نمایشگاه/رویداد Microsoft | E3 2018 Press Conference

بیشتر منتظر کدام نمایش یا رونمایی هستید؟ (رویدادهای با حداقل شانس معرفی)


  • مجموع رای دهنده‌ها
    114
  • نظرسنجی بسته شده است .

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
همانند هر سال انتظار میرود مایکروسافت با کنفرانس خبری در E3 پیش رو حضور داشته باشد. پارسال توجه اصلی تیم اکس باکس در مراسم به Xbox One X و قدرت سخت افزاری ان معطوف بود ولیکن حال یکسال گذشته است و همه چه دارندگان X1 و چه غیر آنها منتظر محتویات جدید انحصاری هستند.

زمان رسمی کنفرانس:
بیست و یکم خرداد، ساعت نیم بامداد

XboxatE32018HERO-hero.jpg

یکی از نقاط تفاوت امسال با سالهای گذشته بدین گونه است که مایکروسافت تقریبا هیچ عنوان بزرگی را که از قبل معرفی کرده باشد به عنوان حاضر در این مراسم ندارد. به بیان بهتر امسال هر چه که هست باید منتظر رونمایی های جدید باشیم. شاید این مسله به سیاست جدید تیم اسپنسر برمیگردد که نمیخواهند همچون گذشته بازی ها را پیش از موعد معرفی کنند تا به دنبال ان فشار طرفداران و رسانه ها دست انداز توسعه پروژه ها شود. این سیاست از سمت ناشرین دیگری همچون بتزدا، EA، اکتیویژن و... اعمال میشود ولیکن باید ببینیم برای مایکروسافت به عنوان یک کمپانی توسعه دهنده پلتفرم جواب میدهد یا خیر.

لیست استدیو ها و پروژه های مرتبط با مایکروسافت استدیو:


220px-343_Industries_logo.svg.png

343 Industries
پروژه های قطعی: Halo 6
پروزه های احتمالی: عنوان جدیدی از Halo در سبکی غیر از شوتر اول شخص | Halo: MCC برای PC

استدیو 343 Industries پیش تر به صورت لفظی جدیدترین نسخه این سری یعنی Halo 6 را تایید کرده است و قطعا میدانیم این بازی در حال ساخت است. اما انچه که از شواهد برمی اید احتمالا این بازی در سال 2018 عرضه نخواهد شد و به سال 2019 موکول میشود. یکی از اصلی ترین دلایل ان را میتوان افزایش کیفیت محصول نهایی با طولانی تر شدن زمان توسعه بازی دانست. Halo 5 علارقم کیفیت قابل قبول در بخش چند نفره ولیکن در کسب رضایت طرفداران این سری در بخش داستانی به مشکل خورد و یکی از سریع ترین واکنش های این استدیو اعلام تمرکز بیشتر نسخه جدید بر روی مستر چیف بود. همچنین انها با استخدام نیروهای جدید و توانا همچون Paul Crocker (کارگردان روایت داستانی Batman Arkham City و...) و Jeremy Cook (کارگردان هنری Halo Wars 2) سعی در بالا بردن کیفیت هر چه بیشتر Halo 6 به عنوان یک محصول killer app دارند. همچنین در جدیدترین اگهی استخدامی استدیو 343 نیاز به یک طراح ارشد گرافیک که مجذوب 4K/60FPS باشد برای عنوان اول شخص بعدی Halo اشاره شده است.
به هر جهت Halo 6 چه در سال 2018 و یا 2019 عرضه شود E3 پیش رو بهترین فرصت برای نمایش بازی میباشد.

سری بازیهای Halo جدا از عناوین اصلی که به صورت اول شخص عرضه میگردند در سبک های مختلفی دیگر همچون استراتژیک و غیره با همکاری استدیوهای ثالث هم ظاهر شده اند. دنیای غنی هیلو پتانسیل ساخت بازیهای متنوع بسیاری دارد و همیشه شایعه ساخت اثری از هیلو در یک سبک متفاوت وجود دارد. هر چند با احتمال قوی تر حضور Halo 6 شانس حضور نسخه فرعی از این سری در E3 پیش رو کمرنگ تر میشود ولیکن به هر جهت اتفاق هر چیزی ممکن است.

بسیاری خواهان عرضه Halo: MCC بر روی PC هستند و استدیو 343 هم اعلام کرده است به این مسله اگاهند ولیکن در حال حاضر هیچ برنامه ایی برای اعلام رسمی ان ندارند. با توجه به کمتر شدن حساسیت دارندگان کنسول Xbox نسبت به عرضه انحصاری هایشان بر روی PC، انتظار میرود بالاخره این اتفاق ممکن شود. هر چند بعید است در کنفرانس اصلی Xbox رخ دهد و به کنفرانس مخصوص PC منتقل شود.
در اخرین خبر فیل اسپنسر به صورت واضح اعلام کرد برای اوردن تجربه رسمی هیلوهای کلاسیک به PC بسیار هیجان زده هستند.

2000px-Xbox_one_logo.svg.png


Playground_Games_Logo_Small_2017.png

Playground Games

پروژه های قطعی: Froza Horizon 4 | نسخه جدید سری بازیهای Fable

از انجایی که میدانید عرضه یک نسخه جدید از سری بازیهای مسابقه ایی Forza در ابتدای پاییز تبدیل به روتین صنعت گیم شده و امسال طبق سنت نوبت Forza Horizon 4 میباشد و حال اقای Fernanda Delgado مدیر Xbox در اسپانیا و پرتغال به صورت رسمی تایید کرد که این بازی در E3 پیش رو معرفی خواهد شد. توقعات باتوجه به عملکرد استدیو پلی گراند در سه نسخه قبلی بسیار بالا رفته و باید ببینیم انها با رهبری رالف فولتون میتوانند باری دیگر از پس انتظارات به خوبی برایند یا خیر!

همانطور که سری Forza Horizon هر نسخه بزرگ و بزرگتر میشد، استدیو پلی گراند هم در کنار ان رشد کرد تا انکه در سال 2017 اعلام کردند ساختمان دومی به منظور ساخت عنوانی غیر ریسینگ تاسیس کرده و افراد کارکشته صنعت گیم که در پروژه هایی همچون MGS، GTA V و... فعال بوده هم به استخدام دراورده اند. پرسش، حدس و گمان ها درباره پروژه جدید این استدیو که در اوج به سر میبرد ذهن بسیاری را مشغول کرده بود تا زمانی که یوروگیمر از راه رسید و با توجه به منابع معتبری که دارد مهر تاییدی بر شایعه های ساخت فیبل جدید توسط استدیو پلی گراند زد. البته با توجه به اینکه ساخت این اثر در ابتدای راه خود میباشد بعید است در مراسم پیش رو حضور داشته باشد.

2000px-Xbox_one_logo.svg.png


220px-Moon_Studios_logo.png

Moon Studios

پروژه های قطعی: Ori and the Will of the Wisps
پروژه های احتمالی : عنوان انحصاری جدید با موتور Unity

استدیو Moon در E3 سال 2017 با نمایشی بسیار زیبا دنباله عنوان موفق و تحسین شده Ori را با نام Ori and the Will of the Wisps برای W10 و X1 بدون تاریخ عرضه مشخصی معرفی کرد. حال پس از گذشت یکسال سکوت خبری انتظار میرود این استدیو در ای تری پیش رو تاریخ عرضه بازی را برای انتهای 2018 و یا ابتدای 2019 تایید کند.

در جدیدترین اگهی استخدام این استدیو ذکر شده است انها به دنبال برنامه نویسهایی مسلط به موتور یونیتی برای پروژه ایی معرفی نشده در کنار Ori هستند. حال این پروژه دوم هر چه که باشد باتوجه به روابط حسنه انها با مایکروسافت احتمال انحصاری بودنش بسیار زیاد میباشد.
2000px-Xbox_one_logo.svg.png


220px-The_Coalition_Logo.png

The Coalition​
پروژه های قطعی: Gears of War 5
پروژه های احتمالی: Perfect Dark جدید

استدیو مذکور پس تغییر نام ان از بلک تاسک به کوالیشن به صورت واضح و رسمی اعلام کرد محور اصلی فعالیت انها بر روی ساخت بازیهای جدید براساس سری گیرز میباشد و راحت میتوان گفت ساخت Geow 5 قطعی میباشد و در حال پشت سر گذاشتن مراحل توسعه در سکوت خبری است. اما نکته قابل توجه به همکاری کوالیشن با استدیو Splash Damage برای ساخت بخش تکنفره Geow جدید میباشد، در جدیدترین لیست استخدامی های استدیو انگلیسی SP شاهد پست هایی برای بخش تکنفره سری گیرز از جمله طراح داستان، کارگردان سینمایی و ... میباشیم. این استدیو پیش در توسعه بخش مولتی پلیر بازی Geow 4 با کوالیشن همکاری کرده بود.

استدیو کاندایی Storylab که در ضبط موشن کپچر Geow 4 با کوالیشن همکاری کرده بود و جز همکاران رسمی مایکروسافت میباشد در وبسایت خود از ساخت Ip جدیدی با همکاری با کوالیشن خبر داد ولیکن مایکروسافت بعد از گذشت چند روز واکنش نشان داد و تنها اعلام کرد استدیو کوالیشن صرفا بر روی سری Geow مشغول خواهد بود. اما بسیاری احتمال میدهند منظور از Ip جدید ریبوت سری Perfect Dark میباشد که چندی پیش شایعه های ان در کنار Fable جدید مطرح شد و حتی مجری برنامه Unlocked سایت IGN با اتکا به منابع خود به این شایعه قوت بخشید.
2000px-Xbox_one_logo.svg.png

studio-gobo-squarelogo-1469079689535.png

Studio Gobo​
پروژه های احتمالی : عنوانی AA و یا AAA به صورت انحصاری برای مایکروسافت

استدیو Gobo سال گذشته کمی پیش از E3 در توییتر اعلام کرد در حال همکاری با مایکروسافت هستند و نمیتوانند برای انتشار اطلاعات بیشتر از این همکاری صبر کنند ولیکن برخلاف انتظار در E3 گذشته خبری از انها نشد و حال به نظر میرسد همه چیز به امسال موکول شده است.

با توجه به تعداد اعضای این استدیو و پروژه های مختلفی که با ناشرین دیگر همانند یوبیسافت در دست دارند بعید است به تنهایی عهده دار ساخت عنوانی بزرگ برای Xbox باشند و شاید همکاری به ساخت یک بازی AA ختم میشود.

همانطور که انتظار میرفت قرارداد میان مایکروسافت و استدیو Gobo به یک بازی AA ختم شد. Miami Street یک عنوان ریسینگ F2P میباشد که به صورت دسترسی زودهنگام برای PC عرضه شده است.

apps.29739.13946799520698385.ba364561-8e77-4b81-8220-d3128b01a04b.5027efb5-1d73-4b44-8cf4-fca731d76104

2000px-Xbox_one_logo.svg.png

new-website.jpg
اقای Darrel Gallagher بیش از بیست سال در صنعت بازیهای ویدیویی حضور پررنگی دارد، از جمله حضور پنچ ساله در سونی، دو سال در راک استار، و بیش از ده سال در استدیو کریستال داینامیک که هفت سال سمت مدیریت را برعهده داشته و پس از ان دو سال در اکتیویژن به عنوان مدیر تولید مشغول بود. حال وی سه ماهی میباشد که به عنوان یکی از اعضای ارشد به تیم مدیریتی Xbox ملحق شده است.
باتوجه به اگهی اخیر مایکروسافت که خواهان استخدام افراد با استعداد و باتجربه در توسعه IP جدید AAA واقع در سانتا مونیکای امریکا میباشد، به نظر میرسد اقای Darrel Gallagher قرار است در E3 پیش رو به صورت رسمی به عنوان مدیر رسمی این استدیو تازه تاسیس معرفی و درباره اهداف این استدیو صحبت شود، چرا که در سابقه کاری وی فعالیت در منطقه سانتا مونیکا به چشم میخورد.

2000px-Xbox_one_logo.svg.png

220px-RelicEntertainmentLogo.svg.png

پروژه های قطعی: Age of Empires 4 برای PC
پروژه های احتمالی: Age of Empires 4 برای Xbox
پس از تعطیلی استدیو Ensemble و به مشا رفتن اینده سری بازیهای Age of Empires به عنوان یکی از محبوبترین های سبک استراتژیک ریل تایم بالاخره بعد از سالیان دراز فیل اسپنسر این سری را احیا کرد و در گیمزکام سال 2017 نسخه چهارم این سری با نام Age of Empire 4 معرفی شد. برخلاف انتظار بسیاری که فکر میکردند AoE 4 توسط تیم داخلی Decisive Games قرار است توسعه یابد وظیفه ساخت این بازی به استدیو ترد پارتی کارکشته و شناخته شده ی Relic Entertainment واگذار شد. باتوجه به عدم حضور مایکروسافت در کنفرانس PC در E3 پیش رو ممکن است نمایش احتمالی بازی AoE 4 به کنفرانس اصلی Xbox همراه با اعلام ساپورت رسمی کنسولهای خانواده Xbox از موس و کیبورد منتقل شود.

2000px-Xbox_one_logo.svg.png



 
آخرین ویرایش:

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,403
نام
محمد
الان که کنفرانس ها تموم شده میشه گفت مایکروسافت در کمال تعجب بهترین کنفرانس رو برگزار کرد :D البته نینتندو هنوز دایرکتش مونده ولی اونجا چون نحوه نمایش تو یه فاز دیگه هست حساب نکردم وگرنه نینتندو بعضی وقت ها دایرکت های فوق خفنی نشون میده :D جالبه یه عده از دوستان وسط کنفرانس هی مزه میریختن و چپ و راست ترول میکردن، اونم در حالیکه کنفرانس واقعا کیفیت خوبی داشت (ترول کردن پیاپی با انتقاد کردن یا نظر منفی دادن خیلی فرق میکنه)، غافل از اینکه نمیدونستن دارن یکی از بهترین کنفرانس های دو سه سال اخیر رو نگاه میکنن :D و صد البته با کامنت هاشون رو اعصاب اونایی که کنفرانس رو دنبال میکردن هم راه میرفتن، بگذریم.

پ.ن: بهترین کنفرانس این نسل واسه سونی تو سال ۲۰۱۶ بود. البته اون موقع من تریلرهاش رو جدا جدا دیدم و کنفرانس برام در حد ۸.۵ یا ۹ بود، ولی بعدش که کامل دانلود کردم و جو و اتمسفر کنفرانس رو درک کردم فهمیدم چه چیز گولاخی بوده :D کاش بازم از سمت مایکروسافت و سونی همچین کنفرانسی ببینیم. سال ۲۰۰۸ مایکروسافت هم همینجوری بود تقریبا، یادش به خیر! :D
 
آخرین ویرایش:

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
باتوجه به کنفرانس سونی به نظرم مایکروسافت واقعا بهترین کار ممکن رو کرد که پروژه جدیدی از پلی گراند و یا حتی نینجا تئوری برای هایپ نشون نداد. همین الان برید ببینید چه طوری کوجیما رو نابود میکنند! تازه اون کوجیماست... هر چند خود ما اکس باکس فن ها هم کم داغ ندیدیم بابت معرفی خیلی زودهنگام

رمدی هم واقعا خیانت بدی کرد در حق Xbox فن ها، ظلم بود اون همه سال اونطوری الاف مون کنی و از اخر بری بازی برای PS4 بسازی اونم چی دنباله معنوی بازی ایی که ما سالها براش صبرکردیم

یک نکته ایی هم که دوست داشتم اشاره کنم اینکه همه مایکروسافت رو متهم میکنند رفته دنبال Gass و مولتی پلیر و این حرف ها ولی خیلی جالبه تمام بازیهایی که معرفی کرد از فرست پارتی ها با بخش داستانی و تکنفره بودند از هیلو بگیر که شست و برد تمام اون شایعه های مولتی پلیر محور رو، گیرز که رسما 6 7 دقیقه تریلر داستانی داشتیم، FH4 هم کامل ترین محتوای یک ریسینگ تک نفره است و خلاصه حتی Cuphead و Ori و باقی و حتی استدیو هایی که خریدند مثل نینجا تئوری و پلی گراند هم تایید شد روی بازیهای تکنفره کار میکنند

هرچند میدونم تو کل این فروم برای کسی اهمیت نداره ولی خب مثل اینکه پابجی هنوزم انحصاری موند :))
 

Refill

کاربر سایت
Jul 11, 2008
4,229
نام
سروش
الان با خیال راحت میشه گفت بهترین کنفرانس متعلق به مایکروسافت با اختلاف زیاد ۱۰۰ دقیقه همه رو میخکوب خودش کرده بود همه چی هم داشت انحصاری +خبر های خوب مثل خرید استودیو های درجه یک +نمایش بازی های ترد پارتی فوق‌العاده نشون میده استارت خوبی زده ،بترسین از اون روزی که مایکروسافت سره کیسه رو شل کنه :D
 

SHANSER

کاربر سایت
Jun 17, 2009
6,724
نام
منصور
کنفرانس سونی بین انحصاری هاش یه 3 تا Third Party هم معرفی کردن.کنفرانس مایکرو بین Third Partyها یه 3 تا انحصاری تکراری نشون دادن:Dآخرشم اونی که صنعت گیمو تکون میده God of Warرِ نه Gears of War:D
از ترول گذشته خوب نبود کنفرانس سونی حالا فوکوسش رو انحصاری ها خوب بود ولی کم داشت چیزی نحوه اجرا تو دیوار بود و قطع و وصل صدا فقط نکته مثبتش این بود مدت زمان تریلر بازی ها زیاد بود مثلا Tlou 2 حدود ۱۱ دقیقه بود
 

robb stark

کاربر سایت
May 3, 2013
2,845
نام
ایلیا
یجوری یه عده میگن چرا سم لیک بازیشو اونور نشون داده و خونه واقعیش اینوره انگار یادشون رفته اول نسل همین اسپنسر رفت یه بازی که خونه اصلیش PS بود رو کلا یسال انحصار خودش کرد!اسپنسر میتونست اینارم میخرید یا سمت خودشون نگه میداشت باز همینکه بازی مولتیه برین شکرگذار باشین:D
 

Cj_sa

کاربر سایت
Jul 5, 2007
3,261
نام
مهرداد
یجوری یه عده میگن چرا سم لیک بازیشو اونور نشون داده و خونه واقعیش اینوره انگار یادشون رفته اول نسل همین اسپنسر رفت یه بازی که خونه اصلیش PS بود رو کلا یسال انحصار خودش کرد!اسپنسر میتونست اینارم میخرید یا سمت خودشون نگه میداشت باز همینکه بازی مولتیه برین شکرگذار باشین:D
قرارداد لارا رو اسپنسر نبسته بود از قبل اوکی شده بود.
خونه واقعی و این طور حرف هارو هم همه میزنن مگه اول نسل سونی فن ها در مورد اینسومنیاک نمی گفتن؟!
برای کسایی هم که تا الان بازی های رمدی خیلی مهم نبودن هم خوشحالم، چون مثل اینکه قرار مهم بشه:D
بازی انگار دنباله معنوی QB هستش، فضا و گیم پلی که می خوره کپی پیست باشه. اگر این قضیه درست باشه احتمالا باید به حال رمدی تاسف خورد، چون دوباره منتقدها از خجالتش در میان:D
 

M@SOUD64

کاربر سایت
Mar 23, 2013
2,170
کنفرانس سونی بین انحصاری هاش یه 3 تا Third Party هم معرفی کردن.کنفرانس مایکرو بین Third Partyها یه 3 تا انحصاری تکراری نشون دادن:Dآخرشم اونی که صنعت گیمو تکون میده God of Warرِ نه Gears of War:D
مراقب باش زیاد تکون نخورید چون یواش یواش باید برید تو فاز بندری:p:p:p
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
مصاحبه مت بوتی و اسپنسر با گاردین که یک بنده خدایی تو Resetera زحمت کشیده قسمت های مهمش رو گذاشته

خلاصه برداشت من این بود اسپنسر میگه ما یک کنسول ضعیف تر و با قیمت بالاتر عرضه کردیم که مدل کاری ما نبوده، در عین حال یکسری ip هاشون هم زیادی میلک کردند(مثل چهار نسخه از گیرز تو نسل هفتم) که باعث شد دیگه اون توجه رو مثل سابق نداشتند باشند و خلاقیت از بین بره، به علاوه اینکه یکسری از افراد رده بالا استدیوهاشون رو از دست دادند و صرفا نام اون استدیوها براشون باقی موند (مثل اتفاقی که برای Rare و lionhead افتاد)

این حرف هارو که خود ما هم میدونستیم ولی اسپنسر میگه از همون ابتدای کار در Xbox بوده و این برند در مجموعه مایکروسافت مثل گاراژ بوده و باس مطیع می بودند و صرفا در همون حد کار خودشون رو میکردند ولی الان وضعیت فرق کرده و Xbox هم مثل ویندوز و افیس و باقی بخش ها یک جایگاهی در اتاق رهبری کل مایکروسافت داره و میتونه خودش رو نشون بده و ارزوهایی که دارند رو براورده کنند

در کل این ترفیع مقام اسپنسر که پارسال رخ داد خیلی خیلی مهم بوده و الان بخش Xbox حسابی برای مایکروسافت مهم شده و قرار نیست دیگه قربانی باقی بخش از جمله ویندوز بشه

در اخر هم مثل همیشه به اون ارتباط بین گیمرها و این دست چیزا اشاره کرده که خیلی اسپنسر روش معتقد هست و باور داره بالاخره روزی به شکل کامل رخ میده


Microsoft’s most senior figures appear to have woken up to this relatively recently. Phil Spencer, who ran Xbox’s game development studios for years, was made executive vice-president of gaming within the company in September 2017. This finally put Xbox on equal footing with Windows and Office within Microsoft – and put a gamer in the room with the CEO and CTO of the company. This has meant big changes for the Xbox business, and apparently huge investment in creative video game talent.

On Sunday at the Xbox E3 press conference, Spencer announced that Microsoft had acquired four new developers and created one more, doubling the number of studios it owns.

“I’ve been at Xbox since the beginning and Xbox used to be like the garage band of Microsoft: as long as we didn’t turn the music up too loud, we were able to keep playing,” says Spencer, speaking to the Guardian in LA on Monday. “But now the company really sees what gaming is: it’s two billion people around the world, many of whom love our brands. We’re a player; we’re important. And we have broad aspirations.”

Matt Booty, who was previously in charge of Minecraft, has taken Phil’s place as head of Microsoft Studios. “It was a big vote of confidence for Xbox and for gaming to have our gaming work sitting side by side with some of the other big pillars of Microsoft,” he says. “We really see that as a signal for long-term investment, in our existing franchises and in starting new things.”

Phil Spencer is frank about the reasons for this relatively sluggish performance. “We launched a box that was underpowered compared to the Playstation, and more expensive because of the inclusion of [motion-sensing camera] Kinect in every box,” he says. “Underpowered and overpriced was … not the right model for us. We had shipped some of our franchises too frequently, which had made them lose some of the anticipation that’s important in the entertainment industry. Our studios had lost leaders, which meant they were the studio that they had been before in name rather than in function.”

Microsoft’s recent investment in game studios is the start of remedying situation, enabling Xbox to take more creative risks, says Phil.

“The biggest challenge I feel now is gamers’ desire to continue to divide our industry,” says Spencer. “The mentality is that somebody must fail in order for someone else to succeed … we all want to think about how we grow the gaming business, to not create arbitrary decisions on what console you buy or what network you join. The more we work together as an industry, better things happen. You have an Android and I have an iPhone; I can still call you. That would be my hope: that we still compete, but we compete on creative and quality.”
 
آخرین ویرایش:

HIGH DEVS

Blanc
Loyal Member
Jul 18, 2011
4,113
نام
عارف
خب به سلامتی ماکرو بهترین کنفرانسو داشت و خب خیلی تبریک :D

فقط تنها نکته ای که میمونه اینه که ماکرو از ۵ تا تیمی که تازه خریده فقط به تیم دوم Pg و اون rpg مورد انتظارش و احتمالا initiative میشه امیدوار بود برای ساخت بازی های aaa و خیلی خفن (در حد رقابت با بازی های اونور :D)...
NT که خودشون گفتن میخوان همین روندشونو ادامه بدن :D
UndeadLab هم بشخصه گفتم از خریدش خوشحال نشدم... حتی بتونن تیمشونو از نظر فنی هم قوی کنن بازم خیلی کار دارن :D
از اونور فقط سازنده WHF میمونه که خیلی نظری ندارم :D یعنی اول باید دید اینا با WHF چیکار میکنن بعد قضاوت کرد...

درکل امیدوارم اینا نسل بعد خوب بترکونن :D


پ.ن. هیلوعه مال این نسله؟ :D گفتم یبار تیزرش خیلی روی محیط تمرکز داشت... ممکنه open world یا حتی rpg شده باشه؟؟ :D از همه مهمتر... اون شایعه آنلاین بودنش حقیقت داره؟ -___-
 

Cj_sa

کاربر سایت
Jul 5, 2007
3,261
نام
مهرداد
پ.ن. هیلوعه مال این نسله؟ :D گفتم یبار تیزرش خیلی روی محیط تمرکز داشت... ممکنه open world یا حتی rpg شده باشه؟؟ :D از همه مهمتر... اون شایعه آنلاین بودنش حقیقت داره؟ -___-
شایعه جدید اینکه کمپین بازی 2019 میاد و بخش مولتی بازی 2020 میاد:D
و همین طور آپدیت براش میاد
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
در مورد استریم و مایکروسافت AI هم گفت
ماکرو AI که نمیدونم چیه :D درمورد استریم هم گفته درحد کیفیت اصلی بازی !! یعنی کم کم 20 مگ دانلود 1 مگ اپلود نیازه. واقعان کنسول و گیمرها چنین قابلیتی رو لازم دارن؟ چقدر از منابع کنسول واسه این بخش قراره حروم بشه؟ و خیلی چیزهای دیگه.
 
  • Like
Reactions: g4mer

NaRiiMaN

Equality is a Utopian Fantasy
ناظم انجمن
Jun 5, 2010
5,782
نام
نریمان
کنفرانس سونی بین انحصاری هاش یه 3 تا Third Party هم معرفی کردن.کنفرانس مایکرو بین Third Partyها یه 3 تا انحصاری تکراری نشون دادن:Dآخرشم اونی که صنعت گیمو تکون میده God of Warرِ نه Gears of War:D
کیفیت یه کنفرانس لزوما ربطی به تعداد انحصاری نداره. چینش خوب بخش مختلف بطوری که 100 دقیقه رو بدون خستگی ببینی + معرفی های غیر منتظره و... همه تاثیر داره.
قبلا هم گفتم، یکی از بهترین کنفرانس های تاریخ سونی دلیل عمدش معرفی 2 تا بازی ترد پارتی بود. (یه انحصازی زمانی + یه پروژه کیک استارتر)
 

ma_fa198

کاربر سایت
Jun 18, 2010
998
نام
محمد
دوستان بازی رمدی (کنترل) که تو کنفرانس مقابل نمایش داشت ربطی به کوانتم داره؟ چون صدای دختره خیلی آشنا میزد!گرافیک و فضا سازی هم که دقیقا همون بود!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر