
وی در جواب به این پرسش که چرا بر خلاف گذشته که تقریبا بازیهای کنسولی یکسان با PC بودند اکنون دموهای نسل بعد به اندازه همتایان خود روی PC قابل توجه نیستند,گفت: "به نظرم این مسئله بستگی به عنوانی که مدنظر دارید,دارد و هنوز ویژگیهای این بازیها در ابتدای راه قرار دارند.اگر به سخنرانی مارک سرنی توجه کنید مشخص است که سونی و مایکروسافت کارهای زیادی برای تغییر و بهبود کارایی کنسولهایشان انجام می دهند و من فکر میکنم بعدا بازیهایی با ظاهر بی نظیری خواهیم دید.اما در آن واحد PC همیشه جلوتر است و در سالهای آینده با بهبود پرفورمنس ما با سرعت خطرناکی به سمت ارائه گرافیکهای خارق العاده برای سازندگان PC پیش می رویم و این روند ادامه خواهد داشت.PC همیشه جلوتر خواهد بود چون هزینه و نوع قطعات آن که بسیار گرانتر,بزرگتر و جذابتر از هر آنچه روی کنسولها می بینید هستند.بازیها در هر دو سمت بی نظیر خواهند بود اما اگر دقیق نگاه کنید PC توانایی پردازش چند تصویر همزمان و ارائه تعداد بی نظیری از پیکسلها رو صفحه را دارد در حالی که کنسولها از رزولیشهای 720p/1080p استفاده خواهند کرد."
وی همچنین در رابطه با طراحی GPUهای کنسولهای نسل بعدی و رقابتش با NvVidia توضیحاتی داد: "ما طراحی GPUهای کنسولهای بعد را انتخاب کردیم چون AMD GCN فراتر از گرفیکهای معمولی است و با توجه به پردازش ناهمگون آن انعطاف پذیری بیشتری دارد.nVidia هنوز باید کارهای زیادی در زمینه گرافیکهای PC انجام دهد,مطمئنا آنها در زمینه های بسیاری شهرت خوبی به هم زدند اما در نهایت پرفورمنسی که در بازیها خواهید دید بهینه نخواهد بود و پرفورمنس کارتهایشان پایین خواهد آمد."
منبع