Prey

  • Thread starter Thread starter FUTURE
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
prey-logo.jpg
Developer : Arkane Studios
Publisher : Bethesda Softworks
Director : Raphaël Colantonio
Engine : CryEngine
Genre : First Person Shooter , Action Sci-Fi
Release Date : May 5, 2017
Platforms : PS4 X1 PC


================
اطلاعات منتشر شده از بازی
================

* این نسخه دنباله ای بر بازی قبلی نیست. همینطور یک Remake هم برای نسخه اول نیست. این نسخه تصوری دوباره از IP است و با اینکه روح سری Prey در این نسخه نیز وجود دارد اما ارتباطی با نسخه قبلی و یا نسخه کنسل شده ندارد.

* شخصیت اصلی بازی Morgan Yu نام دارد و در ابتدای بازی این قابلیت وجود دارد که مرد یا زن بودن این شخصیت را مشخص کرد. سازندگان اسم Morgan را انتخاب کرده اند چون که این اسم هم برای مرد یا زن قابل استفاده است.

* شخصیت اصلی در یک ایستگاه فضایی قرار دارد و باید با موجودات فضایی برای بقا مبارزه کند.
* تایید شده است که بازی یک عنوان Horror نیست.
* بازی فقط درباره شلیک کردن به موجودات فضایی نیست و میتوان گفت بازی مخلوطی از اکشن و روایت و داستان است که لایه ی نازکی از RPG نیز در خود دارد !

* بازی اسلحه های مختلفی از جمله Shotgun ای که در تریلر معرفی بازی نیز نمایش داده شده بود را در اختیار بازیکن میگذارد . علاوه بر این Morgan قادر خواهد بود که قدرت هایی از موجودات فضایی بیاموزد و از آنها استفاده کند . همینطور در بازی میتوان از ابزار علمی موجود در ایستگاه فضایی که برای مبارزه ساخته نشده اند برای مبارزه استفاده کرد !

* سازندگان گفته اند که بازیکنان اگر از بازیهای قبلی Arkane Studios خوششان آمده است احتمالا از Prey نیز راضی خواهند بود.

* تایید شده است Chris Avellone که در ساخت بازیهای درخشانی مثل Fallout 2 , Fallout : New Vegas , Pillars of Eternity و ... حضور داشته است در ساخت این عنوان نیز مشارکت خواهد کرد.



=================
تریلر معرفی بازی [E3 2016]
=================




===================
تریلر گیم پلی [QuakeCon 2016]
===================




====================
تریلر گیم پلی [Gamescom 2016]
====================



=======================
تریلر گیم پلی [The Game Awards 2016]
=======================


Prey - 8 Minutes of Gameplay

720p 60fps || 1080p 60fps

================
تریلر گیم‌پلی #2
================

با تشکر از @sabco برای تریلر :D
تاپیک با منتشر شدن اطلاعات جدید آپدیت خواهد شد...
 
آخرین ویرایش:
چه تلپاتی ای با بازی دارم من :D، الان میخواستم بیام بگم چرا هیچ خبری از بازی نیست که یهو دیدم کلی اسکرین شات باحال از بازی اومده.
راجب گرافیک فنی بازی اظهار نظری نمیکنم ولی طراحی بصری بازی واقعا عالیه، مثل همه کاراری آرکین. دیگه کم کم باید تبلیغات بازی رو شروع کنن، دو سه ماه دیگه بازی ریلیز میشه و من فقط و فقط امسال منتظر این عنوانم شدیدا>:D<>:D<:D.
 
گیم پلی نیم ساعت اول بازی بیرون اومده
حتما ببینید که خیلییییی قشنگ...واقعا خیلی عالیه.

البته چند جا از طراحی تا لحظات خاص فوق العاده شبیه هف لایف و اینونتوری شدیدا شبیه سیستم شاک کار کردن و اگه این دو تا رو بازی کرده باشین می بینید که سازنده قشنک این دو تا رو بشدت تو بازی قرار دلده و میکس کرده..... .

.
 
خب پیش‌نمایش‌های بازی از یک ساعت ابتدایی بازی منتشر شده و بیشتر سایت‌ها Impressionهای اولیه‌شون رو منتشر کردن و به نظر میاد همه به بازی امیدوارتر شدن.
فقط مواظب اسپویلرها باشید چون مثل اینکه یه Twist خفن اول بازی وجود داره که بهتره ندونیم! :D
پیش‌نمایش سایت‌های مختلف:
Polygon

I’m supposed to write about Prey, but I don’t know if you should read anything about it. In fact, after playing the first hour last week, I wish that I hadn’t.

This isn’t a bad thing.

The modern hype cycle for games pre-release is exhaustive. For the most low-key of AAA releases, there’s not a lot of room left for secrets or big reveals. It’s not unusual for trailers to show footage from a game’s ending, weeks or even months before that game comes out.

I don’t know that this kind of exposure would ruin Prey. But having ignored as much as I possibly could about the game since its announcement prior to playing that first hour, I do think there’s something special happening in Arkane’s newest game that may not hit as cleanly or as sharply as it did for me going in blind.

So here’s what you need to know about Prey, without knowing enough to take that edge off.

An hour with Prey

Gamespot

In the earliest moments of Prey's opening hour, I found myself trapped in my own apartment. The windows were sealed, the doors were locked, and the elevator in the hallway was broken. Eventually I figured out I could smash my way through a sliding glass door, but I later discovered there was another possible solution: I could have escaped through the fish tank.

Like Arkane Studio's other major first-person action franchise, Dishonored, Prey equips players with versatile tools and abilities that can be used to solve problems in a variety of ways. However you choose to approach its puzzles and attack its enemies, the game endeavors to ensure you can actualize your ideas, even if that means smashing a decorative aquarium and crawling through the resulting hole. It's a textbook example of the "player choice" approach to game design championed by classics like System Shock, Deus Ex, and, of course, Dishonored.

But Prey also apes specific elements from other acclaimed titles, including BioShock, Half-Life, and Dead Space. All told, the game contains traces of stealth, action, survival, role-playing, and even horror games, all set within a single sprawling space station that rewards exploration. I spent more than an hour playing from the beginning of the game and still came away feeling like I'd barely scratched the surface of Prey's ambitions. And while I'm excited about what the game could become should it successfully realize all of its ideas, it's not yet clear how or if its disparate parts will gel together--or even if they succeed individually

Dishonored Dev's Prey Could Be The Ultimate Sci-Fi Sandbox

VG24/7

“In its opening minutes, Prey looks and feels very much like the modern Deus Ex series, with a similar sort of streamlined cyberpunk aesthetic.”

Less surreal, more cyberpunk – but Prey’s first hour will get inside your head

IGN

After playing the first hour of Prey, I realized that it will be nearly impossible for me to avoid spoilers while telling you about it thanks to the big twist that unravels in the first 15 or so minutes. So before I throw out the spoiler warning, know that Prey appears to be on its way to upholding Arkane’s well-earned reputation as a purveyor of fine single-player campaign-first shooters. But where the gameplay trailers we’ve seen so far have suggested a BioShock influence, playing Prey reveals an inspiration that goes back to, it turns out, BioShock’s own forebear: System Shock 2. If that’s all you need or want to hear, by all means I understand. But if you want to suffer an early game spoiler and come down Prey’s fascinating rabbit hole with me, there’s much more to tell…

Prey First Hands-On Impressions: A System Shock of the Best Kind - IGN

RPS

I simultaneously feel as though I know exactly what Prey is and that I’m still in the dark about its true nature. Keycodes and goobeasts vs a pile of ambitious do-it-yourself features and a world I can’t trust. There’s a lot going on here, many intriguing questions posed and its essential exploration+combat balance feels good in the hand, but I’m still waiting to see precisely which shape Prey ultimately takes.

Prey: hands-on with Arkane’s shapeshifting shooter

Game Revolution

I'm very impressed with how Prey (2017) is turning out. While I can't deny that it sucks that we'll never get to play the intended follow up to the first game, this title is looking more than capable with standing out on its own. It's easily more developed and dense than the original Prey, which makes me really interested to play more. There's a lot unpack in this title, especially if the story goes further with its strange, mind-bendy plot, and I'm excited to see where it goes next after the opening hour. There's a lot of ambition in this title, and I'm pleased that it's more focused on doing its own thing, instead of retreading ground that so many other reboots have to do.

Prey 2 Bends the Mind and Captivates the Soul [Hands-On Preview]

یک ساعت اول بازی رو هم می‌تونید توی این لینک ببینید: (دوباره بگم که مواظب اسپویلرها باشید :D)
Prey: Experience the Nightmare in One Hour of Raw Gameplay
الان تنها چیزی که از بازی نگرانم می‌کنه اینه که فقط داره با بازیهای دیگه مقایسه میشه و توی پیش‌نمایش‌ها هم خیلیا به Deus Ex، Bioshock و ... تشبیهش کردن. فقط نگرانم که بازی هویت خودش رو از دست بده و بیشتر به عنوانی که فقط از بازیهای دیگه الهام گرفته تبدیل بشه. با اینکه الهام گرفتن و حس و حال مشابه چیز بدی نیست ولی دوست دارم بازی یه حس و حال جدیدی هم از خودش داشته باشه که توی بقیه‌ی عناوین ندیدیم.
در کل به نظرم همه چی داره سریع میگذره و خیلی به روز عرضه نزدیک شدیم و شدیدا امیدوارم بازی موفق بشه. \m/
 
اطلاعات دیگه‌ای که منتشر شده:
1. تموم کردن بازی حدود 16 تا 22 ساعت نسبت به نحوه‌ی بازی کردن طول می‌کشه.
2. پایان‌های متفاوتی واسه بازی وجود داره که با کارهایی که در طول بازی انجام می‌دید تغییر می‌کنه.
How Long is Prey on PS4? Around 20 Hours
 
الان تنها چیزی که از بازی نگرانم می‌کنه اینه که فقط داره با بازیهای دیگه مقایسه میشه و توی پیش‌نمایش‌ها هم خیلیا به Deus Ex، Bioshock و ... تشبیهش کردن. فقط نگرانم که بازی هویت خودش رو از دست بده و بیشتر به عنوانی که فقط از بازیهای دیگه الهام گرفته تبدیل بشه.
خوب آخه واقعا خیلی المان(چه تو طراحی محیط چه طراحی دشمنا چه اینونتوری چه پیشروی و چه لحظات خاص بازی)از این بازیها قرض گرفته و ناخود آگاه ذهن میره سمت اونا

اگه کسی اینا رو بازی نکرده باشه خوب متوجه اینا نمیشه ولی اگه کسی اینا رو بازی کرده باشه انگاری نسخه بروزشده همه اینا رو داره بازی می کنه..........برای مثال همین تیکه پیشنمایش گیم اسپات خودش گویاس :

It's a textbook example of the "player choice" approach to game design championed by classics like System Shock, Deus Ex, and, of course, Dishonored.
But Prey also apes specific elements from other acclaimed titles, including BioShock, Half-Life, and Dead Space

البته این به خودی خود اصن بد نیس و نتیجه ای که می بینیم فوق العاده از آب دراومده و واقعا با کیفیته ولی خوب این مسایل هم به چشم میاد و خودشو نشون میده

.
 
از دیشب خیلی با خودم کلنجار رفتم که این یه ساعت گیم پلی رو نبینم و بازی رو برای خودم اسپویل نکنم، ولی حقیقتا نتونستم و امروز نگاه کردمش :D.
اول باید بگم که شدیدا بازی عالیه، از هر زاویه ای نگاه کنی فوق العادس.
نکته ای که دوستمون بهش اشاره کردن هم کاملا درسته. بازی قشنگ شبیه half life شروع میشه، و ابتدا بازیکن رو با برخی المان های بازی orient میکنه. حتی اون تیکه پوشیدن suit کاملا منو یاد سری half life انداخت. منوها و اینونتوری هم دقیقا حتی شکلش هم شبیه systemshock ساختن، مستطیلی و با مربع های کوچک داخلش:D. فضاسازی بازی منو قشنگ یاد شوترهای sci fi ترسناک مثل Doom 3 و Dead space میندازه. بازی شباهت هایی هم به bioshock و deus ex هم داره. ولی من حیث المجموع با ترکیب تمام اینا بازم یه چیز خیلی خیلی عالی از آب دراومده از نظر من.
من جدا خیلی بعید میدونم بازی شکست بخوره، قطعا توی جلب نظر منتقدین و کاربرا فوق العاده عمل میکنه، مگه اینکه بخوان ایرادای بنی اسرائیلی و مضحک ازش بگیرن، وگرنه قشنگ با یه FPS مدرن با فضاسازی و اتمسفر عالی و المان های کامل و بی نقص گیم پلی طرفیم.
 
این قدرت ها رو از typhon ها میگیریم، پس باید هر کدوم یه قدرت منحصر به فردی داشته باشن علی القاعده، اون phantom ها هم قابلیت جابه جایی در سرعت بالا رو دارن با توجه به نمایش ها، پس باید یه حالت صحنه آهسته یا یه همچین چیزی هم داشته باشه بازی، گونه های دیگه هم قدرت های بیشتری به پلیر باید بدن، نمونش هم kinect bladt بود توی نمایش های قبلی.
 
مثل اینکه Mick Gordon عزیز که کارای محشرشو تو Wolfenstein و DOOM گوش کردیم، قراره Soundtrackهای بازی رو آماده کنه :D<:-P Mick Gordon اگه کارشو درست انجام بده، آخر سال باید یه نیم‌نگاهی هم به جوایز بخش موسیقی داشته باشیم :D امیدوارم موسیقی Wolfenstein: TNC هم با خودش باشه :x
اینجا می‌تونید یه نسخه‌ی ابتدایی از یکی از Soundtrackهای بازی رو گوش کنید :x : Youtube واقعا خیلی به حال و هوای بازی میخوره :D
 
عالی بود آقا مررررسی. اگه کسی تونست لینک دانلودشون هم بزاره، mike gordon کارش عالیه.
Typhon vo رو خیلی دوست داشتم، خیلی sci fi و مرموزه، no gravity هم عالی بود.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or