این یارو کلا دیوانه ست. فکر میکنم خیلی عشق جلب توجه داره و همیشه با حرف های مخالف و جنجالی دلش میخواد به سر زبون ها بیفته!
دیوونه نیست، اتفاقا از من و شما عاقل تره. فراستی خودش یه مزدور ساخته شده توسط ج.ا ـه. بهش پول و تریبون میدن تا حافظ منافع پروپاگاندا ج.ا در سینما باشه. اول از همه با دری وری گفتن و ایراد گرفتن های اساسی (که اصولا برای خفن جلوه دادنشون رو میاره به کنار هم گذاشتن عبارت های بی مفهوم و صد من یه غاز در ظاهر عالمانه اما در باطن پوچ) خودش رو منتقد مطرح و سخت گیر مطرح میکنه. در مورد 90% فیلم ها هم واقعا هرچی میگه غیر واقع نیست، چون به واقع فیلم های زباله بفروشی هستن که برای تهی کردن مغز مردم از فکر تولید میشن، اما مشکل اون 10% باقی مونده است. یعنی یه گروه فیلم های خوب و روشنگری که ساخته میشن و به شدت جامعه و ج.ا رو نقد میکنن که فراستی باید اینطور به جامعه القا کنه از دم آشغال، اگزوتیک و برای گرفتن جایزه ساخته شدن و گروه دوم زباله های پروپاگاندایی که ایشون باز باید به جامعه القا کنه فیلم های خوبی هستن. مثل اخراجی ها که از نظر ایشون در امده و شاهکار کمدیه اما مثلا جدای آشغال سیاه نما.
کلا ج.ا در طول این چند دهه حیاتش به همه فرم های هنری گند زده و کاری کرده در همه زمینه ها شاهد ابتظال باشیم. تو موسیقی یا ادبیات یا نقاشی، فرقی نداره، نگاه کنید از چی و چه آدم هایی به چه چیزهایی رسیدیم و پسرفت کاملا مشهوده. تنها چیزی که از دست اینا در رفت سینما بود که بخصوص موج نو سینما ایران امدن کارهای جالبی کردن و بر خلاف هدف اصلی این انگل ها عمل کردن. فراستی ها و آشغال های مشابه هدفشون اینه که این آدم های شاخص سینما رو تخریب کنن و مثل همه زمینه های دیگه سینما رو هم هل بدن به سمت زباله هایی مثل رحمان 1400 یا 50 کیلو ع...ن.
همه این آدم ها مزدوران قلم به دستن. در عوض تریبون میپذیرن هرچیزی که ازشون میخوان رو بگن. فراستی هم با این ژست منتقد سخت گیر و صد البته تریبونی که صدا و سیما سال هاست بهش داده برای خودش شهرتی رقم زده تا به وقتش براشون دم تکون بده. وگرنه خود این بشر یه برنامه داشت فکر کنم به اسم آپاستوروف که در مورد موضوعات مختلف سینمایی با کارشناس ها مناظره میکرد. اونجا برید ببینید چهارنفر آدم حسابی که جلوش بودن چطوری جواب مزخرف گویی هاش رو میدن و لال میشه.