Movie Center

سلطان هالیوود رکوردی 30 ساله زده تازه بدون حساب نرخ تورم . یه جرنالیستی توی توییتر گفته به خاطر کرونا نفروخته :D دمیج کنترول

سالن اکران فیلم

View attachment 338753

این فیلم جدید مد مکس خارج از شوخی خیلی بد شد که نفروخت فیلم قبلی یکی از بهترین های دهه بود اینم خوبه مطمعنن . civil war و اون فیلم زندیا هم ضرر دادن fall guy هم فلاپ شد امید سینما به ددپوله
فکر کنم ددپول پیش فروش بلیط هاش بالای 30 میلیون دلار شده یا من اشتباه خوندم؟!
 
  • Like
Reactions: fire emblem
سلطان هالیوود رکوردی 30 ساله زده تازه بدون حساب نرخ تورم . یه جرنالیستی توی توییتر گفته به خاطر کرونا نفروخته :D دمیج کنترول

سالن اکران فیلم

View attachment 338753

این فیلم جدید مد مکس خارج از شوخی خیلی بد شد که نفروخت فیلم قبلی یکی از بهترین های دهه بود اینم خوبه مطمعنن . civil war و اون فیلم زندیا هم ضرر دادن fall guy هم فلاپ شد امید سینما به ددپوله
Go woke go broke
 
  • Like
Reactions: MK_COD
فکر کنم ددپول پیش فروش بلیط هاش بالای 30 میلیون دلار شده یا من اشتباه خوندم؟!
پیش فروشش عالی بوده ولی رقمشو نمی دونم
............
فیلم fall guy نسخه extend داره با 20 دقیقه اضافه اگه خواستید ببینید اونو ببینید



1716838020491.png
 
کلا این جورج میلر بنده خدا از سیکوئل و اسپین آف شانس نیاورد. هم سر مدمکس های قدیمی این بلا سرش اومد هم هپی فیت تو شماره دومش ترکید. اینم ادامه دهنده راه اونا شد :D
 
  • Like
Reactions: fire emblem
فیلم Mad Max 1 با بودجه 300 هزار دلاری به فروش 100 میلیون دلاری دست یافت؛ پس دستاورد بسیار بزرگی برای استارت حرفه «جورج میلر» و سینمای مستقل بین‌الملل (به خصوص استرالیا) بوده (رکورد گینس هم همچنان پابرجاست)؛ بقیه مد مکس‌ها هم فروش آنچنان ضعیفی نداشتند؛ در مورد Fury Road با بودجه 180 میلیون دلاری، 380 میلیون دلار فروخت؛ تو سه روز اول فقط 16 میلیون دلار فروخت و حتی رتبه اول هم نشد (اون موقع فیلم رقاصی و دخترونه Pitch Perfect 2 اول بود) Fury Road خیلی دیر بجنب اومد و خیلی دیر مخاطبان به تعریف‌ها و نقدهای مثبت رسانه‌ها پی بردند؛ بدین دلیل میگم فیلم Sleeper Hit شد که در مدت دو سال (2015-2016) در رتبه اول فهرست بیشترین فیلم دانلود غیرقانونی بود.

این فیلم همین مسیر رو قراره طی کنه؛ در مورد Civil War؛ بودجه ساخت این فیلم 50 میلیون بوده و 113 میلیون فروخته که برای شرکت مستقلی چون A24 یک موفقیت محسوب می‌شه!
 
1716843368370.png

هدف ساختن فیلم سود دهیه نه ضرر نکردن . بودجه ساخت به علاوه تبلیغات و سهم سینما از فروش کم میشه مالیات هم باید حساب کرد تا سود خالص به دست بیاد . فیلم باربی با 1.4 میلیار فروش 400 میلیون سود کرده بودجه فیلم 140 میلیون دلار بود البته باربی تبلیغات سنگین و پر هزینه ای کرد


1716844281950.png 1716844055597.png



وضع فروش کلی امسال خرابه طبق آمار و ارقام و رسانه ها . فروش کلی یعنی بر آیند کل. از 10 فیلم 2 تا سود کنن 8 تا ضرر بر آیند منفیه


شرکت فیلمسازی وارنر در سال ۲۰۲۳ بیش از ۳.۳ میلیارد دلار ضرر کرده است و نقدینگی منفی شرکت از سال پیش از سه میلیارد به شش میلیارد دلار رسیده است
در همین حین رئیس وارنر دیوید زسلاو حقوق خود را از چهل میلیون دلار به پنجاه میلیون دلار افزایش داده و اکنون پر در آمدترین مدیر عامل صنعت فیلمسازی است.. این در حالی است که پر سودترین فیلم وارنر در ۲۰۲۳ فیلم باربی بوده و شرکت در حال ضرردهی است.
 
فیلم رو دیدین که میگین woke بوده؟
هالیوود رو به طور کلی گفتم پست درباره افول هالیوود بود. داستانا و شحصیتا اکثرا وک شده و بی کیفیت
بخشیش به خاطر حساس شدن سر همین مسائل وکه بخشیش هم بع خاطر بی استعداد شدن نویسنده ها
 
اصلاً و ابداً افت فروش فیلم‌ها و «نرفتن به سینما» ربطی به Woke و Moke نداره؛ می‌تونم این افت رو به سه دلیل توضیح بدم: اولین دلیل حجم زیاد پلتفرم‌های مین‌استریم هست که تقریباً حدود 50 درصد از مردمان آمریکا به این پلتفرم‌ها دسترسی همه‌جانبه دارند؛ هر جمعه نتفلیکس یا آمازون یک فیلم سینمایی با بازیگران مطرح سینما پخش میکنه که میلیون‌ها نفر اونهارو می‌بینند. پس کی بلند میشه میره سینما؟! دلیل دوم سیاست‌گذاری فاجعه کمپانی‌های فیلم‌سازی پس از کرونا هست؛ اینکه فیلم‌ها بلافاصله پس از اکران 14 روزه یا 30 روزه، روی نمایش خانگی قرار می‌گیرند؛ این سیاست‌گذاری قشنگ تِر میزنه به موقعیت فیلم و تهیه‌کنندگان و ضرر؛ به همین دلیل بود که نولان نرفت فیلم «اوپنهایمر» رو زیر نظر Warner Bros تولید کنه و در قراردادش با «یونیورسال»، زمان عرضه نسخه نمایش خانگی فیلمش رو خودش به نوعی تعیین کرد (چون یونیورسال هم معمولاً فیلم‌هاشو 3 هفته بعد میده آنلاین)

دلیل سوم که به‌تازگی باید قبولش کنم؛ اینکه در عصر تکنولوژی و سرگرمی‌های دیجیتال، عملاً ویدئوگیم در جذب مخاطب دست پیش رو گرفته.
 
آخرین ویرایش:
دلیل سوم که به‌تازگی باید قبولش کنم؛ اینکه در عصر تکنولوژی و سرگرمی‌های دیجیتال، عملاً ویدئوگیم در جذب مخاطب دست پیش رو گرفته.
اینو خیلی واضح میشه تو رابطه صنعت گیم با آثار اقتباسی دید
تا ۱۰-۱۵ سال پیش هم استودیو ها با اقتباس از فیلم و سریال بازی میساختن که مخاطبین فیلم و سریال رو سمت بازی خودشون بکشونن ولی الان برعکس شده و استودیو های فیلم و انیمیشن دارن میرن سمت IP گیم برای جذب مخاطب.
 
اصلاً و ابداً افت فروش فیلم‌ها و «نرفتن به سینما» ربطی به Woke و Moke نداره؛ می‌تونم این افت رو به سه دلیل توضیح بدم: اولین دلیل حجم زیاد پلتفرم‌های مین‌استریم هست که تقریباً حدود 50 درصد از مردمان آمریکا به این پلتفرم‌ها دسترسی همه‌جانبه دارند؛ هر جمعه نتفلیکس یا آمازون یک فیلم سینمایی با بازیگران مطرح سینما پخش میکنه که میلیون‌ها نفر اونهارو می‌بینند. پس کی بلند میشه میره سینما؟! دلیل دوم سیاست‌گذاری فاجعه کمپانی‌های فیلم‌سازی پس از کرونا هست؛ اینکه فیلم‌ها بلافاصله پس از اکران 14 روزه یا 30 روزه، روی نمایش خانگی قرار می‌گیرند؛ این سیاست‌گذاری قشنگ تِر میزنه به موقعیت فیلم و تهیه‌کنندگان و ضرر؛ به همین دلیل بود که نولان نرفت فیلم «اوپنهایمر» رو زیر نظر Warner Bros تولید کنه و در قراردادش با «یونیورسال»، زمان عرضه نسخه نمایش خانگی فیلمش رو خودش به نوعی تعیین کرد (چون یونیورسال هم معمولاً فیلم‌هاشو 3 هفته بعد میده آنلاین)

دلیل سوم که به‌تازگی باید قبولش کنم؛ اینکه در عصر تکنولوژی و سرگرمی‌های دیجیتال، عملاً ویدئوگیم در جذب مخاطب دست پیش رو گرفته.
یاد دو سال پیش افتادم که نتفلیکس به دلایلی مثل ظهور رقبای قدرتمند و افزایش قیمت و بعضی سیاست‌های دیگه با افت مقطعی مخاطب روبرو شده بود و بعضی‌ها (مخصوصا توی ایران) علتش رو همین ماجراهای ووک و چمیدونم همجنسگرایی و سیاه‌پوست‌ها و... می‌دونستن! :دی
همون موقع گفتم که ربطی به این قضایا نداره و اتفاقا بعضی از پرمخاطب‌ترین کارهای نتفلیکس، معدن این چیزها هستن! :دی بعدش هم کم‌کم دوباره نتفلیکس رشد کرد و حتی توی چند وقت اخیر رکوردهای جدیدی به جا گذاشته.
 
یاد دو سال پیش افتادم که نتفلیکس به دلایلی مثل ظهور رقبای قدرتمند و افزایش قیمت و بعضی سیاست‌های دیگه با افت مقطعی مخاطب روبرو شده بود و بعضی‌ها (مخصوصا توی ایران) علتش رو همین ماجراهای ووک و چمیدونم همجنسگرایی و سیاه‌پوست‌ها و... می‌دونستن! :D
همون موقع گفتم که ربطی به این قضایا نداره و اتفاقا بعضی از پرمخاطب‌ترین کارهای نتفلیکس، معدن این چیزها هستن! :D بعدش هم کم‌کم دوباره نتفلیکس رشد کرد و حتی توی چند وقت اخیر رکوردهای جدیدی به جا گذاشته.
الان فک کنم آمازون اوله نتفلیکس دومه Hulu سوم و پارامونت پالاس چهارم هستن تو رده بنده بهترین پلتفرم .
 
  • Like
Reactions: Evil
الان فک کنم آمازون اوله نتفلیکس دومه Hulu سوم و پارامونت پالاس چهارم هستن تو رده بنده بهترین پلتفرم .
از نظر کیفیت که سلیقه‌ای هست ولی از نظر تعداد مشترک، نتفلیکس با ۲۷۰ میلیون اوله، آمازون با ۲۰۰ میلیون دوم و دیزنی پلاس با ۱۵۳ میلیون سوم. ولی اگه هولو رو هم جزو دیزنی پلاس حساب کنیم، رتبه دوم به دیزنی می‌رسه. :دی
 

Challengers

اول باید بگم بسیار فیلم خوش ساخت با فلش بک های فوق العاده و به موقع ست از اون فیلم هاست که وقتی پلی بدین دوست دارین یک کله تا تهش برین ببینید چی میشه. از لحاظ محتوا و داستان ولی چیز خاصی نداره همون مثلث عشقی به اضافه رواج کاکولدیسم:D

Boy Kills World

یک کمدی اکشن زرد دیگه منتهی با مقادیر بیشتر خون ریزی و هرج مرج یک پیچیش داستانی هم داره که بد نیست
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or