Publisher and Developer : Capcom
Genre: Action RPG
Platforms : PS4 - Xbox One - PC
Release Date: January 26 2018
حالا که فقط حدود 20 روز به عرضه مونده، یه تاپیک برای اخبار، هماهنگی و پیدا کردن تیم برای Co-op لازمه. یه سری اطلاعات تایید شده از بازی + اطلاعاتی که خودم از تجربهی بتا بدست آوردم رو در زیر بصورت تیتروار اعلام میکنم که اگه احیانا کسی با بازی آشنا نیست یا اینکه از محتویات بازی اطلاعی نداره، برای تجربهی بازی آماده بشه:
- محتوای داستانی بازی حدود 40 تا 50 ساعت طول میکشه و طبق معمولِ نسخههای قبل، بعدش تازه ماجرای اصلی شروع میشه که اونم مولتیپلیر و Co-op هستش که باعث میشه صدها ساعت دیگه، واسه شکار هیولاهای مختلف و چلنجهای هفتگی و البته ارتقای اسلحهها و زرهها صرف بشه!
- برخلاف نسخههای قبلی، کمپین داستانی فقط یه بخش تمرینی برای بخش چند نفره نیست و چالشهای بزرگ رو هم شامل میشه.
- طبق گفته کارگردان، بازی بعد از عرضه، از رویدادهای هفتگی و آپدیتهای منظم و رایگان زیادی بهره خواهد برد.
- بازی هم بصورت آفلاین و هم بصورت آنلاین قابل بازیه و حتما نیازی نیست همیشه به اینترنت وصل باشید.
- اغلب مراحل و ماموریتها رو میشه بصورت Co-op که تا حداکثر 4 نفر هست، تکمیل کرد.
- [طبق تجربه بتا] تمام 14 اسلحهی بازی کاملا از نظر کنترل، عملکرد و قابلیتها، متفاوت هستند و ماهر شدن در هر کدومشون، دقت و تمرین جداگانه رو لازم داره.
- [طبق تجربه بتا] برخلاف نسخههای قبل، هیچ لودینگ و معطلی خاصی، بین مناطق مختلف وجود نداره و مپهای بازی کاملا یکپارچه هستند.
- [طبق تجربه بتا] هوش مصنوعی هیولاها پیشرفت عظیمی کرده و کاملا هوشمندانه، وضعیت نبرد رو بررسی میکنن و از هر وسیلهای (مثل محیط، عقبنشینی و هیولاهای دیگه) برای شکست دادنتون استفاده میکنن.
- [طبق تجربه بتا] پوشش گیاهی و جانوری و محیطها کاملا پویا هستند و حس یک حیات وحش واقعی رو منتقل میکنند.
- [طبق تجربه بتا] پیشرفتی که رفتار و انیمیشن هیولاها نسبت به نسخهی قبل داشتن فوقالعادست و در حد یک نسل تفاوت رو در اونها میشه حس کرد.
- [طبق تجربه بتا] از محیط میشه حداکثر استفاده رو کرد و با آیتمهای متنوع و ساختاری که هر محیط داره، خیلی راحت میشه روند مبارزه رو تغییر داد.
- تجربهی مولتی پلیر بازی کاملا توی این نسخه ریحن فری شده و تمام بازیکنان از سرتاسر جهان، میتونن به هم وصل بشن و بازی رو با هم تجربه کنن...پس از نظر پیدا کردن پلیر خیالمون باید راحت باشه (مخصوصا با اعتیادی که ژاپنیا به MH دارن )
- [طبق تجربه بتا] وضعیت سرورها در بتا بسیار مناسب بود و خیلی راحت در عرض چند ثانیه میشد یه Squad تشکیل داد و شروع به شکار کرد.
بازی 6 بهمن برای PS4 و Xbox One و در پاییز 2018 برای PC عرضه میشه. اگه کسی قصد تهیه بازی رو در روزهای ابتدایی داره، همین جا اعلام کنه و id خودشو بزاره که همه بتونن راحت یه گروه تشکیل بدن. منم سعی میکنم تو این روزهای پایانی که به عرضه مونده یه سری اطلاعات تکمیلی راجب اسلحهها، هیولاها و روشهای مبارزه توی تاپیک قرار بدم که همه با آمادگی بریم سراغ بازی
- محتوای داستانی بازی حدود 40 تا 50 ساعت طول میکشه و طبق معمولِ نسخههای قبل، بعدش تازه ماجرای اصلی شروع میشه که اونم مولتیپلیر و Co-op هستش که باعث میشه صدها ساعت دیگه، واسه شکار هیولاهای مختلف و چلنجهای هفتگی و البته ارتقای اسلحهها و زرهها صرف بشه!
- برخلاف نسخههای قبلی، کمپین داستانی فقط یه بخش تمرینی برای بخش چند نفره نیست و چالشهای بزرگ رو هم شامل میشه.
- طبق گفته کارگردان، بازی بعد از عرضه، از رویدادهای هفتگی و آپدیتهای منظم و رایگان زیادی بهره خواهد برد.
- بازی هم بصورت آفلاین و هم بصورت آنلاین قابل بازیه و حتما نیازی نیست همیشه به اینترنت وصل باشید.
- اغلب مراحل و ماموریتها رو میشه بصورت Co-op که تا حداکثر 4 نفر هست، تکمیل کرد.
- [طبق تجربه بتا] تمام 14 اسلحهی بازی کاملا از نظر کنترل، عملکرد و قابلیتها، متفاوت هستند و ماهر شدن در هر کدومشون، دقت و تمرین جداگانه رو لازم داره.
- [طبق تجربه بتا] برخلاف نسخههای قبل، هیچ لودینگ و معطلی خاصی، بین مناطق مختلف وجود نداره و مپهای بازی کاملا یکپارچه هستند.
- [طبق تجربه بتا] هوش مصنوعی هیولاها پیشرفت عظیمی کرده و کاملا هوشمندانه، وضعیت نبرد رو بررسی میکنن و از هر وسیلهای (مثل محیط، عقبنشینی و هیولاهای دیگه) برای شکست دادنتون استفاده میکنن.
- [طبق تجربه بتا] پوشش گیاهی و جانوری و محیطها کاملا پویا هستند و حس یک حیات وحش واقعی رو منتقل میکنند.
- [طبق تجربه بتا] پیشرفتی که رفتار و انیمیشن هیولاها نسبت به نسخهی قبل داشتن فوقالعادست و در حد یک نسل تفاوت رو در اونها میشه حس کرد.
- [طبق تجربه بتا] از محیط میشه حداکثر استفاده رو کرد و با آیتمهای متنوع و ساختاری که هر محیط داره، خیلی راحت میشه روند مبارزه رو تغییر داد.
- تجربهی مولتی پلیر بازی کاملا توی این نسخه ریحن فری شده و تمام بازیکنان از سرتاسر جهان، میتونن به هم وصل بشن و بازی رو با هم تجربه کنن...پس از نظر پیدا کردن پلیر خیالمون باید راحت باشه (مخصوصا با اعتیادی که ژاپنیا به MH دارن )
- [طبق تجربه بتا] وضعیت سرورها در بتا بسیار مناسب بود و خیلی راحت در عرض چند ثانیه میشد یه Squad تشکیل داد و شروع به شکار کرد.
بازی 6 بهمن برای PS4 و Xbox One و در پاییز 2018 برای PC عرضه میشه. اگه کسی قصد تهیه بازی رو در روزهای ابتدایی داره، همین جا اعلام کنه و id خودشو بزاره که همه بتونن راحت یه گروه تشکیل بدن. منم سعی میکنم تو این روزهای پایانی که به عرضه مونده یه سری اطلاعات تکمیلی راجب اسلحهها، هیولاها و روشهای مبارزه توی تاپیک قرار بدم که همه با آمادگی بریم سراغ بازی
آخرین ویرایش: