Multi Platform NINJA GAIDEN 4

سازنده
PlatinumGames Inc. / Team NINJA
تاریخ انتشار
پاییز 2025
ناشر
Xbox Game Studios
header.jpg
بعد از زمانی طولانی سری Ninja Gaiden بازگشته است. Team Ninja و Platinum Games دو استودیو مشهور ژاپنی با همکاری یک دیگر در حال ساخت نسخه چهارم سری هستند.
این نسخه یک قهرمان کاملا جدید را در Yakumo معرفی می‌کند، یک نینجا اعجوبه جوان که سرنوشتش با Ryu Hayabusa افسانه‌ای در هم تنیده شده است.
NINJA GAIDEN 4 با درجه سختی قابل تنظیم و تجربه ای کاملا شخصی سازه شده ، بازیکنان قدیمی و جدید را به اثری منحصر به فرد دعوت میکند.

تاریخ انتشار: پاییز 2025

Steam / PS5 / Xbox
بازی در زمان عرضه بر روی سرویس گیم پس منتشر خواهد شد.


--آخرین ویدیو ها--


--عکس ها--

ng4_ss_02.jpg ss_b8dc06879068be20475b6ad1edc5a205e475c687.600x338.jpg ss_a9d7fb03fe6dbe5b77aff8523ad27cd068981ed7.600x338.jpg ss_149a8c8c3efef7c6ae41374b9aa102ac98f3dc8e.600x338.jpg ss_83ebe7af6a6c5e8297da767c279cb197c491c692.600x338.jpg



17377874900216033805313218532866.jpg
 
آخرین ویرایش:
یه لیکر ژاپنی که ظاهرا چند ماه قبل NG2B رو لیک کرده بود، ادعا کرده داخل بازی ریو فقط یه نوع اسلحه (کاتانا یا شمشیر) داره درحالیکه کاراکتر جدید چندین نوع اسلحه مختلف داره. گفته پروژه کاملا به پلاتینیوم واگذار شده و از تیم نینجا کسی رو پروژه کار نمیکنه و‌ تمام افراد کلیدی و لید پروژه از پلاتینیوم هستند. تیم نینجا فقط برخی از انیمیشن های مربوط به ریو رو در اختیار پلاتینیوم گذاشته. همنیطور گفته پروژه اولش یه نسخه اسپین آف بدون ریو بوده و وسطای کار تصمیم میگیرند ریو رو به بازی اضافه و بازی تبدیل به یه نسخه اصلی و شماره دار کنند.

Screenshot_۲۰۲۵-۰۲-۰۵-۲۱-۵۰-۱۸-۲۶۳-edit_com.reddit.frontpage.jpg


https://www.reddit.com/r/ninjagaiden/comments/1ii67xf/only_one_weapon_in_ng4_for_hayabusa/
 
یه لیکر ژاپنی که ظاهرا چند ماه قبل NG2B رو لیک کرده بود، ادعا کرده داخل بازی ریو فقط یه نوع اسلحه (کاتانا یا شمشیر) داره درحالیکه کاراکتر جدید چندین نوع اسلحه مختلف داره. گفته پروژه کاملا به پلاتینیوم واگذار شده و از تیم نینجا کسی رو پروژه کار نمیکنه و‌ تمام افراد کلیدی و لید پروژه از پلاتینیوم هستند. تیم نینجا فقط برخی از انیمیشن های مربوط به ریو رو در اختیار پلاتینیوم گذاشته. همنیطور گفته پروژه اولش یه نسخه اسپین آف بدون ریو بوده و وسطای کار تصمیم میگیرند ریو رو به بازی اضافه و بازی تبدیل به یه نسخه اصلی و شماره دار کنند.

View attachment 366472


https://www.reddit.com/r/ninjagaiden/comments/1ii67xf/only_one_weapon_in_ng4_for_hayabusa/
این لیکر ژاپنی کجا ng2 رو لیک کرده که ما اینجا کاملا بیخبر بودیم ؟
منظورم اینه وقتی خبر لیک میشه باید حد اقل ۴ سایت پوشش بدن
 
ریمیک/ریمستر نسخه دوم با وجود همه جذابیتهاش و حس نوستالژی که داره ولی دوربین فرا فاجعش نمیذاره لذت ببری! واقعا رو مخه و عجیبه که قبل ریلیز به فیکس کردنش فکر نکردن! اعصابم خرد شده واقعا :| :D
پاکش میکنم تا اپدیت بدن و درستش کنن وگرنه اعصابم نمیکشه با این دوربین تو دوره و زمونه الان سر و کله بزنم! قدیم چه صبر ایوبی داشتیم این چیزا به چشم نمیومد!
 
من یه مقدار این ریمیک رو بازی کردم. بازی فوق العاده ست مخصوصا از نظر بصری. ولی بزرگترین نقطه ضعفی که داره اینه که تعداد دشمن‌ها مشابه نسخه‌ی سیگما هستش و دیگه خبری از مبارزات شلوغ مثل نسخه‌ی اصلی نسخه‌ی 360 نیست حتی اون پلکان معروفم که تو نسخه‌ی اصلی بود تو این نسخه مشابه سیگما بسیار خلوته(البته من هنوز اوایل بازیم ولی چون همون اوایل بازی هم تعداد دشمنا شبیه سیگما بود شک کردم و بعد چک کردن این مرحله تو یوتیوب دیدم بله حدسم کاملا درسته)

کلا علاوه بر اینکه survival mode معروف رو حذف کردن، این کم شدن دشمنا و در عوض طولانیتر شدن health bar اشون حس نینجا گایدن رو از بین برده....چون سرعت ریوهایابوسا تو کشتن دشمنای پشت سر هم و پرتعداده که به چشم میاد نه اینکه یه دشمنو مثه بازیهای مشابه چندین بار بزنی.

ای کاش تو اپدیت اینو حل میکردن که بعید میدونم....ولی حداقل میتونن s mode رو برگردونن.

.​
 
آخرین ویرایش:
بعید میدونم تو کل دنیا کسی بیشتر از من فن نینجا گایدن باشه.
تمام نسخه ها رو با عشق بازی کردم. حتی ریزور اج هم ده بار بیشتر بازی کردم. مکانیک و سیستم گیم پلی نینجا گایدن، سیستم قطع عضو و اون معجون ایتاگاکی شاهکار به تمام معنا بود. حتی بعد از جدایی ایتاگاکی بازم اون سیستم و گیم پلی به یادگار باقی موند. همون ریزور اج هم به لحاظ گیم پلی و خون و خونریزی عالی بود و مشکل از سایر بخشها بود.
اما این نینجا گایدن ۴ واقعا اعصاب منو خورد کرد. ده دفعه خواستم اینجا پست بدم، ولی هی نوشتم و پاک کردم. این نسخه هیچ شباهتی به نینجا گایدن نداره. محیط ها و لول دیزاین که مثل متالگیر رایزینگ شده. گیم پلی هم کپی اون شده. اگر قرار باشه مثل بازیهای هک اند اسلش این روزها، سیستم پری و داج هم داشته باشه (که ظاهرا داره) رسما از مسیر اصلی نینجا گایدن خارج شده. از طرفی یه شخصیت جدید اضافه کردن و باید با اون بازی کنیم و این وسط یکم هم با ریو. که هرچی فکر میکنم دلیلش رو نمی فهمم.

خلاصه به عنوان یه فن اعظم برام خیلی نا امید کننده بود که ببینم بعد بیش از ده سال انتطار برای نسخه چهارم، همچین آش شل قلمکاری تحویلم دادن.
 
من یه مقدار این ریمیک رو بازی کردم. بازی فوق العاده ست مخصوصا از نظر بصری. ولی بزرگترین نقطه ضعفی که داره اینه که تعداد دشمن‌ها مشابه نسخه‌ی سیگما هستش و دیگه خبری از مبارزات شلوغ مثل نسخه‌ی اصلی نسخه‌ی 360 نیست حتی اون پله‌ی معروفم که تو نسخه‌ی اصلی بود تو این نسخه سیگما بسیار خلوته(البته من هنوز اوایل بازیم ولی چون اوایل بازی تعداد دشمنا عین سیگما بود شک کردم و بعد چک کردن این مرحله تو یوتیوب دیدم بله حدسم کاملا درسته)

کلا علاوه بر اینکه survival mode معروف رو حذف کردن، این کم شدن دشمنا و در عوض طولانیتر شدن health bar اشون حس نینجا گایدن رو از بین برده....چون سرعت ریوهایابوسا تو کشتن دشمنای. پشت سر هم و پرتعداده که به چشم میاد نه اینکه یه دشمنو مثه بازیهای مشابه چندین بار بزنی.

ای کاش تو اپیت اینو حل میکردن که بعید میدونم....ولی حداقل میتونن s mode رو برگردونن.

.​
ولی من یکم که رفتم به نظرم سخت تر از سیگما بود و تعداد دشمن ها بیشتر بود از اونجایی که سیگما رو هم روی پی سی نصب دارم میگم حالا شاید نسبت به نسخه 360 آسونتر شده ولی نه در حد سیگما 2.البته یک مورد هم قبلا گفتم این مشکل دوربین در سیگما 2 نسبت به نسخه 360 و همین ریمستر کمتره و تا حدی بازی آسونتر میکنه .
 
  • Like
Reactions: HalfLife G
ولی من یکم که رفتم به نظرم سخت تر از سیگما بود و تعداد دشمن ها بیشتر بود از اونجایی که سیگما رو هم روی پی سی نصب دارم میگم حالا شاید نسبت به نسخه 360 آسونتر شده ولی نه در حد سیگما 2.البته یک مورد هم قبلا گفتم این مشکل دوربین در سیگما 2 نسبت به نسخه 360 و همین ریمستر کمتره و تا حدی بازی آسونتر میکنه .
تعداد دشمنا که خیلی کمتر از نسخه اصلی (360) هستش، ولی با نسخه سیگما خیلی فرقی نداره.... یعنی تعداد دشمنا مابین نسخه اصلی و سیگما هستش ولی بشدت نزدیک به نسخه سیگما.
حالا این مساله خیلی جاها تو ذوق نمیزنه ولی بعضی جاها اذیت کننده میشه چون با سرعتی که ریو داره یهو تا میخوای گرم شی می بینی همه کشته شدن :D
دوربین بازی هم مشکل داره ولی بنظرم خیلی مشکل بزرگی نیس. حداقل شاید من عادت کردم بهش


من البته بازی رو خیلی ادامه ندادم تا ببینم این اپدیت بزرگی که میگن به زودی میدن چیا رو بهبود میده...به شخصه امیدوارم در زمینه spawn دشمن ها و s mode یه کاری بکنن.

.​
 
تعداد دشمنا که خیلی کمتر از نسخه اصلی (360) هستش، ولی با نسخه سیگما خیلی فرقی نداره.... یعنی تعداد دشمنا مابین نسخه اصلی و سیگما هستش ولی بشدت نزدیک به نسخه سیگما.
حالا این مساله خیلی جاها تو ذوق نمیزنه ولی بعضی جاها اذیت کننده میشه چون با سرعتی که ریو داره یهو تا میخوای گرم شی می بینی همه کشته شدن :D
دوربین بازی هم مشکل داره ولی بنظرم خیلی مشکل بزرگی نیس. حداقل شاید من عادت کردم بهش


من البته بازی رو خیلی ادامه ندادم تا ببینم این اپدیت بزرگی که میگن به زودی میدن چیا رو بهبود میده...به شخصه امیدوارم در زمینه spawn دشمن ها و s mode یه کاری بکنن.

.​
من فکر میکردم شایعه است، واقعا میخوان اپدیت بدن؟
 
من فکر میکردم شایعه است، واقعا میخوان اپدیت بدن؟
مثه اینکه اومده :Dتعداد دشنمای 2 تا از چپترهای معروف رو بیشتر کردن باز خوبه - ولی survival mode هنور خبری نیس - دوربینم گفتن همینی که هست:D:

Additional Content:​

  • New Game+:x
    Added the ability to begin a new game on a difficulty level you have previously cleared with the weapons and Ninpo you obtained in your previous playthrough already unlocked. When starting a new game this way, your weapons and Ninpo will be reverted to level 1.
  • Photo Mode:x
    Added Photo Mode to the in-game Options Menu. You can move the camera around within a set limit to take screenshots.
  • Ability to Hide Projectile Weapon
    Added a "Show Projectile Weapon" option under "Game Settings" in the Options Menu, which allows you to hide your projectile weapon while it is carried on your back.

Adjustments:​

  • Lowered the HP of enemies in Ch. 8, "City of the Fallen Goddess"
  • Lowered the HP of enemies in Ch. 11, "Night in the City of Water"
  • Raised the number of enemies in Ch. 13, "The Temple of Sacrifice":x
  • Raised the number of enemies in Ch. 14, "A Tempered Gravestone":x
  • Raised the damage dealt by some of Ayane's attacks.

Bug Fixes:​

  • Fixed control issues that occurred when playing at over 120 FPS or while under high computing load.
  • Fixed an issue where controllers would not vibrate based on computing load or FPS settings.
  • Fixed bugs that caused the player to go out of bounds during certain chapters.
  • Fixed bugs that made it impossible to progress during certain chapters.
  • Fixed a bug which caused the game to crash during long play sessions.

Other minor bug fixes

.
 
مثه اینکه اومده :Dتعداد دشنمای 2 تا از چپترهای معروف رو بیشتر کردن باز خوبه - ولی survival mode هنور خبری نیس - دوربینم گفتن همینی که هست:D:

Additional Content:​

  • New Game+:x
    Added the ability to begin a new game on a difficulty level you have previously cleared with the weapons and Ninpo you obtained in your previous playthrough already unlocked. When starting a new game this way, your weapons and Ninpo will be reverted to level 1.
  • Photo Mode:x
    Added Photo Mode to the in-game Options Menu. You can move the camera around within a set limit to take screenshots.
  • Ability to Hide Projectile Weapon
    Added a "Show Projectile Weapon" option under "Game Settings" in the Options Menu, which allows you to hide your projectile weapon while it is carried on your back.

Adjustments:​

  • Lowered the HP of enemies in Ch. 8, "City of the Fallen Goddess"
  • Lowered the HP of enemies in Ch. 11, "Night in the City of Water"
  • Raised the number of enemies in Ch. 13, "The Temple of Sacrifice":x
  • Raised the number of enemies in Ch. 14, "A Tempered Gravestone":x
  • Raised the damage dealt by some of Ayane's attacks.

Bug Fixes:​

  • Fixed control issues that occurred when playing at over 120 FPS or while under high computing load.
  • Fixed an issue where controllers would not vibrate based on computing load or FPS settings.
  • Fixed bugs that caused the player to go out of bounds during certain chapters.
  • Fixed bugs that made it impossible to progress during certain chapters.
  • Fixed a bug which caused the game to crash during long play sessions.

Other minor bug fixes

.
امیدوارم ملت رو دیگه راضی کنه.
هرچند یک مود اختصاصی بدن از همه چیز بهتره.
راستی بازی هنوزم دکمه یرای تعویض آنی اسلحه ها نداره؟ بنظرم بزرگترین مشکل سه گانه اصلی همین بود‌. حتی بایونتا 3 هم اینطوری شد من خودم به شخصه زیاد خوشم نیومد. هرچند دیمون ها باحال بودن.

راستی میگن با سوییچ ۲ قراره یک ریمیک اساسی از بایونتا ۳ رو درست کنند. امیدوارم مشکلات بصری اثر رو خیلی بهبود بدن. بازی ضعیف ترین قسمت سری از لحاظ هنری بود.
 
امیدوارم ملت رو دیگه راضی کنه.
هرچند یک مود اختصاصی بدن از همه چیز بهتره.
راستی بازی هنوزم دکمه یرای تعویض آنی اسلحه ها نداره؟ بنظرم بزرگترین مشکل سه گانه اصلی همین بود‌. حتی بایونتا 3 هم اینطوری شد من خودم به شخصه زیاد خوشم نیومد. هرچند دیمون ها باحال بودن.

راستی میگن با سوییچ ۲ قراره یک ریمیک اساسی از بایونتا ۳ رو درست کنند. امیدوارم مشکلات بصری اثر رو خیلی بهبود بدن. بازی ضعیف ترین قسمت سری از لحاظ هنری بود.
اپدیت خوبیه خداییش...اره بازم جا برا بهتر شدن داره (مثلا تعداد دشمنای3...4 تا چپتر خاص رو هم بیشتر می کردن بهتر بود) ولی بازم همین که برای یه ریمستر به فیدبکا گوش دادن و تو فرصت کوتاهی اینهمه بهبود دادن خیلی خوبه.
حالا من خودم هم انتظاراتم معقوله و اگر فقط یدونه هم survival mode تو اپدیت بعدی اضافه کنن، بنظر من ایده اله برای یه پکیج ریمستر باحال.:x

+

اره تعویض آنی اسلحه هنوز نیس.......بهرحال ریمیک نیس دیگه بازی و نمیشه انتظار داشت کلا بهبود بدن همه چی رو - اصن انتشار همین بازی خودش یه معجزه و غنیمته و کافیه بقیش حاشیس :D

.
 
همینطوری نسخه ۲ ش رو تموم کردم
قبلا هم بازیش نکرده بودم
۱ و ۳ اشغال رو بازی کرده بودم
حقیقتا دیگه اعصاب نمونده برام حتی نرمال برم
همون ایزی تمومش کردم
خوب بود اما عالی نبود
 
امیدوارم ملت رو دیگه راضی کنه.
هرچند یک مود اختصاصی بدن از همه چیز بهتره.
راستی بازی هنوزم دکمه یرای تعویض آنی اسلحه ها نداره؟ بنظرم بزرگترین مشکل سه گانه اصلی همین بود‌. حتی بایونتا 3 هم اینطوری شد من خودم به شخصه زیاد خوشم نیومد. هرچند دیمون ها باحال بودن.

راستی میگن با سوییچ ۲ قراره یک ریمیک اساسی از بایونتا ۳ رو درست کنند. امیدوارم مشکلات بصری اثر رو خیلی بهبود بدن. بازی ضعیف ترین قسمت سری از لحاظ هنری بود.
بایونتا 3 تا جایی که یادمه تعویض آنی اسلحه بین دو سلاح انتخابی رو داشت ولی مثل 1و2 دیگه نمی تونستی سلاح های دستی و پا رو خودت انتخاب بکنی مثلا برای دست شمشیر بزاری و پا رو شاتگان یا ترکیبهای دیگه و هر سلاحی که انتخاب می شد روی دست و پا یکی بودی و فرم شیطانی بایونتا برمبنا سلاح ها تغییر میکردواز نظر هنری هم درسته ضعیفترین نسخه سری بود مخصوصا اون مراحل اول توی شهر.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or