[FONT=tahoma,arial,helvetica,sans-serif]آخرين شماره از سري بازيهاي Need for Speed با نام ProStreet، نتوانست موفقيت عناوين قبلي را کسب کند و بسياري از طرفداران را نااميد کرد. اکنون مدير کمپاني Electronic Arts يعني John Riccitiello عنوان بعدي از اين سري را با نام Need for Speed Undercover کليد زد. وي بيان کرد تيم سازنده(استوديوي EA Black Box) به دو بخش تقسيم شده. در نتيجه هر تيم فرصت بيشتري براي کار بر روي بازي خود دارد. همچنين او افزود نزديک به دو سال از ساخت بازي Undercover ميگذرد. Riccitiello اين عنوان را بهتر از ProStreet و چند بازي اخير دانست و بيان کرد Undercover شامل داستاني غني خواهد بود. در پايان او اشارهاي به فيل سينمايي Transporter کرد و جو بازي را با آن مقايسه کرد![/FONT]
[FONT=tahoma,arial,helvetica,sans-serif]از اين پس، يکي در ميان بايد منتظر يک NFS خوب و متوسط باشيم! زيرا همانطور که در بالا توضيح داده شد، استوديوي EA Black Box به دو بخش مجزا تقسيم شده. با توجه به توضيحات John Riccitiello، به نظر ميرسد حال و هواي Undercover به Carbon نزديک شده باشد. در اين صورت ميتوانيم شاهد جذابيت هميشگي سري NFS در اين عنوان باشيم. پلتفورمهاي بازي هنوز مشخص نشده؛ ولي ناشر بازي کمپاني Electronic Arts است و از سابقهي اين شرکت ميتوان به راحتي پيش بيني کرد که Undercover براي تمامي پلتفورمها منتشر ميشود. تاريخ انتشار اين بازي هنوز اعلام نشده. [/FONT]
http://gamersland.ir/story-278.html
[FONT=tahoma,arial,helvetica,sans-serif]از اين پس، يکي در ميان بايد منتظر يک NFS خوب و متوسط باشيم! زيرا همانطور که در بالا توضيح داده شد، استوديوي EA Black Box به دو بخش مجزا تقسيم شده. با توجه به توضيحات John Riccitiello، به نظر ميرسد حال و هواي Undercover به Carbon نزديک شده باشد. در اين صورت ميتوانيم شاهد جذابيت هميشگي سري NFS در اين عنوان باشيم. پلتفورمهاي بازي هنوز مشخص نشده؛ ولي ناشر بازي کمپاني Electronic Arts است و از سابقهي اين شرکت ميتوان به راحتي پيش بيني کرد که Undercover براي تمامي پلتفورمها منتشر ميشود. تاريخ انتشار اين بازي هنوز اعلام نشده. [/FONT]
http://gamersland.ir/story-278.html