Multi Platform Mortal Kombat 1

سازنده
NeatherRealm Studios
تاریخ انتشار
September 19th
ناشر
Warner Bros
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S
  4. Nintendo Switch
خب من بازیو پیش خرید کردم رفت با گیم پلی امروز :D چون فقط میخوام با اون هوملندر لعنتی همه رو جر بدم:D
و دیگه هیچ ویدیویی از بازی نمبینم چون این ویدیو دیدنا باعث لوث شدن بازی میشه برام.
هوملندر؟ کو کجاس؟! ویدیویی ازش گذاشتن؟
 
کارکترها و کامئوهای تایید شده تا الان

Screenshot_2023-06-10-23-43-02-625_com.miui.gallery-edit.jpg

بون گفته تعداد کامئوها موقع لانچ ۱۶ الی ۲۰ تا هست. در ادامه هم گفته بیشتر این شخصیت ها قراره کارکتر هایی باشن که اصلا کسی دیگه یادش نمیاد و با معرفی شدنش همه WTF میشن! :D

پ.ن.: مطمئنم Meat و Mokap کامئو میشن. :-"
 
اطلاعات جدید
  • بعد از MK11 انجین NRS به UE4 در حال تغییر بوده و میبایست با ابزار و تول های خودشون بهینه میشده، به خاطر اینکه میدونستن این پروسه طولانی تر از حالت عادیه تصمیم گرفتن IJ3 رو اسکیپ کنن که ۷ سال بین MK فاصله نیوفته.
  • Kombat Kids تو تایم لاین جدید هنوز به دنیا نیومدن.
  • کامئو ها تو بخش داستانی نقشی ندارن و canon نیستن، بعضی از کامئو ها حتی تو نسخه های قبلی قابل بازی نبودن!
  • بازی شخصیت جدید داره (اد به شوخی میگه منتظرم که زودتر لیک بشن!)
  • ایده Team Fatality در ابتدا وجود داشته اما با وجود ترکیب های مختلف، نتیجه کار خیلی جالب نبوده (شبیه Armageddon) بنابراین بیخیالش شدن.
  • تو این تامیلاین Outworld متفاوت تره و تیره و تاریک نیست.
  • Chess, Puzzle و Motor Kombat تو بازی نیستن.
  • تمرکز ویژه‌ای رو شخصیت های 3D Era تو این نسخه هست.
 
از جایگزین کریپت حرفی نزدن؟
یعنی ممکنه stryker هم جزو کارکترها اصلی باشه یا فقط کمکی هست؟

به نظرم دیزاین و حرکت هاش که توی تریلر بود خیلی عمق نداشت و سطحی طراحی شده بود که احتمال کارکتر اصلی بودنش رو کم میکنه
 
نمیدونم چرا سری مورتال کامبت از اون جو تاریک و خوف خودش فاصله گرفته. فقط یک لحظه موزیک ورودی مورتال کامبت یک و دو رو تو ذهنتون تصور کنید. واقعا جو فوق العاده ای داشتن کامبتهای کلاسیک.
این موضوع فقط در مورد MK نیست تقریبا همه بازی و حتی فیلم ها به این سمت رفتن
ی بازی هایی مثل manhunt و mk های کلاسیک دیگه تکرار نمیشن، نسل جدید کلا رنگی رنگین :دی

یکی از کاراکترهایی که دوست دارم ببینم Motaro هست که قابل پلی هم باشه نه صرفا کامئو
 
  • Like
Reactions: big marty s
نمیدونم چرا سری مورتال کامبت از اون جو تاریک و خوف خودش فاصله گرفته. فقط یک لحظه موزیک ورودی مورتال کامبت یک و دو رو تو ذهنتون تصور کنید. واقعا جو فوق العاده ای داشتن کامبتهای کلاسیک.

:-"



ویس شانوکان و دیزاین امثال موتارو بماند..
 
  • Like
Reactions: ravi
اطلاعات جدید
  • بعد از MK11 انجین NRS به UE4 در حال تغییر بوده و میبایست با ابزار و تول های خودشون بهینه میشده، به خاطر اینکه میدونستن این پروسه طولانی تر از حالت عادیه تصمیم گرفتن IJ3 رو اسکیپ کنن که ۷ سال بین MK فاصله نیوفته.
انگار مثلا مردم خبر ندارن پارسال همین موقع وارنر واسه استودیو های بازیش دنبال خریدار بود و اگر NRS فروش میرفت طبیعتا IP DC رو از دست میداد :D
 
خداییش خوب کار کردن.
قشنگ حس پیشرفت از همه لحاظ تو بازی حس میشه.
ولی طراحی کرکترها خوب نیست....خیلی تر و تمیز و شهری و باکلاسن کرکترا - حس کرکترای خشن و مخوف و بی رحم رو نمیشه ازشون گرفت (انگار همشون دکتر مهندسن ولی به خاطر جبر زمانه مجبور شدن جنجگو بشن:D)

به جز مورد بالا همه چیز بازی عالی کار شده و تر و تمیزه

.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or