نمایشگاه/رویداد Microsoft's E3 2017 Press Conference

منتظر رونمایی از عنوان چه استودیویی در کنفرانس مایکروسافت هستید؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    120
  • نظرسنجی بسته شده است .

The Fade

Winds Howling
کاربر سایت
Jul 6, 2011
1,434
نام
David
c81g_img_11699.gif

زمان برگزاری کنفرانس: 22 خرداد سال 1396، ساعت 1:30 بامداد
  • آنچه در پیشِ روست

درست سال پیش بود که فیل اسپنسر در پایان کنفرانس E3 2016، از پروژه‌ای رونمایی کرد که مزایایی بیشتر از توان کنسول‌های کنونی در اختیار بازیکنان و سازندگان قرار می‌دهد؛ مزایایی همچون پشتیبانی از کیفیت 4K واقعی که سخت‌افزاری قدرتمند را طلب می‌کند. رفته رفته مشخص شد که این پروژه، یعنی اسکورپیو، قرار است از خانواده‌ی Xbox One باشد و نه نسلی جدید از کنسول‌های خانگی مایکروسافت و اسپنسر چندین بار در مصاحبه‌های مختلف تأکید کرد که هر چه برای اسکورپیو عرضه شود، برای One هم عرضه خواهد شد اما سوال اینجاست؟ چگونه؟ اختلاف گرافیکی بین این دو کنسول، همین الان بر روی کاغذ بسیار فاحش است و این چالشی خواهد بود که مایکروسافت باید آن را پاسخ دهد. به‌علاوه، این کنسول چه قیمتی خواهد داشت؟ طراحی آن به چه شکل است؟ چه بازی‌هایی در هنگام عرضه قرار است از مزایای اسکورپیو استفاده کنند؟ عنوان جدیدی در راه خواهد بود؟ اصلا نام کنسول چیست؟ از آنجا که در این E3، پروژه اسکورپیو رونمایی کامل دارد، به جواب تمامشان خواهیم رسید؛ آن هم در 90 دقیقه و با متفاوت‌ترین کنفرانس مایکروسافت در این سال‌های اخیر، روبه‌رو خواهیم بود.
  • اخبار
9zr8_untitled-10.jpg

- استودیوی 343i تایید کرده که در E3 امسال حضور خواهد داشت ولی زیاد مشتاق نباشید چون نه خبری از Halo 6 است و نه از نسخه‌ی سالگرد Halo 3! آن‌ها گفته‌اند که «یک چیز کوچک» برای E3 کنار گذاشته‌اند. تیمِ آنلاکد از IGN در این ویدیو گزارش داده که احتمالاً شاهد Halo 5.5 یا به عبارتی Halo 5: ODST خواهیم بود.

wj2j_ssd.jpg

- سکوت خبری Crackdown 3 هم نگران کننده بود و انتظار می‌رفت که این بازی هم به سرنوشت Fable Legend و Scalebound دچار شود ولی با انتشار خبری در چند مدت پیش، متوجه شدیم که Crackdown 3 به عرضه شدن نزدیک است و با این اوصاف، قطعاً در E3 2017 حضور خواهد داشت.

bhj4_refund.jpg

- طبق این عکس که چند وقت پیش لیک شده بود، مایکروسافت قرار است قابلیت بازپس‌گیری پول را به ایکس‌باکس لایو اضافه کند و اگر شما عنوانی را خریداری و فقط دو ساعت از آن را تجربه کردید، می‌توانید طی 14 روز بازی را به صورت دیجیتالی برگردانید و پول خود را تحویل بگیرید. انتظار می‌رود که این قابلیت در E3 امسال، رسما تایید شود.

0ih4_صض.jpg

- مایکروسافت استفاده از نشان تجاری عنوان Scalebound را دوباره تمدید کرده‌است! البته این می‌تواند به این معنا هم باشد که شاید این کمپانی در آینده به ساخت این عنوان برگردد ولی بعضی از کاربران توییتر پا را فراتر گذاشته‌اند و ادعا کرده‌اند که بازی در دست ساخت است توسط یک شرکت نزدیک به مایکروسافت و البته خود این کمپانی هنوز واکنشی نشان نداده که شاید E3 محل خوبی برای اینکار باشد.

تاپیک در حال آپدیت ...
 
آخرین ویرایش:

Dlforshot2

کاربر سایت
Sep 15, 2014
599
آخرین نظرم درباره کنفرانس:
کنفرانس متوسطی بود البته باید دید سونی و نینتندو به عنوان رقیب چه میکنن بزرگ ترین ضعفش نبود سوپرایز و ip دهن پر کن بود وگرنه بازی های خیلی خوبی نمایش داده شد که اکثرا انحصاری یا انحصاری زمانی بود.
درکل انتظارم بیشتر بود بخاطر اینکه اسکورپیو قرار بود نمایش داده بشه ولی خب شرکت بزرگی که خودش صاحب کنسوله افت داره خرج نکنه
خلاص:D
 
  • Like
Reactions: sadegh93

TCSCELL

8
کاربر سایت
Dec 5, 2007
17,779
نام
سینا
در عمل جور دیگست! کنسول با این قیمت و این سخت افزار فقط هاردکورها رو میطلبه! عملا فقط روی مولتی ها تمرکز کرده و محتواهایی مثل یکپارچه سازی
...
راستی سایبرپانک هم نشون ندادن:-<
اتفاقا فرضا اینجوریه که شما میگی! کنسول با این قدرت سخت افزاری میطلبه که هاردکور جماعت برن سمتش ولی در عمل داریم تو همین جامعه کوچیک خودمون میبینیم که خیلی از فن های مایکروسافت هم دورش رو خط کشیدن دیگه و کلا ناامید شدن.
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
این دیگه چه جور سیغه ایه که بازی های نزدیک به عرضه باید معرفی شن ???
کلا مدیران مایکرو برای جبران کم کاری و ما بقی مسائلشون کلی تز و تئوری جدید وارد صنعت کردن !
والا اگه به من بود و امکانش وجود داشت میخواستم همون سال ۲۰۱۳ کل بازی ها و برنامه های استودیو های سونی رو بدونم .
این ها توجیحه یا دست اویز ماله ?
میشه

من نمیدونم توجیح هست و یا دست اویزه این کار رو خیلی وقته EA و یوبیسافت و بتزدا و باقی انجام میدند اما خب بحثی که مطرح اونا شرکت های بازیسازی هستند! من وان داشته باشم و یا فور فرق نداره بازیشون دیر و زود معرفی بشه بالاخره تجربه اشون میکنم روی هر کدوم از پلتفرم ها ولی اینطرف بحث کنسول مطرح هست من باید بدونم سونی و یا مایکروسافت تا دو سال اینده حداقل چه چیزی در چنته دارند !
میگم مایکروسافت اشتباه بدی کرد...
 

isapor1234

کاربر سایت
Mar 31, 2016
257
نام
امیر
وژدانن زیاد حال نکردم ولی از کنفرانس زد حال دیشب الکترونیک آرتز بهتر بود :| هی منتظر موندم فقط یه بازی جدید نشون که فقط مترو بود :| که واقعا قشنگ بود :| بقیه بازیا هم که همه تکراری بودن اساسینز هم اصن جالب نبود :| بازی جدید بیواور فکم رو اورد پایین دمشون آگرمکن :D

ببینیم بستدا چی برامون داره یخورده از بی حالی دربباییم \:D/
 

amirone

کاربر سایت
Aug 13, 2014
2,435
دراز کشیدم نمیتونم بخوابم .. انگار یکی داره قلقلکم میده هی میخندم :tearsofjoy: علتشو از خودم جویا شدم فهمیدم ذهنم داره کنفرانس مایکرو رو برا خودش دور میکنه ، قسمت دریافت شادی مغزم همیطور هورمون ترشح میکنه بی اختیار :tearsofjoy:
 

CriRo7

کاربر سایت
Sep 10, 2010
10,516
نام
حسین
من که خیلی حال کردم با این کنفرانس نمایش مترو , anthem و اساسین (که مسلما دانگرید میشه) +انحصاری ها سونی خیلی به این نسل امیدوارم کردن گرافیک بازی ها قشنگ یه لول رفته بالا البته این نمایش ها روی کنسول قدرتمند x بودن ولی خوب بازم خیلی خوب بودن
ماکروسافتم دیگه چیزی نیست جز یه شرکتی که یه کامپیوتره جم و جور شده میبنده براتون با قیمت مناسب که در دو مدل s و x عرضه میشه
 

mikammi

کاربر سایت
Feb 9, 2014
455
نام
shahab
من اول اومدم با کینه یه نظر کوتاه واضح خیلی منفی بنویسم، الان که چند صفحه خوندم مهربون شدم فاز دلداری دادن گرفتم به جمیع گیمرها. به اضافه اینکه بخشی از هیجان کنفرانس سونی که مربوط به رقابت ه هم از بین می ره. خود من الان قشنگ یه خرده از هایپم رفته واسه فردا.

اسپنسر چقد تابلو حالش خوب نبود بنده خدا. دلم سوخت خدایی. جام زهر بود این کنفرانس که باید می نوشید و لبخند می زد بهمون. شرم زده شدم از این موقعیت. دوست داشتم بغضشو می شکوند و گریه می کرد و بعد همدیگه رو بغل می کردیم و دلداریش می دادم و اونم اعتراف می کرد که هیچی دستش نیست و از اون ور سونی کنفرانس داره فرداش و خجل ه و منم باز دلداریش می دادم و سعی می کردم ته لیوان پر قضیه رو نشونش بدم. که 22تا انحصاری داری با فورکی واقعی و .. از این جور حرفا:(

حالا..

گیم پلی اساسین هم اصلا حال نکردم. ادا اصول بود بیشتر، در سطح پایینش البته چون ادا اصول سطح بالا هم داریم. تنشی احساس نکردم. اصلا متوجه نشدم هسته ی گیم پلی چیه و بازی رو چی تاکید داره. همه چی توش بود و از این همه هیچ ش برام جذاب نبود. گرافیکم از سطح انتظارم پایین تر بود. بعید نیست آش قروقاطی بی مزه ای بشه.

کرکدان هم خیلی فیزیک و ویژوآلش برعکس نمایش قبلی افتضاح بود. اصلا معلوم نبود چه خبره. به نظرم ماکروسافت اومد اینو پشت بند اسکیلباند کنسل نکنه، الان تو مسیر بدتری افتاده که یکی از آی پی های محترمش رو به فاجعه تبدیل کنه. کراکدانهای 360 همین الان خیلی ترتمیز تر از این به نظر میان.

نمایش مترو رو دوست داشتم و کلا از این آی پی خوشم میاد. حتما بازی خوبی می شه و از نظر ریتم و ویژال خیلی از این چیزی که دیدیم پایینتر نمی آد ولی به نظرم باید از اول اکچوآل گیم پلی نشون می دادن یا کلا تریلر سینماتیک می دادن به جای تریلر این-انجینی که معلوم نبود گیم پلی ه یا سینماتیک که بعدا تو سر بازی نخوره الکی، که دان شده و اینا.

انتم هم کاری باهاش ندارم. فازم نیست و نظر خاصی هم ندارم. خوش باشه. ولی از نظر ویژوآلی بهترین نمایش بود.

نمایش سی آو ثیفز هم بی بخار بود. گیم پلی که چیز خاصی ندیدم و از نظر آرت دایرکشن بجز آبش اصلا خوب نبود. کلا هم با آنلاین محورا میونه ای ندارم.

چیز دیگه ای هم توجه م رو جلب نکرد یا الان یادم نمی آد که تقریبا همون می شه.

دلداری ه رو هم به خودمون بدم: ولی خب سال دیگه در بدترین حالت هم هیلو دارن هم گرز هم فورزاهورایزن#:-S البته اینا زیاد هیجانی نداره ولی هم دیگه اینقد بی رنگ و بو نمی شه.
 

heroofiran

کاربر سایت
Feb 20, 2013
998
نام
احسان
So lets start
this is a list of games that we can expect for Microsoft E3 Showing. Obviously some minor things can change during the next two weeks, but most of the conference is
prepared and set.

New Gameplay:
Crackdown 3 (this game will get a huge showing, combining the cloud technology with the power of the scorpio - MS aims for an GTA Online Style of Game with an ongoing support
over the next years. It looks absolutely incredible
Will be an Launch Title for Scorpio
Sea of Thieves
They will show an Cave Mission where you fight against a Kraken with your mates and another pirate crew.
Release will be March 2018
Forza 7
I didn't get a chance to see this game, but it will be there, no surprise
Release will be 20th September

State of Decay 2
i will get more informations on this game during the next week. Release is slated for Q4 2017
New Announcements:
Now this is the part where it gets juicy
Exclusive Ninja Gaiden Project:
the deal was made in 2015 - a new Ninja Gaiden is on its way, exclusive for Xbox One, funded by MS.
now that NIOh is released, the game went into full production - Release 2018 (could be pushed back to 2019)
Spencer visited Japan recently to make sure the game is doing fine. It is and it looks absolutey incredible. Will be Microsoft Answer to
Core Games like Bloodborne or Ni Oh
4K - 60 FPS pure freaking Action

Borderlands 3 (time exclusive)
due contract reasons of an ongoing deal between 2k and Microsoft (since 360 era) Borderlands will be time exclusive for one year.
The last i knew about this deal was 2014 - it could have changed (instead exclusive Content)

Announcement this E3 - Release 18/19
Fable Online
Studio Fobo is working on a Fable Game. Its basically a ressurection of the Fable Legends Project.
However they will make drastical changes, no moba game this time, more of an Online RPG inspired by Destiny.
You can go on mission with friends, meet in towns where you can eqcuip and sell your weapons. Looks and sounds promising and
is Microsoft Chance to revive this Franchise.
What i was told is basically that if Fable Online (i don't know the final name) does well, Microsoft will greenlight a full fledged mainline Fable 4 Game.
Release 2018
Capcom Vancouver
New Ip - Knight of the Aegis (fully funded by Microsoft)
so this deal is a bit complicated.
Micorosft made a 3 Games Contract/Deal with Capcom in 2011/12.
Game Nr.1 was Dead Rising (Dead Rising 4 got greenlighted after its sucess & therefore is not Game Nr.2 or planned in 2012)
Game Nr.2 was Monster Hunter (this deal doesn't mean the next MH is exclusive on XBox, but Harrisson wanted a guarantee that the popular Franchise from Japan also makes its way to
Xbox - that means, MH5 will be announced at E3 at Sonys Stage and will release on Ps4,Xbox One and PC. This Deal was made at a time, when Microsoft still wanted to get a ground
on the japanese market - today they wouldn't make this deal again.
Game nr.3 and now comes the interesting part was made for an exclusive Dino Crisis Game fully funded by Microsoft, however Capcom Vancouver didn't want to make that game & the other
Capcom Studios were busy with other Projects.
The Plan got ditched and instead they agreed to work on a new ip (which will replace Game Nr.3 for Microsoft)
The new Ip by Capcom Vancouver is called Knight of Aegis
(1974, New York City. You are recruited into the Order of Aegis, an elite brotherhood of Mystic Knights sworn to protect and keep the peace between the mortal and supernatural realms.
When a powerful evil stirs in the darkness, you must master the ancient powers of the past in order to save humanity's future.
New IP by Obsidian
has no name yet - Project Uranus
Sci-Fi FPS-RPG Game
Its like a Mix of Destiny and Borderlands (with an Comic Artstyle)
Maybe the most ambitious Microsoft Ip at this Moment - the game is set to be a GAAS (game as a Service) which will be updated with new content (classes, planets, story missions)
i don't know much about this, and it will release not before 2019 (i would guess 2020).
This is also the only game, where im not sure if we will see it at Microsoft Conference or not. They certainly planned it in Febraury, but by now their plans could have changed
Third Party Marketing
Shadow of Mordor
Borderlands 3
Assassins Creed Origins
NBA 2K18
Metal Gear Survive

فقط حیف شد اون یکی مونده به اخریه وقت نموند براش
 
  • Like
Reactions: asi_1447

mostafawarcraf

کاربر سایت
Aug 26, 2011
2,022
نام
مصطفی
دوستان در اینکه کنفرانس فاجعه بود شکی نیست یک علت اساسی هم به نظرم نوع ارائه و نمایش بود که فاجعه بود یعنی tlou هم مایکرو دیشب معرفی میکرد فروغی نداشت بس بد بود مراسم.
ولی سه تا انحصاری بود که به نظرم میتونه جای امید بزاره و مایکرو فن ها و حتی کسایی که دنبال خریدن کنسول دومن رو راضی کنه:
1-SOT
2-ASHEN
3-ORI
 
  • Like
Reactions: only sony

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر