Movie Center

اجرا خیلی هم بد نبود ولی خو منم با اجرای هیو بیشتر حال کردم.کلا شوخی هاشون هم بدک نبود ولی نمی دونم چرا هر چقدر به اخر مراسم نزدیک می شد اینا کمتر روی سن می اومدن!بی خیل!
ولی در مورد انتخابا خوب بودن و تقریبا منطقی.
صحنه بن استیلر و اون رقص با اهنگ های فیلم ها هم قشنگ و جالب بود.
 
همیشه Host ها حدود 20تا30 دقیقه بیشتر نیستن بخاطر وجود Presenterهای زیاد.
-
تو ردکارپد Joel Madden گفت میخواد یه اهنگ پخش کنه راجبه Michael Jackson ولی پخش نشد .
-
مشکل توی Presenter ها بود !!! :دی . به غیر از Steve Carell.Cameron Diaz و Tina Fey.RDJ باقی جالب نبودن.
-
این Ryan Reynolds هم مثله اینکه مشکل داره هیچ وقت این Wife زیباش رو باخودش هیچ جا نمیبره. :دی
 
به اسکار بهترین فیلم و کارگردانی که HL برد خیلی نمیشه ایراد گرفت ولی اسکار فیلمنامه دیگه خیلی نامردیه!نه داستان خیلی خاصی داشت نه دیالوگی...

جان؟
اول فیلم که تابلو "خوب بد زشت" بود،تازه من فک می کنم یه تاثیراتی از آلمان هم داشت...
تعلیق این سکانس کاملا هیچکاکیه.مخصوصا وقتی که بین یه گفت و گوی معمولی به سبک هیچکاک بایه حرکت نرم دوربین قضیه رو لو میده(پنهان شدن یهودیا زیر خونه طرف) به هیچکاکی ترین شکل ممکن ایجاد دلهره و تعلیق میکنه.
 
سکانس ابتدایی ربطی به هیچکاک نداره و کاملا لئونیه. قبلا هم گفته بود IB وسترن اسپاگتیه با آیکونگرفی جنگ جهانی. از تایتل اولین چپتر تا پایان فیلم رفرنسای زیادی هست به روزی روزگاری در غرب.
 
سکانس ابتدایی ربطی به هیچکاک نداره و کاملا لئونیه. قبلا هم گفته بود IB وسترن اسپاگتیه با آیکونگرفی جنگ جهانی. از تایتل اولین چپتر تا پایان فیلم رفرنسای زیادی هست به روزی روزگاری در غرب.
آقا ما قاط زدیم! اسپاگتی چیه؟!
 
توی این 4-5 سال بک‌آپی چیزی نگرفتی یموقع ؟
آخرین بک آپم خیلی قدیمیه، درستم نشد، عیبی نداره از اول:دی
اول در مورد جوایز که یه چنتا سورپرایز داشت، یکی اینکه فیلمنامه اقتباسی رو Precious برد در صورتی که همه میگفتن جیسن ریتمن میگیره و البته حق In the loop بود:دی دوم اینکه آواتار فیلمبرداری رو برد در صورتی که شانس اول و دوم Hurt Locker بود و روبان سفید و جالب اینه بدونین که تا قبل از آواتار هیچ فیلمبرداری دیجیتالی اسکار نبرده بود، ارباب حلقه ها هم فکر کم تا جاییشو که تونسته بودن آنالوگ ورداشته بودن.فیلم خارجی از حدود یه هفته پیس بحث این فیلم آرژانتینیه بالا گرفته بود، رو هارد مرحومم داشتم، حالا باز باید دانلود کنم:دی
در مورد مراسم، یکی اینکه من با اجرای جکمن اونقدری حال نکردم، خیلی موزیکال بود، کلا اجرای بالدوین و مارتین به اجرای مجری محبوب من(استیوارت) نزدیک تر است:دی به امید اینکه سال دیگه استیو کارل مجری شه!
دوم اینکه خیلی بد بود که موسییقی های فیلمارو مثل هر سال زنده اجرا نکردن و عوضش موسیقی متنو زنده اجرا کردن، سوم اینکه واقعا طرح خوبی زده بودن برای قسمت In memorial و دیگه اون حالت خسته کننده ی قبلو نداشت مخصوصا که جیمز تیلر عزیز خوند:دی
چهارم اینکه این اسکار افتخاری رو هم خوب شد ورداشتن.
دلیلی که فکر میکنم اکثر بچه ها میگن خسته شدن این بود که این سری ده تا فیلم کاندید باید معرفی میشدن(که واقعا این معرفی فیلم ها فوق العاده خسته کننده س!) ولی به نظرم خیلی بهتر از اون چیزی بود که من فکرشو میکردم، چون اگه اسکار افتخاری و in memorial مثل سابق بودن عذاب آور میشد.
هایلایت های شو یکی دیدن NPH بود اول مراسم، یکی اجرای اون دو تا اول مراسم و یکی هم تینا فی و رابرت داونی و مسلما بدترین قسمتش باربارا استریسند بود.
ها جف بریجز هم خیلی حال داد.
ولی ریتینگا خیلی بالا بود، بالای 40 میلیون، امیدوارم Hurt Locker یه سودی ببره از این جریان.
 
-برادر امیر،تو هم که گیر دادی به هیچکاک،همه چی رو هیچکاکی میبینی...
-حالا این اسکارا نفع مادی داره؟(جز تبلیغات و این چیزا...)
-چقد عجله داشتن؟!اون بدبخت بیگلو پشت صحنه هنوز آب دهنش رو قورت نداده بود،بنده خدا نزدیک بود سکته کنه.
-به نظر من یکی از باحال ترین بخش های پارسال اعلام نامزد های بازیگری بود،5 تا از کسایی که اسکار بردن،نه اینکه هر مکملی...
-تاحالا تو تاریخ اسکار کارگردان زن داشتیم که ببره؟! فیلمش آخه غلط اندازه:biggrin1: نمیگیره آدم رو،برمیخوره به آدن(آواتار رو ندیدم،شایدم بهتر از این نبود،ولی خاب میدادین به تارانتینو...) من که میگم از این افتضاح ترم میشه،در کل من پیش بینی سقوط هالیوود رو می کنم :biggrin1: (درسته دیگه؟!) موندم این نسل کوئن ها،آرنوفسکی،اندرسون و امثالهم... برن،آکادمی چیجوری می خواد ارز اندام کنه...حداقل می تونیم امیدوار باشیم که با همچین رای هایی می خواست نشون بده زیاد فروش فیلم-چه می دونم تکنولوژی 3D روشون اثر نداره،جای شکره حداقل.
 
آخرین ویرایش:
اینو بخونید:

سینمای ما - عباس کیارستمی، سینماگر سرشناس و معتبر ایرانی در سطح جهانی، در واکنش به دستگیری، جعفر پناهی، فیلمساز، نامه ای نوشته که نسخه ای از آن در اختیار خبرآنلاین قرار گفت. در ابتدای این نامه آمده است: «نمی‌دانم این نامه را خطاب به چه کسانی می‌نویسم، اما می‌دانم چرا می‌نویسم و باور دارم که نوشتن آن دراین وضعیت ضروری و اجتناب‌ناپذیر است، چرا که دوفیلمساز ایرانی، دو فیلمساز وابسته به جریان سینمای مستقل ایران در بندند.»

در ادامه این متن آمده: «به عنوان یک فیلمساز، از همین جریان سینمای مستقل، سال‌هاست که دیگر امیدی به نمایش فیلم‌هایم در کشورم ندارم و سال‌هاست که با ساختن فیلم‌های شخصی و کم‌هزینه، به کمک و همراهی وزارت ارشاد به عنوان متولی سینمای ایران چشم امید ندارم. من برای گذران زندگی به عکاسی روی آورده‌ام و از درآمد آن، فیلم‌های کوچک و کم‌هزینه می‌سازم و به پخش غیرقانونی نسخه‌های تکثیرشده فیلم‌هایم اعتراضی نمی‌کنم چرا که این تنها راه ارتباط من با مخاطبان هموطنم است.»

او با اشاره به دیدگاه موجود در وزارت ارشاد در مورد فیلم هایش اظهار داشته است: «دیگر سال‌هاست حتی به این بی‌توجهی وزارت ارشاد و مسوولان سینمایی اعتراض هم نمی‌کنم، حتی اگر نپذیریم که سال‌هاست مسوولان سینمایی کشور به عنوان بازوی فرهنگی دولت بین فیلمسازان خودی و غیرخودی فرق می‌گذارند، براین باورم که آنها به هیچ روی به سینمای مستقل عنایتی ندارند. این گناه ما نیست که فیلم سازیم و تنها از طریق فیلمسازی است که می‌توانیم زندگی کنیم. این نه فقط یک انتخاب که برای ما یک ضرورت حیاتی است. من برای حل این مشکل راه‌حل‌های خود را یافته‌ام. بی‌حمایت‌های مرسوم و رایج که غالب اهل سینما در ایران از آن بهره‌مند هستند، فیلم‌های مستقل و کوچک خود را می‌سازم و به این دلخوشم که نام و اعتباری برای کشورم و مردمی که دوستشان دارم کسب می‌کنم و تنها ضرورت کار‌کردن است که فیلمی در خارج از کشورم می‌سازم که در نهایت سلیقه یا انتخاب من نیست.»

کیارستمی با اشاره به وضعیت جعفر پناهی در ادامه این متن آورده است: «اما جعفر پناهی و دیگران سال‌هاست می‌کوشند تا از نهاد‌های رسمی و دولتی یاری بجویند و راه‌های رفته و شکست‌خورده را بارها می‌آزمایند و هم‌چنان به در بسته می‌خورند. او نیز سال‌هاست به امید نمایش عمومی فیلم‌هایش و به امید همراهی و مساعدت قانونی نهادهای مسوول سینما در ایران به‌دنبال یافتن راه‌حل‌های است. او هنوز باور دارد به خاطر اعتباری که فیلم‌هایش برای کشورش به ارمغان آورده است،می‌تواند راه‌حل‌های قانونی بطلبد.»

کارگردان صاحب نخل طلای کن اظهار داشته: «مسوولیت آنچه که بر جعفر پناهی رفته است و برسر همه جعفر پناهی‌ها به‌طور مستقیم بر عهده‌ وزارت ارشاد است. اگر خبط و خطایی از او سر زده مسوولیت آن متوجه سوء‌ مدیریت و سیاست غلط مسوولین سینمایی وزارت ارشاد است که آن‌چنان راه‌ها را بسته‌اند که راهی دیگر جز این باقی نمانده است که برای ساخت فیلم این چنین خود را به مخاطره بیاندازد. او هم از طریق سینما زندگی می‌کند. فیلمسازی برای او ضرورتی حیاتی است. او باید خود را بیان کند و انتظار داشته باشد که نهادهای مسوول سینما سدها و موانع موجود را از پیش پای او بردارند نه آن‌که خود به بزرگترین مانع تبدیل شوند.»

در ادامه این نامه آمده: «شاید مسوولین وزارت ارشاد امروز نتوانند کمکی موثر در حل مشکل جعفر پناهی باشند، ولی باید بدانند که مسوولیت عواقب وخیم و بازتاب زشت و غیرفرهنگی جهانی آن متوجه مدیریت سوء و سیاست‌های غلط این ارگان در همه‌ی این سال‌هاست.من شاید مدافع شیوه‌های تند و جنجالی جعفر پناهی نباشم، اما می‌دانم آنچه او را به این بند انداخته نه یک انتخاب که یک اجبار ناگزیر بوده است. او چوب مسوولانی را می‌خورد که طی همه این سال‌ها راه را بر او بسته‌اند و تنها کوره راه‌ها و راه‌حل‌های انحرافی و گاه حتی بیراهه‌ها را بازگذاشته‌اند. مشکل جعفر پناهی سرانجام حل خواهد شد، اما کم نیستند جوانانی که اکنون هنر سینما را به عنوان شیوه‌ی بیان و راه زندگی خود برگزیده‌اند. اینجاست که وظیفه‌ی دولت و وزارت ارشاد به عنوان بازوی اجرایی و فرهنگی دولت خطیرتر می‌شود، چرا که با گروه عظیمی از جوانانی روبه‌رو است که می‌خواهند مستقل و به دور از تکلف‌های اداری، موانع رسمی و تبعیض‌های موجود فیلم بسازند.»

این نامه چنین پایان می یابد: «جعفر پناهی و محمد رسول اف دو فیلمساز سینمای مستقل ایران هستند. سینمایی که در ربع قرن حاضر به عنوان مهم‌ترین عامل فرهنگی نام این کشور را در جهان پرآوازه کرده است آنان به کلیت فرهنگ جهان تعلق دارند. آنان بخشی از فرهنگ سینمای بین‌المللی هستند. آزادی آنان را از بند آرزو می‌کنم و با توجه به آنکه می‌دانم آرزوی محال آرزوی محال نیست، آرزوی قلبی من این است که دیگر هنرمندی به‌خاطر هنر در این سرزمین در هیچ‌بندی نباشد و دیگر سینمای جوان و مستقل ایران با موانع، بی‌عنایتی‌ها و تبعیض‌ها روبه‌رو نباشد. این مسوولیت شماست و تعریف غایی و نهایت موجودیت شما.»

دل ادم میگیره به خدا.اگه امثال پناهی و کیارستمی نباشن چی میمونه از سینمای ایران.امیر نادری و یه سری دیگه که رفتن این چندتایی که موندنم فراری میدن...
 
بعله، من سرم شلوغه نیستم :دی ولی در مورد اسکار،‌ همه پیش‌بینی‌های من به جز بهترین فیلم خارجی و بهترین فیلم‌نامه درست از آب دراومد، پس میتونم بگم اسکار خوبی بود :دی از نظر جوایز و اینا، اما خود برنامه بشدت بیخود بود، هاست‌ها برخلاف تصور من دوست‌داشتنی بودن، ولی خب چیزی زمان برنامه براشون نذاشته بود که بخوان نشون بدند :دی البته شخصا علاقه‌ای به این خانم کیسر و فیلمشون ندارم به اون صورت و Precious رو خیلی ترجیح میدادم ولی خب مشخص بود کی میگیره جایزه رو :دی سخنرانی مونیک هم جالب توجه بود :دی دیگه اینکه ترکیدن دیافراگم کاترین بیگلو هم محتمل بود که خوشبختانه رخ نداد :دی
الان یادم اومد که بهترین انیمیشن هم باید به پیرزن و عزرائیل میرسید :دی
سوال؛ نمیدونم چرا زورم میاد فیلم‌نامم رو دکوپاژ کنم،‌ آقا واقعا کسی به جز من با دکوپاژ سر صحنه مشکل نداره ؟ :دی
دو اینکه کدوم بیتره به نظر شما؟ 16:9 یا 4:3؟
 
آخرین ویرایش:
واسه تو مسلما 4:3 چون احتمالا واید رو نمیتونی درست پر کنی بعضی جاها بعد به عسل خوردن میفتی:دی
کلاس داره ولی دوتا نوار بیخ تصویر ها :دی میرم مقوا میچسبونم :دی واسه اینکه خیلی عجیب غریب بشه کار، میخوام یه سری نماهای خاص رو یهو همچین واید بگیرم مث سامورایی جک، حالا اون کارتونه، ولی تصویر خوبی ارائه میده :دی
 
آخرین ویرایش:
بعد از دیدن تریلره TRON Legacyبه یه چیزی پی بردم که جالب بود .
jeffcompare.jpg

Jeff Bridges رو به صورت فوق العاده ای De-aged کردن !!
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

  • Top
    رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
    اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
    or