Movie Center

باز صد رحمت به نسخه اکستندد بتمن علیه سوپرمن . باز یکم فیلم رو قابل فهم کرده بود . این 12 دقیقه اضافی جوخه انتحار واقعا بود و نبودشون فرقی نمی کرد

دقیقا به خاطر این که دست کاری های استودیو سر BVS فقط موقع تدوین نهایی رخ داده بود و نسخه اکستندد که نسخه اصلی مورد نظر کارگردان بود حداقل اون مشکلات تدوین و روایت رو نداشت.
اما سوساید اسکواد از اواسط پروسه‌ی ساخت کلا استودیو خودش وارد عمل شد، دستور فیلمبرداری یک سری صحنه‌ی جدید رو دادن، کار تدوین رو سپردن به دست یک استودیویی که تریلر دومی رو ساخته بود! اما حتی قبلتر از اینا هم فیلم خیلی سریع سرهم بندی شده بود، گفته میشه آیر خودش تنهایی فیلمنامه رو تو 6 هفته نوشته بود و به خاطر همین کلا اساس داستان از پایه مشکل داشت :D
واقعا امیدوارم این نظارت کلی جف جانز و جان برگ از اینجا به بعد نتیجه بده و دیگه شاهد همچین وضعیتی نباشیم برا فیلمای بعدی
 
کلا DC اینجور که بنظر میاد فقط بخاطر وارنر داره ضربه میخوره!
سر سه گانه بتمن هم زورشون به نولان نرسیده بوده حتما وگرنه یه دستی هم تو اون فیلما میبردن.وارنر تنها عاملی هست که دوتا فیلم اخیر خراب کردن چون تو فیلم و کار کارگردان دست برده.
حالا اینکه یکسری هرچی میشه اسم زک رو میبرن دیگه کلیشه یکسری کارشناسه.تو ایران هم که خیلی ها تحت جو سایت مضخرف ایرانی Spidey هستن که چهارتا بچه و فنچ دور هم جمع شدن چرت و پرت میگن واسه خودشون ضد DC خبر و شایعه میسازن و صاحبم نداره یه مهدکودک زدن دور همی عشق میکنن.
 
والله تو مبحث سوپرهیرو ها امتیاز اینا معنی نداره . یعنی اصلا این طور نیست که بگیم چون کارگردان کار بلد بوده فیلم عالی بوده یا برعکس . همین دیوید آیر تو کارنامه اش کار فوق العاده ای مثل روز تمرین (البته به عنوان نویسنده ) و کارهای قابل قبولی مثل استریت کینگز و هارش تایمز و فیوری داشت. ولی تو جوخه انتحار عملا همون گندی که تو یکی از فیلم هاش زد رو تکرار کرد .
همین اسنایدر هم واقعا به دور از دید منفی بشینی پای فیلم هاش جز سیصد و ساکرپانچ بقیه کاراش مشکل خاصی نداشتن. واچمن و طلوع مردگان اش شاهکار نبودن ولی فاجعه هم نبودن .
ایکس من نمیشه دقیقا این حرفو دربارش زد . چون سینگر 2 قسمت اول رو ساخت بعد رفت کنار . متیو وان هم که فرست کلاس رو ساخته بود مشکلی نداشت که عوض شد . فیلم اش هم موفق بود
ولی خب شکی نیست که کمپانی هم تو شلوغ بودن فیلم سهم داشته باشه . مثلا خود مارول هم سر ایج آو آلتران با جاس ویدون به مشکل برخورد . نتیجه اش رو هم تو فیلم دیدیم . یکی چیزی تو مایه های بتمن علیه سوپرمن بود از نظر شلوغی

سعی میکنم نظری راجب اسنایدر ندم ولی انصافا واچمن بینظیر بود. اصن این فیلم تا مدت ها درگیرم کرد. یعنی یادم نمیره تا یک ساعت اول فیلم اصلا اصلا از فیلم خوشم نیومد. هیچی نفهمیدم و صرف بیکاری ادامش دادم. همینطور که گذشت بهتر و بهتر شد. اخرش در بهترین نقطه و مکان ممکن تموم کرد. واچمن خیلی سطحش از ابر قهرمان های معمول بالاتر بود. خیلی!
 
کلا DC اینجور که بنظر میاد فقط بخاطر وارنر داره ضربه میخوره!
سر سه گانه بتمن هم زورشون به نولان نرسیده بوده حتما وگرنه یه دستی هم تو اون فیلما میبردن.وارنر تنها عاملی هست که دوتا فیلم اخیر خراب کردن چون تو فیلم و کار کارگردان دست برده.
حالا اینکه یکسری هرچی میشه اسم زک رو میبرن دیگه کلیشه یکسری کارشناسه.تو ایران هم که خیلی ها تحت جو سایت مضخرف ایرانی Spidey هستن که چهارتا بچه و فنچ دور هم جمع شدن چرت و پرت میگن واسه خودشون ضد DC خبر و شایعه میسازن و صاحبم نداره یه مهدکودک زدن دور همی عشق میکنن.

وارنر به نولان کاری نداشتن و تو کارش دخالت نکردن چون فیلماش موفق بودن و داشتن فروششون رو میکردن و تحسین هم میشدن. کلا عادت وارنر در این زمینه ها اینه که به شرایط واکنش نشون میدن، ولی از اون طرف بوم میفتن :D
زمانی که برتون بتمن 89 رو ساخت و فیلم کاملا موفق بود، برا ساخت ادامه‌ی اون فیلم دستشو کاملا باز گذاشتن. برتون هم بتمن ریترنز رو خیلی تاریکتر و خشن تر ساخت (بتمن توش به راحتی و با لبخند آدم میکشه) فروش فیلم کم شد و سر و صدای ملت در اومدو به جو خشن و تیره‌ی فیلم اعتراض کردن. واکنش وارنر؟ کنار گذاشتن برتون، آوردن جوئل شوماخر سر کار و تاکید ‌‌کردن رو این که فیلمای بعدی باید شاد و رنگارنگ و بچگونه باشن. که وقتی اون هم بعد دو تا فیلم شکست خورد فرنچایز کلا خوابید تا چند سال بعد که بدنش دست نولان. اونم چون فیلماش موفق بودن دستشو باز گذاشتن.
بعد از دیدن موفقیت بتمن های نولان و شکست نسبی سورپرمن ریترنزی که قرار بود رو پایه‌ی نوستالژی و یادآوری سوپرمن امیدبخش کریستوفر ریو باشه، تصمیم بر این شد که فیلم سوپرمن بعدی نولانیزه بشه و جدی تر و تیره تر باشه.
بتمن ورسس سوپرمن هم تقریبا با همین فرمون ساخته شد، ولی بعد از این که ازش خیلی ایراد گرفته شد که خیلی تیره و خشنه و به عبارتی "joyless" ه یا "it's not fun" سریع تصمیم گرفتن سوساید اسکواد رو تبدیل به یک کپی از Guardians of the galaxy مارول کنن، و از اونجا به بعد تریلرای فیلم هم به مرور شادتر و موزیکال تر میشدن (تریلر اولی فیلم رو که قبل از این ماجراها اومده بود ببین، کاملا جدی و تاریکه و اصلا نشون نمیده که قراره فیلم کمدی داشته باشه)
حالا همه‌ی این حرفا رو زدم که بگم وارنر به نولان کاری نداشتن چون فیلماش داشتن میفروختن، نه که بخوان دست ببرن تو کارش و زورشون نرسه (البته شاید هم اگر میخواستن ببرن نمیرسید، از کجا معلوم؟ :D)
و نکته‌ی دیگه هم این که الان این فروش خوب سوساید اسکواد و موفقیت مالی بالاش عملا باید نگران کننده باشه برا ما چون ممکنه برای این مدیرای وارنر با این طرز فکرشون ممکنه این معنی رو بده که این سیستم کاری= پول و موفقیت پروژه​
 
وارنر به نولان کاری نداشتن و تو کارش دخالت نکردن چون فیلماش موفق بودن و داشتن فروششون رو میکردن و تحسین هم میشدن. کلا عادت وارنر در این زمینه ها اینه که به شرایط واکنش نشون میدن، ولی از اون طرف بوم میفتن :D
زمانی که برتون بتمن 89 رو ساخت و فیلم کاملا موفق بود، برا ساخت ادامه‌ی اون فیلم دستشو کاملا باز گذاشتن. برتون هم بتمن ریترنز رو خیلی تاریکتر و خشن تر ساخت (بتمن توش به راحتی و با لبخند آدم میکشه) فروش فیلم کم شد و سر و صدای ملت در اومدو به جو خشن و تیره‌ی فیلم اعتراض کردن. واکنش وارنر؟ کنار گذاشتن برتون، آوردن جوئل شوماخر سر کار و تاکید ‌‌کردن رو این که فیلمای بعدی باید شاد و رنگارنگ و بچگونه باشن. که وقتی اون هم بعد دو تا فیلم شکست خورد فرنچایز کلا خوابید تا چند سال بعد که بدنش دست نولان. اونم چون فیلماش موفق بودن دستشو باز گذاشتن.
بعد از دیدن موفقیت بتمن های نولان و شکست نسبی سورپرمن ریترنزی که قرار بود رو پایه‌ی نوستالژی و یادآوری سوپرمن امیدبخش کریستوفر ریو باشه، تصمیم بر این شد که فیلم سوپرمن بعدی نولانیزه بشه و جدی تر و تیره تر باشه.
بتمن ورسس سوپرمن هم تقریبا با همین فرمون ساخته شد، ولی بعد از این که ازش خیلی ایراد گرفته شد که خیلی تیره و خشنه و به عبارتی "joyless" ه یا "it's not fun" سریع تصمیم گرفتن سوساید اسکواد رو تبدیل به یک کپی از Guardians of the galaxy مارول کنن، و از اونجا به بعد تریلرای فیلم هم به مرور شادتر و موزیکال تر میشدن (تریلر اولی فیلم رو که قبل از این ماجراها اومده بود ببین، کاملا جدی و تاریکه و اصلا نشون نمیده که قراره فیلم کمدی داشته باشه)
حالا همه‌ی این حرفا رو زدم که بگم وارنر به نولان کاری نداشتن چون فیلماش داشتن میفروختن، نه که بخوان دست ببرن تو کارش و زورشون نرسه (البته شاید هم اگر میخواستن ببرن نمیرسید، از کجا معلوم؟ :D)
و نکته‌ی دیگه هم این که الان این فروش خوب سوساید اسکواد و موفقیت مالی بالاش عملا باید نگران کننده باشه برا ما چون ممکنه برای این مدیرای وارنر با این طرز فکرشون ممکنه این معنی رو بده که این سیستم کاری= پول و موفقیت پروژه​

BVS به نظرم اون جو تاریکش جزو معدود نکات مثبت فیلم بود. وارنر سعی کرد یه اونجرز در بیاره که نتیجش شد یه فیلم شلخته و بی سروته. SS هم که به راحتی میتونه کاندید بدترین فیلم ابر قهرمانی تاریخ بشه(بدون اغراق). وارنر یه متریال فوق العاده خوبی رو داره ولی عوض اینکه سبک اونارو پیاده کنه فقط داره یه کپی از مارول میره.
 
وارنر به نولان کاری نداشتن و تو کارش دخالت نکردن چون فیلماش موفق بودن و داشتن فروششون رو میکردن و تحسین هم میشدن. کلا عادت وارنر در این زمینه ها اینه که به شرایط واکنش نشون میدن، ولی از اون طرف بوم میفتن :D
زمانی که برتون بتمن 89 رو ساخت و فیلم کاملا موفق بود، برا ساخت ادامه‌ی اون فیلم دستشو کاملا باز گذاشتن. برتون هم بتمن ریترنز رو خیلی تاریکتر و خشن تر ساخت (بتمن توش به راحتی و با لبخند آدم میکشه) فروش فیلم کم شد و سر و صدای ملت در اومدو به جو خشن و تیره‌ی فیلم اعتراض کردن. واکنش وارنر؟ کنار گذاشتن برتون، آوردن جوئل شوماخر سر کار و تاکید ‌‌کردن رو این که فیلمای بعدی باید شاد و رنگارنگ و بچگونه باشن. که وقتی اون هم بعد دو تا فیلم شکست خورد فرنچایز کلا خوابید تا چند سال بعد که بدنش دست نولان. اونم چون فیلماش موفق بودن دستشو باز گذاشتن.
بعد از دیدن موفقیت بتمن های نولان و شکست نسبی سورپرمن ریترنزی که قرار بود رو پایه‌ی نوستالژی و یادآوری سوپرمن امیدبخش کریستوفر ریو باشه، تصمیم بر این شد که فیلم سوپرمن بعدی نولانیزه بشه و جدی تر و تیره تر باشه.
بتمن ورسس سوپرمن هم تقریبا با همین فرمون ساخته شد، ولی بعد از این که ازش خیلی ایراد گرفته شد که خیلی تیره و خشنه و به عبارتی "joyless" ه یا "it's not fun" سریع تصمیم گرفتن سوساید اسکواد رو تبدیل به یک کپی از Guardians of the galaxy مارول کنن، و از اونجا به بعد تریلرای فیلم هم به مرور شادتر و موزیکال تر میشدن (تریلر اولی فیلم رو که قبل از این ماجراها اومده بود ببین، کاملا جدی و تاریکه و اصلا نشون نمیده که قراره فیلم کمدی داشته باشه)
حالا همه‌ی این حرفا رو زدم که بگم وارنر به نولان کاری نداشتن چون فیلماش داشتن میفروختن، نه که بخوان دست ببرن تو کارش و زورشون نرسه (البته شاید هم اگر میخواستن ببرن نمیرسید، از کجا معلوم؟ :D)
و نکته‌ی دیگه هم این که الان این فروش خوب سوساید اسکواد و موفقیت مالی بالاش عملا باید نگران کننده باشه برا ما چون ممکنه برای این مدیرای وارنر با این طرز فکرشون ممکنه این معنی رو بده که این سیستم کاری= پول و موفقیت پروژه​
دقیقا همینطوره وارنر ارزش هنری فیلم کوچکترین اهمیتی براش نداره و تنها چیزی که براش اهمیت داره پوله شما ببینید بتمن رو از زیر دست برتون که کاراش به شدت ارزش هنری داشت رو کشیدند بیرون دادند به شوماخر اونم یه فیلم آشغال ولی شاد و شنگول تحویل داد به شدت موفق شد وارنر هم به شوماخر گفت که فیلم رو به سه گانه تبدیل کنه بتمن و رابین رو شوماخر ساخت فاجعه کامل شد فیلم وحشتناک افتضاح بود و فروش فیلم به شدت افت کرد فیلم سوم رو وارنر بلافاصله کنسل کرد (قرار بود جورج کلونی برای فیلم سوم دوباره بتمن باشه و نیکولاس کیج به عنوان مترسک روبرو بتمن قرار بگیره که بعد از فاجعه بتمن و رابین کنسل شد )
اگه می بینید نولان تونست سه گانش رو کامل کنه به خاطر اینه که فیلماش خوب می فروخت وگرنه ارزش هنری فیلماش کوچکترین اهمیتی برای وارنر نداره همونطور که بتمن های برتون ارزش هنریشون برای وارنر اهمیت نداشت
 
Martin-Scorsese-800x445.jpg

امروز تولد استاد بزرگ سینمای هالیوود، مارتین اسکورسیزی است؛ خالق شاهکار های بزرگی همچون راننده تاکسی، گاو خشمگین، رفقای خوب وجدامانده.در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

به مناسبت تولد 74 سالگی نگاهی بیندازیم به کارنامه هنری او

مارتین اسکورسیزی در 17 نوامبر سال 1942 در نیویورک متولد شد.
وی پس از دریافت مدرک فوق لیسانس در کارگردانی سینما در سال 1963 از دانشگاه نیویورک فارغ التحصیل شد، اما قبل از آنکه موفق به ورود به دوره فوق لیسانس شود ناچار شد به خدمت سربازی برود و به عنوان تفنگدار دریایی در جنگ ویتنام شرکت کند که به سختی نیز مجروح شد.
پس از آن وی وارد دوره فوق لیسانس سینما در همان دانشگاه شد و در همان دوران شروع به ساخت فیلم‌های کوتاه کرد که با توجه بسیار روبرو شد.
در سال 1966 از دانشگاه نیویورک فارغ التحصیل شد و سال بعد اولین فیلم بلندش؛ چه کسی در خانه من را می‌زند را با همکاری همکلاسی‌هایش از جمله تلما شونمیکر به عنوان تدوینگر و هاروی کایتل به عنوان بازیگر ساخت. این فیلم که مبنای فیلم دیگری از او به نام پایین شهر بود با همان مشخصات تقریباً همیشگی فیلم‌های وی است: زندگی خیابانی آمریکایی‌های ایتالیایی‌تبار نیویورکی، مونتاژ سریع، موسیقی راک و مردی درگیر در مخمصه.
بعد از آشنایی با رابرت دنیرو و ساخت چند فیلم کم‌اهمیت دیگر در سال 1973 خیابان بی‌رحم را با شرکت دنیرو و کیتل ساخت. در سال 1976 او یکی از به یاد ماندنی‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما و یکی از محبوب‌ترین فیلم‌های منتقدان سینما را ساخت: راننده تاکسی با بازی رابرت دنیرو، جودی فاستر، هاروی کیتل و سیبیل شپارد.
در سال 1989 او یکی از اپیزودهای قصه‌های نیویورکی را کارگردانی کرد که دیگر اپیزودهای آن را فرانسیس فورد کاپولا و وودی آلن ساخته بودند.
سال بعد او رفقای خوب را ساخت که سومین نامزدی او برای اسکار کارگردانی را در پی آورد و پس از آن به بازسازی فیلم ساخت 1962 یعنی تنگه وحشت پرداخت که با فروش فوق العاده‌ای در سینماها روبرو شد.
در 26 سال اخیر بیش از 20 کتاب در باره او نوشته شده است و گفته می‌شود سبک کاری او روی حداقل یک نسل از فیلمسازان جهان تأثیر گذاشته است.
در بسیاری از رده‌بندی‌های سینمایی اسکورسیزی را به عنوان بهترین کارگردان زنده و معاصر دنیا پس از جنگ جهانی دوم و یکی از سه کارگردان برتر تاریخ سینما می‌دانند. کارگردانی که پس از گذشت نزدیک به 5 دهه، همچنیان نامی بزرگ، مطرح و مهم در عرصه کارگردانی سینما می‌باشد که اکران هر فیلم جدیدش را اتفاق مهم سینمایی دانسته و به وفور مورد ستایش منتقدین واقع می‌شود.

آثار هنری او عبارتند از :
Who's That Knocking at My Door
Boxcar Bertha
Mean Streets October
Alice Doesn't Live Here Anymore
Taxi Driver
New York, New York
Raging Bull
The King of Comedy
After Hours
The Color of Money
The Last Temptation of Christ
Goodfellas
Cape Fear
The Age of Innocence
Casino
Kundun
Bringing Out the Dead
Gangs of New York
The Aviator
The Departed
Shutter Island
Hugo
The Wolf of Wall Street
فیلم Silence نیز امسال قرار است اکران شود که بازیگران آن شامل Andrew Garfield و Adam Driver و Liam Neeson هستند .

افتخارات :

نامزد 3 اسکار، 7 بفتا و 2 گلدن گلوب؛ برنده‌ی 1 اسکار و 4 بفتا برای Alice Doesn't Live Here Anymore

نامزد 4 اسکار، 2 گلدن گلوب و 7 بفتا؛ برنده‌ی 3بفا برای Taxi Driver

نامزد 4 گلدن گلوب و 2 بفتا برای New York, New York

نامزد 8 اسکار، 7 گلدن گلوب و 4 بفتا؛ برنده‌ی 2 اسکار، 1 گلدن گلوب و 2بفتا برای Raging Bull

نامزد 5 بفتا و برنده‌ی 1 بفتا برای The King of Comedy

نامزد 1 گلدن گلوب و 1 بفتا برای After Hours

نامزد 4 اسکار و 2 گلدن گلوب؛ برنده‌ی 1 اسکار برای The Color of Money

نامزد 1 اسکار و 2 گلدن گلوب برای The Last Temptation of Christ

نامزد 6 اسکار، 5 گلدن گلوب و 7 بفتا؛ برنده‌ی 1 اسکار و 5 بفتا برای Goodfellas

نامزد 2 اسکار، 2 گلدن گلوب و 2 بفتا برای Cape Fear

نامزد 5 اسکار، 4 گلدن گلوب و 4 بفتا؛ برنده‌ی 1 اسکار، 1 گلدن گلوب و 1 بفتا برای The Age of Innocence

نامزد 1 اسکار و 2 گلدن گلوب؛ برنده‌ی 1 گلدن گلوب برای Casino

نامزد 4 اسکار و 1 گلدن گلوب برای Kundun

نامزد 10 اسکار، 5 گلدن گلوب و 12 بفتا؛ برنده‌ی 2 گلدن گلوب و 1 بفتا برای Gangs of New York

نامزد 11 اسکار، 6 گلدن گلوب و 14 بفتا؛ برنده‌ی 5 اسکار، 3 گلدن گلوب و 4 بفتا برای The Aviator

نامزد 5 اسکار، 6 گلدن گلوب و 6 بفتا؛ برنده‌ی 4 اسکار و 1 گلدن گلدن گلوب برای The Departed

نامزد 11 اسکار، 3 گلدن گلوب و 9 بفتا؛ برنده‌ی 5 اسکار، 1 گلدن گلوب و 2 بفتا برای Hugo

نامزد 5 اسکار، 2 گلدن گلوب و 4 بفتا ؛ برنده‌ی 1 گلدن گلوب برای The Wolf of Wall Street




لینک منبع
 
بیخیال . چون رفته موس موس میکنه یعنی حس خود داف پنداری داره ؟ این همه ملت عاشق خواننده ها هستن و اگر فرصت بشه شدیدا هم کنه میشن خود داف پنداری دارن ؟
در مورد این تیکه بولد شده که شدیدا عجیبه این حرف !! دوران امضا گرفتن تموم شده ؟! شما چه بخوای چه نخوای به دلیل همین تبلیغاتی که خودت اشاره کردی این افراد نارسیست ( که عده ایشون واقعا هستن ) در دنیا الان مورد توجهن . خانواده کارداشیان چی داره ؟ سطح سوادم احتمالا در حد شلغم اما مورد توجهن ، یه سریا فرصت بشه میرن رو فرش قرمز زبونشونم .....!!
کدوم توهم خود برتر بینی ؟ نوید محمد زاده که کاملا تو این فیلم یه ادم عوضی به تمام معنا توصیف شد و من نمیدونم کجا خواسته این شخصیت رو شاخ نشون بده ؟!
-----------------
شما شدیدا داری زندگی واقعی بازیگران و دست اندرکاران این فیلم رو با نقششون تو فیلم قاطی میکنی . این که مثلا کی ریش میزاره و حرف فلسفی میزنه ربطی به فیلم نداره . منم حالم از تیپ محمد زاده به هم میخوره تو واقعیت اما ربطی به فیلم نداره . محمد زاده واقعا بازیگر اینده داریه .
نظر شخصی من:
نوید محمدزاده بازیگر خیلی ضعیفی هستش.
بازیش تو لانتوری مزخرف بود.
نظر شخصی
 
دوستان از فیلم های بانو نیکول کیدمن چی معرفی میکند!؟
من خودم Eyes Wide Shut و Birth رو دیدم. چند تا فیلم دیگه هم دیدم ولی یادم نیست دقیق که چی بوده. فقط اینکه خود فیلم فیلم تاپی باشه برام مطرح نیست. خود کیدمن خوب باشه تو فیلم برام کافیه.
 
دوستان از فیلم های بانو نیکول کیدمن چی معرفی میکند!؟
من خودم Eyes Wide Shut و Birth رو دیدم. چند تا فیلم دیگه هم دیدم ولی یادم نیست دقیق که چی بوده. فقط اینکه خود فیلم فیلم تاپی باشه برام مطرح نیست. خود کیدمن خوب باشه تو فیلم برام کافیه.
Rabbit Hole
Dogville
The Hours
The Others
Moulin Rouge
Portrait Of a Lady
Cold Mountain
Australia
 
926c2b60c260fe146c0c294360f9d9154d744af4c4afb5290bd3a24381687e6c.jpg

ستاره فیلم ددپول بالاخره نسبت به خبرهای منتشر شده درباره اختلافش با تیم میلر واکنش نشان داد.در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

رایان رینولد می گوید: «من خیلی ناراحتم از اینکه تیم میلر پروژه را ترک کرده، مخصوصا وقتی می بینم خیلی بسیار برای قسمت اول کار کرده تا این فیلم پروژه موفقی شود.فقط باید بگویم که هیچکسی مانند او برای ساخت این فیلم زحمت نکشیده است.»

لازم به ذکر است که، آهنگسار قسمت دوم فیلم دد پول از پروژه نیز کناره گیری کرده است.

لینک منبع
 
2c96e516a63ea793778bdb941610e3922753486a5700ed760814656d85108041.jpg

فیلمنامه نویس قسمت دوم فیلم ددپول Paul Wernick جزییاتی جدید از این فیلم منتشر کرد.در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

این نویسنده تایید کرده است که، مانند قسمت قبلی این فیلم بودجه بسیار کمتری را دارد و خبری از حضور تمام کارکتر های سری فیلم های ایکس-من در این فیلم نیست.
لازم به ذکر است که، کمپانی فاکس هنوز در حال جستجو برای کارگردانی این فیلم است. تیم میلر بخاطر اختلاف با رایان رینولد از پروژه کناره گیری کرد.طبق گزارشات منتشر شده ممکن است دیوید لیتچ (جان ویک) این فیلم را کارگردانی کند.



لینک منبع
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

  • mla

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or