من (قبلاً احساس مي کردم ولي الآن) مطمئنم که بقول دوستمون کسايي که از اين بازي ايراد مي گيرن need for speed رو از MW يا فوق فوقش Underground شروع کردن و کوچکترين تجربه و شناختي در مورد سبک بازي و گيم پلي nfs 1,2,3:HP,4,5 و HP2 ندارن که اگه داشتن اين ايرادهاي بني اسرائيلي بر بازي وارد نميشد! و اگه حداقل يک بار nfs III:HP و HP2 رو بازي کرده بودن و مثل ما از اون بازيا خاطره داشتن و لذت کافي رو برده بودن، ديگه از تيونينگ و داستان سخن نمي گفتند (!) و (بازهم مثل ما) Hot Pursuit رو حلوا حلوا نموده و ري سر ميذاشتن. :d
اتفاقا من خودم nfs را از hp2 شروع کردم. وقتی بازیش می کردم تا چند ساعت رو صندلی میخکوب می شدم. هیچ مشکلی هم باهاش ندارم ولی فراموش نکنید تمام این مسائل برای سال2002 است و نمیشه انتظار داشت همون فرمول برای 8 سال بعدشم جواب بده
تکاملی که باعث میشه تمام عوامل لذت بخش تقویت بشن. هر سال بهتر از سال قبل. نه اینکه فراموش بشن
1- بازي به هيچ وجه سخت و به هيچ وجه آسون نيست. به طرز بسيار خوشگلي درجه سختيش تنظيم شده. خود سايت گيم اسپات هم با دادن Emblemِ "جاست رايت" يعني اين:
درجه سختي بازيو قابل قبول توصيف کرده. شرمنده اگه مجبورم بگم که به قابليت گيم خوري نفر برميگرده که يه بازي واسش سخت باشه يا آسون!
به غیر از چند مرحله اول بازی که راحتن در بقیه مراحل شما هرچی خودتو خفه میکنی ، نه تصادفی،نه زدن به جایی، آخرش میبینی که یا دومی یا سوم. به خصوص توی مراحل تایمینگ این خیلی رو اعصاب من میزنه. 10 بار مرحله رو دوباره از اول میری ولی آخرش همون آش و همون کاسه
حالا لابد شما همش اول میشی:-o
2و3- قابليت اسپرت و تيونينگ کردن اتومبيل قابليت جديدي بود که بعد از HP2 تو بازی گذاشته شد تا گيم پلي يکم تنوع داشته باشه که بعد از MW اين قابليت عملاً کمکي در بهبود گيم پلي بازي نکرد.
یکی از عوامل جذابیت این مجموعه حذف شده اون وقت شما میگی کمکی نمی نکرد؟؟؟
من عاشق اسپورت کردن ماشین ها هستم. اسپورت کردن یعنی شخصی سازی ماشین بر مبنای اون سلیقه ای که خودت دوست داری. دامنه وسیع تغییراتی که این قسمت در اختیا شما میزاره بر هیچ کس پوشیده نیست
درمورد تاثیر تیون کردن هم اگه مثلا prostreet یادت اومده بود اینو نمیگفتی. Prostreet درسته که خیلی داغون بود ولی هیچ کس نمیتونه انکار کنه که یکی از نقاط قوتش همین تیون کردن بود که اتفاقا خیلی هم تاثیر داشت باز يه اميدي به ادم مي داد كه ماشين رو ارتقا بدي. والبته در کنارش خیلی از ریسینگ های دیگه
این دوتا به تنهایی ضعف بزرگی هست برای یک بازی ریسینگ که هردوشون هم اتفاقا روی گیم پلی تاثیر داره
5- ر.ج به قسمت اول نوشته هام. ضمناً روند خسته کننده بازي فقط مخصوص نسخه هاي آفلاين هست. شما نسخه اريجينال بخر آن لاين بزن اون موقعه که لذت بازي رو درک خواهي کرد. هرچند بنظر من همين سينگل پليرش هم اصلاً خسته کننده و تکراري نيست
قسمت آنلاین عالیست
نيد فور اسپيد کلاسيک يعني يه نيد فور اسپيد بدون داستان، بدون تيونينگ و بدون Free Roam.
نيد فور اسپيد کلاسيک يعني هات پورسوئيت بدون هيچ گونه اضافيات و کاستي ها.
اینا که شما گفتی هیچ کدام چیز اضافی یا بدی نیستن که بخوان حذف بشن
در آخر باید بگم درسته که HP عنوان خوبی هست ولی این بازی یه
Burnout Paradise شماره 2 هست که فقط زیر چتر NFS قرار گرفته.
درسته که نقات قوت خوبي دارهولي به همون اندازه نقات ضعف داره.
بازی هیجان بالایی داره ولی در کنارش خیلی از چیزای خوب NFS را حذف کرده که ای کاش این کا رو نمیکرد