Need For Speed Undercover

Darkman_Need_for_Speed.gif



[FONT=tahoma,arial,helvetica,sans-serif]آخرين شماره از سري بازي‌هاي Need for Speed با نام ProStreet، نتوانست موفقيت عناوين قبلي را کسب کند و بسياري از طرفداران را نااميد کرد. اکنون مدير کمپاني Electronic Arts يعني John Riccitiello عنوان بعدي از اين سري را با نام Need for Speed Undercover کليد زد. وي بيان کرد تيم سازنده(استوديوي EA Black Box) به دو بخش تقسيم شده. در نتيجه هر تيم فرصت بيشتري براي کار بر روي بازي خود دارد. همچنين او افزود نزديک به دو سال از ساخت بازي Undercover مي‌گذرد. Riccitiello اين عنوان را بهتر از ProStreet و چند بازي اخير دانست و بيان کرد Undercover شامل داستاني غني خواهد بود. در پايان او اشاره‌اي به فيل سينمايي Transporter کرد و جو بازي را با آن مقايسه کرد![/FONT]

[FONT=tahoma,arial,helvetica,sans-serif]از اين پس، يکي در ميان بايد منتظر يک NFS خوب و متوسط باشيم! زيرا همانطور که در بالا توضيح داده شد، استوديوي EA Black Box به دو بخش مجزا تقسيم شده. با توجه به توضيحات John Riccitiello، به نظر مي‌رسد حال و هواي Undercover به Carbon نزديک شده باشد. در اين صورت مي‌توانيم شاهد جذابيت هميشگي سري NFS در اين عنوان باشيم. پلتفورم‌هاي بازي هنوز مشخص نشده؛ ولي ناشر بازي کمپاني Electronic Arts است و از سابقه‌ي اين شرکت مي‌توان به راحتي پيش بيني کرد که Undercover براي تمامي پلتفورم‌ها منتشر مي‌شود. تاريخ انتشار اين بازي هنوز اعلام نشده. [/FONT]

http://gamersland.ir/story-278.html
 

asef-nfs

کاربر سایت
Jan 6, 2008
8
بچه ها الکی شوق نکنید.به نظر من که FAKE هستش.
آخه یکی به من بگه سایت whichroadtotake.com که آخر تریلر نشون می ده چه ربطی به NFS داره.
دوما وقتی میری تو سایت یه فیلمای چرت و پرت نشون میده.نشون میده یه نفر پشت میزه داره از یکی اعتراف میگیره.بعد دواشون میده و جرو بحث و بعدش سینما تعطیل.
جون من بی خیال شین هر کسی که این تریلر و ببینه کاملا می فهمه که fake هستش.حالا خود دانید.:-"
اين سايتي كه شما ميگي الكي نيست....
شما اگه رو اشيايي كه تو تريلر سايت وجود دارن كليك كني به اطلاعات بيشتر دسترسي پيدا مي كني...
مثلا رو تقويم يا كتاب يا سويچ لامپ يا هر چيزي كه فكر كني...
هر كدوم يه چيزو نشون ميدن...مثلا تاريخ انتشار بازي يا چند تا ويدئو ديگه از بازيگر ها و ....

پس الكي نيست..
اين سايت هم توسط ea راه اندازي شده..
 

freedom

کاربر سایت
Jun 7, 2006
1,377
نام
رضا
بازي براي 18 نوامبر در ايالات متحده و 21 نوامبر در اروپا تأييد شد .

پلتفرمي كه بازي براش مياد :
Xbox 360, PlayStation 3, PlayStation 2, PlayStation Portable, Wii, Nintendo DS, PC, and mobile

ضمن اينكه خانم maggie q هم در نقش يه پليس مخفي ظاهر ميشه!

maggieq938_embed.jpg


به نقل از گيم اسپات
 
آخرین ویرایش:

asef-nfs

کاربر سایت
Jan 6, 2008
8
داستان NFS Undercover
در نید فور اسپید آندرکاور،شما به عنوان پلیس مخفی باید ماموریت هایی را انجام بدهید تا به باند جنایتکاران بین المللی نفوذ کرده و آن را نابود کنید.خط داستانی بازی ماموریتی است(mission-based ) و در بازی فقط یک نفر هست که هویت اصلی بازیکن را میداند-تنها ارتباط شما با دنیای خارج.بازیگر این نقش هم بازیگر معروف Maggie Q هست.

جالب این است که شما در این بازی اسم ندارید و حتی یک کلمه هم حرف نمیزنید.

Need For Speed Undercover یک بازی سینمایی عالیست که شامل بازیگران معروف زیادی میشه.( Christina Milian و Heather Fox و Daniel D. Lee و...)

