PC ا Super Street Fighter IV: Arcade Edition

super-street-fighter-4.gif

پس از شایعات فراوان امروز کپکام رسما تایید کرد عنوان Super Street Fighter IV برای PC نیز منتشر خواهد شد .

Super Street Fighter IV در قالب Arcade Edition در تاریخ June 24 عرضه خواهد شد .
 
من که همش منتظر بودم یه بار بپرسی که مثلا چرا می گن فلان کرکتر سخته یا برای شروع مناسب نیست یا اینکه اول با ریو تمرین کنید و ...
درسته سخت هست ولی اگه زیاد تمرین کنی، Guide بخونی و ویدئو ببینی کم کم برات آسون میشه من مثلا اصلا دوست ندارم با ریو تمرین کنم دلیلش هم اینه که دارم با آنالوگ بازی میکنم و یه جورایی اگه بخوای باهاش حرفه ای بشی سخته با آنالوگ! ولی باز مثلا برای یه کاراکتر مثل IBuki یا Hakan با آنالوگ کارکردن خیلی بهتره اونقدرها هم که فکر میکنی اینا سخت نیستن الان من ویدئو آدمهای حرفه ای رو با این کاراکترها میبینم اونقدرها هم بازیشون از بازی من یا ... متفاوت تر و عجیب تر نیست.
 
من که همش منتظر بودم یه بار بپرسی که مثلا چرا می گن فلان کرکتر سخته یا برای شروع مناسب نیست یا اینکه اول با ریو تمرین کنید و ...
چون ریو بالانس ترین کاراکتر هستش و بهترین برای شروع، 3 تا Special MOve داره که همه چی هستن، Range و AA و کلا همه چی، با همون 3 تا هم میشه خدا تا کمبو زد.
ولی بقیه یه ذره سخت تره دمو دستگا هاشون، حالا این دلیل نمیشه من بقیه رو بخاطر سختی ول کنم برم ریو بگیرم.
 
با کیبورد میشه با تک دسته نمیشه


پویا جان عزیز تو پیام قبلی گفتم من کیبوردم هم کار نمیکنه تو بازی و تو همون صفحه اول که press start گیر میکنه...همون نسخه رو رو دستگاه خود فروشنده تست کردم کار میکرد...واسه همین کمک لازم شدم:d:((:((:((:((
 
تغییرات AE نسبت به SSF4 . سری سوم
ّAbel
Abel خیلی چیزا رو از دست داده تو AE. هر دو اولتراش دمیج کمتری میزنن، Hitbox ة C.HP خیلی کمتر شده،دمیج Tornado Throw هم کمتر شده.موقع قل خوردن رو زمین هم راحت تر پانیش میشه :دی

Guile
Guile هم به سرنوشت Abel دچار شده.دمیج Flash Kick کمتر شده و بردش هم تغییر کرده.پیشنهاد میکنم از Lk Flash Kick استفاده کنین.اولترا 2 هم دمیج کمتری میزنه (300 تا) و در واقع اولترای بی مصرفی شده

Zangief
گیف تغییراتی کرده ولی هنوزم همون کارکتریه که خیلیا ازش وحشت دارن ! برد Low Punch Pile Driver حتی از سوپر و اولترا هم بیشتر شده !!! به عبارتی میتونه از فاصله ی دورتر بغلتون کنه :دی
EX Banishing Flat دیگه بعد از خوردن به حریف اونو به زمین نمی اندازه (جز در Counter Hit )

Sagat
ساگات هیچ تغییر خاصی نکرده جز اینکه تایگر آپرکات در فریم های اول دمیج بیشتری میزنه.
Angry Scar هم دیگه با Kick فعال میشه

Balrog
s.LP دیگه به حریف در حالت نشسته نمیخوره.Buffalo Head دمیج کمتری پیدا کرده و دیرتر Recover میشه.
Hitbox ه j.HP کمتر شده و اولترا 2 از 720 درجه + 3 تا مشت تبدیل شده به دو بار 180 درجه عقب + 3 تا مشت

سری چهارم به زودی ( هر وقت دلم بخواد‌:دی)
 
  • Like
Reactions: Dysphoria
واسه من کِ کار میکنه :دی
---------------
انصافاً از هر طریقی به این بازی (همچنینSF4 Orginal) نگاه میکنم یه شاهکار هنری و تکنیکیه :دی
دمِ کپکام گرم که به این سری تـِــــر نزد :دی

پ.ن:SSFIV:AE کامینگ ســـون :دی
 
پچ رو ریختم ولی همچنان بازی جوی استیک ِ استیک رو نمیشناسه ;\
حالا اینش دیگه بماند که پچ نه تنها مشکلات رو حل نکرده..تازه یه سری مشکل جدید هم درست کرده برا ملّت.یه سر برید فروم کپکام ببینید چه وضعیه ...
یکی نیس بگه می مرُدین همون الگوریتم و سیستم button config ـ sfiv وانیلی رو پیاده میکردین ؟ :|
تو یه همچین بازی ای با این همه طرفدار یه همچین چیزایی خیلی مسخرس دیگه.
SF ـه داریم ؟
 
اینم لینک پچ ماله Skidrow هست استفاده کنید ببینید جواب میده؟
http://www.filesonic.com/file/1459151621/Super.Street.Fighter.IV.Arcade.Edition.Update.1-
SKIDROW.rar
خب پچ رو گرفتم...با کمال تاسف باید بگم که هنوزم کیبورد تو بازی کار نمیکنه.در واقع هر وقت دلش بخواد کار میکنه
مگه تو رو استیم نداشتی مال من که کار میکنه آپدیت هم کرد استیم همه چی OK شد
 
2 و اندی سال پیش یه دونه مینی گاید نوشته بودم و امروز اتفاقی پیداش کردم ،میزارم شاید به درد کسی خورد :-"
بازی 6 جور مشت و لگد داره:
Light Punch,Medium punch,High Punch
Light kick,Medium Kick,High Kick
مختصر بخوام بگم میشه اینجوری :
مثال:Light Punch = LP
آرایش دکمه هارو هم فرض میکنیم به شکل زیر هست :
LP MP HP
LK MK HK
به جز اون 6 تا، 2 دکمه دیگه هم میشه تنظیم کرد
PPP و KKK
یعنی هر 3 تا مشت یا هر 3 تا لگد رو با هم میزنین
میشه گفت اگه شما PPP رو بزنین در واقع LP+MP+HP رو زدین
خب جهت هارو اینطوری بگم
f => forward یا جلو
b=>Back عقب
u=>up بالا
d=>down پایین
حالا اگه گفتن db یعنی down back (پایین عقب با هم)
چند تا اصطلاح دیگه هم داریم تو SF
QCF=Quarter Circle Forward یعنی یک ربع دایره(90 درجه) از پایین به جلو بچرخی یعنی d, df, f
منتها اگه با کیبورد بازی میکنین کافیه d,f رو پشت سر هم خیلی سریع بزنین
یه مثال از حرکت QCF : هادوکن
به این صورت که اول QCF میزنین بعد P (مشت) هر مشتی رو که بزنین فن یه ذره فرق داره مثلا اگه با LP بزنین اون گلوله ی آتشین (!‌) با سرعت کمتری به جلو میره
QCB = Quarter Circle Backward
یعنی d, db, b
و حالا مهمترین حرکت تو SF یعنی SHORYUKEN !
در وصف این حرکت بگم که بدون این اصلا نمیشه ! یعنی واسه SF حتما باید اینو یاد بگیرین
Shoryuken = f, d, df + P
زیرنویس : یعنی جلو بعدQCF با مشت

HCF = half-circle forward
یعنی نیم دایره به سمت جلو
اگه با کیبورد بازی میکنی برای HCF زدن باید b, d, f بزنی
یعنی خیلی سریع عقب پایین جلو رو پشت سر هم میزنین
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or