Ninja Gaiden 2 | Xbox 360

  • Thread starter Thread starter Fratos
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
درود به همه
امروز اصلا صورتم این شکلی نیست :biggrin1:، بلکه اینطوری :((.
بابا این دمو 400 مگ حجم داره:(. تا 20 سال دیگه نمیتونم دانلودش کنم:mad:.
هر کی گرفته، اگر وقت کرد یه PM بهم بده;).
 
اقا اگه من برم توپ خونه این NG Black به راحتی گیر میاد یا نه ؟؟؟؟

بعد رو دستگاهم میخونه ؟؟؟ درایوم سامسونگه

چند تومنه ؟؟؟
نکن این کار رو.
باید روی DVD 9 رایت کنن تازه بیاد با ریجن دستگات هم یکی باشه ;).

پ.ن. همجنان منتظر PM یک جوانمرد :(.
 
نکن این کار رو.
باید روی DVD 9 رایت کنن تازه بیاد با ریجن دستگات هم یکی باشه ;).

پ.ن. همجنان منتظر PM یک جوانمرد :(.

با 160 مگابایت تو دو تا فایل 80 مگ با کیفیت عالی میتونی کنار بیای؟
با Dial Up هر کدومشون 5 ساعت طول میکشه...
 
با سلام خدمت دوستان عزیز و با تشکر از فریدون جان که تاپیک در مورد این بازی درست کردن من امروز تریلر 9 دقیقه ای Ninja Gaiden 2 رو دانلود کردم و با اجازتون نکات جالب بازی رو خدمتتون میگم

-همونطور که میدونید سیستم سلامتی توی این قسمت تغییر کرده و خونتون اتوماتیک پر میشه خوب بعضی ها فکر میکنن که این کار بازی رو راحتتر میکنه ولی سخت در اشتباهن چون نه تنها بازی راحت شده بلکه خیلی سختتر شده چون دیگه خبری از Elixir خوردن نیست و همین باعث شده مبارزات بسیار سختتر باشه و هیجان خاصی به بازی بده

-هوش مصنوعی دشمنان در بالاترین حد خودش قرار داره یعنی چیزی فراتر از نسخه های قبلی البته من نمیدونم روی چه درجه ای بود ولی از روی تجربه های قبلیم حدس میزنم hard باشه

-جالبترین قسمتش به نظر من این بود که وقتی دست یا پای یکی از دشمنات رو قطع میکردی بیچاره دیگه بی آزار میشد و تقریبا تمام حرکاتی که برای کشتنت انجام میداد حذف میشه مثلا وقتی Ryu دست راست یکی از نینجاها رو قطع کرد بدبخت مثل این ترسوها آروم آروم به طرف Ryu میومد و این دفعه سلاحی که تو دست راستش بود به حالت گارد مانند تو دست چپش گذاشته بود

-این یکی رو زیاد مطمئن نیستم ولی این طور که من نتیجه گرفتم محیط بازی بازتر از قبلا شده طوری که به راحتی میتونی با دشمنات مبارزه کنی همچنین دوربین بازی به احتمال زیاد دچار تغییرات شده باشه و نمای دوربین خیلی بهتر از نسخه های قبلی هست

-همونطور که اشاره شد انتخاب سلاح و Ninpo در بازی به مراتب راحتتر از نسخه های قبلیه و به این صورته که با فشار جهت بالا یا پایین بازی متوقف میشه و یک لیست کوچکی در گوشه چپ پایین صفحه ظاهر میشه که شامل سلاحهای اصلی و سلاحهای جانبی و Ninpo هاست که با فشار جهت راست یا چپ میتونید آیتم مورد نظرتون رو انتخاب کنید البته یه نکته ای که هست اینه که این لیست به سه قسمت تقسیم میشه که سلاحهای اصلی و سلاحهای جانبی و Ninpo هر کدوم در یک قسمت قرار میگیرن
 
درود ب همه

قبل از اینکه برم سر اصل مطلب در مورد اون تیزر یه چیزی باید بگم. بنظرم اون دره مه گرفته و مرموز که بجز شمشیر و پرجم ها چیز دیگه ای درش نیست، مثل یک آرامگاه می مونه یا یه محل یادبود. آرامگاه سلحشورانی که در راه سلح و آرامش جان فدا کردن.
پرسش بزرگ اینکه Ryu انجا چی کار میکنه ؟
یه حالت عجیبی داره، انگار داره با کسی پیمان می بنده یا سوگند یاد میکنه.
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

امروز موفق شدم گیم پلی دمو این شاهکار رو ببینم که HD 720p بود. وقتتون رو میگیرم و یک مقدار در موردش میگم.