NFS Undercover به استیل هالیوودی فیلم برداری و تهیه خواهدشد و از تکنیک های هالیوود در آن استفاده خواهد شد.نویسندگان معروفی نوشتن داستان بازی را برعهده گرفته اند.Joseph Hodges هم کارگردان خواهد بود.

http://needforspeed.ir/forum/showthread.php?tid=174
 

asef-nfs

کاربر سایت
Jan 6, 2008
8
اينم پست ويژه من:
first look بازي Need For Speed Undercover:

Most Wanted 2
زمانی که برای اولین بار به بازی نگاه کنيد و آن را تجربه کنيد:طرز رانندگی،دوربین ها و فضای اطراف بلافاصله خاطرات خوش Most Wanted را برایتان به ارمغان آورد.حس شبیه سازی پرو استریت دیگه وجود نداره و پارامتر های Bounty و Cost to sate و Reckless Driving وpursuit breaker دوباره برگشته اند.
در سری های قبل شما در خیابان ها به دنبال مسابقات خیابانی میگشتید ولی حالا در خیابان ها باید دنبال ماموریت های خود بگردید و آن ها را به بهترین نحو انجام بدید.بهترین قسمت گرافیک بازی است..مثلا در یک ماموریت شما باید اتومبیل پورشه ای را از بنگاه معاملات اتومبیل بدزدید.هنگامی که این ماموریت شروع میشود شما صحنه ای رو به طور سوم شخص می بینید که بنگاه را نشان میدهد..سپس دوربین به پشت اتومبیل شما میرسد و فرار شروع میشود..! البته زنگ خطر هم به صدا در میاد..که در این هنگام پلیس ها میرسند..مثل موست وانتد باید فرار کنید تا به مقصد اصلی برسین سپس به گاراژ مورد نظر میروید و...
در هنگام فرار کردن از پلیس، ماشین شما تمیز و سالم نمی ماند و مثل تصادف ها و خسارت های Pro Street در اینجا هم اتومبیل شما خسارت می بیند.
ویژگی مهمی که در این سری وجود دارد، پیشرفت پلیس و ترافیک است.ترافیک به گونه ایست که هر کدام از تومبیل ها با سرعت خاصی حرکت می کنند و امکان تصادف با یکدیگر را هم دارند. Pursuit ( زمانی که پلیس دنبال شماست) هم پیشرفت زیادی داشته و واقعی تر شده..یک مثال: اگر یادتان باشد در آخرین مرحله موست وانتد شما باید ۲۰ دقیقه ار دست پلیس ها فرار کنید در حالی که در Undercover این زمان بیشتر از ۶ دقیقه نیست و این یه قانون در آندر کاور هست.همچنین تعداد پلیس ها هم كم شده است.


Highway Battle و نوآوری های دیگر
Highway Battle یک نوع مسابقه جدید است که به آندرکاور اضافه شده. به طور اساسی این مسابقه میکسی هست از outrun mode در Underground 2 و drag در سری های قبلی نید فور اسپید. هدف Highway Battle مانند مسابقات canyon در نید فور اسپید کربن هست. بنابرین شما باید برای پیروزی در اتوبان ها با رئیس هایی مسابقه بدهید.در نقطه شروع همه چیز مساوی است و همه در یک سطح قرار دارند و کسی که خودش را تا مسافت یا زمان مشخصی جلوتر نگه دارد برنده خواهد شد.ترافیک هم در این مسابقه فاکتور مهمی است..مثلا کسی که جلوتر از بقیه است می تواند با استفاده از ترافیک راه رقبای خود را ببندد!ترافیک هم همیشه یکسان نیست و به صورت راندوم در بازی وجود دارد..مثلا ممکنه رقیب شما راهی رو پیدا کنه و به سرعت از شما بگذره و دیگه هیج امیدی برای رسیدن به او نداشته باشيد..اما در یک آن او کامیونی رو جلوی خود خواهد دید و با آن تصادف میکند..اینجاست که شما می توانید جواب او را بدهید و جلو بزنید..البته مراقب جاده روبروی خودتون هم باید باشید!!!
در این بازی آینه دید عقب وجود ندارد! و این موضوع هیجان زیادی رو به Highway Battle می دهد.به این دلیل که شما به هنگام بازی از خود می پرسید: میتونم ریسک كنم و يه بار ديگه به عقب نگاه كنم؟ .جواب این سوال خیلی مهم هست...چون شما باید حواستان به ترافیک جلوتون هم باشه..
و اما در مورد تیونینگ: تعداد و انواع و تکنیک های تیونینگ و اسپرت کردن اتومبیل ها تقریبا با Pro Street برابری میکند. سازندگان آندرکاور منو های بازی رو هم پرمحتواتر کردن..به هنگام بازی شما میتوانید با منوهایpause اتومبیل خود را تیونینگ کنید..بدون اینکه به منوی اصلی برگردید.


C.S.I.Miami
نقشه Need For Speed Undercover رو میتوان به بخش های زیر تقسیم بندی کرد.Sunset Hills منطقه ای است با جاده ها و راه های شنی فراوان... . Crescent و Gold Coast جایی که دره های زیادی انتظار ما را میکشند!! می توان گفت که این بازی میکسی از سری های Underground,MostWanted,Carbon هست.همانطور که از عکس معلوم هست این شهر خیلی بزرگ است و دور زدن آن در بزرگراه ها حدود ۸ دقیقه طول میکشد!
در صحنه اول بازی ما یک پورشه ای رو می بینیم که بر روی بزرگراهی کنار دریا حرکت می کند..این قسمت شهر همانند C.S.I. Miami است.این صحنه هنگام طلوع خورشید در صبح هست...
همچنان تغییر روز و شب در بازی وجود ندارد اما شرایط آب و هوایی تغییراتی را خواهد داشت...که هنگام بازی کردن به گرافیک فوق العاده پیشرفت کرده آن پی خواهید برد.


موزیک و صدا
علاوه بر اینکه داستان و فیلم برداری و تهیه بازی به سبک هالیوودی است..موزیک آن نیز توسط Paul Haslinger که سابقه ساختن موسیفی برای فیلم های معروفی را دارد، ساخته شده است.
همانند Most Wanted موسیقی پس زمینه بازی به شرایط بستگی دارد.مثلا در مسابقات مختلف موسیقی ها هم متفاوت است..اما تعداد زیادی موسیقی از خوانندگان و آهنگ سازان معروف هم در بازی وجود دارد.
صحبت کردن پلیس ها هنگام رانندگی هم تعییرات زیادی کرده و هر بار متفاوت شنیده میشود و لحن گفتگو ها هم در شرایط خاص تغییر میکند.
ضبط صدا ها برای آندرکاور حدود ۵ هفته در استودیو ها و فضاهای باز طول کشید.کیفیت صدا در این سری نید فور اسپید بسیار بالاست و هیجان بازی را بالا میبرد..به طوری که صدای موتور اتومبیل ها در هر شرایط با یکدیگر فرق دارد.



Heroic Driving
فیزیک جدید رانندگی بهترین ویژگی Need For Speed Undercover هست.این فیزیک شبیه به کربن و موست وانتد هست و کمی فیزیک شبیه سازی پرو استریت هم به آن اضافه شده است که موجب شده فیزیک رانندگی فوق العاده ای به وجود بیاید.به هر حال فیزیک رانندگی به طور کامل از اول ساخته شده و سازندگان به آن "Heroic Driving Engine" میگویند.این شامل کنترل باورنکردنی کامل بر روی اتومبیل و همچنین عکس العمل ها هنگام پیچیدن و...مي شود .
فیزیک رانندگی جدید به گونه ایست که می توانید مانورهای سخت را بهتر انجام بدید.مثل چرخش U شکل یا ۳۶۰ درجه یا... . به گونه ای که فکر میکنید ماشین حرکت شما را زودتر میداند و انجام میدهد!!

اگر پورشه را انتخاب کنید خواهید دید که دیگه مثل کربن نمی توانید راحت
drift انجام بدید...انجام دادن drift نیار به تمرین دارد و با تمرین زیاد کم کم یاد میگیرید چگونه drift انجام بدید.. اما با اتومبیل های مناسب( مثل اتومبیل های muscle) این کار راحت تر است.
دوربین هم در Undercover تغییر کرده است...شما هر مانوری که انجام دهید..دوربین اتومبیل شما را نشان می دهد و مثل سری های قبل هنگام استفاده از نیترو دوربین جلو و عقب نمی رود..
با ترکیب فیزیک رانندگی جدید و دوربین و صدای موتور ها شما مقداری زمان نیاز دارید تا با رانندگی Undercover آشنا بشین..اما وقتی یاد گرفتین دیگه نمی خواهید آن را از دست بدهید!!!!


نظر شخصی من
با توجه به ویژگی هایی که از Need For Speed Undercover منتشر شد و همچنین عکس ها..پیش بینی می کنم بازی بیشتر از موست وانتد مورد توجه قرار بگیره و ناکامی های پرو استریت رو کامل جبران کنه و جز بهترین بازی های اتومبیل رانی سال بشه...چون همه میگفتن اگه بازی به سبک قبل برگرده خیلی بهتر میشه..نه تنها آندر کاور به سبک قبل برگشت بلکه میکسی هست از سه سری موفق نید فور اسپید..یعنی: آندرگراند و موست وانتد و کربن..
همچنین با توجه به داستان محکم و خوب و بازیگران و نویسندگان و کارگردان معروف، فکر میکنم بسیار محبوب بشه..
- آصف عظیمایی
- ارائه از NeedForSpeed.Ir
 

Insomniac

کاربر سایت
Sep 5, 2007
1,397
نام
امیر حسین
بعد اینکه EA اعلام کرد که یک عنوان در درست ساخت دارد و این عنوان توسط استدیو Black Box ساخته میشود ذهن خیلی ها به طرف سری NFS کشیده شد.در کنفرانسی که در San Francisco برگزار شد بالاخره EA اعلام کرد که این عنوان چیزی جز NFS نیست و نام ان نیز Undercover اعلام شد.سری بازی های NFS یکی از بزرگترین franchise های EA محسوب میشود.EA در سیاست جدید خود قصد دارد تا از کیفیت نهایی بازی مطمئن نشده است ساخت ان بازی را اعلام نکند.درست کاری که خیلی از شرکت های بزرگ ان را انجام میدهند و شما مشاهده کردید که اطلاعات زیادی در 1 ماه گذشته به سرعت درباره Undercover پخش شد.

بازی حس اشنایی را برای کسانی که قبلا سری NFS را بازی کردند به یاد می اورد.گیم پلی بازی تغییر عمده ای نداشته است.Black Box میداند که طرفداران بازی خواستار سبکی arcade مانند هستند تا شبیه ساز مسابقات.بیشترین تغییرات روی فیزیک بازی ایجاد شده است.به طور مثال فیزیک در بازی طوری وارد شده است که وقتی شما ترمز دستی میکشید واقعا حس کنید که در حال انجام این کار هستید و این کار طبیعی جلوه کند.

need-for-speed-undercover-20080819041012402_640w.jpg


در بازی شما در نقش Luitenant Keller هستید.Keller وظیفه پاکسازی خیابان های شهر را بر عهده دارد او به مامور مخفی فدرال Chase Lyn کمک میکند.وظیفه نقش افرینی Chase Lyn را Maggie Q بر عهده دارد.او که در فیلم های هالیوودی زیادی بازی کرده است وظیفه نقش افرینی به جای Chase Lyn را در cut scene ها بر عهده دارد.

بازی با تعقیب و گریزی با پلیس های شهر Bay Area شروع میشود.نواری در پایین صفحه فاصله شما را از پلیس ها نشان میدهد.به این صورت که با نزدیک شدن پلیس ها به شما این نوار قرمز و با دور شدن انها این نوار ابی میشود.همچنین این نوار فاصله شما تا منطقه امن را نشان میدهد.شما در بازی میتوانید کار های دیوانه واری مانند drift و ترمز دستی کشیدن و چرخیدن را انجام دهید.در بازی یک سری مسابقات با همین موضوع وجود دارد.زمانی که شما از پلیس به مقدار لازم دور میشود شمارش معکوس شروع میشود با اتمام ان شما باید به chop shop برگردید.

اگر شما به اندازه کافی سریع نباشید پلیس جلوی شما را گرفته و شما طی یک صحنه سینمایی توسط پلیس دستگیر میشوید.نوعی دیگر از مسابقات در بازی وجود دارد که با نام Highway Battle شناخته میشود.در این سری مسابقات بازیباز وظیفه دارد با کمترین اسیب به خط پایان برسد.شما میتونید در این مسابقات با ضربه زدن به ماشین حریف او را از دور خارج کنید.

need-for-speed-undercover-20080819041008511_640w.jpg


تهیه کننده این بازی یعنی اقای Scott Nielsen میگوید:بیشتر تمرکز بازی بر روی فرار کردن و دنبال کردن است.او میخواهد چیزی را دوباره سازی کند که در ان شما شاهد یک فیلم اکشن باشید.درHot Pursuit 2 و Underground شما شاهد 4 موتور کاملا متفاوت برای ماشین ها بودید ولی سازندگان بازی گفته اند که در این بازی بیش از 430 موتور برای ماشین ها طراحی شده است.فریم ریت بازی در بعضی مواقع کمی دچار افت میشود.ولی این چیزه خاصی نیست چون بازی هنوز در دست ساخت است.ماشین ها بسیار عالی طراحی شده اند و بر روی گرافیک بازی بسیار عالی کار شده است تا مثل عنوان قبلی شاهد بی نظمی و تداخل در گرافیک بازی نباشیم.

با تشكر بسيار بسيار بسيار خيلي خيلي گنده زياد از محمد:love:
 

M4

کاربر سایت
Apr 18, 2008
408
نام
Unknown
سلام !
با این حرف ها میشه گفت بازی محشره اما من تا بازی را نبینم باورم نمیشه!:d
100 درصد این تعریفات روی کنسول های ps3 360 پیاده میشه و سهم ps2 خیلی کمه!:d
 

amirpers

کاربر سایت
Oct 14, 2006
1,409
نام
امیر
عکسهای بازی که خیلی قشنگن و لوکیشنهای جدیدی هم در اون دیده می شه . امیدوارم بهتر از شماره های قبلی باشه .
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر