^
نمیدونم این اظهار نظرهای Ekim نام چقدر معتبره اما خیلی با اطمینان جواب سوالا رو میده و اونم تو حجم و تعداد بالا. {خیلی میخوره رندوم یه چیزی میپرونه
}!
در جواب یکی دیگه هم که در مورد حضور Phantom Dust و Battletoads طی مراسم پرسیده، گفته که فکر نمیکنه هیچکدوم از این دو تا اصلا تو E3 باشن. اما این به معنی اون نیست که Battletoads در حال ساخت نباشه. دیگه راست و دروغش با خودش.
فقط امسال یه اشاره کوچیکی هم به Inside بکنن مارا بسس. PlayDead از Jul 2010 تا الان {نزدیک به 6 سال}ــه که داره روی بازی کار میکنه و با وسواسیتی که استودیو داشته و داره بازم این بازه زمانی مدت طولانیه برای یه پروژه ایندی تور. با اینکه PlayDead یه فلسفه ای داره که اصلا زیاد تو شبکه های اجتماعی فعال نیست و همش تو سکوت خبرین {خودشون خیلی از این خصوصیتشون خوششون میاد!} و به واسطه همین همه فکر میکنن باید منتظر کنسل شدن پروژشون بود اما چیزی که صد در صد حتمیه اینه که پروژه هنوز در حال ساخته و حتی یه دمو قابل بازی هم تو ایونت مایکرو واسه قبل از PAX Prime 2015 داشته. حدود یه هفته پیشم وقتی از تهیه کننده استودیو در مورد حضور داشتن بازی تو E3 امسال پرسیدم به جواب دادن فقط با
همین بسنده کرد. نمیدونم باید چه معنی ای بده.
ولی جدای از این حرفا فلسفه کاری و تم و اتمسفر سنگین کارهای PlayDead عالیه واقعا. دنیای عجیب و غریب، بک گروند و سناریوی تاریک کارهاشون و همینطور تضاد و بی رحمی سیاه پشت پرده نهفته تو بازی هاشون. واقعا یه حس عجیبی دارن. اینساید هم درست مثل Limbo از این تم ها پیروی میکنه، {دنیای ماشینی و زندگی بیش از حد روتین شده مردم و در ادامه کنترل شدن اونها توسط ماشین هایی که خودشون به وجود آوردن که از حرکات ربات مانندشون تو خود تریلر رونمایی بطور کامل واضحه+ تم روانشناختی و کریپی که با کمک اون سعی دارن قصه جدیدشون رو به وسیله ی یه "پسربچه جدید" دیگه به معرض تعریف بذارن}. عالیه اصن. یکی از دوستان میگفت فکر کنم استفاده کردن از یه پسربچه تو پروژه هاشون میتونه به امضاشون برای آینده هم تبدیل بشه.
از زمان معرفی تبدیل شده به مورد انتظار ترین بازی هر سال که امسالم از این قائله مستثنا نیست، البته اگه امسال خبری بشه و تاریخ بخوره.