Prince of Persia

سلام
خوب منم که همه به خاطر همین بازی پرنس بیشتر شناسایی می کنن
امیدوارم این فرم سرپا و قدرت مند باشه تا من و بقیه دوستان بتونن فعالیت مثبت و سریعی داشته باشن

موفق باشید
از طرف طرفدارن شاهزاده ایرانی ;)
 

Miesam

کاربر سایت
Sep 23, 2005
6,142
نام
Miesam Sh
نوشته شده توسط qx_roham_xp:
بچه ها مگه سگانه تموم نشد؟؟؟؟
پس چرا از Sworldsman برام ایمیل زدند و Mision جدید دادند×!!!!
اگهسگانه تموم شه اونم باید تموم شه تا چند روز دیگه که Mision کامل اعلام شه معلوم می شه;)
حدس می زنم آخریش باشه مثلا اگر پرنس ادامه داشته باشه در آینده چه اتفاقاتی براش می افته و....
فکر کنم تا اون موقع دیگه پرنس پیرشده باشه البته اینم سوجه زیبایی میشه برای اینکهبازی رو بسازن خب پرنس پیر شده ازدواج کرده زنش رو کشتن دنبال قاتلش خیلی تریپ مکس میشه
فرزاد جان مگه اون موقع که اسپیلینترسل اومد بازی از این استاده میکرد تازه الانم ماتریکس خیلی بازی ها اومده از این قفل استاده میکنن ولی کار میکنه
_________________________
البته منم بگم ها با رهام جان موافق شدم این سه گانه دیگه تموم شده مزشم به همین بود سه قسمت تموم بشه فکر میکنم اگر بازم بخوان این داستان رو ادامه بدن واقعا بیمزه میشه مخصوصا اگر فلاش بک باشه باز برگده به زمان حتی مثلا خلعی در زمان ایجاد شده باشه که پرنس باید بره اون رو حل کنه
بهتر است پرنس دیگه از خاطرات بره تا اینکه موضعش دوباره شن های زمان باشه
انشاالله یوبیسافت با یک داستان جدید با این اقا پرنس گول گلاب بیاد ببینیم چی میشه من که خیلی وقت بازی حسابی نکرده بودم فقط خدا کنه یک هو باز این غول مهربان رو نذارن تو بازی :neutral:
 

sina_unl

کاربر سایت
Oct 27, 2005
2,065
نام
سینا
بچه ها چرا اون تاپيكو بستن بهر حال من نظرمو اينجا مي گم

سلام بچه ها بعد از کلی فقط خواننده بودن می خوام نظر بدم

اول از همه نقد صفحه ی اول رو کاملا مردود می دونم چرا که کلا اشکال بود مثلا:

گفته در اخر نسخه ی یک پرنس وفرح زمان رو به عقب برگردوندن و کارا رو درست کردن در حالی که اینطور نبود و هیچ چیز درست نشد فقط ویزیر نابود شد .

گفته ویزیر کسی بود که قول قدرت رو داده بود در حالی که عین جمله ویزیر اینه که می گه این قدرتیه که خنجر قول داد بود برای...

باز بحث گرافیک رو وسط کشیده که من گفته بودم جز گاد اف وار تو این سبک هیچ بازیی دارای قدرت گرافیک عظیمی نبوده .

در مورد POP3d گفته با وجود زیبایی هایی که داشت .... در حالی سر جونم شرط می بندم بازی نکرده این بازی کوچکترین زیبایی نداشت تازه بعد از 7 سال یه داستان مسخره رو دوباره زنده کرد .تنها برتری این بازی معماری بازی نوع پوشش لباس ها و البته استفاده از نقش های مینیاتور در منو ها ولود ها خیلی جالب بود .

برای بار هزارم از کنترل بازی ایراد گرفته که خدایی بعد از سه قسمت باز این حرف رو زدن خیلی مسخرس قبلا هم گفتم هنوز که هنوزه کنترل SoT از همه خشکتر بوده مخصوصا در حرکت بین دیوارها .

میگه تیکه هایی که دارک پرنس مینداخت اعصاب خرد کن بود فکر میکنی دلیل موفقیت دویل می کرای چی بود یه گرافیک توپ،موزیک،گیم پلی سریع و... نه عزیز همش دانته بود که باعث اینا شد با تمام تیکه پرونیهاش تقریبا تیکه های دارک عالی بود .

می گه بازی کوتاه بود درسته از 2 کوتاهتر بود ولی از 1 نه من خودم به شخصه 20 دقیقه تو معمای در شکستن گیر کردم .

می گه دارک پرنس عین Sand Wraith بود که یه شعر کامله می خواد بگه دارک پرنس نوآوری نبود میزنه از بیخ وبن همه چی رو خراب میکنه.

اما از همه بدتر نظرات پایینشه که حسام گفته این بازی تمام طرفداراش رو از دست داد که البته فروشش از WW هم بیشتر بوده و این یعنی حرف آقا حسام کشک بوده .



اگه از من بپرسی می گم که عمده مشکل بازی کمبود دموهای تکنیکی بود و مورد دیگش حضور جردن مکنر هست این بازی متاسفانه تحت کپی رایت این شخصه که دو زار بارش نیست نمونه ی کاملش اینه که یه داستان رو سه جور تعریف کرد که واقعا جایی بسی آفرین داره.مورد دیگه هم تناقض چهره ای شخصیتا در دمو ها ودر گیم پلی.



یعنی شما این شمشیر ها رو تو گالری ندیدین بار من اول جالب بود بعد مسخره چون بنظر من اساطیر ما رو به تمسخر گرفتن .




در ضمن رستم اونچنان شخصیتی نیست که بخواد انقدر ازش طرفداری بشه یک تخیل کامله در حالی که انقدر قهرمان ملی داریم :

آریو برزن ، سورنا،مزدک ، مازیار

 

Miesam

کاربر سایت
Sep 23, 2005
6,142
نام
Miesam Sh
البته با اجازه:
________________________________---
ه طور حتم تمامی شما با این بازی آشنا هستید. گیمرهای قدیمی با اولین نسخه از Prince of persia که بر روی Amiga و سپس بر روی PC منتشر شد آشنایی کامل دارند اما دوستانی که جدیدا به دنیای بازیها وارد شده اند باز هم این بازی را میشناسند. اواخر سال 2003 بود که شاهزاده ایرانی بازگشت. با داستان و سبکی متفاوت با نسخه های کلاسیک ... جردن مکنر (خالق بازی) تغییرات بسیاری در این بازی داده بود تا به کمک کمپانی بزرگ Ubisoft یاد و خاطره پرنس را دوباره زنده کند. نام این بازی Prince of peria : The sands of time بود. داستان بازی در مورد شن های زمان بود که به دست پرنس آزاد شدند ... در نسخه بعدی بازی یعنی Warrior Within که اواخر سال 2004 منتشر شد پرنس به دنبال تغییر سرنوشت خود بود. سرنوشتی که مرگ را برای پرنس به ارمغان می آورد! حال اجازه بدهید به معرفی نسخه سوم از بازی یعنی Prince of persia 3 (که هنوز نام مشخصی ندارد) بپردازیم که تا چندی دیگر باز هم توسط کمپانی UBI منتشر خواهد شد. داستان بازی دقیقا ادامه نسخه قبلی (warrior within) میباشد ... پرنس پس از شکست دادن داهاکا و با امید فرا رسیدن روزهای خوش به همراه Empress Kaileena اميد بازگشت به Babylon دارند غافل از اینکه شهر در آتش جنگ میسوزد ... پرنس به همراه كالينا به Babylon باز میگردند ... پرنس به سرعت دستگیر می شود و کالینا برای نجات پرنس مجبور میشود شن های زمان را مجددا آزاد نماید ... پرنس موفق به فرار میشود و حالا در خیابانهای Babylon سرگردان است ... پرنس به زودی درميابد نبردهایی که برای مقابله با شن های زمان انجام داده به بیداری Dark prince منجر شده است ... Babylon دیگر Babylon سابق نیست و پرنس در این شهر به یک غریبه تبدیل شده و اهالی شهر که قبلا احترام زیادی برای پرنس قائل بودند او را از خود دور مي كنند و حتی با او به مبارزه میپردازند. نسخه جدید را میتوان تلفیقی از دو نسخه قبلی دانست. سازندگان سعی کرده اند تا با جمع آوری نکات برجسته نسخه های قبلی علاوه بر ساخت یک بازی عالی نظر طرفداران هر دو نسخه قبلی را نیز جلب کنند. (به علت وجود تفاوتهای زیاد بین WW و SOT طرفداران سری POP به دو دسته تقسیم شدند ... یک دسته SOTرا برتر میدانند و دسته دیگر WW را !) به نظر میرسد نسخه جدید تمامی طرفداران را به سوی خود جلب کند.



مهمترین ویژگی اضافه شده در نسخه جدید امکان کنترل دو شخصیت به صورت جداگانه می باشد ... در طول بازی می توانید با به دست گرفتن کنترل 2 کاراکتر اصلی بازی (Prince و Dark Prince) در مراحل پیشرفت کنید ... صد البته هر کدام از این کاراکترها ویژگی ها و حرکات خاص خود را خواهند داشت. حرکات پرنس در مجموع تغییر چندان زیادی نسبت به WW نخواهد داشت ... اضافه شدن چند ضربه هاي جدید و همچنین توجه بیشتر به حرکات آکروباتی برای پرنس. در عوض کنترل Dark Prince شما را کاملا شگفت زده خواهد کرد ... حرکات و ویژگی های کاملا متفاوت با آنچه تا به حال در نسخه های قبلی دیده اید. یکی دیگر از نوآوریهای نسخه جدید را می توان اضافه شدن سبک Stealth به بازی دانست. شما میتوانید بدون ایجاد سر و صدا و با استفاده از تاریکی شب و سایه ها نگهبان هایی را که در گوشه و کنار Babylon به دنبال شما می گردند غافلگیر کنید! در POP3 علاوه بر حالت های Action و Stealth سبک ماجرایی هم گنجانده شده ... در بازی با معماهای کم و بیش مشکلی رو به رو خواهید شد که در نسخه های قبلی وجود نداشتند. هوش مصنوعی به کار رفته در بازی از سیستمی که در Splinter Cell : Chaos Theory وجود داشت بهره می برد که این موضوع تا حدودی نگران کننده به نظر میرسد چون هوش مصنوعی در SC : CT چندان جالب نبود. همچنین سعی شده تا در بازی مراحل تعقیب و گریز شبیه به چیزی که در WW دیدیم گنجانده شود (قسمتهایی از WW که داهاکا در تعقیب پرنس بود)



استفاده از فاکتور زمان کماکان یکی از مهمترین اصول برای انجام بازی به شمار می آید ... شما باز هم میتوانید زمان را كند کرده و به عقب باز گردانید از سرعت دشمنان بکاهید و یا ... (!) بله UBI اعلام کرده سوپرایز های دیگری نیز خواهد داشت ... امکانات جدیدی در کنترل زمان اضافه خواهند شد که هنوز اعلام نشده اند. در نسخه جدید آزادی عمل بیشتری به بازیکن داده شده که می تواند به جذابیت های بازی بیافزاید. شما میتوانید در خیابانهای Babylon یا بر روی پشت بام هاي شهر به جستجو و سیاحت بپردازید البته فراموش نکنید که پرنس بیشتر بر روی پشت بام ها مهارت دارد و Dark prince بیشتر بر روی زمین. در طول بازی و در صورت نیاز میتوانید با قدم گذاشتن درون آتش کاراکتر خود را عوض کنید و بنا به محیط و شرایط آن یکی از 2 شخصیت موجود را کنترل کنید. برای بازگرداندن انرژی از دست رفته همچنان نوشیدن آب کافیست! موتور گرافیکی بازی همان موتور قبلی خواهد بود که با تکنولوژی های روز مخلوط شده و در مجموع گرافیک بسیار زیبایی را به نمايش خواهد گذاشت. در مورد صداگذاری و موزیکهای بازی اطلاعات زیادی در دست نیست جز اینکه UBI قول داده ضعف هایی را که در موسیقی WW وجود داشت در نسخه جدید جبران کرده و سبک موزیکها را به SOT نزدیکتر کند. با توجه به تمامی ویژگی های گفته شده در بالا ٬ انتظار یک بازی زیبا و قوی و برتر از دو نسخه قبلی می رود. Prince of persia 3 آخرین قسمت از سه گانه شن های زمان خواهد بود. POP3 اواخر سال جاری میلادی برای PC و کنسولهای PS2 و XBOX و GC و همچنین کنسولهای دستی NDS و GBA وارد بازار خواهد شد.
_______________________________________
تا اینجا درست ولی اصلا پرنس سه این داستان نبود غزیش چی بید جیگر چون اینجا میگه پرنس کلینا بر میگردن بعد پرنس دستگیر میشه کلینا شن هارو ازاد میکنه ولی این نبود ها
 

Miesam

کاربر سایت
Sep 23, 2005
6,142
نام
Miesam Sh
بعدم بچه ها یک چیز دیگه به این عکس ها نگاه کنید:
http://img288.echo.cx/img288/6189/38sd.jpg
http://img275.echo.cx/img275/6724/13sg.jpg
http://img263.echo.cx/img263/482/41wm.jpg
این سه عکس رو نگاه کنید در تمامی این سه عکس وقتی که در بازی انجام میدید پرنس لباس نداره بعدم دست چپش اون زنجیرست ولی تو این عکس ها هیچ کدوم این رو نشون نمیده
یعنی بازی خیلی تغییر کرده
 

Lich King

Administrator
Sep 22, 2005
5,901
نام
اشکان
ببین سینا جان اول در مورد نقد بگم که این نقد توسط یکی از اعضا نوشته شده نه اینکه چند نفر روش فکر کنن. همیشه در نقد نظرات شخصی اعمال می شه ولی سعی می شه تا در حد تعادل باشه. ممکنه این نقد اشکالاتی داشته باشه ولی از لحاظ کلی ایراد نداره و اینگونه نیست که شما می گی مردوده!!!
تمامی این ایراداتی که شما گرفتی همگی نظرات کاملا شخصی شما می باشد و اصلا با منطق نقد یکی نمی باشد. (این رو مطمئن باشید کسی که به یه بازی خیلی علاقه داره یا خیلی متنفره هیچ گاه نمی تونه اون بازی را نقد کنه!) من در اینجا به یک سری از ایرادت شما پاسخ می دهم شاید قبول کنید که حرف های من هم بی ربط نیست!

گفته در اخر نسخه ی یک پرنس وفرح زمان رو به عقب برگردوندن و کارا رو درست کردن در حالی که اینطور نبود و هیچ چیز درست نشد فقط ویزیر نابود شد .
در آخر SOT تقربیا همه چیز به حالت اول بازگشت و با این تفاوت که وزیر کشته شد و البته شکافی نیز در زمان ایجاد شد. حالا نمی دونم شما اینو قبول داری یا نه ولی از اکثر کسانی که به داستان بازی وارد هستند اگه بپرسی همین پاسخ را می دهند.
گفته ویزیر کسی بود که قول قدرت رو داده بود در حالی که عین جمله ویزیر اینه که می گه این قدرتیه که خنجر قول داد بود برای...
حرف شما در اینجا فکر می کنم صحیح است. اینجا مفهوم همون قدرت خنجر بوده ولی در نوشته جا افتاده و ما هم یادمون رفته اضافه کنیم. البته من این تیکش زیاد یادم نیست که دقیق چی گفت.
باز بحث گرافیک رو وسط کشیده که من گفته بودم جز گاد اف وار تو این سبک هیچ بازیی دارای قدرت گرافیک عظیمی نبوده .
در مورد گرافیک بازی آنچنان از بازی تعریف نشده تا اونجایی که اگه نگاه کنید به گرافیک امتیاز 7 داده شده است!!! من نمی دونم شما از کجا اینو برداشت کردی. گاد اف وار گرافیشکش واقعا بالاتر بود ولی چه ربطی به این بحث داره؟!
در مورد POP3d گفته با وجود زیبایی هایی که داشت .... در حالی سر جونم شرط می بندم بازی نکرده این بازی کوچکترین زیبایی نداشت تازه بعد از 7 سال یه داستان مسخره رو دوباره زنده کرد .تنها برتری این بازی معماری بازی نوع پوشش لباس ها و البته استفاده از نقش های مینیاتور در منو ها ولود ها خیلی جالب بود .
"با وجود زیبایی هایی که داشت" این جمله را شما چگونه معنی می کنید؟! این یعنی اینکه بازی دارای یه سری نکات جالب بود (خود شما هم الان یه سریشو گفتی!) نه اینکه بازی بدون نقص و بسیار زیبایی بود. بهتره یکم به مفهوم جملات دقت کنیم نه ظاهر!

برای بار هزارم از کنترل بازی ایراد گرفته که خدایی بعد از سه قسمت باز این حرف رو زدن خیلی مسخرس قبلا هم گفتم هنوز که هنوزه کنترل SoT از همه خشکتر بوده مخصوصا در حرکت بین دیوارها .
در نقد جایی گفته نشده که کنترل بازی نسبت به قبل بدتر شده که شما می گی SOT از همه بدتر بود. در کل کنترل هر 3 تا بازی چیز خاصی برای گفتن نداره. البته ممکنه شما بازی را بر روی PS2 بازی کرده باشی که در این صورت کنترل زیاد بدی نداره. ولی این نقد بر پایه PC نوشته شده و کنترل این بازی با Keyboard+Mouse بسیار ضعیف است.
میگه تیکه هایی که دارک پرنس مینداخت اعصاب خرد کن بود فکر میکنی دلیل موفقیت دویل می کرای چی بود یه گرافیک توپ،موزیک،گیم پلی سریع و... نه عزیز همش دانته بود که باعث اینا شد با تمام تیکه پرونیهاش تقریبا تیکه های دارک عالی بود .
این قسمت نظر شخصی نقد کننده بود و قبول دارم که یکم زیاده روی شده ولی گفته شما هم کاملا نظر شخصی شماست. سبک این بازی با دویل می کرای خیلی فرق داره فقط از نظر دوربین یک شکل هستند! دلیل نمی شه هر چی تو اون بازی جالب بود تو این همه باعث زیبایی بشه! تیکه پرانی های دارک پرنس کسی نگفت بیخوده جالب بود واقعا، ولی در بعضی جاها واقعا زیاد حرف می زنه به طوری که آدم نمی دونه بازیشو بکونه یا وایسه صحبت های اونو گوش بده!
می گه بازی کوتاه بود درسته از 2 کوتاهتر بود ولی از 1 نه من خودم به شخصه 20 دقیقه تو معمای در شکستن گیر کردم .
این بازی واقعا کوتاه بود در این مسئله هیچ گونه شکی نیست حالا شاید SOT کوتاهر باشه ولی این بازی نیز از جمله بازی های کوتاه برشمرده می شود. در ضمن رد کردن معماهای فکری که در طول کشیدن بازی زیاد حساب نمی شه! همین معمایی که شما 20 دقیقه توش مونده بودی خود بنده در 5 دقیقه رد کردم. من بازیرو در دست اول در حالت نورمال و با گرفتن تمام لایف آپگرید ها در حدود 7-8 ساعت تمام کردم.
می گه دارک پرنس عین Sand Wraith بود که یه شعر کامله می خواد بگه دارک پرنس نوآوری نبود میزنه از بیخ وبن همه چی رو خراب میکنه
در نقد نوشته شده خول خویی شبیه به اون داره که کاملا هم درست است نه اینکه عین اونه. به عنوان مثال دارای قیافه زشت، قدرت بیشتر، کم شدن جان و نیاز به گرفتن شن ها برای افزایش جان و ... . ببینم شما منکر این مسائل می شی؟! درسته دارای نو آوری های زیادی شده ولی خول و خوش از همون گرفته شده!
اما از همه بدتر نظرات پایینشه که حسام گفته این بازی تمام طرفداراش رو از دست داد که البته فروشش از WW هم بیشتر بوده و این یعنی حرف آقا حسام کشک بوده .
این نظرات که نظرات کاملا شخصی است و شما هم می تونی در آن قسمت هر چیزی دلت می خواد بنویسی. در ضمن درست نیست آدم به نظرات دیگران توهین کنه چون نظر هرکس محترمه!
مورد دیگش حضور جردن مکنر هست این بازی متاسفانه تحت کپی رایت این شخصه که دو زار بارش نیست
شما چرا فقط جنبه منفی جریان را نگاه می کنی. همین آدم که دوزار بارش نیست اگر نبود اصلا POP وجود نداشت.

در آخر سینا جان من اصلا قصد اهانت به نظرات شما و تایید 100% نقد سایت را ندارم ولی بهتره آدم یکم در حد تعادل تر به مسائل نگاه کنه!

با تشکر
اشکان
 
آخرین ویرایش:

qx_roham_xp

کاربر سایت
Sep 26, 2005
1,872
نام
رهام
سلام
تورو خدا این تایپیک هم خراب نکنید
خوب اشکان جان آقا سینا یک چیزی گفت دلیل نمی شه این جوری بدبخت رو بزنی×!!!!
درست حرف های اشکان رو من کاملا قبول دارم اما همون طور که گفتی این ها هم نظر سینا بود و برای خودش حد اقل محترم هست(بر منکرش لعنت×!!!)
سینا جان هم حتما دلایلی داره این طور نیست......
در ضمن این جا هر کس نظرش رو می گه اگر قرار باشه هر کس که نظری داد این جوری سین جین بشه که نمی شه.....
در کا برای من پرنس(کلا ها از اول تا الان)بهترین بازی هست و اگر تمام دنیا بگند مزخرف هست و همه جا بد بگند و بد نقدش کنند برای من هنوز 11 از 10 رو داره×!!!!
من نظر خودم رو دارم و دلایل خودم پس دیگه برام مهم نیست بازی چند بگیره;)
 

Lich King

Administrator
Sep 22, 2005
5,901
نام
اشکان
رهام جان اول اینکه این تاپیک مربوط به بحث در مورد بازی پرنس هست در هر زمینه ای و دیگه خبر و .. نیست پس هر کی در مورد بازی هر نظری داره می تونه بنویسه!
من اصلا با کسی دعوایی نکردم. نظرات همه هم برام محترم هست. فکر کنم خودم در پست بالایی اینو نوشته باشم. من اصلا با نظرات سینا جان مشکلی ندارم. نقد که چیز مهمی نیست الان اگه فردی بیاد از سایت هر انتقادی بخواد بکنه مطمئن باشید تا وقتی که بی ادبی صورت نگیره هیچ گونه برخوردی انجام نمی شه چون هر کی نظری داره!
حرف من اینجا بود که ایشون گفتند که این نقد کاملا مردود است. خوب این حرف یکم زدنش درست نیست. ایشون می تونستن بگن که من زیاد از نقد صفحه اول خوشم نیومد و با نظرات خودم خیلی فرق داشت! اون پاسخ ها رو هم در بالا دادم تا نشون بدم که نظرات چقدر می تونه فرق بکنه. نظرات در مورد هر چی خیلی زیاد هست ولی یکسری دارای ارزش و اعتبار بیشتر و یکسری دارای اعتبار کمتری است.

با تشکر
 

qx_roham_xp

کاربر سایت
Sep 26, 2005
1,872
نام
رهام
آهان کلمه ی مردود رو ندیده بودم شرمنده.....
در مورد خبر چرا می گی نزاریم؟؟؟؟(امیدوارم که جدی نگفته باشی چون اینجا Prince of PErsia Group هست دیگه خبر و عکس هم شامل می شه;))
اما در مورد این که هر کس نظری داره کاملا مشخص هست;)
 

Behzadr

کاربر سایت
Sep 23, 2005
2,706
ببخشيد كه خودمو وسط بحث انداختم ولي....

گفته در اخر نسخه ی یک پرنس وفرح زمان رو به عقب برگردوندن و کارا رو درست کردن در حالی که اینطور نبود و هیچ چیز درست نشد فقط ویزیر نابود شد

البته فقط پرنس بود كه اين كارو كرد...يعني بعد از كشته شدن فرح اون به خاطر همين اشتباه دوم كه چرا خنجر رو باز هم در ساعت شني فرو نكرد فرح رو از دست مي ده و با انجام اين كار فقط خودش و وزير از كل جريان با خبر مي شن و مي بيني كه دست آخر اين پرنس هست كه براي فرح جريان رو تعريف مي كنه و وزير رو هم نابود مي كنه

گاد اف وار تو این سبک هیچ بازیی دارای قدرت گرافیک عظیمی نبوده .

من هم تا اونجايي كه نقد رو خودندم نديدم كه اين بازي بخواد مقايسه بشه با بقيه بازي ها!!!!

این بازی واقعا کوتاه بود در این مسئله هیچ گونه شکی نیست حالا شاید Sot کوتاهر باشه ولی این بازی نیز از جمله بازی های کوتاه برشمرده می شود

موافقم...فقط يه روز وقت منو گرفت...

حالا اون معماي در شكستن براي شما سخت بوده..شايد خيلي حالا فقط با جابه جا كردن اهرم ها(خودش نشونه داشت)سريع ردش كنن



دركل از دوستي كه (نمي دونم چون صفحه اول نرفتم) نقد بازي رو نوشته هم ممنون....

به هرحال چه خوبو چه بد اين نقد صفحه اول سايت هست و حتما نقد خوبي بوده كه صفحه اول سايت قرار گرفته
 

vahid_persia

کاربر سایت
Sep 30, 2005
333

دوستان هنوز نسخه دو نساخته نشده پس چه جوري شما ميگيد نسخه ۴
زماني شرکتها براي بازيهاي خود شماره تايين ميکنند که بازي از هر نظر دچار تعغيير تحول بشه هم از نظر موتور گرافيکي و سبک بازي و تمام نسخه هاي بازي هم براي خود عنوان دارند نه شماره
بعد به نظر داستان نسخه بعدي بهتره از شاهنامه باشه نه مطالب کل شاهنامه بلکه در مورد موجودات و شخصيتهاي اسطورهاي
مثلا سيمرغ يا ققنوس گزينه هاي مناسبي هستند
سيمرغ موجودي که در شاهنامه از ان به عنوان پرورش دهنده رستم و زال عنوان شده پرندهاي که بر بلالاي کوه البرز اشيانه داشت و زماني که بالهاشو باز ميکرد ديگه کوهي ديده نميشد به خاطر عظمت و بزرگي اين پرنده اي کوه در پشت اين پرنده ديده نميشد که به جز ايران در چند کشور از ان به عنوان نماد و سمبل کشورها يا ميشود در افسانه هاي چيني از اين پرنده به عنوان تايين کننده
شاه و خوش يوم و خوش فدمي براش شاه ياد ميشود
پرنده اي که هر ۱۰۰ سال به مانند ققنوس در اتش خود ميسوزد و دوباره متولد ميشود ولي ققنوس از هزار سال با رقص خود اين کار را ميکند
موضوعات ديگري ميشه عنوان کرد البته اقاي جردن مکنر خود نويسنده است و نويسنده تو داستانهاي که ميگند کمترشخصيتهاي ديگه تقليد ميکنند و دوست دارند بيشتر از قوه تخيل خود براي داستان استفاده کنند
البته همه دوستان ميدونند که گذز زمان بسيار کليشه اي و تکراري شده
و فکر نکنم جذابيتي داشته باشه
 
آخرین ویرایش:

sina_unl

کاربر سایت
Oct 27, 2005
2,065
نام
سینا
حالا بگذريم من يا هيچي نمي گم يا گند مي زنم ولي اشكان واقعا با قاعده توجيه كرد ولي يه چيزي مي گين بحث بازياي ديگه رو وسط نكشيم پس براي برتري بازي چي كار كنيم البته موافقم بازي با دويل مي كراي نبايد مقايسه مي شد ولي خوب كريزي اكشنن دوتاش منتها پرنس حماسيه اون تخيلي

در ضمن آقا يه سوال مي گم چرا Homepage سايت انقدر بي بخاره البته نه خيلي ولي خوب اينهمه بازي اومده تو اين ماهه خوب اونا نقد بشن دليل نمي شه كه بازيهايي كه همين هفته اومدن نقد بشن .
 

Behzad

Come on it's time to go
Administrator
Sep 22, 2005
5,824
نام
بهزاد
گفته در اخر نسخه ی یک پرنس وفرح زمان رو به عقب برگردوندن و کارا رو درست کردن در حالی که اینطور نبود و هیچ چیز درست نشد فقط ویزیر نابود شد
شما چرا فقط اون قسمتي كه دلت ميخواد رو ميخوني ؟ يه بار ديگه از اول بخون ببين كه اينو نوشته :

توانست زمان را به عقب باز گرداند و همه چيز را درست كند غافل از اين كه با اين كار شكافي در زمان ايجاد كرده است.

شما فقط تا اونجايي كه گفته همه چيز را درست كند رو خوندي و بقيش رو يا نخوندي يا خوندي و فقط خواستي يه ايرادي گرفته باشي ...

گفته ویزیر کسی بود که قول قدرت رو داده بود در حالی که عین جمله ویزیر اینه که می گه این قدرتیه که خنجر قول داد بود برای...
عين جمله وزير اين بود : I promisses the power ... & i will be immortal

که معنیش میشه من قول قدرت را داده ام و جاودانه خواهم شد ... و هیچ حرفی از Dagger نمیزنه

باز بحث گرافیک رو وسط کشیده که من گفته بودم جز گاد اف وار تو این سبک هیچ بازیی دارای قدرت گرافیک عظیمی نبوده
میشه اون قسمتی که از گرافیک عظیم بازی تعریف شده رو کپی کنید اینجا !؟

در مورد POP3d گفته با وجود زیبایی هایی که داشت .... در حالی سر جونم شرط می بندم بازی نکرده این بازی کوچکترین زیبایی نداشت
POP3D بازی قشنگی بود ... من خودم شاید 5-6 بار از اول تا آخرش بازی کردم ... اگه شما خوشت نیومده مشکل خودته ... ضمنا توی نقد گفته نشده که بازی بی نقص بود ... گفته علاوه بر زیباییهایی که داشت شکست خورد یعنی نقاط ضعفش بیشتر از قوتش بوده ولی این دلیل نمیشه که بگیم اصلا زیبایی نداشت

برای بار هزارم از کنترل بازی ایراد گرفته که خدایی بعد از سه قسمت باز این حرف رو زدن خیلی مسخرس قبلا هم گفتم هنوز که هنوزه کنترل SoT از همه خشکتر بوده مخصوصا در حرکت بین دیوارها .
من نمیدونم منظور شما از این حرف چیه ... چون که توی نقد شماره های قبلی از کنترل بازی ایراد گرفته شده توی نقد این شماره نباید دیگه ازش حرفی زده بشه ؟ اگه نسخه 1 و 2 بازی گرافیک یکسان داشته باشن و توی نقد شماره اول درباره گرافیک صحبت شده باشه توی نقد شماره دوم نباید از گرافیک هیچ اسمی برده بشه ؟

میگه تیکه هایی که دارک پرنس مینداخت اعصاب خرد کن بود فکر میکنی دلیل موفقیت دویل می کرای چی بود یه گرافیک توپ،موزیک،گیم پلی سریع و... نه عزیز همش دانته بود که باعث اینا شد با تمام تیکه پرونیهاش تقریبا تیکه های دارک عالی بود
متاسفانه شما بازهم مطلب رو به درستی نخوندی و فقط خواستی یه ایرادی گرفته باشی ... توی متن نوشته شده که صحبتهای Dark Prince عمدتا مفيد هستند و بعضا اعصاب خورد كن ... شما مفهوم اين 2 تا واژه رو میدونی ؟

می گه بازی کوتاه بود درسته از 2 کوتاهتر بود ولی از 1 نه من خودم به شخصه 20 دقیقه تو معمای در شکستن گیر کردم .
اگه من یه بازی که در عرض 6 ساعت تموم میشه رو 1 ماه کش بدم میتونم بگم عجب بازی طولانی ای بود !؟ در ضمن T2T هم از SOT و هم از WW کوتاهتر بود ... حداقل SOT ارزش دوباره بازی کردن رو داشت ولی T2T این ارزش رو واقعا نداره

می گه دارک پرنس عین Sand Wraith بود که یه شعر کامله می خواد بگه دارک پرنس نوآوری نبود میزنه از بیخ وبن همه چی رو خراب میکنه.
اگه میخواست بگه Dark Prince نوآوری نبوده اولش نمینوشت :

مهمترین تغییر GamePlay همین تبدیل شدن به Dark Prince است

ضمنا نگفته Dark Prince عین Sand Wraith بود ... گفته خلق و خوی اونو داشت ... یعنی شما میخوای منکر این بشی که هم Dark Prince و هم Sand Wraith نیاز به گرفتن Sand داشتن تا زنده بمونن ؟

چقدر خوبه قبل از گفتن یه حرفی اول روش یه کم فکر کنیم و خیلی بی دلیل دیگران رو متهم نکنیم ...
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر