Prey

  • Thread starter Thread starter FUTURE
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
prey-logo.jpg
Developer : Arkane Studios
Publisher : Bethesda Softworks
Director : Raphaël Colantonio
Engine : CryEngine
Genre : First Person Shooter , Action Sci-Fi
Release Date : May 5, 2017
Platforms : PS4 X1 PC


================
اطلاعات منتشر شده از بازی
================

* این نسخه دنباله ای بر بازی قبلی نیست. همینطور یک Remake هم برای نسخه اول نیست. این نسخه تصوری دوباره از IP است و با اینکه روح سری Prey در این نسخه نیز وجود دارد اما ارتباطی با نسخه قبلی و یا نسخه کنسل شده ندارد.

* شخصیت اصلی بازی Morgan Yu نام دارد و در ابتدای بازی این قابلیت وجود دارد که مرد یا زن بودن این شخصیت را مشخص کرد. سازندگان اسم Morgan را انتخاب کرده اند چون که این اسم هم برای مرد یا زن قابل استفاده است.

* شخصیت اصلی در یک ایستگاه فضایی قرار دارد و باید با موجودات فضایی برای بقا مبارزه کند.
* تایید شده است که بازی یک عنوان Horror نیست.
* بازی فقط درباره شلیک کردن به موجودات فضایی نیست و میتوان گفت بازی مخلوطی از اکشن و روایت و داستان است که لایه ی نازکی از RPG نیز در خود دارد !

* بازی اسلحه های مختلفی از جمله Shotgun ای که در تریلر معرفی بازی نیز نمایش داده شده بود را در اختیار بازیکن میگذارد . علاوه بر این Morgan قادر خواهد بود که قدرت هایی از موجودات فضایی بیاموزد و از آنها استفاده کند . همینطور در بازی میتوان از ابزار علمی موجود در ایستگاه فضایی که برای مبارزه ساخته نشده اند برای مبارزه استفاده کرد !

* سازندگان گفته اند که بازیکنان اگر از بازیهای قبلی Arkane Studios خوششان آمده است احتمالا از Prey نیز راضی خواهند بود.

* تایید شده است Chris Avellone که در ساخت بازیهای درخشانی مثل Fallout 2 , Fallout : New Vegas , Pillars of Eternity و ... حضور داشته است در ساخت این عنوان نیز مشارکت خواهد کرد.



=================
تریلر معرفی بازی [E3 2016]
=================




===================
تریلر گیم پلی [QuakeCon 2016]
===================




====================
تریلر گیم پلی [Gamescom 2016]
====================



=======================
تریلر گیم پلی [The Game Awards 2016]
=======================


Prey - 8 Minutes of Gameplay

720p 60fps || 1080p 60fps

================
تریلر گیم‌پلی #2
================

با تشکر از @sabco برای تریلر :D
تاپیک با منتشر شدن اطلاعات جدید آپدیت خواهد شد...
 
آخرین ویرایش:
فکر نکنم کسی توی این فروم اندازه من باهاش حال کرده باشه :D :D
نه علی جان منم به شدت حال کردم:D
کلا این ارکین داره جا پای بزرگانی مثل ایریشنال و والو و اید میذاره
بازی به شدت یونیک میزنه و اگر از لحاظ داستانی هم در مورد بعدهای موازی باشه که دیگه . . . . . =P~=P~
چیز جالبی که وجود داره اینه که بتثدا هم توی "ولفنشتاین" و هم تو "پری" دست تو تاریخ برده و داستانای جالبی رو با پیروزی نازی ها و در ادامه با زنده موندن کندی خر کیف کرده\m/
این پری به شدت بوی BIOSHOCK یا به قول دوستان جد نازنینش system shock رو میده
 
من الان گیم پلی رو دیدم، وحشتناک خفن بود. و چقدر دیزاین خلاقانه و هوشمندانه اید اره، یعنی حتی اکشن و کشت و کشتار بازی هم یجوری پازل طور طراحی شده و گیمر دستش بازه. اتمسفر بازی هم باز به نظرم خیلی خفن و گیرا هست. کلا خیلی بازی خوبی به نظر میرسه.
 
گونه مهاجم به پایگاه talos 1 اسمشون typhon هست. ای کاش یکم راجب ماهیت این موجودات توضیح بدن، خیلی طراحیشون جالب و عجیب غریبه، شبیه یه توده مه و دود هستن:D، ماهیتشون phantom هست فکر کنم البته وقتی بهشون با شاتگان شلیک میکرد انگار جسم پیدا میکردن و بعد از مرگشون شبیه یه شیشه میشکستن:D. توی یه تریلری که اون اوایل هم پخش شد مورگان راجب یه رویایی که همیشه میدید صحبت کرده بود یادمه که میگفت موجوداتی رو در لابه لای فضای تاریک آسمان احساس میکرده، که اون نمیتونسته ببینه و درکشون کنه ولی اونا همه چیز و همه کس رو میدیدن . خیلی دوست دارم بیشتر راجب ماهیت این جونورا بدونم:D.
 
عجب ویدئویی بود این 8 دقیقه ایه مو به تنم سیخ شد
اونجاش که تو فضا میگرده با صدای ملایم گیتار ، ادم دوس داره تا ابد همونجا بگرده8->
عاشق بازییهایم که صدا گذاری و موزیکاشون تاثیر گذارن
گیم پلی و ازادی عمل فوقالعادست
حتی با این که ویدئو بود رو باس فایت اخر استرس گرفتم:D
 
  • Like
Reactions: uriel
Game Informer اطلاعات جدیدی از قدرت‌ها و اسلحه‌های بازی منتشر کرده:

1754.Prey_ConceptPsychscope_Dec16.jpg-610x0.jpg
قدرت‌ها:
Lift Field – Players learn this move from the invisible Poltergeist enemies. Essentially, Lift Field allows you to create a reverse gravity field that sends objects and enemies skyward. Players can also use Lift Field like a makeshift elevator to access new areas or hidden alcoves

Kinetic Blast – Some powers don't need to be more complex than they sound. Kinetic Blast is basically a really strong physics pulse that you can pinpoint to a specific location. It functions like a kinetic bomb that you can drop in the environment. Players can use Kinetic Blast to push objects closer to them, push environmental hazards away, or to simply damage enemies

Leverage – This physical ability allows you to lift heavy objects with ease and even throw them across the environment. Using leverage, you can clear blocked paths or throw massive objects and enemies, killing them instantly

Mimic – One of the strangest abilities in the game, Mimic lets you assume the form of almost any other object. Using Mimic, you can transform into something small, like a coffee cup, in order to roll through a crack in a door. Or, you can use it to transform into a chair while being chased by monsters, and ultimately elude their pursuit

Mindjack – You learn this ability from the deadly Telepath alien. This Neuromod lets you telepathically assume control over another human. Another unknown creatures grants you a similar ability to take control over robotic entities

Psychoshock – This powerful ball of psionic energy is a direct attack against biological targets. It also temporarily disables the target's ability to use psi powers

Remote Manipulation – Using your mind, you can retrieve or interact with distant objects. If you use this in conjunction with Leverage, you are able to remotely pick up or even throw fridge-sized objects across the room

Superthermal – An ability similar to Kinetic Blast. However, when you set off this bomb, it detonates in an explosion of super-heated plasma that deals fire damage to a target area. You can use this to create traps for enemies or just turn them to ash
4722.prey_gloocannon_dec16.jpg-610x0.jpg
اسلحه‌ها:
Disruptor Stun Gun – This weapon isn't sexy, but it's a good non-lethal tool. This handheld electroshock weapon immobilizes both humans and machines with a short range electric current. The disruptor is especially useful when someone is being mind-controlled and you don't want to kill them

GLOO Cannon – Short for Gelifoam Lattice Organism Obstructor, this defensive weapon fires a stream of glue-like foam that can block or subdue targets. It's also useful for sealing off dangerous gas leaks or creating makeshift ladders to out-of-reach places

Recycler Charge – As the name implies, these handheld devices are portable recyclers. Originally created as a prototype, players use them like grenades. When detonated, a recycler charge creates a kind of miniature black hole that attracts any object not bolted down and breaks it down into material fragments. The remaining materials can then be used to craft new items, meaning the recycler charges are both destructive and constructive

کارایی بیشترشون رو توی تریلرای بازی دیدیم ولی بعضیاشون هستن که هنوز بصورت کامل نمایش داده نشدن. البته این همه‌ی قدرت‌ها و اسلحه‌ها نیست و مثل‌ اینکه یه تعداد دیگه‌ هستن که هنوز معرفی نشدن. همونطور که می‌دونید قدرت‌ها رو میشه ترکیب کرد و توی شرایط مختلف ازشون استفاده کرد. همونطور که توی تریلر 8 دقیقه‌ای دیدید اسلحه‌ها هم فقط یه کارایی ندارن و توی شرایط مختلف میشه ازشون استفاده‌های دیگه‌ای کرد. Game Informer گفته توی چند هفته‌ی آینده قراره اطلاعات بیشتری از بازی منتشر کنه.
 
Game Informer اطلاعات جدیدی از قدرت‌ها و اسلحه‌های بازی منتشر کرده:

View attachment 69702
قدرت‌ها:

View attachment 69703
اسلحه‌ها:


کارایی بیشترشون رو توی تریلرای بازی دیدیم ولی بعضیاشون هستن که هنوز بصورت کامل نمایش داده نشدن. البته این همه‌ی قدرت‌ها و اسلحه‌ها نیست و مثل‌ اینکه یه تعداد دیگه‌ هستن که هنوز معرفی نشدن. همونطور که می‌دونید قدرت‌ها رو میشه ترکیب کرد و توی شرایط مختلف ازشون استفاده کرد. همونطور که توی تریلر 8 دقیقه‌ای دیدید اسلحه‌ها هم فقط یه کارایی ندارن و توی شرایط مختلف میشه ازشون استفاده‌های دیگه‌ای کرد. Game Informer گفته توی چند هفته‌ی آینده قراره اطلاعات بیشتری از بازی منتشر کنه.
امیدوارم بازم یه نمایش درست از بازی نشون بدن مثل اون نمایش 8 دقیقه ای:D.
مسئله شگفت انگیز راجب بازی های arkane studio طراحی مراحل بازی هاشون هست، که واقعا یاد عناوین دهه 90 میندازه منو، شما برید یه بار همین الان مثلا half life 1 یا quake 2 رو بازی کنید باورتون نمیشه لول دیزاین بازی های اول شخص امروزی اینقدر افت کردن، یعنی اصلا از دید من لول دیزاین ندارن واقعا شوترهای امروزی در مقابل اون دو بازی ای که گفتم :D.
ولی arkane دقیقا اون حس و حال رو بهم میده عناونیش، خیلی خیلی عالیه که این استودیو تا این حد پیشرو و با ابتکار عمل هست توی طراحی مراحل، امیدوارم شوترهای امروزی با موففقیت عناوین arkane به این سمت رو بیارن چون واقعا طراحی اکثر بازی های این ژانر اسفناکه و آرکین میتونه یک الگوی تمام عیار باشه براشون.
 
امیدوارم بازم یه نمایش درست از بازی نشون بدن مثل اون نمایش 8 دقیقه ای:D.
مسئله شگفت انگیز راجب بازی های arkane studio طراحی مراحل بازی هاشون هست، که واقعا یاد عناوین دهه 90 میندازه منو، شما برید یه بار همین الان مثلا half life 1 یا quake 2 رو بازی کنید باورتون نمیشه لول دیزاین بازی های اول شخص امروزی اینقدر افت کردن، یعنی اصلا از دید من لول دیزاین ندارن واقعا شوترهای امروزی در مقابل اون دو بازی ای که گفتم :D.
ولی arkane دقیقا اون حس و حال رو بهم میده عناونیش، خیلی خیلی عالیه که این استودیو تا این حد پیشرو و با ابتکار عمل هست توی طراحی مراحل، امیدوارم شوترهای امروزی با موففقیت عناوین arkane به این سمت رو بیارن چون واقعا طراحی اکثر بازی های این ژانر اسفناکه و آرکین میتونه یک الگوی تمام عیار باشه براشون.
یکم باید رو داستان بازیاشون کار کنن، قرار نیست لول دیزاین کل بار بازی رو بکشه رو دوشش. گرافیک فنی بازیاشون جالب نیست که تو این مورد بتسدا رو مقصر میدونم وگرنه از نظر هنری بی نظیرن.
عجیبم هست که چرا این مورد رو تقویت نمیکنن، دنیا های قشنگ و یونیکی رو خلق میکنن ولی تو این مورد یکم شل میشن.

در مورد Prey هم خیلی خیلی منتظرشم ولی دوتا انتقاد بزرگ دارم، طراحی دشمن ها اصلا جالب نیست!بیش از حد ساده و ابتدایی هست، امیدوارم دشمن های متفاوت تری تو بازی بیان وگرنه اینا واقعا یجوریه، مورد دوم شباهت بیش از اندازه به Dishonored هست، همین الانم همه جا به بازی دارن میگن دیس آنرد تو فضا! یکم ابتکار عمل باید نشون بدن و بازی رو جدا کنن.

بقیه بازی عالیه، پلات خوبه، دنیای بازی جالبه، موسیقی فوق العادست، لول دیزاین هم که همیشه خوب بوده.
 
یکم باید رو داستان بازیاشون کار کنن، قرار نیست لول دیزاین کل بار بازی رو بکشه رو دوشش. گرافیک فنی بازیاشون جالب نیست که تو این مورد بتسدا رو مقصر میدونم وگرنه از نظر هنری بی نظیرن.
عجیبم هست که چرا این مورد رو تقویت نمیکنن، دنیا های قشنگ و یونیکی رو خلق میکنن ولی تو این مورد یکم شل میشن.

در مورد Prey هم خیلی خیلی منتظرشم ولی دوتا انتقاد بزرگ دارم، طراحی دشمن ها اصلا جالب نیست!بیش از حد ساده و ابتدایی هست، امیدوارم دشمن های متفاوت تری تو بازی بیان وگرنه اینا واقعا یجوریه، مورد دوم شباهت بیش از اندازه به Dishonored هست، همین الانم همه جا به بازی دارن میگن دیس آنرد تو فضا! یکم ابتکار عمل باید نشون بدن و بازی رو جدا کنن.

بقیه بازی عالیه، پلات خوبه، دنیای بازی جالبه، موسیقی فوق العادست، لول دیزاین هم که همیشه خوب بوده.
اره اینو موافقم
کلا از دو چیز بازی نگرانم :
یکی اینکه شدیدا شبیه دیسانرد و به نظرم جالب نیس(حالا یکی از دیسانرد خوشش بیاد میگه چه خوب که یه دیسانرد تو فضا هم گیرمون اومد ولی در کل به نظرم این حجم از شباهت جالب نیس)
یکی هم اینکه تو دیسانرد داستان و کرکترهای فوق العاده نداشتیم ......خوب بودن ولی نه عالی و ماندگار امیدوارم تو این بازی یه فکری به حال بکنن

.
 
  • Like
Reactions: Red Ѵ
یکم باید رو داستان بازیاشون کار کنن، قرار نیست لول دیزاین کل بار بازی رو بکشه رو دوشش. گرافیک فنی بازیاشون جالب نیست که تو این مورد بتسدا رو مقصر میدونم وگرنه از نظر هنری بی نظیرن.
عجیبم هست که چرا این مورد رو تقویت نمیکنن، دنیا های قشنگ و یونیکی رو خلق میکنن ولی تو این مورد یکم شل میشن.

در مورد Prey هم خیلی خیلی منتظرشم ولی دوتا انتقاد بزرگ دارم، طراحی دشمن ها اصلا جالب نیست!بیش از حد ساده و ابتدایی هست، امیدوارم دشمن های متفاوت تری تو بازی بیان وگرنه اینا واقعا یجوریه، مورد دوم شباهت بیش از اندازه به Dishonored هست، همین الانم همه جا به بازی دارن میگن دیس آنرد تو فضا! یکم ابتکار عمل باید نشون بدن و بازی رو جدا کنن.

بقیه بازی عالیه، پلات خوبه، دنیای بازی جالبه، موسیقی فوق العادست، لول دیزاین هم که همیشه خوب بوده.
راجب گرافیک کاملا صحبتاتو قبول دارم:). کلا تنها ضعف بازیاشون که واقعا بلد هست همین مقوله گرافیک هست. البته dishonored 1 با اینکه از لحاظ فنی خیلی عجیب و غریب نبود ولی عیب و ایرادی از لحاظ پرفورمنس و اجرا نداشت و از مقوله هنری هم که دید فوق العاده ای میداد، کلا تم آرت وورک مانند واقعا جالب و یونیکی داشت. ولی شماره 2 متاسفانه ضعیف عمل کرد توی این مورد.
داستان بازیاشون ایرادی نداره واقعا:D، شاید D2 با اون چیزی که ازش انتظار میرفت فاصله داشته باشه ولی ضعیف هم عمل نکرده. من بازیرو خیلی منسجم بازیش نکردم هنوز ولی تا جایی که دیدم و تجربش کردم نکته خیلی برجسته ای که بگیم بازی رو خراب کردن ندیدم، البته با این سطح از تجربه، باید کامل بازیش کنم البته:D.
راجب طراحی دشمنا، اتفاقا از نظر من واقعا یونیک و یکتا به نظر میاد، من خودم خیلی روی villain و دشمن های بازی ها خصوصا ژانر اول شخص حساسم:D. چون خیلی زیاد بار جذابیت بازی رو قراره بر عهده داشته باشن، ماهیت دشمنا توی prey فعلا خیلی مشخص نیست، نمیدونیم با یه دشمن صرفا sci fi طرفیم یا قراره بک گراند بیشتری ازشون داشته باشیم ( مثلا ماهیت مذهبی ، فلسفی، جادویی و... ) ولی مطمئنن فرمی رو که براشون انتخاب کردن در قالب محتوایی داستان میگنجیده که این پروتوتایپ رو براش انتخاب کردن.
راجب مکانیزم های گیم پلی، باید بگم که خب شباهتش با کار قبلیشون یعنی سری Dishonored خب غیر قابل انکاره و واقعا شباهت هایی رو میشه داخلش دید، ولی این موضوع سر خود Dishonored هم اتفاق افتاده بود، یادمه اکثرا اونو مجموعه ای از Bioshock ، thief ، Half life و dark massiah might & magic و چندتا بازیه مشابه میدونستن، ولی عملا بازی با وجود تمام شباهت هایی که ذکر کرده بودن عنوان یکتایی بود و تجربه خاصی رو ارائه داد که نظیرش تقریبا نبود. اینکه مولفه های موفق رو به جا و به قاعده استفاده کنی خودش یک نوع هنره، به شرطی که زیاده روی نشه و حرف اصلی خود بازی هم زده بشه. من راستش نمایش هاشو که تماشا میکنم اندازه یدونه half life لذت میبرم:D، شاید بیشتر به خاطر لول دیزاین بی نقص و نوآورانه اش باشه. ولی خب این بازی هم میشه گفت ترکیب چندتا بازیه موفق این ژانر مثل Half life ، Doom 3 ، Dishonored ، system shock باشه که در عین الگو برداری میخواد حرف خودشو بزنه ( مثل Dishonored ) و من مطمئنم موفق خواهد شد و کاملا بهش امیدوارم :D.
 
آخرین ویرایش:
تاریخ عرضه‌ی بازی به همراه یه تریلر خفن اعلام شد :D
5 May <:-P (خیلی زودتر از چیزی که انتظارشو داشتم فکر می‌کردم بره واسه پاییز! :D) اگه درست حساب کرده باشم فقط 3 ماه و چند روز به عرضه مونده <:-P
تریلر رو از Youtube ببینید! :D کلا بازی پتانسیل خیلی بالایی داره و خیلی عالی به نظر میرسه. امیدوارم موفق بشه \m/
woooww عااالیه، کلا بتزدا ماه می رو گزاشته برای شوترهاش، پارسال DOOM و امسال PREY :D:-bd.
تریلر رو میتونی لینک دانلود ازش بزاری علی، من قند شکن ندارم، نبینم هم دیوونه میشم:D.
بهترین خبر بود برای من، زودتر این مدت هم بگذره و بازی منتشر بشه ببینیم این arkane دیگه چه شاهکاری میخواد تحویلمون بده.
من داشتم روی آپارات آپلودش می‌کردم که @sabco عزیز زحمتشو کشید :D ویدیوی آپارات هم به پست اول اضافه شد...
 
آخرین ویرایش:
تاریخ عرضه‌ی بازی به همراه یه تریلر خفن اعلام شد :D
5 May <:-P (خیلی زودتر از چیزی که انتظارشو داشتم فکر می‌کردم بره واسه پاییز! :D) اگه درست حساب کرده باشم فقط 3 ماه و چند روز به عرضه مونده <:-P
تریلر رو از Youtube ببینید! :D کلا بازی پتانسیل خیلی بالایی داره و خیلی عالی به نظر میرسه. امیدوارم موفق بشه \m/
woooww عااالیه، کلا بتزدا ماه می رو گزاشته برای شوترهاش، پارسال DOOM و امسال PREY :D:-bd.
تریلر رو میتونی لینک دانلود ازش بزاری علی، من قند شکن ندارم، نبینم هم دیوونه میشم:D.
بهترین خبر بود برای من، زودتر این مدت هم بگذره و بازی منتشر بشه ببینیم این arkane دیگه چه شاهکاری میخواد تحویلمون بده.
 
تاریخ عرضه‌ی بازی به همراه یه تریلر خفن اعلام شد :D
5 May <:-P (خیلی زودتر از چیزی که انتظارشو داشتم فکر می‌کردم بره واسه پاییز! :D) اگه درست حساب کرده باشم فقط 3 ماه و چند روز به عرضه مونده <:-P
تریلر رو از Youtube ببینید! :D کلا بازی پتانسیل خیلی بالایی داره و خیلی عالی به نظر میرسه. امیدوارم موفق بشه \m/

من الان تریلر رو دیدم خیلی عالی بود خیلی خوشم میاد از استودیو arkane
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or