چون ديگه دنيرو رو نداره!چرا من با کارای جدید اسکورسیزی خیلی حال نمی کنم ؟؟؟ نمی دونم ولی خدایی هر طوری حساب کنی از راننده تاکسی و گاو خشمگین و رفقای خوب رسیدن به شاتر ایلند و هوگو پسرفت به حساب میاد من فکر می کنم اسکورسیزی هم راه اسپیلبرگ و برتون و چند تا قدیمی دیگه رو داره میره ولی شیبش به اندازه اونا نیست برای همین افتش تو چشم نمیاد این سکوت هم خیلی دوست دارم یه چیزی تو مایه های آخرین وسوسه مسیح باشه (از نظر جسارت منظورمه) ولی با توجه به فیلم های اخیرش این توقع یه مقدار بی جاست
Sent from my iPhone using Tapatalk