تعداد و تنوع مراحل بسیار بالاست طوری که فقط در صفحه اول Stage Select هشت مرحله وجود دارد. مراحلی که هر یک در جای از این جهان هستن مثل: توکیو، نیویورک، ونیز و..... .
نکته: در Background ده ها خط نوشته به زبان ژاپنی در حال حرکت هستن که از بالا به سمت پائین میان و جلوه زیبای به این بخش داده.

بعد از انتخاب مرحله و ورود به ان، شما شاهد طوفانی از شکوه و عظمت Ninja Gaiden II خواهید بود. تصمیم گرفتن برای اینکه از کدام قسمت ( موسیقی و صداگذاری، گیم پلی، گرافیک و جلوه های تصویری، طراحی مراحل و .... ) برای شرح دادن شروع کنم خیلی مشکله پس با اجازتون از موسیقی و صدا گذاری شروع میکنم.

موسیقی دو ثانیه قبل از آمدن تصویر و شروع بازی آغاز میشود که نشان دهنده ارزش و اهمیت ان در گیم پلی است. جالب میشود اگر تم حماسی شرقی * ژاپنی * رو با کمی موسیقی تند غربی * شاید با چاشنی Rock * ترکیب کنیم. این موسیقی زیبا و شنیدنی تمام وقت نواخته میشود و و حس هیجان و اضطراب را در بازیباز چند برابر میکند، حتی اگر دشمنی برای مبارزه نباشد.
یکی از نکات این بخش تنظیم خودکار موسیقی ست. یعنی هنگام نبرد کمی از صدای آهنگ کم میشود تا بتوانید از صدا ضربه ها و تکه تکه شدن اعضای بدن دشمنان لذت کامل را ببرید.
تنها زمانی موسیقی به کمترین حد خود میرسد که بازیباز قصد داشته باشد سلاح خود را تعویض کند و دلیل این کار چیزی نیست بجز دادن مجال برای فکر کردن و گرفتن تصمیم درست برای بازیباز.
صداگذاری بسیار دقیق و هماهنگ ست. صدا ضربه ها و دفاع کردن با هر سلاح فرق دارد.
جلوه بسیار زیبای را برای ضربه ویژه داس انتخاب کردن.
در یکی از مبارزات Ryu توسط Ninpo، یک NPC را اتش ضد و بلافاصله صدای ناله های زجر اور ان سرباز به اسمان بلند شد.
صدای انفجار در هر فاصله ای و نسبت قرار گرفتن شما با ان تفاوت دارد.
خوشبختانه صداهای از قسمت اول، بدون کوچکترین تغییری انتقال یافته که خاطرات خوش گذشته را زنده میکند. از جمله: انتخاب و تعویض Item ها، تکمیل Save، کامل شدن خط سلامتی.

بدون شک نقطه اوج دمو، گیم پلی فوق العاده سریع و درگیر کننده ان بود. چند اسلحه و Ninpo جدید اضافه شده است. داس و پنجه، اولین وسیله ها هستند که در لیست Weapon جا گرفتند.
داس با تیغه بزرگ و دسته متوسطی که دارد، براستی یک ماشین کشتار واقعی ست. با کوچکترین حرکت در زمان مناسب میتواند از یک NPC را به دونیم تقسیم کرد! یا توسط اجرای درست یک Combo Attack او را قطعه قطعه کنید.
با کمال تعجب و بعد خوشحالی شاهد بودیم داس داری ضربه Critical بسیار سریع و مهار ناشدنی است. ضربه قدرتی داس که همراه با جلوه بسیار زیبای صوتی تصویری همراه است، میتواند چند دشمن را تار و مار کند. _ البته اگر در جای درست و در یک خط باشند _
پنجه سلاح جدیدی است که به دست و پاهای Ryu وصل میشود. گول ظاهر کوچک این وسیله را نخورید! حتی تصور قدرتش هم کار دشواری ست. ضربه های کشنده و محلکی را وارد میکند که قوی ترین دشمنان را فقط با دو حرکت از پای در میاورد. وقتی خود را به پنچه تجهیز میکنید، Ryu با نوعی حرکات رزمی شامل دست و پا حمله میکنید. فن ویژه پنجه اینقدر سریع و مرگبار است که میتواند سلامتی یک دشمن قوی را به تنهای تمام کند. این نکته جالب است که بگویم فردی که بازی را انجام میداد برای مقابله با دشمنان بزرگ و قوی از این اسلحه برای مبارزه کردن استفاده نمود.

دو Ninpo جدید اضافه شده ست. اولی نشان آتش دارد میتواند سه دشمن را همزمان مورد هدف قرار دهید. توسط این Ninpo میتوان سه گوی اتیش رو بسمت دشمن پرتاب کرد. _ سه گوی به یک نفر یا به سه نفر زد_. وقتی این عمل را انجام میدهید شعله های اتش دور Ryu حلقه زده و اطراف آتش را واژگانی به زبان ژاپنی احاطه میکند. _ جلوه تصویری بسیار زیبائی دارد _
Ninpo بعدی که در نبردهای نزدیک بسیار کار امد است، میتواند بدن هر کسی را که در شعاع تخریب ان باشد را تکه تکنه بکن. بادی که در اثر این Ninpo ایجاد میشود جلوی دید دشمن را میگیرد و او را از انجام هر گونه حرکتی باز می دارد و بعد ....... .
نکته بسیار مفید و جالبی در بازی تهیه شده و ان انتخاب Weapon ها به صورت همزمان است. توسط D-PAD میتوانید به ان Menu ساده و کار امد دست پیدا کنید. این منو از سه بار تشکیل شده که شامل سلاحهای اصلی، Ninpo ها و سلحهای جانبی میباشد.
حرکات دوربین در زمانی که فنون خاصی را اجرا میکنید بسیار جالب است. جای ان بسرعت عوض میشود و گاهی نزدیک به Ryu میشود تا حرکت ویژه او را راحتر ببینید.
مجسمه اژدها بازگشته تا شما را در این سفر پرخطر همراهی کنید. او برای ذخیره بازی است. نکته بینهایت جالب در این است که شما حتی 1 صدم ثانیه هم برای عملیات ذخیره بازی معطل نخواهید شد!!!
حمله جدیدی اضافه شده که نوعی سالتو و اجرای فن از فاصله بسیار نزدیک است. این فنون را میتوان در زمانی که دشمن در حالت تدافعی نیست به راحتی اجرا کرد. احتمالا بعد از اجرای این فن دشمن از بین میرود. راه دیگری برای این کار وجود دارد _ با توجه به هوش مصنوعی فوق العاده زیاد بازی، NPC ها معمولا یا حمله می کنند یا خیلی سریع دفاع میگیرند_ میتواند بعد از قطع کردن یکی از اعضای بدن دشمن، ان فن رو اجرا کنید. گفتنی ست تعداد فنون در نظر گرفته شده برای ان _ Finished _ زیاد است و در دمو ضربه ای را نمی بینید که دوبار تکرار شود.
هوش مصنوعی بینظیر بازی تحسین برانگیز است. حرکات غیر قابل پیش بینی و با برنامه NPC ها مثال زدنی است. البته هوش مصنوعی در بین دشمنان متفاوت است. مثلا هرگز نمیتوانید جلوی سربازها لحظه ای حالت دفاعی بخود بگیرید چون انها بلافصله بشما سالتو میزنند!!. _ سالتو تنها فنی ست که راه فرار ندارد_
حرکات NPC ها بعد از مجروح شدن خیلی جالب است. روی زمین اول کمی از درد بخود می پیچند و بعد بلند شده و با احتیاط بیشتر _ همراه با ترسی که بخوبی میتوان ان را دید به محلکه باز میگردند. NPC ها بسیار حساب شده و با برنامه حمله میکنند. مثلا اگر Ryu در وسط صحنه باشد آنها از اسلحه های گرم برای از بین بردن او استفاده میکنند ولی اگر به انها نزدیک باشد، بسرعت سلاح های سرد خود را در اورده و به استقبال شما میایند که باز عده ای از آنها با Machine gun و Rocket Launcher های خود از وی پشتیبانی میکنند.
زود است در مورد فیزیک بازی نظر بدهیم ولی از شکستن و خرد شدن جعبه های و پرت شدن تکه های بدن دشمنان، نوید فیزیک مناسب این سبک بازیهاست.
نکته جالب توجه دیگر این است که اجساد و تکه های بدن NPC ها مثل هرگز از صحنه حذف * غیب * نمی شوند و این عالیست.
Health Bar بصورت خودکار پر میشود ولی دلیل بر آسان بودن بازی نیست.
HUD کوچک و مفیدی درنظر گرفته شده که شامل خط سلامتی، دایره های سوزان کوچک نمایشگر تعداد Ninpo و گوی بزرگی که در پنچه اژدهای طلائی جا دارد. رنگ گوی بزرگ نشان میدهد کدام Ninpo فعال است.
Ryu بعد از پایان نبرد با تکان دادن اسلحه خون را از ان پاک میکند (^.^).

مدل سازی شهر بصورت نیمه واقعی از روی ونیز انجام شده که بسیار زیبا و دیدنی ست. محیط بزرگ، شعاع دید بیشتر و دارای جزییات بالائی هستند.
نوع معماری و حتی سنگ فرش زمین در هیچ جا یکسان نیست. مثلا برای کف پوش بازار از سنگهای بزرگ و یک دست استفاده شده که در ان شکستگی و فرسودگی را براحتی میتوان دید و برعکس در قسمت BAR از سنگهای کوچک و مدلدار استفاده شده که داری طراحی خاص خود میباشد.
طراحی دشمنان و حرکاتشان کاملا اورجینال بوده و در هیچ بازی دیگری دیده نشده است. از نینجا های ساده گرفته تا موجودات بالدار غول پیکر.

اولین چیزی که از مقوله گرافیک بازی نظر هر بیننده ای را جلب میکند، جلوه خون است. نمونه ای برای مثال وجود ندارد و فقط با دیدن این دمو میتوان به اصل موضوع پی برد. نورپردازی دقیق است، حتی نوری که بر اثر جرقه ایجاد شده از برخورد دو شمشیر به وجود میاید روی محیط تاثیر میگذارد. بافتها بسیار با کیفیت هستن. رنگ بندی عالی و چشم نواز بوده و تنوع رنگهای بکار رفته در طراحی محیط جلوه خاصی به این بازی بخشیده است. نرخ فرم 60 و بدون کوچکترین افتی میباشد.
و این پایان کار نیست. پروژه Ninja Gaiden II راه زیادی تا تکمیل شدن دارد و این گوشه ای بود از اخرین محصول و دست اورد Team Ninja به سرپرستی و طراحی و گارگردانی Tomonobu Itagaki افسانه ای. وی تا همین جا سبک Next Generation fantasy - Action Swordplay - Adventure را به اوج رسانده و معنی و استاندارد جدید از این ژانر تعریف کرده است.
برای عرضه این شاهکار روزشماری میکنیم تا Vengeance Day 2008 فرا برسد.

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

امیدوارم این مطلب کوچولو رو از بنده قبول کنید.
پیروز و بهروز باشید
 
داغونم کردی با این نقد قشنگت.
فقط یه چیز. من این گیم پلی که حدودا 10 دقیقه هستو دیدم. البته چون تو دو فایل 80 مگی بود من فقط اولیشو دانلود کردم و 5 دقیقه اولشو دیدم(تا اونجایی که میره رو پل و میجنگه). میخواستم بدونم تو 5 دقیقه دوم چیز جدیدی داره که ارزش دانلود داشته باشه؟ مثلا اسلحه جدید یا دشمن جدید؟
 
درود
ممنون از تعریف حمید جون :blushing:. اره. دشمن جدید. Ninpo جدید. اسلحه جدید. ارزش دانلود کردن رو داره 100%. خدای هست برای خودش :biggrin1:.
 
تصاویر جدید گرافیک خیلی بالاست!

1193673108.jpg

1193673107.jpg

1193672791.jpg

1193673104.jpg

1193673105.jpg

1193673106.jpg

1193672790.jpg

1193672789.jpg

1193672788.jpg


ادامه : http://screenshots.teamxbox.com/gallery/1850/Ninja-Gaiden-2/p1
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or