدونم اونجا تورس داره چیکا میکنه !؟ عکس چی چی میگیره .............

ماله کاور بازیه !؟

قضیه اون دسته PS3 و XBOX 360 چیه !؟

tGcN.jpg


nuEc.jpg
 
بازی pes2010 در مادرید تست شده ................

260620091431copia.jpg



من چند خط اول رو ترجمه دست وپا شکسته ای کردم ............

روز گرمی رو در پایتخت اسپانیا شهر مادرید پشت سر گذاشتیم برای ملاقات با نسخه بعدی بازی
در هتل مرکزی مادرید ما منتظر تیم کونامی بودیم ...........یک رویداد بزرگ یا تاثیر مفیدی نبود


زمانی ما توانستیم با شما صحبت کنیم در مورد شکها و نگرانیها صحبت کردیم ..............

در شروع کار ما تعدادی از کیفیتهای بازی رو داریم ......
.................................................. .....................

Event presentation PES 2010

Hot day in the capital of Spain which has been chosen by the Konami Spain, for the presentation of the next Pro Evolution Soccer.

In a central Madrid hotel we expected the Konami team, no big an event, or large effects, personal attention, where we have been able to speak with you to your Borja Altolaguirre, taking all our doubts and concerns.

In the beginning we have numbered the new qualities of the game, in my humble opinion are not limited to later watch a video of last time, we also have the form that will be used to promote the game in Spain, including the well-known for casting out with Messi and Torres, to be held on 17 and July 18 in Madrid and Barcelona.

For more information about the casting goes through its official website [Only registered users can see links. FREE SIGN ...]

And finally, we could test the game, my feelings and I’m sorry but I can not count on much more, until July 15. Have been very good since I have actually seen an evolution from the 2010 and 2009, both graphically and gameplay.

Not being able to feel better, though I wish I could tell you everything I’ve seen. See you on the day July 15 with more surprises.

Thanks to all the team at Konami for the event and Borja personally by the photographer of treatment and exercise​
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or