نمایشگاه/رویداد Microsoft | E3 2018 Press Conference

بیشتر منتظر کدام نمایش یا رونمایی هستید؟ (رویدادهای با حداقل شانس معرفی)


  • مجموع رای دهنده‌ها
    114
  • نظرسنجی بسته شده است .

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
همانند هر سال انتظار میرود مایکروسافت با کنفرانس خبری در E3 پیش رو حضور داشته باشد. پارسال توجه اصلی تیم اکس باکس در مراسم به Xbox One X و قدرت سخت افزاری ان معطوف بود ولیکن حال یکسال گذشته است و همه چه دارندگان X1 و چه غیر آنها منتظر محتویات جدید انحصاری هستند.

زمان رسمی کنفرانس:
بیست و یکم خرداد، ساعت نیم بامداد

XboxatE32018HERO-hero.jpg

یکی از نقاط تفاوت امسال با سالهای گذشته بدین گونه است که مایکروسافت تقریبا هیچ عنوان بزرگی را که از قبل معرفی کرده باشد به عنوان حاضر در این مراسم ندارد. به بیان بهتر امسال هر چه که هست باید منتظر رونمایی های جدید باشیم. شاید این مسله به سیاست جدید تیم اسپنسر برمیگردد که نمیخواهند همچون گذشته بازی ها را پیش از موعد معرفی کنند تا به دنبال ان فشار طرفداران و رسانه ها دست انداز توسعه پروژه ها شود. این سیاست از سمت ناشرین دیگری همچون بتزدا، EA، اکتیویژن و... اعمال میشود ولیکن باید ببینیم برای مایکروسافت به عنوان یک کمپانی توسعه دهنده پلتفرم جواب میدهد یا خیر.

لیست استدیو ها و پروژه های مرتبط با مایکروسافت استدیو:


220px-343_Industries_logo.svg.png

343 Industries
پروژه های قطعی: Halo 6
پروزه های احتمالی: عنوان جدیدی از Halo در سبکی غیر از شوتر اول شخص | Halo: MCC برای PC

استدیو 343 Industries پیش تر به صورت لفظی جدیدترین نسخه این سری یعنی Halo 6 را تایید کرده است و قطعا میدانیم این بازی در حال ساخت است. اما انچه که از شواهد برمی اید احتمالا این بازی در سال 2018 عرضه نخواهد شد و به سال 2019 موکول میشود. یکی از اصلی ترین دلایل ان را میتوان افزایش کیفیت محصول نهایی با طولانی تر شدن زمان توسعه بازی دانست. Halo 5 علارقم کیفیت قابل قبول در بخش چند نفره ولیکن در کسب رضایت طرفداران این سری در بخش داستانی به مشکل خورد و یکی از سریع ترین واکنش های این استدیو اعلام تمرکز بیشتر نسخه جدید بر روی مستر چیف بود. همچنین انها با استخدام نیروهای جدید و توانا همچون Paul Crocker (کارگردان روایت داستانی Batman Arkham City و...) و Jeremy Cook (کارگردان هنری Halo Wars 2) سعی در بالا بردن کیفیت هر چه بیشتر Halo 6 به عنوان یک محصول killer app دارند. همچنین در جدیدترین اگهی استخدامی استدیو 343 نیاز به یک طراح ارشد گرافیک که مجذوب 4K/60FPS باشد برای عنوان اول شخص بعدی Halo اشاره شده است.
به هر جهت Halo 6 چه در سال 2018 و یا 2019 عرضه شود E3 پیش رو بهترین فرصت برای نمایش بازی میباشد.

سری بازیهای Halo جدا از عناوین اصلی که به صورت اول شخص عرضه میگردند در سبک های مختلفی دیگر همچون استراتژیک و غیره با همکاری استدیوهای ثالث هم ظاهر شده اند. دنیای غنی هیلو پتانسیل ساخت بازیهای متنوع بسیاری دارد و همیشه شایعه ساخت اثری از هیلو در یک سبک متفاوت وجود دارد. هر چند با احتمال قوی تر حضور Halo 6 شانس حضور نسخه فرعی از این سری در E3 پیش رو کمرنگ تر میشود ولیکن به هر جهت اتفاق هر چیزی ممکن است.

بسیاری خواهان عرضه Halo: MCC بر روی PC هستند و استدیو 343 هم اعلام کرده است به این مسله اگاهند ولیکن در حال حاضر هیچ برنامه ایی برای اعلام رسمی ان ندارند. با توجه به کمتر شدن حساسیت دارندگان کنسول Xbox نسبت به عرضه انحصاری هایشان بر روی PC، انتظار میرود بالاخره این اتفاق ممکن شود. هر چند بعید است در کنفرانس اصلی Xbox رخ دهد و به کنفرانس مخصوص PC منتقل شود.
در اخرین خبر فیل اسپنسر به صورت واضح اعلام کرد برای اوردن تجربه رسمی هیلوهای کلاسیک به PC بسیار هیجان زده هستند.

2000px-Xbox_one_logo.svg.png


Playground_Games_Logo_Small_2017.png

Playground Games

پروژه های قطعی: Froza Horizon 4 | نسخه جدید سری بازیهای Fable

از انجایی که میدانید عرضه یک نسخه جدید از سری بازیهای مسابقه ایی Forza در ابتدای پاییز تبدیل به روتین صنعت گیم شده و امسال طبق سنت نوبت Forza Horizon 4 میباشد و حال اقای Fernanda Delgado مدیر Xbox در اسپانیا و پرتغال به صورت رسمی تایید کرد که این بازی در E3 پیش رو معرفی خواهد شد. توقعات باتوجه به عملکرد استدیو پلی گراند در سه نسخه قبلی بسیار بالا رفته و باید ببینیم انها با رهبری رالف فولتون میتوانند باری دیگر از پس انتظارات به خوبی برایند یا خیر!

همانطور که سری Forza Horizon هر نسخه بزرگ و بزرگتر میشد، استدیو پلی گراند هم در کنار ان رشد کرد تا انکه در سال 2017 اعلام کردند ساختمان دومی به منظور ساخت عنوانی غیر ریسینگ تاسیس کرده و افراد کارکشته صنعت گیم که در پروژه هایی همچون MGS، GTA V و... فعال بوده هم به استخدام دراورده اند. پرسش، حدس و گمان ها درباره پروژه جدید این استدیو که در اوج به سر میبرد ذهن بسیاری را مشغول کرده بود تا زمانی که یوروگیمر از راه رسید و با توجه به منابع معتبری که دارد مهر تاییدی بر شایعه های ساخت فیبل جدید توسط استدیو پلی گراند زد. البته با توجه به اینکه ساخت این اثر در ابتدای راه خود میباشد بعید است در مراسم پیش رو حضور داشته باشد.

2000px-Xbox_one_logo.svg.png


220px-Moon_Studios_logo.png

Moon Studios

پروژه های قطعی: Ori and the Will of the Wisps
پروژه های احتمالی : عنوان انحصاری جدید با موتور Unity

استدیو Moon در E3 سال 2017 با نمایشی بسیار زیبا دنباله عنوان موفق و تحسین شده Ori را با نام Ori and the Will of the Wisps برای W10 و X1 بدون تاریخ عرضه مشخصی معرفی کرد. حال پس از گذشت یکسال سکوت خبری انتظار میرود این استدیو در ای تری پیش رو تاریخ عرضه بازی را برای انتهای 2018 و یا ابتدای 2019 تایید کند.

در جدیدترین اگهی استخدام این استدیو ذکر شده است انها به دنبال برنامه نویسهایی مسلط به موتور یونیتی برای پروژه ایی معرفی نشده در کنار Ori هستند. حال این پروژه دوم هر چه که باشد باتوجه به روابط حسنه انها با مایکروسافت احتمال انحصاری بودنش بسیار زیاد میباشد.
2000px-Xbox_one_logo.svg.png


220px-The_Coalition_Logo.png

The Coalition​
پروژه های قطعی: Gears of War 5
پروژه های احتمالی: Perfect Dark جدید

استدیو مذکور پس تغییر نام ان از بلک تاسک به کوالیشن به صورت واضح و رسمی اعلام کرد محور اصلی فعالیت انها بر روی ساخت بازیهای جدید براساس سری گیرز میباشد و راحت میتوان گفت ساخت Geow 5 قطعی میباشد و در حال پشت سر گذاشتن مراحل توسعه در سکوت خبری است. اما نکته قابل توجه به همکاری کوالیشن با استدیو Splash Damage برای ساخت بخش تکنفره Geow جدید میباشد، در جدیدترین لیست استخدامی های استدیو انگلیسی SP شاهد پست هایی برای بخش تکنفره سری گیرز از جمله طراح داستان، کارگردان سینمایی و ... میباشیم. این استدیو پیش در توسعه بخش مولتی پلیر بازی Geow 4 با کوالیشن همکاری کرده بود.

استدیو کاندایی Storylab که در ضبط موشن کپچر Geow 4 با کوالیشن همکاری کرده بود و جز همکاران رسمی مایکروسافت میباشد در وبسایت خود از ساخت Ip جدیدی با همکاری با کوالیشن خبر داد ولیکن مایکروسافت بعد از گذشت چند روز واکنش نشان داد و تنها اعلام کرد استدیو کوالیشن صرفا بر روی سری Geow مشغول خواهد بود. اما بسیاری احتمال میدهند منظور از Ip جدید ریبوت سری Perfect Dark میباشد که چندی پیش شایعه های ان در کنار Fable جدید مطرح شد و حتی مجری برنامه Unlocked سایت IGN با اتکا به منابع خود به این شایعه قوت بخشید.
2000px-Xbox_one_logo.svg.png

studio-gobo-squarelogo-1469079689535.png

Studio Gobo​
پروژه های احتمالی : عنوانی AA و یا AAA به صورت انحصاری برای مایکروسافت

استدیو Gobo سال گذشته کمی پیش از E3 در توییتر اعلام کرد در حال همکاری با مایکروسافت هستند و نمیتوانند برای انتشار اطلاعات بیشتر از این همکاری صبر کنند ولیکن برخلاف انتظار در E3 گذشته خبری از انها نشد و حال به نظر میرسد همه چیز به امسال موکول شده است.

با توجه به تعداد اعضای این استدیو و پروژه های مختلفی که با ناشرین دیگر همانند یوبیسافت در دست دارند بعید است به تنهایی عهده دار ساخت عنوانی بزرگ برای Xbox باشند و شاید همکاری به ساخت یک بازی AA ختم میشود.

همانطور که انتظار میرفت قرارداد میان مایکروسافت و استدیو Gobo به یک بازی AA ختم شد. Miami Street یک عنوان ریسینگ F2P میباشد که به صورت دسترسی زودهنگام برای PC عرضه شده است.

apps.29739.13946799520698385.ba364561-8e77-4b81-8220-d3128b01a04b.5027efb5-1d73-4b44-8cf4-fca731d76104

2000px-Xbox_one_logo.svg.png

new-website.jpg
اقای Darrel Gallagher بیش از بیست سال در صنعت بازیهای ویدیویی حضور پررنگی دارد، از جمله حضور پنچ ساله در سونی، دو سال در راک استار، و بیش از ده سال در استدیو کریستال داینامیک که هفت سال سمت مدیریت را برعهده داشته و پس از ان دو سال در اکتیویژن به عنوان مدیر تولید مشغول بود. حال وی سه ماهی میباشد که به عنوان یکی از اعضای ارشد به تیم مدیریتی Xbox ملحق شده است.
باتوجه به اگهی اخیر مایکروسافت که خواهان استخدام افراد با استعداد و باتجربه در توسعه IP جدید AAA واقع در سانتا مونیکای امریکا میباشد، به نظر میرسد اقای Darrel Gallagher قرار است در E3 پیش رو به صورت رسمی به عنوان مدیر رسمی این استدیو تازه تاسیس معرفی و درباره اهداف این استدیو صحبت شود، چرا که در سابقه کاری وی فعالیت در منطقه سانتا مونیکا به چشم میخورد.

2000px-Xbox_one_logo.svg.png

220px-RelicEntertainmentLogo.svg.png

پروژه های قطعی: Age of Empires 4 برای PC
پروژه های احتمالی: Age of Empires 4 برای Xbox
پس از تعطیلی استدیو Ensemble و به مشا رفتن اینده سری بازیهای Age of Empires به عنوان یکی از محبوبترین های سبک استراتژیک ریل تایم بالاخره بعد از سالیان دراز فیل اسپنسر این سری را احیا کرد و در گیمزکام سال 2017 نسخه چهارم این سری با نام Age of Empire 4 معرفی شد. برخلاف انتظار بسیاری که فکر میکردند AoE 4 توسط تیم داخلی Decisive Games قرار است توسعه یابد وظیفه ساخت این بازی به استدیو ترد پارتی کارکشته و شناخته شده ی Relic Entertainment واگذار شد. باتوجه به عدم حضور مایکروسافت در کنفرانس PC در E3 پیش رو ممکن است نمایش احتمالی بازی AoE 4 به کنفرانس اصلی Xbox همراه با اعلام ساپورت رسمی کنسولهای خانواده Xbox از موس و کیبورد منتقل شود.

2000px-Xbox_one_logo.svg.png



 
آخرین ویرایش:

Irisviel Ackerman

کاربر سایت
Aug 26, 2011
3,338
نام
امیر
خوب آخه بیشتر ماکان پستاش در این رابطه کوت شده بود من اینطور برداشت کردم:D
نه آقا . اون بنده خدا رو چیکار دارم من. :D افراد دیگه هم بودن حالا چه اینجا چه اینستا و چه سایت های دیگه جوری در مورد کنفرانس صحبت میکردن انگار مایکرو از اول تا آخر حسنک کجایی نشون داده! :|
من جدای موارد دیشب , منتظر بازیهای زیر هستم :
بازی جدید نینجا تئوری که میشه اولین بازیشون زیر نظر مایکروسافت , بازی اون استدیو جدید که تو سانتا مونیکا احداث کردن , بازی تیم دوم پلی گراند و ایضا یه بازی دیگه از کوالیشن ج دای گرز5 که دارن میسازن
 
  • Like
Reactions: benjohn

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,184
نام
ماکان
حوصله ندارم بگردم یکی از پست هارو پیدا کنم، اما منباب صحبت اون دوستی که گفت ژاپن دیگه الکی برای سونی انحصاری نمیزنه، تو همین کنفرانس نیم ساعته و فوق مسخره SE دو تا انحصاری کنسولی جدید برای PS4 معرفی شد که یکیش دوباره بازی بعدی PG هست! میتونید تو E3 دو سال بعد با خبر عرضه Babylon's Fall برای X1 حسابی هایپ بشید.
 

Refill

کاربر سایت
Jul 11, 2008
4,249
نام
سروش
اول اینکه به جز فن های مایکروسافت خیلی های دیگه هم از کنفرانس راضی بودن، حالا کنفرانس خیلی عالی نبود ولی دیگه بد هم نبود و من اون کامنت رو موقعی دادم که یه سری از دوستان داشتن ترول میکردن که کنفرانس خوبی نبود :D در کل از نظر نمایش انحصاری بخوای نگاه کنی آره کنفرانس نهایتا خوب بود ولی برای من که یه مدته کل اخبار بخش گیمینگ مایکروسافت رو دنبال میکنم این کنفرانس واقعا مهم بود، چون دقیقا همون اتفاقاتی داره میفته که وعده داده شده بود و تغییرات اساسی که مایکروسافت تو بخش گیم داده، کم کم داره نتیجه میده و خب نباید هم انتظار داشت یهو از تو جیبشون انحصاری AAA خفن در بیارن :D اینکه Halo و Gears نسخه های قبلشون مطابق انتظار نبودن، پس در نتیجه برای نسخه بعدی کسی نباید هیجان زده بشه هم از اون حرف ها بود :D این IP ها اینقدر گنده هستن که هر شماره ـش میتونه بترکونه و هنوز وقت ناامیدی از این دو تا بازی نرسیده. در مورد FH4 هم که میگی جوگیری نداره چون فن ریسینگ هم هستی ازت همچین انتظاری نداشتم، قشنگ بقیه ریسینگ ها رو به سخره گرفته این بازی :D در نهایت یه نکته مهم داشت این کنفرانس، چند وقته که یه سری بازی ژاپنی مفت و مجانی انحصاری پلی 4 میشدن و این روند ادامه داشت اصلا خود سونی بازی هم نمی ساخت با همین ها میتونست نسل رو جمع کنه! :D الان یه سری از بازی های قبلی برای ایکس وان هم میان و از اون مهمتر به نظر میاد حداقل عناوین مهم دیگه انحصاری یا انحصاری زمانی نیست و همزمان رو کنسول مایکروسافت هم عرضه میشن، فقط یه درصد فکر کن DMC V و بازی From Software انحصاری پلی 4 میشدن! :D


به نکته خوبی اشاره کردی :D اینا همش نتیجه اخرین سفر اسپنسر به ژاپنه مهمترین بازی های dev های ژاپنی نمایشش کنفرانسس مایکروسافت بود که معنی خیلی خاصی میده :D مسلما سونی فنها خوششون نیومده جدی نگیر :D امیدوارم بتونه حداقل 1-2 تیم خوب تو ژاپن خریداری یا تاسیس کنه باید از الان به فکر باشه برای این موضوع من خودم اهل این نوع بازی ها نیستم ولی خوب طرفداران خاص خودشو داره .
درباره بازی های مولتی هم برعکس سونی که الان خواهیم دید همون حرکت کثیف انحصاری زمانی dlc رو برای بازی های مولتی به اجرا درمیاره که بنظرم بین جامعه گیمیری کاملا بی فایده هست دیگه از این ماجرا کشیده بیرون ولی در عوضش نشون داد این بازی ها بهترین کیفیت روی X1X میتونن تجربه کنن که خودش بزرگترین تبلیغه
 
  • Like
Reactions: Natural Killer

ViCTOR_Sullivan

کاربر سایت
May 23, 2018
11
حوصله ندارم بگردم یکی از پست هارو پیدا کنم، اما منباب صحبت اون دوستی که گفت ژاپن دیگه الکی برای سونی انحصاری نمیزنه، تو همین کنفرانس نیم ساعته و فوق مسخره SE دو تا انحصاری کنسولی جدید برای PS4 معرفی شد که یکیش دوباره بازی بعدی PG هست! میتونید تو E3 دو سال بعد با خبر عرضه Babylon's Fall برای X1 حسابی هایپ بشید.
یدونه xbox game pass برای توبه کردن و بازگشتن به آغوش مایکرو سافت کافیست.
 

The Fade

Winds Howling
کاربر سایت
Jul 6, 2011
1,434
نام
David
مصاحبه‌ی جف کیلی با اشلی اسپایکر رو نشستم دیدم امروز، یک‌سری صحبت‌های اساسی در مورد این قابلیت Fast Start داد که اصلا نه در کنفرانس اینقدر جدی بیان شد و نه جدی گرفته شد. به کمک این قابلیت می‌شه فایل‌های ضروری از یک بازی رو دانلود کرد (نه کل حجم رو) و با اینکار می‌شه چند ساعت اول یک بازی رو تجربه کرد و اگه مورد پسند گیمر افتاد، می‌تونه باقی حجم رو دانلود کنه. این قابلیت فعلا برای گیم‌پس موجود می‌شه.

با این قدم مایکروسافت، در آینده، می‌تونیم شاهد دانلود بخش‌های جداگانه‌ای از یک بازی باشیم. مثلا فقط بخش کمپین بازی Gears5 رو دان کنیم و مثلا باقی بخش‌ها تو منو از دسترس خارج بشه. کمپین رو تجربه کنی و چند وقت بعد مولتی پلیر رو نصب کنی و با این اوصاف، احتمالا مایکرو با اینکارش درها رو روی آپدیت‌های اجباری می‌بنده.

پی‌نوشت: آخر ویدیو گفت که در تلاشند تا میان فاصله‌ی عرضه‌ی یک بازی و در دسترس قرار گرفتنش روی گیم‌پس، کاهش ایجاد کنند. فکر کنم گیم‌پس بهترین سرویس برای خوره‌های کمپین و سینگل‌پلیر باشه.
 

WCW

کاربر سایت
Nov 5, 2007
4,810
نام
کثافت
گفتن مراحل ساخت Halo infinty جوریه که طی مدتی از فن ها و. دعوت میکنن تو مداحل توسعه بتونن بازی تست کنن نظر بدن بتونن درست تصمیم بگیرن بر اساس بازخوردها
 

WCW

کاربر سایت
Nov 5, 2007
4,810
نام
کثافت
بنظرم کم لطفی مکنید واقعا حرف ماکان این نیست. اتفاقا ایرادش همینه چرا یه صحنه ای مثل معرفی DS یا Horizon ت کنفرانس نبوده. فکر نمیکنم اگر IP جدیدی معرفی میشد کسی اعتراض میکرد. به هر حال من نظرم اینه که نمیشه از ایرادات هم گذشت یادمون نره نسل آخرشه و این استودیوها هم خیلی بعیده IP جدیدی برای این نسل داشته باشن میره برای نسل بعد. که خوب معنیش اینه که بدترین نسل مایکرو رو داریم پشت سر میزاریم.
من یکی از بزرگترین منتقدان اسپنسر بودم. ولی کنفرانس دیشب باعث شد کمی نظرم بهش مثبت تر شه. این نوبه خودش حرکت کمی نیست خیلیا هم مثل من امید پیدا کردن. این یعنی کنفرانس تا حدی موفق بوده

همین انتقادا بود که باعث شد مایکرو تکونی بخوره. درسته ناراحت میشن دوستان مایکرو فن که بعضی انتقاد میکنن ولی همین انتقادا بوده که مایکرو مجبور شد DRM رو کنسل کنه یا الان استودیو جدید بخره. درست بهش نگاه کنید این انتقادات بنفع کنسول مورد علاقه ی مایکرو فن هاست چون در نهایت همه ی دنبال بازیهای بهتر هستیم
خود ماکان هم میدونه اخرش ماکرو قرار بود همین ها رو معرفی کنه حالا صحبت هاشم هست قبل کنفرانس که میگفت همون هیلو و گرز معرفی بشه کنفرانس عالی شده حالا چی شده یکدفعه اسمون تپید کنفرانس شد متوسط!!
 

sadegh93

کاربر سایت
Dec 19, 2011
3,341
در کل من از مراسم راضی بودم، اما خب اگر چندتا از نکته هایی که نظرم هست رو بخوام بگم، دوست داشتم بیشتر از هیلوی جدید ببینم(گیم پلی منظورم هست در اصل) و اینکه بازی دیگه ای که در اصل Spencer گفت Playground Games روش کار میکنه هم دوست داشتم ببینم و Battletoads هم دوست داشتم گیم پلی ببینم.
====================================================
ببخشید شاید خیلی مربوط نباشه، شخصی اسم موسیقی که هنگام نمایش همچین تصویری پخش میشد رو میدونه؟
تشکر.
upload_2018-6-11_23-24-13.png
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: g4mer

erfan zero

کاربر سایت
Jul 20, 2015
208
نام
Erfan
مصاحبه‌ی جف کیلی با اشلی اسپایکر رو نشستم دیدم امروز، یک‌سری صحبت‌های اساسی در مورد این قابلیت Fast Start داد که اصلا نه در کنفرانس اینقدر جدی بیان شد و نه جدی گرفته شد. به کمک این قابلیت می‌شه فایل‌های ضروری از یک بازی رو دانلود کرد (نه کل حجم رو) و با اینکار می‌شه چند ساعت اول یک بازی رو تجربه کرد و اگه مورد پسند گیمر افتاد، می‌تونه باقی حجم رو دانلود کنه. این قابلیت فعلا برای گیم‌پس موجود می‌شه.

با این قدم مایکروسافت، در آینده، می‌تونیم شاهد دانلود بخش‌های جداگانه‌ای از یک بازی باشیم. مثلا فقط بخش کمپین بازی Gears5 رو دان کنیم و مثلا باقی بخش‌ها تو منو از دسترس خارج بشه. کمپین رو تجربه کنی و چند وقت بعد مولتی پلیر رو نصب کنی و با این اوصاف، احتمالا مایکرو با اینکارش درها رو روی آپدیت‌های اجباری می‌بنده.

پی‌نوشت: آخر ویدیو گفت که در تلاشند تا میان فاصله‌ی عرضه‌ی یک بازی و در دسترس قرار گرفتنش روی گیم‌پس، کاهش ایجاد کنند. فکر کنم گیم‌پس بهترین سرویس برای خوره‌های کمپین و سینگل‌پلیر باشه.
خیلی خوبه واقعا اینا درس گرفتن از اشتباهات و کاملا عوض شدن . موقعی که کنسول خریدم به شدت انلاین محور بود محیط کاربریش برای مثال فیلم گرفتن از صفحه فقط آپلود میشد ولی الان تا یک ساعت رو میشه ریکورد کرد و رو هارد ریخت . این لعنتیا الان به فکر reform افتادن که ما پیر شدیم رفت دیگه نسلم تموم شد ولی خوبه باز امیدوارکنندس حرکات مایکروسافت \m/
 

benjohn

کاربر سایت
Jun 19, 2012
5,994
نام
ehsan
خود ماکان هم میدونه اخرش ماکرو قرار بود همین ها رو معرفی کنه حالا صحبت هاشم هست قبل کنفرانس که میگفت همون هیلو و گرز معرفی بشه کنفرانس عالی شده حالا چی شده یکدفعه اسمون تپید کنفرانس شد متوسط!!

نه لزوما. خیلی شایعه شده بود که مایکرو قراره IP جدید معرفی کنه. خود مایکرو هم خیلی مراسم رو هایپ کرد. خوب اینا باعث میشه سطح توقع بالا بره.
ولی خوب قبلا اشاره کردم من بشخصه خیلی راضی بودم. راستش رو بخوای قبل از مراسم واقعا از ته دل نسبت به ادامه روند مایکرو بدبین بودم
 
  • Like
Reactions: WCW

Refill

کاربر سایت
Jul 11, 2008
4,249
نام
سروش
نه لزوما. خیلی شایعه شده بود که مایکرو قراره IP جدید معرفی کنه. خود مایکرو هم خیلی مراسم رو هایپ کرد. خوب اینا باعث میشه سطح توقع بالا بره.
ولی خوب قبلا اشاره کردم من بشخصه خیلی راضی بودم. راستش رو بخوای قبل از مراسم واقعا از ته دل نسبت به ادامه روند مایکرو بدبین بودم

من همیشه دنبال میکنم اتفاقا تنها سالی بود که هیچ هایپی در شبکه های مجازی ،توییتر و... راه ننداخت.
 
  • Like
Reactions: g4mer

Anonymous M3

人類に栄光あれ
کاربر سایت
Jul 30, 2014
1,074
نام
امیر مسعود
فیل اسپنسر تو Inside Xbox توضیح داد که با وجود خرید این استدیوها بازم شرایط رو زیر نظر دارن و موقعیت خوبی پیش بیاد به استدیوهاشون اضافه میکنن.
در مورد استریم و مایکروسافت AI هم گفت با توجه به منابعی که کمپانی مایکروسافت در اختیار داره، علاقه داره از این تکنولوژی‌ها استفاده کنن. اعلام ساخت کنسول‌های بعدیم دلیلش این بوده که میخواست طرفدارها بدونند که تو دیدگاهش نسبت به برند Xbox وجود کنسول همیشه یکی از الزامات خواهد بود.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر