نمایشگاه/رویداد Microsoft | E3 2018 Press Conference

بیشتر منتظر کدام نمایش یا رونمایی هستید؟ (رویدادهای با حداقل شانس معرفی)


  • مجموع رای دهنده‌ها
    114
  • نظرسنجی بسته شده است .

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
همانند هر سال انتظار میرود مایکروسافت با کنفرانس خبری در E3 پیش رو حضور داشته باشد. پارسال توجه اصلی تیم اکس باکس در مراسم به Xbox One X و قدرت سخت افزاری ان معطوف بود ولیکن حال یکسال گذشته است و همه چه دارندگان X1 و چه غیر آنها منتظر محتویات جدید انحصاری هستند.

زمان رسمی کنفرانس:
بیست و یکم خرداد، ساعت نیم بامداد

XboxatE32018HERO-hero.jpg

یکی از نقاط تفاوت امسال با سالهای گذشته بدین گونه است که مایکروسافت تقریبا هیچ عنوان بزرگی را که از قبل معرفی کرده باشد به عنوان حاضر در این مراسم ندارد. به بیان بهتر امسال هر چه که هست باید منتظر رونمایی های جدید باشیم. شاید این مسله به سیاست جدید تیم اسپنسر برمیگردد که نمیخواهند همچون گذشته بازی ها را پیش از موعد معرفی کنند تا به دنبال ان فشار طرفداران و رسانه ها دست انداز توسعه پروژه ها شود. این سیاست از سمت ناشرین دیگری همچون بتزدا، EA، اکتیویژن و... اعمال میشود ولیکن باید ببینیم برای مایکروسافت به عنوان یک کمپانی توسعه دهنده پلتفرم جواب میدهد یا خیر.

لیست استدیو ها و پروژه های مرتبط با مایکروسافت استدیو:


220px-343_Industries_logo.svg.png

343 Industries
پروژه های قطعی: Halo 6
پروزه های احتمالی: عنوان جدیدی از Halo در سبکی غیر از شوتر اول شخص | Halo: MCC برای PC

استدیو 343 Industries پیش تر به صورت لفظی جدیدترین نسخه این سری یعنی Halo 6 را تایید کرده است و قطعا میدانیم این بازی در حال ساخت است. اما انچه که از شواهد برمی اید احتمالا این بازی در سال 2018 عرضه نخواهد شد و به سال 2019 موکول میشود. یکی از اصلی ترین دلایل ان را میتوان افزایش کیفیت محصول نهایی با طولانی تر شدن زمان توسعه بازی دانست. Halo 5 علارقم کیفیت قابل قبول در بخش چند نفره ولیکن در کسب رضایت طرفداران این سری در بخش داستانی به مشکل خورد و یکی از سریع ترین واکنش های این استدیو اعلام تمرکز بیشتر نسخه جدید بر روی مستر چیف بود. همچنین انها با استخدام نیروهای جدید و توانا همچون Paul Crocker (کارگردان روایت داستانی Batman Arkham City و...) و Jeremy Cook (کارگردان هنری Halo Wars 2) سعی در بالا بردن کیفیت هر چه بیشتر Halo 6 به عنوان یک محصول killer app دارند. همچنین در جدیدترین اگهی استخدامی استدیو 343 نیاز به یک طراح ارشد گرافیک که مجذوب 4K/60FPS باشد برای عنوان اول شخص بعدی Halo اشاره شده است.
به هر جهت Halo 6 چه در سال 2018 و یا 2019 عرضه شود E3 پیش رو بهترین فرصت برای نمایش بازی میباشد.

سری بازیهای Halo جدا از عناوین اصلی که به صورت اول شخص عرضه میگردند در سبک های مختلفی دیگر همچون استراتژیک و غیره با همکاری استدیوهای ثالث هم ظاهر شده اند. دنیای غنی هیلو پتانسیل ساخت بازیهای متنوع بسیاری دارد و همیشه شایعه ساخت اثری از هیلو در یک سبک متفاوت وجود دارد. هر چند با احتمال قوی تر حضور Halo 6 شانس حضور نسخه فرعی از این سری در E3 پیش رو کمرنگ تر میشود ولیکن به هر جهت اتفاق هر چیزی ممکن است.

بسیاری خواهان عرضه Halo: MCC بر روی PC هستند و استدیو 343 هم اعلام کرده است به این مسله اگاهند ولیکن در حال حاضر هیچ برنامه ایی برای اعلام رسمی ان ندارند. با توجه به کمتر شدن حساسیت دارندگان کنسول Xbox نسبت به عرضه انحصاری هایشان بر روی PC، انتظار میرود بالاخره این اتفاق ممکن شود. هر چند بعید است در کنفرانس اصلی Xbox رخ دهد و به کنفرانس مخصوص PC منتقل شود.
در اخرین خبر فیل اسپنسر به صورت واضح اعلام کرد برای اوردن تجربه رسمی هیلوهای کلاسیک به PC بسیار هیجان زده هستند.

2000px-Xbox_one_logo.svg.png


Playground_Games_Logo_Small_2017.png

Playground Games

پروژه های قطعی: Froza Horizon 4 | نسخه جدید سری بازیهای Fable

از انجایی که میدانید عرضه یک نسخه جدید از سری بازیهای مسابقه ایی Forza در ابتدای پاییز تبدیل به روتین صنعت گیم شده و امسال طبق سنت نوبت Forza Horizon 4 میباشد و حال اقای Fernanda Delgado مدیر Xbox در اسپانیا و پرتغال به صورت رسمی تایید کرد که این بازی در E3 پیش رو معرفی خواهد شد. توقعات باتوجه به عملکرد استدیو پلی گراند در سه نسخه قبلی بسیار بالا رفته و باید ببینیم انها با رهبری رالف فولتون میتوانند باری دیگر از پس انتظارات به خوبی برایند یا خیر!

همانطور که سری Forza Horizon هر نسخه بزرگ و بزرگتر میشد، استدیو پلی گراند هم در کنار ان رشد کرد تا انکه در سال 2017 اعلام کردند ساختمان دومی به منظور ساخت عنوانی غیر ریسینگ تاسیس کرده و افراد کارکشته صنعت گیم که در پروژه هایی همچون MGS، GTA V و... فعال بوده هم به استخدام دراورده اند. پرسش، حدس و گمان ها درباره پروژه جدید این استدیو که در اوج به سر میبرد ذهن بسیاری را مشغول کرده بود تا زمانی که یوروگیمر از راه رسید و با توجه به منابع معتبری که دارد مهر تاییدی بر شایعه های ساخت فیبل جدید توسط استدیو پلی گراند زد. البته با توجه به اینکه ساخت این اثر در ابتدای راه خود میباشد بعید است در مراسم پیش رو حضور داشته باشد.

2000px-Xbox_one_logo.svg.png


220px-Moon_Studios_logo.png

Moon Studios

پروژه های قطعی: Ori and the Will of the Wisps
پروژه های احتمالی : عنوان انحصاری جدید با موتور Unity

استدیو Moon در E3 سال 2017 با نمایشی بسیار زیبا دنباله عنوان موفق و تحسین شده Ori را با نام Ori and the Will of the Wisps برای W10 و X1 بدون تاریخ عرضه مشخصی معرفی کرد. حال پس از گذشت یکسال سکوت خبری انتظار میرود این استدیو در ای تری پیش رو تاریخ عرضه بازی را برای انتهای 2018 و یا ابتدای 2019 تایید کند.

در جدیدترین اگهی استخدام این استدیو ذکر شده است انها به دنبال برنامه نویسهایی مسلط به موتور یونیتی برای پروژه ایی معرفی نشده در کنار Ori هستند. حال این پروژه دوم هر چه که باشد باتوجه به روابط حسنه انها با مایکروسافت احتمال انحصاری بودنش بسیار زیاد میباشد.
2000px-Xbox_one_logo.svg.png


220px-The_Coalition_Logo.png

The Coalition​
پروژه های قطعی: Gears of War 5
پروژه های احتمالی: Perfect Dark جدید

استدیو مذکور پس تغییر نام ان از بلک تاسک به کوالیشن به صورت واضح و رسمی اعلام کرد محور اصلی فعالیت انها بر روی ساخت بازیهای جدید براساس سری گیرز میباشد و راحت میتوان گفت ساخت Geow 5 قطعی میباشد و در حال پشت سر گذاشتن مراحل توسعه در سکوت خبری است. اما نکته قابل توجه به همکاری کوالیشن با استدیو Splash Damage برای ساخت بخش تکنفره Geow جدید میباشد، در جدیدترین لیست استخدامی های استدیو انگلیسی SP شاهد پست هایی برای بخش تکنفره سری گیرز از جمله طراح داستان، کارگردان سینمایی و ... میباشیم. این استدیو پیش در توسعه بخش مولتی پلیر بازی Geow 4 با کوالیشن همکاری کرده بود.

استدیو کاندایی Storylab که در ضبط موشن کپچر Geow 4 با کوالیشن همکاری کرده بود و جز همکاران رسمی مایکروسافت میباشد در وبسایت خود از ساخت Ip جدیدی با همکاری با کوالیشن خبر داد ولیکن مایکروسافت بعد از گذشت چند روز واکنش نشان داد و تنها اعلام کرد استدیو کوالیشن صرفا بر روی سری Geow مشغول خواهد بود. اما بسیاری احتمال میدهند منظور از Ip جدید ریبوت سری Perfect Dark میباشد که چندی پیش شایعه های ان در کنار Fable جدید مطرح شد و حتی مجری برنامه Unlocked سایت IGN با اتکا به منابع خود به این شایعه قوت بخشید.
2000px-Xbox_one_logo.svg.png

studio-gobo-squarelogo-1469079689535.png

Studio Gobo​
پروژه های احتمالی : عنوانی AA و یا AAA به صورت انحصاری برای مایکروسافت

استدیو Gobo سال گذشته کمی پیش از E3 در توییتر اعلام کرد در حال همکاری با مایکروسافت هستند و نمیتوانند برای انتشار اطلاعات بیشتر از این همکاری صبر کنند ولیکن برخلاف انتظار در E3 گذشته خبری از انها نشد و حال به نظر میرسد همه چیز به امسال موکول شده است.

با توجه به تعداد اعضای این استدیو و پروژه های مختلفی که با ناشرین دیگر همانند یوبیسافت در دست دارند بعید است به تنهایی عهده دار ساخت عنوانی بزرگ برای Xbox باشند و شاید همکاری به ساخت یک بازی AA ختم میشود.

همانطور که انتظار میرفت قرارداد میان مایکروسافت و استدیو Gobo به یک بازی AA ختم شد. Miami Street یک عنوان ریسینگ F2P میباشد که به صورت دسترسی زودهنگام برای PC عرضه شده است.

apps.29739.13946799520698385.ba364561-8e77-4b81-8220-d3128b01a04b.5027efb5-1d73-4b44-8cf4-fca731d76104

2000px-Xbox_one_logo.svg.png

new-website.jpg
اقای Darrel Gallagher بیش از بیست سال در صنعت بازیهای ویدیویی حضور پررنگی دارد، از جمله حضور پنچ ساله در سونی، دو سال در راک استار، و بیش از ده سال در استدیو کریستال داینامیک که هفت سال سمت مدیریت را برعهده داشته و پس از ان دو سال در اکتیویژن به عنوان مدیر تولید مشغول بود. حال وی سه ماهی میباشد که به عنوان یکی از اعضای ارشد به تیم مدیریتی Xbox ملحق شده است.
باتوجه به اگهی اخیر مایکروسافت که خواهان استخدام افراد با استعداد و باتجربه در توسعه IP جدید AAA واقع در سانتا مونیکای امریکا میباشد، به نظر میرسد اقای Darrel Gallagher قرار است در E3 پیش رو به صورت رسمی به عنوان مدیر رسمی این استدیو تازه تاسیس معرفی و درباره اهداف این استدیو صحبت شود، چرا که در سابقه کاری وی فعالیت در منطقه سانتا مونیکا به چشم میخورد.

2000px-Xbox_one_logo.svg.png

220px-RelicEntertainmentLogo.svg.png

پروژه های قطعی: Age of Empires 4 برای PC
پروژه های احتمالی: Age of Empires 4 برای Xbox
پس از تعطیلی استدیو Ensemble و به مشا رفتن اینده سری بازیهای Age of Empires به عنوان یکی از محبوبترین های سبک استراتژیک ریل تایم بالاخره بعد از سالیان دراز فیل اسپنسر این سری را احیا کرد و در گیمزکام سال 2017 نسخه چهارم این سری با نام Age of Empire 4 معرفی شد. برخلاف انتظار بسیاری که فکر میکردند AoE 4 توسط تیم داخلی Decisive Games قرار است توسعه یابد وظیفه ساخت این بازی به استدیو ترد پارتی کارکشته و شناخته شده ی Relic Entertainment واگذار شد. باتوجه به عدم حضور مایکروسافت در کنفرانس PC در E3 پیش رو ممکن است نمایش احتمالی بازی AoE 4 به کنفرانس اصلی Xbox همراه با اعلام ساپورت رسمی کنسولهای خانواده Xbox از موس و کیبورد منتقل شود.

2000px-Xbox_one_logo.svg.png



 
آخرین ویرایش:

amir2100

Tech Team
کاربر سایت
Sep 28, 2011
457
نام
امیررضا
دیگه همه چیزو دوستان گفتن، اینقدر سخت نیست تشخیص دادن اینکه نمیشه سیستم سلر به سرعت ساخت و معرفی کرد تا همه بیان ایکس باکس بخرن ولی با این کنفرانس میشه به اینده امیدوار بود دیگه کسی نمیگه مایکروسافت بیخیال گیمینگ شده
هر دو سال یه بار همین فورزا رو تحویل بدن ما راضیم >:D<
 

METRO_2034

کاربر سایت
Oct 29, 2010
2,882
به عنوان آخرین کامنت اینو بگم که Forza Horizon 4 یه کاری کرد دیگه بقیه استودیوها روشون نشه ریسینگ بسازن! :D البته از دید یه سری این بازی فقط هی شماره ـش میره بالا که مهم نیست! :D

اشکالی نداره ما ترجیح میدیم شمارش بره بالا از این گیم تکراریا بازی کنیم هی. بهتره اینه که کلا نباشه چیزی از اینا:D
 

Anonymous M3

人類に栄光あれ
کاربر سایت
Jul 30, 2014
1,074
نام
امیر مسعود
خود نیر که عالیه. منظورم معرفی بازی ای که بیش از یک سال پیش رلیز شده بود...

---------------------------------------------
احمد واقعا خیلی دمت گرم

پ.ن. تو و امیر آکیبا برین تاپیک Captain Spirit رو بزنین تا صاحاب نشدن مردم... :D فقط شما دوتایین که بنظرم میتونین تاپیکو بزنین :D
@KiLL3R/4/Ev3r @Akiba
---------------------------------------------
یک سری چیزایی یادم رفت بگم :

اولا واقعا کار ماکرو و تنوع سبکش ستودنیه... هر دو سبک ریسینگ، شوتر اول شخص و سوم شخص با بزرگترین ip هاش، در آینده RPG با PG، سبک اسکیت، سبک کودکانه با lucky tale و ایندی طور مثل TUNIC، ادونجر مثل SoT، انشاللا بزودی HnS با نینجا تئوری :D زامبی طور با آندد لبز! و ...
کلا آینده روشن است :D
---------------------------------------------
راک استدی و کل بازی های شایعه شده وارنر که هپلی هپو شدن :|
بازی جدید Sam Lake و رمدی هم رفتن اونور :( دیدن سم لیک تو اون کنفرانس مثل دیدن دیوید کیج تو این کنفرانسه :(
---------------------------------------------

پ.ن. دقت کردین هم 3 تا گیرز راست بود و هم هیلو Infinity! :D
پ.ن.2 گیرز جدید اسمش گیرزه فقط؟ موقع رونمایی نسخه 4 هم نوشتن Gears 4 ولی گفتن این اسمو برای تبلیغات گفتیم و هنوز Gears of War بود...

دیگه حساب کن مایکروسافت از هر بازی ژاپنی برای نشون دادن اینکه این مدل عناوین هم به لیست بازی‌های کنسولش اضافه میکنه، استفاده میکرد و چی بهتر از یه عنوان تحسین شده که با توجه به سبکش روی Xbox هم میتونه موفق باشه ؟ :D
پ.ن : امیدوارم تو فروشم موفق باشه که شاهد انتشار همزمان نسخه‌ی بعدی واسه Xbox باشیم

زنگ بزنین سم لیک بگین حلالش نمیکنم :D
البته فیل هم با نگه نداشتنشون کم کاری کرده :-<

گیرز هم تا اونجایی که من دیدم تو سایتای خبری از Gears of War 5 استفاده کردن بیشتریا به نظرم همون برای تبلیغات و استفاده‌ی راحتترش رو همین عناوین متنوع Gears صداش میکنن :-?
 

HIGH DEVS

Blanc
Loyal Member
Jul 18, 2011
4,113
نام
عارف

این ویدیو رو خود نینجا تئوری منشر کردن که چرا توسط ماکروسافت خریده شدن.
توش توصیح میدن که اصلا وضع مناسبی نداشتن. از طرفی موج تعطیل شدن چند استدیو سینگل پلیر ساز منتشر میشد. از طرفی اینا نه بقدری کوچیک بودن که ایندی خطاب شن و نه بقدری بزرگ که بازیشون AAA بشه. همینطور استدیوشون در خطر نابودی شدیدی قرار داشت. هل بلید هم به طرز وحشتناکی با امکانات محدود ساخته شد... بعد هل بلید رو عرضه کردن و فرا تر از انتظار واقع شد...
ماکروسافت باهاشون قرار ملاقات ترتیب میده و اینا اصلا و ابدا زیر مجموعه شدن با ماکروسافت رو به عنوان یک هدف نمیدیدن و اصلا بهش فکر نمیکردن.
ماکرو بهشون میگه شما هدفتون و خواستتون از ایندتون به عنوان استدیو چیه. ایناهم میگن میخوایم کاملا از سلطه ساخت بازی AAA جدا و آزاد باشن. روی بهترین تجربه فوکس کنن. ریسک های خیلی بزرگی بپذیرن و بازی های تعیین کننده ژانر بسازن بدون اینکه در خطر نابودی قرار بگیرن. گفتند میخوایم بازی خودمون رو به شیوه خودمون بسازیم و نه به صورتی که بهمون بگن چی بساز و چطوری بساز. و همینطور میخواستن از تیمشون و از فرهنگ تیمشون نگهداری کنن و همین بمونن. و کاملا ازاد و مستقل بمونن... خود کسی که صحبت میکنه میگه بعد این حرف کاملا فهمید که مکالمشون با ماکرو همینجا قطع میشه و دیگه ادامه نمیدن.
ولی ماکرو بهشون میگه خب اوکی شما میتونین همه اینهارو داشت باشین و اگه بما بپیوندین میتونین از تیم مارکتینگ، خدمات و ساپورت، تیم تکنولوژیمون و ... بهره ببرین تا هرچی میخواین بسازین رو به بهترین شکل و با بهترین امکانات بسازین...

ویدیو جالبیه... دیدنش خالی از لطف نیست
 

Kurt117

کاربر سایت
Aug 6, 2009
3,636
نام
Ali
اخر تریلر سایرپانک یه پیغام مخفی بوده که این متنش هست:)

It's been over 2077 days since we announced our plan to develop Cyberpunk 2077. We released a CGI trailer, gave some interviews and... went dark. Normal procedure for these kinds of things - you announce a game and then shut up, roll up your sleeves, and go to work. We wanted to give you The Witcher 3 and both expansions first, which is why this period of staying silent was longer than we planned. Sorry for that.

As soon as we concluded work on Blood and Wine we were able to go full speed ahead with CP2077's pre-production. But we chose to remain silent. Why? At some point, we made a decision to resume talking about the game only when we have something to show. Something meaningful and substantial. This is because we do realise you've been (im)patiently waiting for a very long time, and we wouldn't want anyone to feel that we're taking this for granted. On the contrary - it gives us a lot of extra motivation. The hype is real, so the sweat and tears need to be real, too :).

But to the point. Today is the day. If you're seeing this, it means you saw the trailer - our vision of Cyberpunk, an alternative version of the future where America is in pieces, megacorporations control all aspects of civilised life, and gangs rule the rest. And, while this world is full of adrenaline, don't let the car chases and guns mislead you. Cyberpunk 2077 is a true single player, story-driven RPG. You'll be able to create your own character and..., well, you'll get to know the rest from what we show at our booth at E3. Be on the lookout for previews!

Before we finish, you probably have some questions, right?

When? When we told you we would only release the game when it's ready, we meant it. We're definitely much, much closer to a release date than we were back then :), but it's still not the time to confirm anything, so patience is still required. Quality is the only thing that drives us - it's the beauty of being an independent studio and your own publisher.

How big? Seriously big, but..., to be honest, we have no bloody clue at this point in time. Once we put it all together, we will openly tell you what you can expect. And we promise we'll do this before we start talking about any pre-orders or ask anything of you.

Free DLC/Expansions/DRM? Expect nothing less than you got with The Witcher 3. As for DRM, CP2077 will be 100% DRM-free on PC.

Microtransactions? In a single player role-playing game? Are you nuts?

Once again, thank you for your patience. If you have a minute, do visit cyberpunk.net and share your opinion (about anything) with us. We read everything you post and we treat it very seriously.

Yours, CD PROJEKT RED Team

اطلاعات بیشتری از بازی و احتمالا تریلر جدید طی روز های اینده نشون میدن.
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,034
نام
مازیار
وقتي قويترين كنسول تو دستته دليلي براي حرف زدن درمورد بعديش نيست شما و اون دوستتان بخاطر قيمت دلار نميخواين قبول كنين جالبه خودشون n بار مينويسن اين اخرين فرصت مايكرو هست ولي در عمل قبول ندارن عيب نداره ما امثال شماهارو نسل قبل ديديم شايد كاربراي جديد براشون كارها وكتمان هاي شما جديد باشه خود شما ننوشتي با اشك خداكنه امسال فاينال فانتزي بعدي رونماييي بشه من هزينه نسل بعد ندارم ميخوام در اوج خداحافظي كنم؟
شما اصلا در ش ایط عادی نیستی ! خوب مبارک شما بچه مایه دارا ! نه مشکلی داره و نه ارزش،بحث کردن ما هم منتظر میشیم چهار ما دیگه ببینیم سونی دسته و مشخصات رو رونمایی میکنه یا نه !
 
آخرین ویرایش:

WCW

کاربر سایت
Nov 5, 2007
4,810
نام
کثافت
همین اول پالیگان لیست ۱۰ تا معرفی برترشون داد
عجیب بود اون Ori زیاد دیده نشد بین این تردپارتی ها Cuphead بیشتر دیده شد بسته الحاقیش یکسری مثل SOTR که کلا تو دیوار بودن هیچکس تحویلشون نگرفته تو فروم های خارجی
ولی بازی From Software زیاد به چشم اومده
 

Refill

کاربر سایت
Jul 11, 2008
4,257
نام
سروش
  • این متنیه که سایت xbox منتشر کرده برای 5 تا استودیو جدیدش

  • The Initiative. Based in Santa Monica, Calif., The Initiative is a brand-new Microsoft game development studio headed by industry veteran Darrell Gallagher that is working to create groundbreaking new worlds, characters and game experiences.

  • Playground Games. Microsoft has acquired U.K.-based Playground Games, a development partner since 2010 that has helped grow the Forza franchise to new heights. In addition to its work on this year’s Forza Horizon 4, Playground Games will have a team dedicated to bringing their open-world expertise to an entirely new project.

  • Ninja Theory. The relationship between Ninja Theory and Microsoft started in 2000 when Kung Fu Chaos was in development for the original Xbox and culminated in the release of Hellblade on Xbox One earlier this year. Microsoft’s intent to acquire Ninja Theory will help ensure the creative team has the resources and freedom to bring more ambitious games like Hellblade: Senua’s Sacrifice to fans.

  • Undead Labs. Seattle-based Undead Labs is the creator of the popular State of Decay franchise, enjoyed by millions of fans worldwide. In the first two weeks since State of Decay 2 launched, more than two million fans joined the fight to survive and took down more than two billion zombies. By entering into a letter of intent to acquire Undead Labs, Microsoft is signaling its commitment to growing the franchise and taking the zombie survival-fantasy genre to new heights.

  • Compulsion Games. As We Happy Few nears its full, multiplatform release on Aug. 10, Microsoft has entered into a letter of intent to acquire Montreal-based Compulsion Games. By joining the team at Microsoft Studios, Compulsion will have the resources, platform and freedom to take even bigger creative risks and create even more ambitious worlds with its future projects.

هایپم شدید :D

این بازی جدید میازاکی شدیدن رقیب ghost of chichi سونیه :D البته باید دید نمایش اون چطوره میشه ولی دستش درد نکنه بابت نمایش :D تا بازی بعدی نینجا تئوری سرگرم میکنه
 
آخرین ویرایش:

Donger Reborn

کاربر سایت
Mar 21, 2017
1,414
یعنی خاک بر سر مایکروسافت کنن که نابود کرد GeoW رو
یعنی حتی به اسمش رحم نکرد
خیلی این کارکتر های جدید باحال و Cool بودن الان توی نسخه های مختلف، کارکتر قابل بازی رو عوضشم می کنن

Gear POP؟ What the F*CK
 

Rattle.Snake

100% Pure RattleSnake
کاربر سایت
Feb 14, 2018
1,054
نام
Giliath Osborne

Refill

کاربر سایت
Jul 11, 2008
4,257
نام
سروش
بعد از نمایش سایبر پانک و کنفرانس بتسدا یه حسی بهم میگه شاید مایکرو ۱ سال زودتر از سونی نسل بعد رو معرفی کنه مثلا سال بعد کاملا غافلگیر میکنه با قابلیت backward c واقعا عالی میشه
 
  • Like
Reactions: reach usa

saeed hs

کاربر سایت
May 21, 2015
539
نام
سید سعید
نمایش ماکرو خیلی خفن نبود در حد عالی بود :D
در کل خیلی چیزا لیک شده بود و ی سری هم که دیگه هیچی
cd project کی می خواد لانچ کنه بازی رو یعنی یه چیزی بزرگتر از ویچر هست بنظر ولی بنظرم حالا حالا نیاد لقمه بزرگی بود یهووو اینجوری نمی دونم والا :D
اصلا کلا اقا من با شخصیت اصلی زن مخالفم :D واسه همین زیاد گرز بهم نچسبید اعتقاد شخصی هستا خیلیم خوششون اومد خیلی ها ولی باید مرد باشه دیگه اصلا زن نمیاد اخهه :D
در کل منتظر سی دی پراجکتم :D
 

Karamatsu

کاربر سایت
Jun 6, 2018
32
این DMC5 چه آشغالی بود? با چه امیدی اومدم تریلر رو ببینم. اگر از همون کنفرانس دیده بودم تا آخر تریلر که اسمشو بنویسند فکر می کردم dmc2ه. برو گم شو من که ده ساله بعد DMC4 بازی نکردم ده سال دیگه هم روش. نروش شده مثل شخصیت اول اون کارتونه Guardian نمی دونم چی چی, شخصیتش هم که یکی دیگست.

امیدوارم اون عرضه دوباره Vesperia هم باعث بشه سری برگرده به حالت قبلیش.

نمی دونم چرا از هر سری ای خوشم می یاد یه بلایی سرش می یاد و به قبل بر نمی گرده اما سری ای که بلایی سرش اومده باشه و من خوشم اومده باشه یا منقرض می شه یا برمی گرده حالت قبل.
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر