Multi Platform Mortal Kombat 1

سازنده
NeatherRealm Studios
تاریخ انتشار
September 19th
ناشر
Warner Bros
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S
  4. Nintendo Switch
بون تایید کرد که کریپت تو این نسخه وجود نداره، اما یه مود جایگزین و کاملا جدید برای unlock ها تو بازی هست که به زودی معرفی میشه.
درود نریمان عزیز.
همه اینارو بی خیال ملینا ارتودنسی کرده بودن.چه خوشگل شده بود. :D یادمه شما اون ورژن وحشی شو دوست داشتی.
 
اگر با ویدئوهای گیم پلی اخیر که کاربران گذاشتن هنوز ایمان نیاوردید، فتالیتی لازمید :D انیمیشن ها همونطور که قبلا اشاره کردم برگ ریزونه. از دیدن چندباره این گیم پلی ها سیر نمی شم، اینو در نظر بگیرید که MK11 هم گاهو بیگاه بازی می کنم و انقدر تحت تاثیر جزییات این ریبوت قرار گرفتم

با برخی مدل ها کنار اومدم، با کاستوم اورجینال سونیا و مدلش حال کردم، معمولا جز 3 کارکتر اصلیه که اکثر اوقات انتخابش می کنم
 
آخرین ویرایش:
گیم اینفورمر یک پیش نمایش رفته و از فرمول Kameo خیلی تعریف کرده و معتقده به گیم پلی عمق داده، در مورد کیتانا می گه فوق العاده سریع شده و در کنار حرکات قدیمی یک سری حرکات اکروباتیک جدید به نمایش می ذاره که گویا دهنش باز مونده! بقیه توضیحاتش ویدئوهاییه که دیدید
 
یک سری از گیمپلی هارو دیدم انیمیشن ها و کمبوها واقعا عالی هستن قشنگ فاز کمبوهای MK3 گرفتم
کاموهام خیلی جو خوبی میدن، اون مشت پرشی جکس خیلی پشم ریزونه
انیمیشن های ملینا با بادبزنش :D خیلی خوبن
تنها مشکلی که حس کردم ی مقدار افت فریم لحظه ایی بود که قطعا تا ریلیز فیکسش می کنن
کاستوم های کلاسیک هم خیلی خوب در آوردن
 
آخرین ویرایش:
گیم پلی نسبت به MK11 خیلــی باز تر شده، همه کارکترها meterless launcher برای شروع کامبو دارن، از اونطرف حذف variation ها باعث شده move list کارکترها خیلی پروپیمون باشه! ساب زیرو اگه اشتباه نکنم ۱۵ تا string و ۷ تا اسپشال داشت که چندتاشون ورژن های مختلف دارن. تو یکی از ویدیوها دیدم ۳ تا کلون پشت هم درست کرد!

کنشی قابلیت کنترل کامل demonـی که احظار میکنه رو داره و عملا اولین puppet کاراکتری هست که NRS ساخته.

از اونطرف ترکیب های مختلف از کامئو ها رو هم در نظر بگیرید!

در کل خیلی راضیم تا اینجا :D
 
گیم پلی نسبت به MK11 خیلــی باز تر شده، همه کارکترها meterless launcher برای شروع کامبو دارن، از اونطرف حذف variation ها باعث شده move list کارکترها خیلی پروپیمون باشه! ساب زیرو اگه اشتباه نکنم ۱۵ تا string و ۷ تا اسپشال داشت که چندتاشون ورژن های مختلف دارن. تو یکی از ویدیوها دیدم ۳ تا کلون پشت هم درست کرد!

کنشی قابلیت کنترل کامل demonـی که احظار میکنه رو داره و عملا اولین puppet کاراکتری هست که NRS ساخته.

از اونطرف ترکیب های مختلف از کامئو ها رو هم در نظر بگیرید!

در کل خیلی راضیم تا اینجا :D
همین که سرطانی مثل Variation رو حذف کردند من خدا رو شکر میکنم.
کلا این محدودیت های مسخره رو نمیدونم چرا گذاشتند.
بازی نمیدونم چرا نسل بعدیه؟ آخه وقتی برای فاکینگ سوییچ پورت میشه یعنی برای کنسل های نسل قبل هم قابل پورته:/
 
همین که سرطانی مثل Variation رو حذف کردند من خدا رو شکر میکنم.
کلا این محدودیت های مسخره رو نمیدونم چرا گذاشتند.
بازی نمیدونم چرا نسل بعدیه؟ آخه وقتی برای فاکینگ سوییچ پورت میشه یعنی برای کنسل های نسل قبل هم قابل پورته:/
شایدم ورژن کلوده واسه سوییچ
 
ویدیوی Jeff Gerstmann بدون صحبت و کامله.



بازی نمیدونم چرا نسل بعدیه؟ آخه وقتی برای فاکینگ سوییچ پورت میشه یعنی برای کنسل های نسل قبل هم قابل پورته
نسخه سوییچ توسط ۲ تا استودیو دیگه Downport میشه واسه سوییچ. با توجه به اینکه اکثر پلیر بیس PS و Xbox به نسل بعد کوچ کردن احتمال میدم پورت بازی واسه نسل قبل به صرفه نبوده براشون.

------------
مثل اینکه صورت ها اینجا هم اسکن شدن، مدل صورت کیتانا و کنشی، رزمی کار های کانال Gamology تو یوتیوب هستن که چند سال پیش حرکات MK11 رو شبیه سازی میکردن!
گفتم چقدر کنشی آشنا میزنه! :-"


FyOIsWiWYAErGrs.jpg
 
الان دیدم بروتالیتی به سبک MK11 هم تو بازی هست
پسندیدم، خوبه :دی

زودتر بیان از محتواهای دیکه بگن...کنجکاوم ببینم چه کردن:دی

---

جان ویک اگر مال وارنر بود، اسکین کاراکتر کِین رو برای کنشی میدادن بدون شک :))
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or