Multi Platform Monster Hunter: World

  • Thread starter Thread starter FUTURE
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
سازنده
Capcom
تاریخ انتشار
January 26, 2018
ناشر
Capcom
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. Xbox One
MHWorld_E3_art1.jpg

Publisher and Developer : Capcom
Genre: Action RPG
Platforms : PS4 - Xbox One - PC
Release Date: January 26 2018

حالا که فقط حدود 20 روز به عرضه مونده، یه تاپیک برای اخبار، هماهنگی و پیدا کردن تیم برای Co-op لازمه. یه سری اطلاعات تایید شده از بازی + اطلاعاتی که خودم از تجربه‌ی بتا بدست آوردم رو در زیر بصورت تیتروار اعلام می‌کنم که اگه احیانا کسی با بازی آشنا نیست یا اینکه از محتویات بازی اطلاعی نداره، برای تجربه‌ی بازی آماده بشه:

- محتوای داستانی بازی حدود 40 تا 50 ساعت طول می‌کشه و طبق معمولِ نسخه‌های قبل، بعدش تازه ماجرای اصلی شروع میشه که اونم مولتی‌پلیر و Co-op هستش که باعث میشه صدها ساعت دیگه، واسه شکار هیولاهای مختلف و چلنج‌های هفتگی و البته ارتقای اسلحه‌ها و زره‌ها صرف بشه!
- برخلاف نسخه‌های قبلی، کمپین داستانی فقط یه بخش تمرینی برای بخش چند نفره نیست و چالش‌های بزرگ رو هم شامل میشه.
- طبق گفته کارگردان، بازی بعد از عرضه، از رویدادهای هفتگی و آپدیت‌های منظم و رایگان زیادی بهره خواهد برد.
- بازی هم بصورت آفلاین و هم بصورت آنلاین قابل بازیه و حتما نیازی نیست همیشه به اینترنت وصل باشید.
- اغلب مراحل و ماموریت‌ها رو میشه بصورت Co-op که تا حداکثر 4 نفر هست، تکمیل کرد.
- [طبق تجربه بتا] تمام 14 اسلحه‌ی بازی کاملا از نظر کنترل، عملکرد و قابلیت‌ها، متفاوت هستند و ماهر شدن در هر کدومشون، دقت و تمرین جداگانه رو لازم داره.
- [طبق تجربه بتا] برخلاف نسخه‌های قبل، هیچ لودینگ و معطلی خاصی، بین مناطق مختلف وجود نداره و مپ‌های بازی کاملا یکپارچه هستند.
- [طبق تجربه بتا] هوش مصنوعی هیولاها پیشرفت عظیمی کرده و کاملا هوشمندانه، وضعیت نبرد رو بررسی می‌کنن و از هر وسیله‌ای (مثل محیط، عقب‌نشینی و هیولاهای دیگه) برای شکست دادنتون استفاده می‌کنن.
- [طبق تجربه بتا] پوشش گیاهی و جانوری و محیط‌ها کاملا پویا هستند و حس یک حیات وحش واقعی رو منتقل می‌کنند.
- [طبق تجربه بتا] پیشرفتی که رفتار و انیمیشن هیولاها نسبت به نسخه‌ی قبل داشتن فوق‌العادست و در حد یک نسل تفاوت رو در اونها میشه حس کرد.
- [طبق تجربه بتا] از محیط میشه حداکثر استفاده رو کرد و با آیتم‌های متنوع و ساختاری که هر محیط داره، خیلی راحت میشه روند مبارزه رو تغییر داد.
- تجربه‌ی مولتی پلیر بازی کاملا توی این نسخه ریحن فری شده و تمام بازیکنان از سرتاسر جهان، می‌تونن به هم وصل بشن و بازی رو با هم تجربه کنن...پس از نظر پیدا کردن پلیر خیالمون باید راحت باشه (مخصوصا با اعتیادی که ژاپنیا به MH دارن :D)
- [طبق تجربه بتا] وضعیت سرورها در بتا بسیار مناسب بود و خیلی راحت در عرض چند ثانیه می‌شد یه Squad تشکیل داد و شروع به شکار کرد.

بازی 6 بهمن برای PS4 و Xbox One و در پاییز 2018 برای PC عرضه میشه. اگه کسی قصد تهیه بازی رو در روزهای ابتدایی داره، همین‌ جا اعلام کنه و id خودشو بزاره که همه بتونن راحت یه گروه تشکیل بدن. منم سعی می‌کنم تو این روزهای پایانی که به عرضه مونده یه سری اطلاعات تکمیلی راجب اسلحه‌ها، هیولاها و روش‌های مبارزه توی تاپیک قرار بدم که همه با آمادگی بریم سراغ بازی <:-P
 
آخرین ویرایش:
دوستان بازی مثل سری dark souls از اون سری بازیاس که سختیش پوست میکنه یا مثل Horizon بالانسه ؟
نه در حد دارک‌سولز و اینا سخت نیست... بالانسه! فقط بعضی هیولاها واقعا چالش برانگیزن که اونم با یکی دوبار مردن (یا حتی نمردن :دی) راحت میتونید بکشیدشون.
 
اینطور که بوش میاد بازی ترکونده تو سه روز ۵ ملیون نسخه فروخته
اون شيپ كردنه ، يعني عرضه شده در بازارهاي جهاني و ميتونه به اين معني باشه كه استقبال خوبي ازش شده
فروش پنج ميليوني كه هيچي ديگه :| فروش نكرده و 5 ميليون شيپ شده ازش
 
  • Like
Reactions: ehsan M
جون هیولاها رو کجا میزنه دقیقا؟
من الان انقدر میزنم تا طرف سقط بشه
نوار سلامتی واسه هیولاها کلا توی Monster Hunter وجود نداره :D
این یه دلیل عمده‌ داره اونم اینه که ضربات شکارچی دقیقا روی بدن هیولا تاثیر میزاره و زخمیش می‌کنه، قطع عضوش می‌کنه یا زره‌ش رو نابود می‌کنه چیزی که تقریبا میشه گفت با این جزئیات و دقت توی هیچ عنوان دیگه‌ای وجود نداره...<:-P
توی مانستر هانتر باید به رفتار و وضعیت جسمانی هیولا دقت کنی و خودت تشخیص بدی که مثلا الان زخمی و خسته‌ هست و میخواد عقب‌نشینی کنه، یا عصبانی هستش یا اینکه کاملا سر حاله و ضرباتت هیچ تاثیری روش نداره و باید یه راه دیگه رو امتحان کنی :D به نظرم نبود نوار سلامتی خیلی حرکت خوبیه و باعث می‌شه به رفتار هیولاها دقت...واقعا هم حیف بود زحمتی خیلی زیادی که واسه این انیمیشن‌های خفن و هوش مصنوعی هیولاها گذاشته شده، نادیده گرفته بشه و به جاش یه خطی که داره خالی میشه رو دنبال کنی...
کلا اینطوری حس مبارزه با یه هیولای واقعی و شکارچی بودن خیلی پر رنگ‌تر میشه <:-P
 
سلام اساتید
من تا امروز اصلا این سری رو باری نکردم
خواستم بدونم بتا هنوز هست تا دانلود و تست کنم بازی رو.
البته احتمال زیاد خوشم میاد ازش چون بهترین بازیا برا من بازی های ار پی جی هست مثل: nioh، ویچر، بلاد، دارک، فاینال و کلی بازی ار پی جی و جی ار پی جی،
 
سلام اساتید
من تا امروز اصلا این سری رو باری نکردم
خواستم بدونم بتا هنوز هست تا دانلود و تست کنم بازی رو.
البته احتمال زیاد خوشم میاد ازش چون بهترین بازیا برا من بازی های ار پی جی هست مثل: nioh، ویچر، بلاد، دارک، فاینال و کلی بازی ار پی جی و جی ار پی جی،
نه داداش مهلت بتا خیلی وقته که تموم شده
بعدشم این بازی شبیه به هیچکدوم از بازیی هایی که گفتی نیست:D حتما چندتا ویدئو تو یوتیوب ببین,ببین با گیم پلیش حال میکنی یا نه
 
بازی سرگرم کننده ایـه حدود 2 ساعت رفتم ، 70 درصد این زمانی که گذاشتم صرف ول گشتن تو هاب ـو کاتسین شد ، مبارزات بازی باحال ـه سیستم کرفتینگ ارتقا ـو اینا بسیار لایه لایه و پیچیده اما قابل یادگیریـه ، گرافیک بازی قبل از پچ خیلی بده : دی بعد از پچ بهتر میشه فریم ریت هم کمی بهبود پیدا میکنه .
اما در کل فریم بازی زیاد افت میکنه
داستان هم که تو دیوار ـه البته سری MH کلا واسه تجربه ی داستانی نیست : دی
قنشگ معلومه ازیناس که بعد از7 8 ساعت تازه میفهمی چی به چیه و قفلی میزنی روش ـو اینا
 
چقدر Slicing Ammo تو بازی OPئه 3:

باهاش 7-8 بار Nergigante و 5-6 بار هم Kirin hard mode رو فارم کردم الان آرمور ست کامل هر 2 رو دارم از نرگیگانته که سلاح هم ازش دارم کیرین فعلا سلاحی نبوده که خوشم بیاد چون بیشتر با تیرکون و LBG و LS بازی میکنم که تو این 3 تا کیرین فقط سلاح LBG رو داره که اونم اصلا خوب نیست سلاحش 3:

ولی شدیدا با بازی حال دارم میکنم فوق العادست
 
  • Like
Reactions: Fratos
چقدر Slicing Ammo تو بازی OPئه 3:

باهاش 7-8 بار Nergigante و 5-6 بار هم Kirin hard mode رو فارم کردم الان آرمور ست کامل هر 2 رو دارم از نرگیگانته که سلاح هم ازش دارم کیرین فعلا سلاحی نبوده که خوشم بیاد چون بیشتر با تیرکون و LBG و LS بازی میکنم که تو این 3 تا کیرین فقط سلاح LBG رو داره که اونم اصلا خوب نیست س
دهنت سرویس ما تو یه barrothموندیم شما خیلی شیک و مجلسی Nergiganteفارم میکنید:(
 
دهنت سرویس ما تو یه barrothموندیم شما خیلی شیک و مجلسی Nergiganteفارم میکنید:(

D:

چه سلاحی استفاده میکنی؟ من توصیه میکنم ببینی اگه مشکلی داری سلاحت رو عوض بکن یه چیز دیگه امتحان بکن

البته هرچی غیر Charge Blade که سخت ترین سلاح برا استفادست XD

و اینکه این بازی اصلا مثل بقیه نیست که یه داد بزنی بری جلو مانسترا رو تیکه پاره بکنی D: مثلا برا زدن کیرین با Bow برا من 40 دقیقه طول کشید البته HR رو میگم چون بیشرف خیلی وحشیه خیلی باید حواسم میبود که کی میتونم 1-2 تا ضربه بزنم و بعدش دوباره فقط فرار و جاخالی D:

البته به لطف Slicing Ammo میتونم تو 10 دقیقه بزنمش >_>
 
تا الان سخت ترین کسی که باهاش مبارزه کردم Kirin HRئه >_>

تو LR با تیرکمون خیلی راحت زدمش ولی تو HR وحشتناک وحشی میشه و خیلی طول کشید تا با تیرکمون بزنمش

به نظرم خیلی سخت تر از Nergiganteست چون نرگی رو هرجاییش رو میتونی بزنی و وقتی تیغ در میاره تیغ هاش خیلی دمیج ازش کم میکنه و احتمال استان شدنش زیاده

ولی کیرین فقط کلش ضربه میبینه :| بقیه بدنش در حالت معمولی در حد 2-3 دمیج میبینه و تو حالت سوپر سایانش که 0 میشه :|

بعد زرت و زورت جا به جا میشه :|

تنها سختی که نرگیگانته داره که کیرین نداره اینه که نرگیگانته با اون حرکت وان شاتش احتمال وان شات شدن واقعا خیلی زیاده ولی کیرین قوی ترین حرکتش بدشانسی بیاری وان شات میشی

فارم بعدی میره vaal
 
  • Like
Reactions: Morgoth Bauglir

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or