نمایشگاه/رویداد Microsoft's E3 2016 Press Conference

شما از 10 به کنفرانس چه نمره‌ای می‌دهید؟

  • 10

  • 9

  • 8

  • 7

  • 6

  • 5

  • 4

  • 3

  • 2

  • 1

  • 0


Results are only viewable after voting.

ヽ(。_°)ノ

Death may be my only freedom
کاربر سایت
Feb 4, 2013
3,406
نام
EsmaiL
cmj38nbvguatvhqrbh3s.gif

xfoimedudur6pa6os2jd.png

6srtbe1871x75hr72opc.png

Thank You
 
آخرین ویرایش:

worm

کاربر سایت
Jul 12, 2012
626
نام
Amir
تو این عکس که لیک شده اونی که وسطه یکم شبیه Tartarus هیلو 2 عه.چقدر خوب میشه یک اسپین آف بدن که تو نقش اینا باشیم کلا,یا مثلا بقیه کاوننت ها مثل آربیتر.
واقعا جای افسوس داره هیلو با این پتانسیل رو دارن اینطوری ادامه میدن
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,509
نام
محمد
Cool :|

فقط یادی از گذشته ها رو ببین بعد با این قطار باری مقایسه کن :D
تو ایستگاه بعدی میندازمت زیر ریل تا اینقدر غر نزنی :)) :D
===
امیدوارم طراحی Stage مثل E3 2014 باشه، خیلی خفن بود :D

2p22vzeuik9v7zwfbpcr.jpg
 

reydge

کاربر سایت
Feb 19, 2012
1,011
نام
محمد
خب دیگه رسیدیم لس آنجلس، ایستگاه بعدی محل برگزاری نمایشگاه :D کسی میخواد سوار بشه دیگه فرصتی باقی نمونده :D

z6muktr0kenmnyjbid20.jpg
آق منم اون زیر میرا جا بدین:((:D
بگذریم
یکم هایپ کنید لول هایپمون منفی شده این چه وضعیه آخه یه چیز لیک بشه امیدوار شیم~X(:-w
 

Soheil

Set Free The Devil Inside
کاربر سایت
Sep 5, 2006
4,645
نام
سهيل
خب به نظرم برای اینکه بحث ها یکم قالب بگیره هرکس بیاد پیش بینی خودش ار روند دقیق مراسم رو بگه.در نهایت به کسی که دقیق ترین پیش بینی رو بکنه بلیط سفر به کنفرانس بعدی ماکروسافت از طرف مدیریت بازیسنتر هدیه خواهد شد.:D

این بخش از E3 رو خیلی دوست دارم:D.خودم شروع میکنم.

-کنفرانس در حالی شروع میشه که فیل اسپنسر بر روی صحنه میاد و شروع به سلام و تشکر از طرفداران میکنه. از اینکه XBOX و Windows چقدر براشون مهمه میگه و اشاره میکنه که چقدر برنامه براشون دارن.بعد از Alistar Hope دعوت میکنه روی صحنه که نمایش جدید Halo Wars 2 رو نشون بدن.
- Alstair Hope بعد از نمایش گیم پلی Halo Wars 2 تاریخ دقیق عرضه بازی رو میگه و اعلام میکنه که بازی از قابلیت Cross-Buy و Cross-Play پشتیبانی میکنه.
- مرحله بعد نوبت میرسه به معرفی فورتزا جدید.با یک تریلر خفن و اومدن ماشین به Stage فورتزای بعدی که همانا Froza Horizon 3 باشه معرفی میشه.(برای Windows 10 , X1)
- نفر بعدی کسی نیست جز Kamiya که بر روی صحنه میاد تا جدیدترین نمایش Scalebound رو نشون بده. نمایش بازی همراه هستش با کلی تغییرات ریز و درشت.در نهایت هم تاریخ عرضه بازی معلوم میشه که مارچ 2017 خواهد بود.
- باز فیل اسپنسر بر روی صحنه میاد و از اهمیت ID@XBOX میگه و از اینکه چقدر ماکروسافت از بازی های ایندی حمایت خواهد کرد.بعد یک ربع پی در پی بازی ایندی معرفی میشه که یک سریشون انحصاری کنسولی یا انحصاری هستن.کانون توجه در این بخش هم Cuphead و Inside خواهد بود . درست جایی که همه فکر میکنن این بخش تموم میشه Ori and Blind Forset 2 معرفی میشه و من همینجا رسما دیگه به نهایت رضایت میرسم.:D=P~
- این قسمت از نمایش اختصاص خواهد داشت به Battlefield 1 و اعلام کانتنت های انحصاری.
-نوبت میرسه به راد و نمایش هسته اصلی کنفرانس یعنی Gears 4. نمایش جدید سینگل پلیر بازی با یک تریلر گیم پلی پشم ریزون نمایش داده میشه.بازی اعلام میشه که به طور همزمان روی ONE و Windows 10 با ساپورت Cross-Buy و Cross-Play عرضه خواهد شد.
- قسمت بعدی بازم مربوط به معرفی یک انحصاری جدید هست که اونم Sunset Overdrive 2 خواهد بود.
- باز فیل اسپنسر روی صحنه میاد و از X1 Slim با قیمت 249 دلار پرده برداری میکنه و میگه که کنسول از فردا در دسترسه.
- در این بخش از نمایش هم Resident Evil 7 با یک نمایش که خیلی نزدیک به جو شماره های کلاسیک هستش بالاخره معرفی میشه.
-حالا نوبت میرسه به بچه های Rare که روی صحنه بیان تا نمایش Sea of Thieves رو نشون بدن.در نهایت هم تاریخ عرضه بازی اعلام میشه (2017).:-?
- باز بازی Third Party اما این سری مگاتون. Read Dead 3 با یک نمایش خفن که بهترین نمایش کنفرانس هم انتخاب خواهد شد:D معرفی میشه. در نهایت هم اعلام میشه که RDR به BC اضافه شده و از امروز در دسترس خواهد بود.
- نمایش بعدی هم باز Third Party خواهد بودکه اختصاص خواهد داشت به Mass Effect جدید و اعلام محتوای انحصاری.
- در نهایت هم فیل اسپنسر باز میاد روی صحنه و میگه قبل اینکه بریم یک معرفی دیگه داریم. Battletoad جدید که یک 3D Platformer شاد و عالی هست و توسط Rare ساخته میشه یا یک تریلر معرفی میشه و پرونده نمایش بسته میشه.

بقیه بازی ها نمایششون میمونه به GamesCom.

خسته نباشید.برین خونه هاتون.تموم شد.:D
 

A l i N T 7 7

کاربر سایت
May 3, 2014
764
نام
Ali
خب با 2 دقیقه تاخیر:D ، کنفرانس با یک تیزر که توش بازیهای 2015-2016 رو نشون میدن و The only console with all 10 best selling games of 2015 و Best Place to play و موزیک راک و... شروع میشه :D

عمو فیل میاد رو جایگاه و شروع میکنه به آمار و ارقام دادن و یک Stat از بازیهای BC میده و صحبت از آپدیت ها و Feedback گرفتن هاشون و ...
بعد شروع میکنه صحبت از سخت افراز و یک تیزر از X1 Slim و اون چیزه شبیه Chromecast و کنترلر جدید پخش میشه و قیمت اسلیم هم $300 [-(

بعد گیمپلی خوفناک از GeoW4 نشون میدن و همه Shave میشن + اعلامِ Release date ... :D

این که تموم شد عمو دعوت میکنه از رئیس T10 و میاد و میگه ما فلانیم و ما الیم و ما بلیم :D بعد همه جا تاریک میشه یک تیزر وحشتناک از FH3 ... :-tتموم که شد و چراغ ها که روشن شد ملت میبینن عه... یدونه Lambor وسطه صحنه س :))

بعد نوبت SB میشه ، یک گیمپلی 5 دقیقه ای پخش میشه و کامیا میاد و چرت و پرت میگه :D

حالا یک تریلر پخش میشه که معلوم نیست چیه و خیلی شبیهِ Half Life ه ولی یک دفعه 180 درجه تغییر میکنه و میبینیم عه 2 Sunset Overdrive ه که... :-j:D

بعد نوبت EA و Battlefield 1 میرسه و یک گیمپلی تریلر خانمان سوز از کمپین بازی نشون میدن و درباره بازی آمار میدن و Play it first with EA Access و این داستانا... :D

حالا بر و بکسِ Ubi میان و تریلر از For Honor میدن و درباره The division و DLC جدیدش حرف میزنن...

بعدش دیگه نوبتِ RDR2 ه ... ^:)^ تریلر پخش میشه و نعره ها زده میشه و خشتک ها دریده میشه... بعدش هم میگن از امروز RDR با BC رو وان در دسترسه ... :D=P~

battletoad ِ جدید ... (راستش هیچ شناختی نسبت به این بازی ندارم فقط میدونم اومدنش حتمیه :D:)) )

بعد اون مردک مربوط به ID@XBOX میاد و اول Inside رو نشون میدن بعد Cuphead و... (تو این مدت همه فقط میخوان زودتر تموم شه این بخش %-()

تموم میشه و تریلر از Halo Wars 2 پخش میشه...

بعد که دیگه آخرای مراسمه عمو میاد و تشکر میکنه و از "اکوسیستم" :-@ میگه

در اینجا که دیگه در اواخر کنفرانس به سر میبریم ، یک CG تریلر از هیلو جدید نشون میدن و تمام...

:D:D:D:D
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,184
نام
ماکان
به نظر من یکی از سورپرایز های مایکرو میتونه معرفی بازی جدید thatgamecompany باشه. چون مدت هاست که در حال ساخته و خبری هم نشده ازش. با توجه به اینکه مولتی هم هست منطقی تر میاد تو کنفرانس مایکرو نشونش بدن.

معرفی SO2 هم سورپرایز بسیار خفنیه. چون مثلا خیلی ها انتظار دارن شماره دوم مولتی باشه و اگه به صورت انحصاری معرفی بشه هم یه جور میدل فینگره و هم سورپرایز:D

XONE اسلیم یا بین نسلی هم با قیمت مناسب معرفی بشه حسابی سر صدا میکنه. مخصوصا اگه شایعات درست باشن و سخت افزارش اینقدر بهتر باشه. در این حد که راحتی میتونه در نیمه دوم PS4K رو بگیره.

پ.ن: سیبیلمو چرب کنید یه شعبه از TEAM_LSD رو هم اینجا تاسیس کنم Banjoo و Conker جدید هرچه زودتر معرفی بشه:D
 

Gartall

کاربر سایت
Nov 30, 2006
7,804
نام
فرخ
Half Life 3 هم به پایان میرسه
لول :D اگه بگی 20 تا انحصاری معرفی میشه و سونی یه انحصاری برای مایکروسافت میزنه برای من قابل قبولتر هست تا HL3 . کلا HL3 افسانه شده و معرفیش خیلی خیلی عجیب هست حتی یه چیزی از استودی VALVE درز پیدا نکرده که ادم بتونه بگه بازی در حال ساخته حالا بماند که تو کنفرانس مایکرو معرفی بشه .
معرفی HL3 به تنهایی کل کنفرانس مایکرو و سونی و نینتندو و یوبی و EA و ......... تحت تاثیر قرار میده و میکشه زیرش . یعنی اینطوری بگم مایکروسافت اگه یک دونه انحصاری هم معرفی نکنه و هیچ نمایشی هم نداشته باشه با یدونه HL3 برنده کنفرانس هست .
فکر کنم شوخی کردی ؟:D
 
  • Like
Reactions: xbla69

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر