Need For Speed : Shift - XBox 360 Version

  • Thread starter Thread starter ali954
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
مرسی از تصحیحت:biggrin1:
راستی امروز داشتم بازی رو ادامه میدادم به یک جاده رسیدم که 20 و خورده ای Km بود و باید چندین Lap هم میرفتی بی خیالش شدم گفتم شب برم:biggrin1: در کل بازی واقعا زیبا و طولانی هست و جدیدا هم لم کار برای Draft ها دستم اومده.

برهان اون پيست HAZYVIEW EIGHT رو ديدي ؟! 1.5 Km هستش تقريبا و 30 دور ! فوق العاده بود
 
منم بلاخره تونستم بازی رو امتحان کنم!بازی فوق العاده زیبایی هست ولی لطفا دیگه زیاده روی نکنید چون گرید خیلی بهتر بود.مثلا دمیج توی این بازی اصلا در مقابل گرید آب میشه می ره توی زمین:biggrin1: و در بقیه موارد هر دوتا بازی خوب هستن ولی بازم گرید یه چیز دیگه هست!:biggrin1:
منم اولاش خیلی جوگیر شدم ولی چون فیزیک ماشین و کلا بازی برام خیلی مهمه تو زوقم خورد چون یه ریسینگ خفن فیزیک خفن می خواد حالا هر چقدر هم ماشین ها مدلشون طبیعی باشه یه قرون ارزش نداره !
گرید از همه لحاظ بی نقص بود ولی توی این بازی نقص هایی میشه پیدا کرد.

بگزریم.یه سوال داشتم توی تنظیمات هدایت ماشین ها توی منوی آپشن باید دست کاری کرد؟ و همچنین تیون کردن ماشین ها واجبه یعنی واقعا تاثیری داره یا دست نزنیم بهتره؟آخه شماره های قبلی هم چنین قابلیت هایی نه به این کاملی ولی بهر حال وجود داشت که من اصلا دست نمی زدم
 
مگه قرار نبود شبیه ساز باشه
این که بیشتر شبیه یه بازی آرکید]:confused:
این دوربین داخل ماشینشم خیلی خوب کار شده
خیلی واقعی کار شده
در این صورت بازی یکم شبیه ساز هستش
 
اینجا همه نیمه ی خالی لیوان رو نگاه میکنن ولی کسی مثل اینکه نیمه ی پر رو نگاه نمیکنه( البته که قسمت پرش بیشتر از خالیشه)
در نگاه اول با یه عنوان جدید رو به رو هستیم. یعنی میشه ادم اصلا این بازی رو به اسم Shift نگاه کنه ولی خوب اسم NFS رو هم یدک میکشه و همین باعث یه سری تغییرات شده که کاستی هایی رو به دنبال داشته.
سازنده کارش رو در زمینه ی اینکه بازی رو Simulation طراحی کنه بد کار نکرده ولی خوب همین که اسم NFS اومده پشتش یه افتی رو ایجاد کرده در زمینه ی Simulation. اون قواعد و ضوابطی که باید توی Simulation رعایت بشه رو رعایت کردن ولی نه به طور کامل. همین که بازی Racing Line داره و یا TCS داره خودش قدمی به سوی Simulation هست یا بر فرض اینکه خیلی خرکی نمیشه مثل NFS های دیگه سره پیچ حرکت کرد یا کجا باید گاز داد یا کجا ترمز کرد(البته اون بالا هم اشاره شد که این بازی عملا ربطی به NFS های قبلی نداره) و همین که از داخل چه دوربین Cockpit چه دوربین کاپوت بر فرض راحت تر میشه بازی کرد دال بر اینه هست در زمینه ی Simulation خوب کار کردن. (البته این نکته هم هست که دوربین بیرون این بازی کمی مشکل داره)
گیم پلی بازی با وجود نقص هایی که داره قابل قبول هست و بازی در کل روون و جذابه، ولی اینجا یه دوگانگی ایجاد کرده سازنده بر فرض اینکه شما میخوای خوب بری Corner Master بگیری و یا اینکه Point بگیری بزنی به ماشین های یا از این جور کارا. دلیل اصلی اینکه این بازی از Simulation فاصله داره همین سیستم Point هست. توی به بازی SIM اصلا نباید به Point و از اینجور زرق و برق ها توجهی بشه.
گرافیک بازی به خوبی کار شده. ماشین با جزییات بسیار خوب و بالایی طراحی شدن. مخصوصا Cockpit بازی که تا به حال بازی ماشینی با یه همچین Cockpitی عرضه نشده. حتی میشه گفت از بازیی مثل GT طبیعی تر کار شده. یکی از ضعف های گرافیک ماشین ها نور پردازی بازی هست که همه چی برق میزنه و همین باعث میشه ماشین کمی کارتونی به نظر برسه. محیط اطراف هم قابل قبول هست و چیزه به خصوصی نیست که بخوایم از محیط اطرف ایراد بگیریم.
یکی از نقاط قوت بازی به نظرم صدا گذاری بازی هست. صدای اتومبیل های مختلف بسته به نوع ماشین سعی کردن تا حد ممکن به واقعی اون ماشین نزدیک باشه ولی خوب این نکته هم هست که به تعداد ماشین های بازی، صداهای مختلف وجود نداره و همه ی صداها هم خیلی طبیعی نیست ولی خوب صداهایی که موجوده قطعا شخص و ارضا میکنه.
سیستم Tuning ی که گذاشتن (توی بازی به اسم Upgrade هست ) ایده ای جالب بوده. از اون سیستم تکراری NFS های قبلی کخ یه سپر توی Underground طراحی کرده بودن و ما همون سپر رو حتی توی Undercover هم میدیدم خارج کردن سیستم رو و اکثر ماشین ها bodykit هایی که براشون موجوده توی بازی از روی نمونه ها واقعی الگو برداری شده (یه سری از ماشین هاش رو خودشون طراحی کردن ولی اکثرشون واقعی هستن) و نکته ی قابل توجه اینه که شما ماشین پله پله از Standard به یک ماشین Race واقعی تبدیل میکنید و اینکه یه سری مدل های واقعی Race رو از ماشین های مختلف ادم توی بازی می بینیه و خودش میتونه که این کار رو با ماشینش بکنه به نظرم یه نقطه ی عطفی در بازی هست و برای کسی که به ماشین علاقه داره و دنبال میکنه بسیار لذت بخشه.
مود Drift بازی هم بدک کار نشده خیلی جالب توجه نیست ولی نسبت به drift بازی GRID برتری داره.
Damage بازی هم میتونست جوری باشه که از یه حدی به بعد ماشین از کار بیوفته ولی خوب در مقایسه با NFS های قبلی حداقل از NFS Underground به اینور NFS سیستم Damageی که به ظاهر ماشین هم اینقدر آسیب وارد بشه نداشته.
از قسمت های بده بازی میشه با باگ های عجیب و قریبش اشاره کرد. یکی از باگ های واقعا عجیب اینه که از پشت به ماشین جلویی میزنید و از زیر ماشین جلویی رد میشید و جلویی هم مثل سنگ میره بالا و میاد پایین. هدف سازنده چی بوده اصلا معلوم نیست :biggrin1: و باگ دیگری که به چشم میاد اینه که سره بعضی پیچ ها با سرعت ها زیاد ترمز میکنید ماشین به جای اینکه ترمز بگیره پرش به جلو میکنه مثل حالتی که از پشت ماشین دیگه ای به شما بخوره در صورتی که پشت رو نگاه میکنید و می بینید هیچ ماشینی نیست. Racing Line بازی هم گاها اشتباه کشیده شده و بهترین مسیر رو به شما نشون نمیده که این واقعا توی هیچ بازیی که Racing Line داره مشاهده نشده. باگ ها متعدد دیگه ای هم داره که من به چند تاش که خیلی توی چشم میزنه و ادم تعجب میکنه اشاره کردم.
یکی از قسمت هایی که به شدت ضعیف کار شده قسمت Vinyl هست. البته منظورم این نیست که Vinyl های بازی بد هست اتفاقا Vinyl های خوب و پر کاربردی داره ولی نکته ی منفیش اینه که یه Vinyl یه سمت ماشین میکشی نمیشه کپیش کرد به سمت دیگه. و حالا شما چجوری میخواین همون vinyl ی که مثلا سمت راست کشیدین با همون سایز و اندازه سمت چپ بکشین خدا میدونه.
در مورد Difficulty هم یه چیزه جالبی وجود داره اینکه که مثلا شما روی hard بازی می کنید شروع میکنید به حرکت با سرعت 50 کیلومتر ادامه میدین حریف هم با سرعت کم ادامه میده شما سرعت رو زیاد میکنید حریف هم سرعت رو زیاد میکنه حالا قضیه چی و سازنده چی میخواسته معلوم نیست ولی خوب زیاد دلچسب نیست.

در کل برای کسی که به ماشین علاقه داره قطعا با این بازی حال میکنه چون نکاتی داره یه ماشین باز (منظورم ماشین واقعی هست ) بهشون توجه میکنه و در بازی به خوبی رعایت شده و همین ها ایرادات بازی رو می پوشونه.تحولی هم در سری NFS این بازی ایجاد کرده و میشه امیدوار بود که میشه NFS های بعدی رو بازی کرد حداقل چون واقعا این سری غیر قابل تحمل شده بود. یکی از بهترین بازی هایی هم هست که توی این 2 سال اخیر در زمینه ی ماشین ساخته شده.
 
qqqqqراست میگه بازی مشکل فیزیکی داره خفن!!!!
موقع تصادف ها در حالت Fullهم فقط صفحه خاکستری میشه....
بازم مثله بازی های قبلی Achievment هاش الکیه.
ولی NFS خودشو خوب از تو لجنزار کشید بیرون من که امیدوار شدم.
 
qqqqqراست میگه بازی مشکل فیزیکی داره خفن!!!!
موقع تصادف ها در حالت Fullهم فقط صفحه خاکستری میشه....
بازم مثله بازی های قبلی Achievment هاش الکیه.
ولی NFS خودشو خوب از تو لجنزار کشید بیرون من که امیدوار شدم.

دومین آیدیت مبارک.
 
بازم مثله بازی های قبلی Achievment هاش الکیه.
اچیومنت های بازی الکی هست؟ اگه شما جزو اون دسته از آدم ها هستی که 400-500 تا از هر بازی میگیرن و بعد میندازنش کنار بله خیلی الکی هست. ولی شما عمرا بتونی به راحتی 20 تا Epic Badge بگیری. واقعا بعضی از Corner Masters بازی خیلی سخت هست. شما اصلا تاحالا تونستی یک بازی رو به صورت 100% Clean و به عنوان نفر اول تموم کنی؟ من خودم رو کشتم توی 7 تا Map بیشتر نتونستم این کار رو انجام بدم. در کل بهتره قبل از نظر دادن یکم فکر کنید. موفق باشید
 
من یه مشکلی دارم برای من تو بعضی از مسابقات تعداد دور ها رو نشون نمیده نه تعدادی که باید برم و نه تعدادی که رفتم طبیعیه؟:confused:

این مشکل نیستش . اون نوع از مسابقات رو باید تا تموم شدن زمان که فک کنم 5 دقیقس(یادم نیست درست ) باید اول بشی .
 
مگه قرار نبود شبیه ساز باشه
قرار بود ولی نشد. شما برای رنک گرفتم فقط باید به ماشین ها ضربه بزنید که در واقعیت وجود نداره. در کلی از مسائل و Badge ها اثری از شبیه سازی نیست. ( جدا از بحث گیم پلی )


...


در مورد اچیومنت ها هم من 900 تا گرفتم ولی همانطور که برهان هم اشاره کرد 20 مدال کار سختی هستش. البته کسی که بتونه اینقدر امتیاز بگیره خود به خود می تونه بازی هم 1000 کنه.

...

در مورد شبیه سازی هم بگم اگر بازی مثل فورزا واقعا سیمو باشند مطمئنا گیم پلی سختی خواهند داشت و به سادگی نمیشه بازی کرد. من خودم از الان دارم خودم رو با شرایط سخت فورزا که شاید بشه یک جورایی شبیه Pro Driving توی Shift هست عادت میدم.
 
در مورد اچیومنت ها هم من 900 تا گرفتم ولی همانطور که برهان هم اشاره کرد 20 مدال کار سختی هستش. البته کسی که بتونه اینقدر امتیاز بگیره خود به خود می تونه بازی هم 1000 کنه.
آره امیر میشه اچیومنت خوب گرفت ولی خیلی سخته که 1000 تاییش کرد و اصلا ربطی به این نداره که چون 900 تاش رو گرفتم پس 1000 تاش رو 100% میگیرم. من الان خودم تو این 5 روزی که بازی رو برای PS3 خریدم نزدیک 50% تروفی ها رو باز کردم و به لیست که دارم نگاه می کنم میبینم که تنها تروفی(اچیومنت) که خیلی گرفتنش سخته 20 Epic هستش.
 
اصلا ربطی به این نداره که چون 900 تاش رو گرفتم پس 1000 تاش رو 100% میگیرم

وقتی شما بتونی که 900 تا ازش بگیری حداقل 12 13 تا از Epic ها رو گرفتی. من فعلا 14 تا Epic گرفتم و 6 تا Epic تا 1000 فاصله دارم.
 
وقتی شما بتونی که 900 تا ازش بگیری حداقل 12 13 تا از Epic ها رو گرفتی. من فعلا 14 تا Epic گرفتم و 6 تا Epic تا 1000 فاصله دارم.
خوب اون 6 تا Epic الان باهات شرط می بندم که ماله Corner Masters هستش که نتونستی بگیری. 3 تا ایجا و 3 تای دیگه هم احتمالا همونی هست که باید مراحل رو بدون اینکه ضربه بزنی یا بخوری(Clen) به عنوان نفر اول تا سوم تموم کنی. میدونی اینا چقدر سخته؟ مخصوصا کرنرها که بسیار وقت گیر هست. موفق باشی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or