Multi Platform Monster Hunter: World

  • Thread starter Thread starter FUTURE
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
سازنده
Capcom
تاریخ انتشار
January 26, 2018
ناشر
Capcom
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. Xbox One
MHWorld_E3_art1.jpg

Publisher and Developer : Capcom
Genre: Action RPG
Platforms : PS4 - Xbox One - PC
Release Date: January 26 2018

حالا که فقط حدود 20 روز به عرضه مونده، یه تاپیک برای اخبار، هماهنگی و پیدا کردن تیم برای Co-op لازمه. یه سری اطلاعات تایید شده از بازی + اطلاعاتی که خودم از تجربه‌ی بتا بدست آوردم رو در زیر بصورت تیتروار اعلام می‌کنم که اگه احیانا کسی با بازی آشنا نیست یا اینکه از محتویات بازی اطلاعی نداره، برای تجربه‌ی بازی آماده بشه:

- محتوای داستانی بازی حدود 40 تا 50 ساعت طول می‌کشه و طبق معمولِ نسخه‌های قبل، بعدش تازه ماجرای اصلی شروع میشه که اونم مولتی‌پلیر و Co-op هستش که باعث میشه صدها ساعت دیگه، واسه شکار هیولاهای مختلف و چلنج‌های هفتگی و البته ارتقای اسلحه‌ها و زره‌ها صرف بشه!
- برخلاف نسخه‌های قبلی، کمپین داستانی فقط یه بخش تمرینی برای بخش چند نفره نیست و چالش‌های بزرگ رو هم شامل میشه.
- طبق گفته کارگردان، بازی بعد از عرضه، از رویدادهای هفتگی و آپدیت‌های منظم و رایگان زیادی بهره خواهد برد.
- بازی هم بصورت آفلاین و هم بصورت آنلاین قابل بازیه و حتما نیازی نیست همیشه به اینترنت وصل باشید.
- اغلب مراحل و ماموریت‌ها رو میشه بصورت Co-op که تا حداکثر 4 نفر هست، تکمیل کرد.
- [طبق تجربه بتا] تمام 14 اسلحه‌ی بازی کاملا از نظر کنترل، عملکرد و قابلیت‌ها، متفاوت هستند و ماهر شدن در هر کدومشون، دقت و تمرین جداگانه رو لازم داره.
- [طبق تجربه بتا] برخلاف نسخه‌های قبل، هیچ لودینگ و معطلی خاصی، بین مناطق مختلف وجود نداره و مپ‌های بازی کاملا یکپارچه هستند.
- [طبق تجربه بتا] هوش مصنوعی هیولاها پیشرفت عظیمی کرده و کاملا هوشمندانه، وضعیت نبرد رو بررسی می‌کنن و از هر وسیله‌ای (مثل محیط، عقب‌نشینی و هیولاهای دیگه) برای شکست دادنتون استفاده می‌کنن.
- [طبق تجربه بتا] پوشش گیاهی و جانوری و محیط‌ها کاملا پویا هستند و حس یک حیات وحش واقعی رو منتقل می‌کنند.
- [طبق تجربه بتا] پیشرفتی که رفتار و انیمیشن هیولاها نسبت به نسخه‌ی قبل داشتن فوق‌العادست و در حد یک نسل تفاوت رو در اونها میشه حس کرد.
- [طبق تجربه بتا] از محیط میشه حداکثر استفاده رو کرد و با آیتم‌های متنوع و ساختاری که هر محیط داره، خیلی راحت میشه روند مبارزه رو تغییر داد.
- تجربه‌ی مولتی پلیر بازی کاملا توی این نسخه ریحن فری شده و تمام بازیکنان از سرتاسر جهان، می‌تونن به هم وصل بشن و بازی رو با هم تجربه کنن...پس از نظر پیدا کردن پلیر خیالمون باید راحت باشه (مخصوصا با اعتیادی که ژاپنیا به MH دارن :D)
- [طبق تجربه بتا] وضعیت سرورها در بتا بسیار مناسب بود و خیلی راحت در عرض چند ثانیه می‌شد یه Squad تشکیل داد و شروع به شکار کرد.

بازی 6 بهمن برای PS4 و Xbox One و در پاییز 2018 برای PC عرضه میشه. اگه کسی قصد تهیه بازی رو در روزهای ابتدایی داره، همین‌ جا اعلام کنه و id خودشو بزاره که همه بتونن راحت یه گروه تشکیل بدن. منم سعی می‌کنم تو این روزهای پایانی که به عرضه مونده یه سری اطلاعات تکمیلی راجب اسلحه‌ها، هیولاها و روش‌های مبارزه توی تاپیک قرار بدم که همه با آمادگی بریم سراغ بازی <:-P
 
آخرین ویرایش:
این % رو بعید میدونم ...
مشکل الان اینه که hp اونارو از کجا میشه دید ؟
فکر کنم نمیشه یا یه داستانی داره ...
اگه اینجوری باشه داداش من به anjanath تو 40 45 دیقه باید حدود 10k بزور زده باشم ...
یعنی hp یش انقدر کمه ؟
بعدم من بالای 40 نتونستم بزنم که % به 600 بگیریم میشه 240تا
:|
ادرار مورچه تو این سیستم اگه اینجوری باشه که میگم بعید میدونم من
بهترین اتکی که بیشترین dmg رو میزنه اینه که از بالا بزنی تو سر تارگتت من تا 110 12 تا هم دیدیم که میزنه البته با hammer من زدم شاید سلاح های دیگه این قابلیت رو نداشته باشه
در مورد اپگرید هم ؛ آره حواسم هست دیگه انقدر تازه کار نیستم ^_^ میگم که rpg بازی کردم
با اختلاف این آشغال ترینشه
البته بخش آنلاینش فان و خوبه
یه جورایی همه عیب هاشو میشوره میبره
مخصوصا یه صحنه که همه از دست یارو داشتیم در میرفتیم :| اگه رکورد کرده بودم فکر کنم فان ترین کلیپ mhw میشد :))

شما انقدر با بازی مشکل داری چرا خریدیش؟ D:
 
تقریبا مطمئنم اون عددا درصده چون خودمم زیاد دنبالش بردم بفهمم معنیش چیه بهترین توضیحی که راجبش داده بودن همین بود که این درصد اتک خامه حتی خود فن هاش نشسته بودن دراورده عددهای دقیقش رو برای کمبوهای مختلف تمام سلاح ها و این که عددش همیشه بین همون رنج یک تا صد صد و دهه اینجوری نیست یهو بزنه هفتصد.
بعدشم گفتم که محاسبه عدد واقعیش باز خودش جداست اون درصد رو ضرب در اتک کلت که میشه تازه میشه اتک خامت, بازم خیلی فاکتور هست مثلا شارپنس یه ضریب داره در اون هم ضرب میشه یا المنتال دمیج سلاح ت که جداست کلا خودش.
کلا سبک بازیش اینه که خیلی چیزا رو نتونی حساب کنی که بیشتر حالت طبیعی داشته باشه. پیچیدگیشم خوبه چون بعد کلی بازی کردن هنوز کلی چیز جدید واسه کشف کردن هست به این زودیا تکراری نمیشه.
 
  • Like
Reactions: Hekmatyar
شما انقدر با بازی مشکل داری چرا خریدیش؟ D:
:))))))))
من یه فریب خورده میباشم ^_^
بین این و hell blade تصمیم اشتباه رو گرفتم
کاریشم نمیشه کرد
تهشو باید در بیارم ...
بازم با این حال هنوزم معتقدم که بخش آنلاینش خیلی فان و جذاب هستش
ولی در کل بازیش مالیده
و همه هم بعد از 1 ساعت گیم پلی به این نتیجه رسیدن :))
 
اقا بازیو بگیرم بنظرتون یا نه!!!
چقدر تناقض داره نظرات :-??
از اون بازیهایی هست که واقعا از رو متاش بنظرم نمیشه نظر داد!!!
اشتباه ما جماعت گیمر اینجاست که فکر میکنیم هر بازیی که متاش بالا 90 هست یعنی همه پسند و باید همه تجربش کنن
هر بازیی با توجه به سبک خودش و مقایسه با عناوین مشابه نمره میگیره شما اول نگاه کن ببین این سبک بازی به گروه خونی شما ممیخوره یا نه
این بازی همون طور که متاش داره نشون میده یه شاهکار در زمینه خودشه فقط شما یه نگاه به تعداد سلاح های بازی بنداز و این که هر با هر بار اپگرید چه تغییری میکنن تنوع و ازادی عمل تو این بازی روانی کنندس تو این بازی پلیر مجبور نیست با یه سلاح کار کنه با توجه به علاقه خودش سلاح رو انتخاب میکنه یکی دوست داره با تیرکمون کار کنه یکی شمشیر و سپر یکی سلاح قدرتی ولی سخت فقط یه سر به سایت ویکی بنداز عظمت بازی دستت میاد
بازی تو هر زمینه به پلیر ازادی انتخاب با تنوع زیاد میده
مثلا یکی مثل من با هورایزن حال میکنه با تیرکمون کار میکنه و اپگریدش میکنه:D حالا شاید با شمشیر و سپر هم حال کنه:-":D
 
شعت Slicing ammo رو نرف شدید کردن D:

هم دمیجش رو کم کردن هم به جای 60 تا slasherry حداکثر 30 تا میتونی تو item pouchت داشته باشی (استفاده میشه برا کرفت کردن slicing ammo )
 
اقا بازیو بگیرم بنظرتون یا نه!!!
چقدر تناقض داره نظرات :-??
از اون بازیهایی هست که واقعا از رو متاش بنظرم نمیشه نظر داد!!!
سلام دوست عزیز
اگه از من میشنوی نگیر ! مگر اینکه فقط بخوای پای آنلاینش بشینی و زمانی رو برای تفریح و خنده بگذرونی
اون دوستمون به متا و شاهکار و تعداد سلاح ها اشاره کرده
در مقایسه با بازی های هم تیپ خودش خیلی خیلی ضعیف تر هستش و فقط رنگ و لعاب الکی داره
نه داستانش جالبه - نه کاراکتر سازی npc هاش جذاب و گیرا هستش - صدا "voice" مخصوص خود monster hunter فاجعه در اومده - مکالمه بین کاراکتراش در حد سوپر نینتندو و سگا هستش ^_^ مثل خیلی از بازی های سبک از اکثر place ها 2 یا 3تا وجود داره "یعنی اگه نوب بازی در آوردی قبل quest تو base کاری باید میکردی یا هرچی اشکالی نداره کاملا یوزر وارانه میتونی اکثر قریب به یقین اون کارارو تو camp "کوچولو base" انجام بدی :D
ساخت بازی یه جاهایی در حدی ضعیف هستش "نقص های گرافیکیش" که فکر میکنی بازی ps1 ـه
ست لباست از تو سلاحت رد میشه ... سلاحت بعضی مواقع از اونور بدنت میزنه بیرون :)) و مشکلاتی از این قبیل...
حالا بگذریم که کلی باگ ریز و درست تو خود بازی و fighting و چیزای دیگه ش داره ... :(
تعداد سلاح هاشم شما یه شوخی بزرگ در نظر بگیر ... ماهیت کلیش مثل بازی های دیگه س
مثلا 4تا heavy داره - 4تا weapon shield داره که یه نظر بندازی میبینی همشون یه کله س :))
اره اگه میخوای یوزری بازی کنی ، بازی خوبیه
بخر - کاراکترت رو بساز همون اول bow یا gun رو انتخاب کن ... برو تو مپ بدو و دایی ناصر بکش
ولی اگه تو ذهنت اینه که از skill و experience ت تو این سبک بتونی استفاده کنی چاییدی
چون اصلا هیچیش با هیچیش نمیخونه
این امتیازی هم که میبینی قشنگ مصداق بارز هندونه زیر بغل گذاشتن capcom هستش که خر شه بیاد تعداد بیشتری بازی واسه ps و xbox بزنه
در کل بهت بگم که برای دیسکش پولتو دور نریز
برو هکی مکی ـی چیزی بگیر
اصلا از رو قیمت هکی ـش هم میشه بازی هارو مقایسه کرد بعضی وقتا :)
الان همین بازی deluxe ـش 20ت هست ! :))
بازی ـی که هنوز 1 ماهش پر نشده ^_^
شما برو تا تهش دیگه ببین داستان چیه
البته این مشکلات عادیه واسه بازی ـی که تجربه اول یه بازیساز هستش :)
حالا باید ببینیم که تو آپدیت ها چیکار میکنن
بنظر من هر کسی هم که الان تعریف میکنه از بازی 2 حالت داره ... یا عمق بازی رو پیدا کرده ناقلا :) یا اینکه دیگه تا دسته فرو رفته کاری نمیتونه بکنه مجبور به تعریف ""کلی"" از بازی هستش
بازی ـی که تو 2 روز یه weapon رو تقریبا full upgrade کنی بنظرم جای هیچ بحثی نداره
حالا دیگه خود دانی
نسبت به این فاکتورا واسه خرید یا نخریدنش اقدام کن :D
 
آخرین ویرایش:
اولین اپگریدش رو داده :دی
ظاهرا خیلی از باگ هاش رو فیکس کردن "که خیلی چشم نواز هم نیست"
مخصوصا باگ های قسمت انلاینش رو
یه چیز خوبش مثل اینکه اینه " leader اگه dc شه بقیه پرت نمیشن بیرون "
ولی همچنان اگه leader یهویی cancel کنه quest رو ریده میشه به قضیه
یه چیزی باید واسه این اوکی میکردن یارو ban ـی چیزی شه ساعتی روزی ...
 
  • Like
Reactions: Fratos
این امتیازی هم که میبینی قشنگ مصداق بارز هندونه زیر بغل گذاشتن capcom هستش که خر شه بیاد تعداد بیشتری بازی واسه ps و xbox بزنه
نمره الکی دادن کپکام بیشتر واسه psو xboxبازی بزنه ؟ریلی؟چه کامنتای شگفت انگیزی تو بازیسنتر پیدا میشه گاها:|
البته این مشکلات عادیه واسه بازی ـی که تجربه اول یه بازیساز هستش
تجربه اول ؟این همه مانستر هانتر قبل این همشو یوبیسافت ساخته بود یعنی؟:-?:-??
 
نمره الکی دادن کپکام بیشتر واسه psو xboxبازی بزنه ؟ریلی؟چه کامنتای شگفت انگیزی تو بازیسنتر پیدا میشه گاها:|

تجربه اول ؟این همه مانستر هانتر قبل این همشو یوبیسافت ساخته بود یعنی؟:-?:-??
زیاد سخت نگیر اقا ، طرف تا ۴ روز پیش روحشم از وجود چنین سری خبر نداشته حالا میخواد نسخه اش با نظرات پرمحتواش بپیچه برا ما :)) . فقط حیف که اینقدر دیر میاد برا PC :(
 
آخرین ویرایش:
یه عده ایرانی مخصوصا عادت کردن که مثلا چون قبلش اسکایریمی ویچری چیزی بازی کردن دیگه خودشونو خدای سبک RPG میدونن و هر بازی که فقط با اسم RPG ساخته میشه حتما باید با مذاق تک تک اینا خوش بیاد و با دیدی که اینا دارن سازگار باشه!
طرف حتی نمیدونه MH چه قدمتی داره و چه المانایی پای ثابت این سبکه بعد نشسته یه بخش اموزشیو رفته کلیت بازیو برده زیر سوال!حتما تموم این همه ادمی که 90 درصدشونم تماما از بازی راضی بودن رو کپکام پول داده که الکی تعریف کنن!
بنظر من هر کسی هم که الان تعریف میکنه از بازی 2 حالت داره ... یا عمق بازی رو پیدا کرده ناقلا :) یا اینکه دیگه تا دسته فرو رفته کاری نمیتونه بکنه
نیازی نیست کسی ناقلا باشه که عمق بازیو پیدا کنه!احتمال سومی هست که ممکنه یکی مثل شما اونقدری داغون باشه که انتظار داره همه RPGیا مثل هم باشن و حالا که یه بازی متفاوت اومده(و اینقدر داغون باشه که ندونه چندین و چندساله که شماره های مختلف ازش منتشر شده و یکی از یکی محبوبتر) انتظار داشتی کشکی قوی بشی و همه مانسترارو 1 hit بزنی که خورده تو ذوقت!
انگار مجبورین هربازی که ساخته میشه رو انجام بدین و خوشتون بیاد!قرار نیست همه بازیا به هر سلیقه ای بخوره نمیتونی بازی کنی برو سراغ یه گیم دیگه!طرف یجوریم نظرات گوهربار خودشو فکت قرار میده که انگار کل جمعیت گیمر ایران منتظرن که ببین این اقا از بازی خوشش اومده یا نه!
 
تجربه اول بازیساز گفتم
نه کمپانی و سری خود بازی
دوستان اول درست و کامل بخونن بعد نظر بدن
100% که خدای rpg هستم در مقابل خیلی از دوستان
اشاره به همون عزیزی که گفت نسبت به سبک و در مقایسه با بقیه بازی های این تیپی امتیازش درست ــه و شاهکار عصر تلکام ـه :))
اتفاقا فان قضیه همون اپگرید سریع هستش و لو ـس شدن این قضیه
شما کجا بودی زمانی که به همه کنسولا میگفتی اتاری ما ماه به ماه سر progress تو wow داشتیم پاره میشدیم
یه جوری نظر میدی انگاری خیلی بارتونه
بنده برای اینکه اون دوستمون به اشتباه هزینه نکنه براش مشکلات و یکی دو مورد خوبی های بازی رو گفتم
حالا شما ناراحت شدی شاید جایزه بگیر capcom هستش :))

بازم اشاره میکنم درست خوندن :)))))))))))))))
خیلی بهتر از چشم بسته تایپ کردنه
بازیساز بازی اولین تجربه کارگردانیش بوده
شما اطلاعتت کم هستش به بنده مربوط نیست
بشین از بازی فوق العاده شاهکار لذت ببر
ولی به کسی الکی پیشنهادش نکن که بعد از خریدش تف و لعنت پشت سر خودت بخری ^_^
روز خوش
 
کسی که حاضره بخاطر اثبات حرفش هر کس رو بکوبه حتی کسی اصلا بهش اشاره ای نکرده و فقط داره نظرش رو به کس دیگه ای میگه و همچنین خودش رو خدای RPG میدونه درصورتی که نمیدونه خیلی ها WOW داشتن بازی میکنن و عشق RPG ولی خودشون رو خدای RPG نمیدونن دوستان بدونن که سطح ادعای این شخص چقدره:)
این دوست عزیزمون حتی دلیل امتیاز بالایی که اکثریت سایت ها حتی سایت ها ایرانی خودمون که با این سبک اشنا نیستن رو نمیدونه و دلیلش رو هندونه انداختن زیر بغل سازنده بازی میدونه دیگه دوستان حتی نباید خودشون رو لایق نقل و قول کردن این شخص بزرگوار و خدای RPG بدونن
روز خوش:)
 
بازیساز بازی اولین تجربه کارگردانیش بوده
شما اطلاعتت کم هستش به بنده مربوط نیست
جالبه حرف از کمبود اطلاعات میزنید درحالی که نمیدونید کارگردان این نسخه کارگردان Monster hunter 4و Monster hunter4 ultimate بوده جناب اقای "خدای RPG"! لول!
 
جالبه حرف از کمبود اطلاعات میزنید درحالی که نمیدونید کارگردان این نسخه کارگردان Monster hunter 4و Monster hunter4 ultimate بوده جناب اقای "خدای RPG"! لول!

Monster Hunter: World (PS4) Jan 26, 2018 Director
Monster Hunter Tri (WII) Apr 20, 2010 Planning / Planning

دلیل این پا فشاری رو اصلا درک نمیکنم
ولی برای اطلاع بقیه دوستان میگم جای دیگه ای خواستن در این مورد صحبت کنن
کارگردان این 2 اثر Kaname Fujioka بوده
و من الله توفیق
_______________
در ادامه هم خدمت اون دوستمون که تو حرف خودش هم مونده بگم ؛ "نقل قولی براش نمیکنم چون ارزش و شخصیتش رو نداره"
بخاطر اشناییت قبلی ـی که بعضی ها در این سایت و فروم با هم دارن ، دلیل بر درست بودن نظراتشون نمیشه :)
شما دنبال همون آتاری باشی بهتره تا به این بازی بگی شاهکاری در سبک خودش
* امیدوار کسی که میخواد بازی رو بخره این یکی دو صفحه رو ببینه که الکی هزینه نکنه
________________
رو امتیاز مانور دادن که 100% کار اشتباهی هستش ... از اونور اگه به این روال بخواین جلو برین باید امتیاز یوزر هارو مد نظر قرار بدین نه سایتا که بعضا رو یسری چیزایی که ربطی به پلیرا نداره پوینت گذاری میکنن
فرق امثال مایی که تو wow درحال کاسبی و boost فروشی هستیم با کسی که بعد از 20 30% نرف یا شایدم با یکی دو سری تاخیر expansion بتونه boss ـی چیزی بزنه خیلی زیاده
:))
در اخرم با عرض معذرت فراوان از استادان این سبک ، آرزوی موفقیت در شاهکار های بعدی رو براشون دارم ^_^
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or