نمایشگاه/رویداد Microsoft | E3 2018 Press Conference

بیشتر منتظر کدام نمایش یا رونمایی هستید؟ (رویدادهای با حداقل شانس معرفی)


  • مجموع رای دهنده‌ها
    114
  • نظرسنجی بسته شده است .

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
همانند هر سال انتظار میرود مایکروسافت با کنفرانس خبری در E3 پیش رو حضور داشته باشد. پارسال توجه اصلی تیم اکس باکس در مراسم به Xbox One X و قدرت سخت افزاری ان معطوف بود ولیکن حال یکسال گذشته است و همه چه دارندگان X1 و چه غیر آنها منتظر محتویات جدید انحصاری هستند.

زمان رسمی کنفرانس:
بیست و یکم خرداد، ساعت نیم بامداد

XboxatE32018HERO-hero.jpg

یکی از نقاط تفاوت امسال با سالهای گذشته بدین گونه است که مایکروسافت تقریبا هیچ عنوان بزرگی را که از قبل معرفی کرده باشد به عنوان حاضر در این مراسم ندارد. به بیان بهتر امسال هر چه که هست باید منتظر رونمایی های جدید باشیم. شاید این مسله به سیاست جدید تیم اسپنسر برمیگردد که نمیخواهند همچون گذشته بازی ها را پیش از موعد معرفی کنند تا به دنبال ان فشار طرفداران و رسانه ها دست انداز توسعه پروژه ها شود. این سیاست از سمت ناشرین دیگری همچون بتزدا، EA، اکتیویژن و... اعمال میشود ولیکن باید ببینیم برای مایکروسافت به عنوان یک کمپانی توسعه دهنده پلتفرم جواب میدهد یا خیر.

لیست استدیو ها و پروژه های مرتبط با مایکروسافت استدیو:


220px-343_Industries_logo.svg.png

343 Industries
پروژه های قطعی: Halo 6
پروزه های احتمالی: عنوان جدیدی از Halo در سبکی غیر از شوتر اول شخص | Halo: MCC برای PC

استدیو 343 Industries پیش تر به صورت لفظی جدیدترین نسخه این سری یعنی Halo 6 را تایید کرده است و قطعا میدانیم این بازی در حال ساخت است. اما انچه که از شواهد برمی اید احتمالا این بازی در سال 2018 عرضه نخواهد شد و به سال 2019 موکول میشود. یکی از اصلی ترین دلایل ان را میتوان افزایش کیفیت محصول نهایی با طولانی تر شدن زمان توسعه بازی دانست. Halo 5 علارقم کیفیت قابل قبول در بخش چند نفره ولیکن در کسب رضایت طرفداران این سری در بخش داستانی به مشکل خورد و یکی از سریع ترین واکنش های این استدیو اعلام تمرکز بیشتر نسخه جدید بر روی مستر چیف بود. همچنین انها با استخدام نیروهای جدید و توانا همچون Paul Crocker (کارگردان روایت داستانی Batman Arkham City و...) و Jeremy Cook (کارگردان هنری Halo Wars 2) سعی در بالا بردن کیفیت هر چه بیشتر Halo 6 به عنوان یک محصول killer app دارند. همچنین در جدیدترین اگهی استخدامی استدیو 343 نیاز به یک طراح ارشد گرافیک که مجذوب 4K/60FPS باشد برای عنوان اول شخص بعدی Halo اشاره شده است.
به هر جهت Halo 6 چه در سال 2018 و یا 2019 عرضه شود E3 پیش رو بهترین فرصت برای نمایش بازی میباشد.

سری بازیهای Halo جدا از عناوین اصلی که به صورت اول شخص عرضه میگردند در سبک های مختلفی دیگر همچون استراتژیک و غیره با همکاری استدیوهای ثالث هم ظاهر شده اند. دنیای غنی هیلو پتانسیل ساخت بازیهای متنوع بسیاری دارد و همیشه شایعه ساخت اثری از هیلو در یک سبک متفاوت وجود دارد. هر چند با احتمال قوی تر حضور Halo 6 شانس حضور نسخه فرعی از این سری در E3 پیش رو کمرنگ تر میشود ولیکن به هر جهت اتفاق هر چیزی ممکن است.

بسیاری خواهان عرضه Halo: MCC بر روی PC هستند و استدیو 343 هم اعلام کرده است به این مسله اگاهند ولیکن در حال حاضر هیچ برنامه ایی برای اعلام رسمی ان ندارند. با توجه به کمتر شدن حساسیت دارندگان کنسول Xbox نسبت به عرضه انحصاری هایشان بر روی PC، انتظار میرود بالاخره این اتفاق ممکن شود. هر چند بعید است در کنفرانس اصلی Xbox رخ دهد و به کنفرانس مخصوص PC منتقل شود.
در اخرین خبر فیل اسپنسر به صورت واضح اعلام کرد برای اوردن تجربه رسمی هیلوهای کلاسیک به PC بسیار هیجان زده هستند.

2000px-Xbox_one_logo.svg.png


Playground_Games_Logo_Small_2017.png

Playground Games

پروژه های قطعی: Froza Horizon 4 | نسخه جدید سری بازیهای Fable

از انجایی که میدانید عرضه یک نسخه جدید از سری بازیهای مسابقه ایی Forza در ابتدای پاییز تبدیل به روتین صنعت گیم شده و امسال طبق سنت نوبت Forza Horizon 4 میباشد و حال اقای Fernanda Delgado مدیر Xbox در اسپانیا و پرتغال به صورت رسمی تایید کرد که این بازی در E3 پیش رو معرفی خواهد شد. توقعات باتوجه به عملکرد استدیو پلی گراند در سه نسخه قبلی بسیار بالا رفته و باید ببینیم انها با رهبری رالف فولتون میتوانند باری دیگر از پس انتظارات به خوبی برایند یا خیر!

همانطور که سری Forza Horizon هر نسخه بزرگ و بزرگتر میشد، استدیو پلی گراند هم در کنار ان رشد کرد تا انکه در سال 2017 اعلام کردند ساختمان دومی به منظور ساخت عنوانی غیر ریسینگ تاسیس کرده و افراد کارکشته صنعت گیم که در پروژه هایی همچون MGS، GTA V و... فعال بوده هم به استخدام دراورده اند. پرسش، حدس و گمان ها درباره پروژه جدید این استدیو که در اوج به سر میبرد ذهن بسیاری را مشغول کرده بود تا زمانی که یوروگیمر از راه رسید و با توجه به منابع معتبری که دارد مهر تاییدی بر شایعه های ساخت فیبل جدید توسط استدیو پلی گراند زد. البته با توجه به اینکه ساخت این اثر در ابتدای راه خود میباشد بعید است در مراسم پیش رو حضور داشته باشد.

2000px-Xbox_one_logo.svg.png


220px-Moon_Studios_logo.png

Moon Studios

پروژه های قطعی: Ori and the Will of the Wisps
پروژه های احتمالی : عنوان انحصاری جدید با موتور Unity

استدیو Moon در E3 سال 2017 با نمایشی بسیار زیبا دنباله عنوان موفق و تحسین شده Ori را با نام Ori and the Will of the Wisps برای W10 و X1 بدون تاریخ عرضه مشخصی معرفی کرد. حال پس از گذشت یکسال سکوت خبری انتظار میرود این استدیو در ای تری پیش رو تاریخ عرضه بازی را برای انتهای 2018 و یا ابتدای 2019 تایید کند.

در جدیدترین اگهی استخدام این استدیو ذکر شده است انها به دنبال برنامه نویسهایی مسلط به موتور یونیتی برای پروژه ایی معرفی نشده در کنار Ori هستند. حال این پروژه دوم هر چه که باشد باتوجه به روابط حسنه انها با مایکروسافت احتمال انحصاری بودنش بسیار زیاد میباشد.
2000px-Xbox_one_logo.svg.png


220px-The_Coalition_Logo.png

The Coalition​
پروژه های قطعی: Gears of War 5
پروژه های احتمالی: Perfect Dark جدید

استدیو مذکور پس تغییر نام ان از بلک تاسک به کوالیشن به صورت واضح و رسمی اعلام کرد محور اصلی فعالیت انها بر روی ساخت بازیهای جدید براساس سری گیرز میباشد و راحت میتوان گفت ساخت Geow 5 قطعی میباشد و در حال پشت سر گذاشتن مراحل توسعه در سکوت خبری است. اما نکته قابل توجه به همکاری کوالیشن با استدیو Splash Damage برای ساخت بخش تکنفره Geow جدید میباشد، در جدیدترین لیست استخدامی های استدیو انگلیسی SP شاهد پست هایی برای بخش تکنفره سری گیرز از جمله طراح داستان، کارگردان سینمایی و ... میباشیم. این استدیو پیش در توسعه بخش مولتی پلیر بازی Geow 4 با کوالیشن همکاری کرده بود.

استدیو کاندایی Storylab که در ضبط موشن کپچر Geow 4 با کوالیشن همکاری کرده بود و جز همکاران رسمی مایکروسافت میباشد در وبسایت خود از ساخت Ip جدیدی با همکاری با کوالیشن خبر داد ولیکن مایکروسافت بعد از گذشت چند روز واکنش نشان داد و تنها اعلام کرد استدیو کوالیشن صرفا بر روی سری Geow مشغول خواهد بود. اما بسیاری احتمال میدهند منظور از Ip جدید ریبوت سری Perfect Dark میباشد که چندی پیش شایعه های ان در کنار Fable جدید مطرح شد و حتی مجری برنامه Unlocked سایت IGN با اتکا به منابع خود به این شایعه قوت بخشید.
2000px-Xbox_one_logo.svg.png

studio-gobo-squarelogo-1469079689535.png

Studio Gobo​
پروژه های احتمالی : عنوانی AA و یا AAA به صورت انحصاری برای مایکروسافت

استدیو Gobo سال گذشته کمی پیش از E3 در توییتر اعلام کرد در حال همکاری با مایکروسافت هستند و نمیتوانند برای انتشار اطلاعات بیشتر از این همکاری صبر کنند ولیکن برخلاف انتظار در E3 گذشته خبری از انها نشد و حال به نظر میرسد همه چیز به امسال موکول شده است.

با توجه به تعداد اعضای این استدیو و پروژه های مختلفی که با ناشرین دیگر همانند یوبیسافت در دست دارند بعید است به تنهایی عهده دار ساخت عنوانی بزرگ برای Xbox باشند و شاید همکاری به ساخت یک بازی AA ختم میشود.

همانطور که انتظار میرفت قرارداد میان مایکروسافت و استدیو Gobo به یک بازی AA ختم شد. Miami Street یک عنوان ریسینگ F2P میباشد که به صورت دسترسی زودهنگام برای PC عرضه شده است.

apps.29739.13946799520698385.ba364561-8e77-4b81-8220-d3128b01a04b.5027efb5-1d73-4b44-8cf4-fca731d76104

2000px-Xbox_one_logo.svg.png

new-website.jpg
اقای Darrel Gallagher بیش از بیست سال در صنعت بازیهای ویدیویی حضور پررنگی دارد، از جمله حضور پنچ ساله در سونی، دو سال در راک استار، و بیش از ده سال در استدیو کریستال داینامیک که هفت سال سمت مدیریت را برعهده داشته و پس از ان دو سال در اکتیویژن به عنوان مدیر تولید مشغول بود. حال وی سه ماهی میباشد که به عنوان یکی از اعضای ارشد به تیم مدیریتی Xbox ملحق شده است.
باتوجه به اگهی اخیر مایکروسافت که خواهان استخدام افراد با استعداد و باتجربه در توسعه IP جدید AAA واقع در سانتا مونیکای امریکا میباشد، به نظر میرسد اقای Darrel Gallagher قرار است در E3 پیش رو به صورت رسمی به عنوان مدیر رسمی این استدیو تازه تاسیس معرفی و درباره اهداف این استدیو صحبت شود، چرا که در سابقه کاری وی فعالیت در منطقه سانتا مونیکا به چشم میخورد.

2000px-Xbox_one_logo.svg.png

220px-RelicEntertainmentLogo.svg.png

پروژه های قطعی: Age of Empires 4 برای PC
پروژه های احتمالی: Age of Empires 4 برای Xbox
پس از تعطیلی استدیو Ensemble و به مشا رفتن اینده سری بازیهای Age of Empires به عنوان یکی از محبوبترین های سبک استراتژیک ریل تایم بالاخره بعد از سالیان دراز فیل اسپنسر این سری را احیا کرد و در گیمزکام سال 2017 نسخه چهارم این سری با نام Age of Empire 4 معرفی شد. برخلاف انتظار بسیاری که فکر میکردند AoE 4 توسط تیم داخلی Decisive Games قرار است توسعه یابد وظیفه ساخت این بازی به استدیو ترد پارتی کارکشته و شناخته شده ی Relic Entertainment واگذار شد. باتوجه به عدم حضور مایکروسافت در کنفرانس PC در E3 پیش رو ممکن است نمایش احتمالی بازی AoE 4 به کنفرانس اصلی Xbox همراه با اعلام ساپورت رسمی کنسولهای خانواده Xbox از موس و کیبورد منتقل شود.

2000px-Xbox_one_logo.svg.png



 
آخرین ویرایش:

AminMoradiX

کاربر سایت
Nov 24, 2017
846
به نظرم مشکل از کنفرانس ها نیستن. دیگه مایکرو باید چیکار میکرد راضی بشیم؟ یا بتزدا دیگه tes vi رو هم آورد دیگه چی باید نشون میداد؟ مشکل اینه که ما منتظر گیم پلی tlou2 ای هستیم که واقعا چیزی نمیتونه باهاش رقابت کنه :))
 
  • Like
Reactions: (STALKER)

Paradise Lost

کاربر سایت
Feb 4, 2016
3,048
نام
احمد
نمایش گرز 5 رویایی بود!! خیلی بهتر از گرز 4 بود، گرز 4 کاملا زیر صفر بود! اصلا به قیافه JD تو عکس نگاه کنید چقدر بهتر شده!!
FH 4 هم بهترین و بزرگرترین بازی ریسینگ هست!
نسخه بعدی هیلو DMC انحصاری، Ori و... نمیدونم چطور بعضی ها اینها رو نمیبینن؟
واقعا خیلی داره بهتره میشه مایکروسافت داره به رقابت بر میگرده، این طور خیلی بهتره، صنعت گیم خیلی زود تر و بهتر و پرقدرت تر پیشرفت میکنه.
 
  • Like
Reactions: pbgame

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071

این ویدیو رو خود نینجا تئوری منشر کردن که چرا توسط ماکروسافت خریده شدن.
توش توصیح میدن که اصلا وضع مناسبی نداشتن. از طرفی موج تعطیل شدن چند استدیو سینگل پلیر ساز منتشر میشد. از طرفی اینا نه بقدری کوچیک بودن که ایندی خطاب شن و نه بقدری بزرگ که بازیشون AAA بشه. همینطور استدیوشون در خطر نابودی شدیدی قرار داشت. هل بلید هم به طرز وحشتناکی با امکانات محدود ساخته شد... بعد هل بلید رو عرضه کردن و فرا تر از انتظار واقع شد...
ماکروسافت باهاشون قرار ملاقات ترتیب میده و اینا اصلا و ابدا زیر مجموعه شدن با ماکروسافت رو به عنوان یک هدف نمیدیدن و اصلا بهش فکر نمیکردن.
ماکرو بهشون میگه شما هدفتون و خواستتون از ایندتون به عنوان استدیو چیه. ایناهم میگن میخوایم کاملا از سلطه ساخت بازی AAA جدا و آزاد باشن. روی بهترین تجربه فوکس کنن. ریسک های خیلی بزرگی بپذیرن و بازی های تعیین کننده ژانر بسازن بدون اینکه در خطر نابودی قرار بگیرن. گفتند میخوایم بازی خودمون رو به شیوه خودمون بسازیم و نه به صورتی که بهمون بگن چی بساز و چطوری بساز. و همینطور میخواستن از تیمشون و از فرهنگ تیمشون نگهداری کنن و همین بمونن. و کاملا ازاد و مستقل بمونن... خود کسی که صحبت میکنه میگه بعد این حرف کاملا فهمید که مکالمشون با ماکرو همینجا قطع میشه و دیگه ادامه نمیدن.
ولی ماکرو بهشون میگه خب اوکی شما میتونین همه اینهارو داشت باشین و اگه بما بپیوندین میتونین از تیم مارکتینگ، خدمات و ساپورت، تیم تکنولوژیمون و ... بهره ببرین تا هرچی میخواین بسازین رو به بهترین شکل و با بهترین امکانات بسازین...

ویدیو جالبیه... دیدنش خالی از لطف نیست
نت درست ندارم ویدئو رو بگیرم. بابت پستت کمال تشکر رو دارم :D.
شما درنظر بگیر هل بلید رو 20 نفری ساختن ولی به اندازه یه نیسان! :D جایزه و اینا برنده شدن بخاطرش. یه شرکت با ریشه و با هویت. پول و درامد اخرین هدفشون هست.
گفتن "بله" همه چیز از جانب ماکرو خیلی امیدوار کننده ست!. یعنی ادم شدن بلاخره؟
 

omid_13

کاربر سایت
Nov 22, 2013
599
نام
OmidLOL
انصافا کنفرانس خیلی عالی بود مخصوصا cyberpunk
حالا یسری نمیخوان قبول کنن اون بحثش جداس :)
بریم ببینیم سونی چیکار میکنه ( بعد از دیدن کنفرانس مایکی هایپم برای سونی بیشتر شده :D )
 
  • Like
Reactions: pbgame

Sterben

Shinu made
کاربر سایت
Dec 14, 2007
2,094
نام
هومن
کنفرانس خوبی بود نسبت به سال قبل ولی چیزی برای wow گفتن نداشت برای مایکروسافت!!
از کل انحصاری های Forza Horizon عالی بود!تنها چیزی که مایکروسافت میتونه بهش افتخار کنه و پزش بده:Dاز Halo چیزی ندیدم در کل!GEOW هم که هنوز هم که هنوز کیلومتر ها با نسخه 2و3 که برام شاهکار بودن فاصله داره!!خدایش برید تریلر این 2تارو مقایسه کنید ببینید نسخه 2و3 چی بودن وسط جنگ و..... تا این نسخه 5 که با گریه یه زن شروع میشه بعد ما قراره باهاش بری.....:|crackdown چیزی نگم بهتره:-q
ori , cupe head هم بودن ولی نظرم نگرفت کلا!!
و از طرفی همه بازی های خفنی که به نمایش در اومد بیشترشون مولتی پلتفرم بودن!یا انحصاری زمانی!!
خلاصه تنها نکته مثبت این کنفرانس یکی Forza Horizon بود یکی هم خرید استدیوها.!که اونم نه برای این نسل بیشتر واسه نسل بعد بود که یه رقابتی با سونی بکنه که!! که هنوز باز هم فاصله زیادی داره!
واسه گیمر ها این کنفرانس عالی بود ولی خفن نبود ولی واسه مایکروسافت فن ها یه چیزی در حد خیلی خوب نه بیشتر:D
 

Soroush_shz

کاربر سایت
Jul 16, 2016
1,226
نام
Soroush
اوج فاجعه دیشب پابجی بود :)):))
مردمی که حتی واسه تخمی ترین بازی هام کلی جیغ و دست میزدن پابجی اومد همه سکوت کرده بودن :)):)) هیچ هایپی دیده نمیشد =))
این بلوهول یه بلایی سر ما ها ( چه ایکس باکسیا چه پی سی پلیرا ) آورد با این این کیفیت احمقانه بازیشون که هیچکی حتی دستم براشون نزد! کفر همرو در آوردن!
کنسولیا بدبخت فک کنم به زور 30 فریم میگیرن! اوایل اومده بود فریم بازی حدود 20 اینا بود واسه ایکس باکس!
پی سی هم که نابوده کلا .... سرور های افتضاح و لگ و چیتر و دی سینک و هیت رجیستر و باگ و .........
باشد که از مرگ تدریجی و با شیب بالای پابجی کمپانیا درس بگیرن که هر چقدرم محبوب باشی ساپورت درست حسابی نکنی به جایی نمیرسی!
الان بازی به قول خارجیا فقط Cash grab شده! خودشون میدونن بازی رو به مرگه تا جایی که میتونن دارن از پلیرا پول میچاپن با اسکین و چرت و پرتای مختلف! مثلا 2 تا اسکین 10 دلار! یه اسکین پاراشوت که کلا 10 ثانیه تو هر بازی میبینیش 5 دلار! دیگه هرچقد میتونن دارن میگیرن که جمع کنن برن!
هر شرکتیم که میبینن تو بتل رویال داره شاخ میشه میرن ازش شکایت میکنن که از ما کپی کرده =)) انگار صاحب سبک بتل رویال اینان! اگه قرار به شکایت بود H1Z1 باید از خود شما شکایت کنه!
 

UFOPower

کاربر سایت
Dec 23, 2008
5,520
نام
میلاد
کنفرانس بدی نبود (حداقل برای ما کلی بازی مولتی معرفی شد :D)
بهترین حرکتشون هم خرید نینجا تئوری بود که واقعا فراتر از تصمیمات روتین و خیاری ماکروسافت بود، من یکی که جا خوردم خدایی:D
اما در کل کنفرانس، کنفرانسی نبود که بگی خب همه مشکلات برطرف شدن و همه چی داره اوکی میشه و ... باید منتظر موند و دید بازی های معرفی شده انحصاری چی از آب در میان، استودیوهایی که گرفته چیکار میکنن و ... چون تجربه نشون داده ماکروسافت ید طولایی داره تو به فاک دادن پتانسیل ها :D

طبق کامنت هایی که من خوندم به نظر میاد به جز یه سری از فن های سونی، بقیه از کنفرانس راضی بودن :D
دیگه خداییش سطح توقع ایکس باکس فن ها خیلی پایینه که با همچین کنفرانسی این همه جوگیری و پایکوبی ب پا شده!کنفرانس بدی نبود ولی فقط صرفا خوب بود و باید خیلی بهتر از این عمل کنه ماکرو
یه نسل کامل رو ماکروسافت با ۳ تا آی پی انحصاری جمع کرده که جز فورزا اون دوتای دیگه هم آش دهن سوزی نشدن.الان واقعا برای چی باید برای دنباله همون ۳ آی پی این همه جوگیری پیش بیاد!؟:-/
دلیلشم البته مشخصه، تو بیابون لنگه کفش غنیمته...
 
  • Like
Reactions: M0HAMAD

mobile1199

_-[ BE THE BATMAN ]-_
Gold User
Jun 21, 2015
1,944
نام
MR.1199
من الان کنفرانس ـو تونستم ببینم . میتونم بگم بهترین کنفرانسی بود از مایکرو که تو 4 سال اخیر دیده بودم :D
با این که تا حدی سونی فنم ، ولی خیلی خوش حالم که مایکرو بالاخره یه تکونی به خودش داد . این طوری یه رقابت اساسی شکل میگیره بین دو تاشون و میتونیم شاهد نمایش های با کیفیت تری باشیم :x
پ.ن : بعد این که فهمیدم rocksteady و wb montreal معرفی نداشتن اشکم دراومد :| این لامصبا احترام به طرفدار کلا سرشون نمیشه :D هی ملت توییت میدن اقا ! ما هر دفعه صبر میکنیم تا یه نمایشی از شما ببینیم ولی هر بار بدتر از دفعه قبلی بدتر نا امید میشیم ... اینا هم مطمئنا میبینن ولی دریغ از یه اشاره به گیم بعدیشون :|
 
  • Like
Reactions: pbgame

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
اوج فاجعه دیشب پابجی بود :)):))
مردمی که حتی واسه تخمی ترین بازی هام کلی جیغ و دست میزدن پابجی اومد همه سکوت کرده بودن :)):)) هیچ هایپی دیده نمیشد =))
این بلوهول یه بلایی سر ما ها ( چه ایکس باکسیا چه پی سی پلیرا ) آورد با این این کیفیت احمقانه بازیشون که هیچکی حتی دستم براشون نزد! کفر همرو در آوردن!
کنسولیا بدبخت فک کنم به زور 30 فریم میگیرن! اوایل اومده بود فریم بازی حدود 20 اینا بود واسه ایکس باکس!
پی سی هم که نابوده کلا .... سرور های افتضاح و لگ و چیتر و دی سینک و هیت رجیستر و باگ و .........
باشد که از مرگ تدریجی و با شیب بالای پابجی کمپانیا درس بگیرن که هر چقدرم محبوب باشی ساپورت درست حسابی نکنی به جایی نمیرسی!
الان بازی به قول خارجیا فقط Cash grab شده! خودشون میدونن بازی رو به مرگه تا جایی که میتونن دارن از پلیرا پول میچاپن با اسکین و چرت و پرتای مختلف! مثلا 2 تا اسکین 10 دلار! یه اسکین پاراشوت که کلا 10 ثانیه تو هر بازی میبینیش 5 دلار! دیگه هرچقد میتونن دارن میگیرن که جمع کنن برن!
هر شرکتیم که میبینن تو بتل رویال داره شاخ میشه میرن ازش شکایت میکنن که از ما کپی کرده =)) انگار صاحب سبک بتل رویال اینان! اگه قرار به شکایت بود H1Z1 باید از خود شما شکایت کنه!


بلوهول اگر ادم بود باید همون چند وقت پیش خبرش امده مایکروسافت رفته دنبال خریدشون شل میکرد و بازی رو میفروخت. نمیدونم هدفشون از پافشاری روی حفظ حق بازی چیه! واقعا فکر میکنند در طول چندسال اینده بیشتر از 4 5 میلیارد دلار در میارند ؟

یک استدیو صد و خرده ایی نفری تو امریکا بنا میکردند فقط بازی رو ساپورت کنه به مولا بتل رویالی روی دستش نیست ولی خب حیف این کره ایی های بیشعور، شعور ندارند

البته مپ برفی بازی هم جالب بود گرفتن رد پا و ... به مولا همین الان هزارتا ایده ساده است که میشه به بازی اضافه کرد. مثل ترمز دستی برای ماشین و قابلیت هل دادن از بقل ماشین تو حالت خلاص برای ایجاد کاور در محیطهای باز

شانس پابجی و علاقمند ها به پاجی همین پنچره بود که مایکروسافت رفت سراغشون ولی اب رو قطع کردند هرچند همین الان با تمام این تفاسیر بازهم لذتبخش هست
 

dante-turbo

کاربر سایت
Dec 14, 2007
271
نام
Farzad
نمیشه مایکروسافت دوباره بره سراغ اسکیل باند و بازی رو بده نینجا تئوری بسازه؟ :D>:D<[-o<
نینجا تئوری قبل فرست پارتی شدن ازشون قول :D گرفته که دست شون رو باز بزارن هرچی خودشون علاقه مند بودن بسازن! پس فکر نکنم با اهرم زور ممکن باشه بهیچ وجه D:
مگر خودشون علاقه نشون بدن که فکر نکنم... اینقدر تیم خلاقی هستن که خودشون نیو ای پی توپی تدارک ببینن!
 
  • Like
Reactions: ArianAwesome

ChampionOfLight

کاربر سایت
Jul 21, 2016
1,155
این RE Engine واقعا واسه خودش هیولایی هست. برای بازی با این وسعت و شلوغی و 60 فریم بودن واقعا این سطح گرافیک و ویژوال باور نکردنی هست.
وقتی DMC5 با 60 فریم اینجوری هست، ریمیک RE2 با 30 فریم باید یه چیز Jaw Dropping و فراتر از تصور باشه.
ca4ca7a3ca3f69ad5f884e4b59944bb7.jpg


فرستاده شده از TRT-L21Aِ من با Tapatalk
 

The End Of Ps

کاربر سایت
Apr 5, 2012
3,744
نام
علی
دیشب بعد کنفرانس یکم نظرات دوستان رو خوندم خوابیدم :D نمایش ها رو دوباره با کیفیت خوب دیدم بهتر میشه نظر داد
کنفرانس در کل خوب بود چون خسته کننده نبود حالا درسته که اکثرا بازی های مولتی پلتفرم بودن ولی حداقل نمایش هاشون خسته کننده نبود و بازی های خفنی هم سعی کرده بودند بذارن مثل Sekiro: Shadows Die Twice که فقط منتظرم ببینم کی میاد این شاهکار , یکی از نکات جالب این بود که رو بازی های ژاپنی سعی کردن مانور بدن هر چند که قطعا نه بازار خفنی رو XBOX دارن و نه کمک خاصی برا XONE هست ولی نشون میده حداقل نسل بعد میخوان برا طرفدارای این سبک هم جذابیت داشته باشن (که البته خیلی سخته) , از لحاظ انحصاری معمولی بود به نظرم سوپرایز خاصی نداشت چون 2 سال قبل هم از این افتضاح بودند انتظارها شاید بیشتر بود اگر سالای قبل دست پرتر بودند قطعا از این نظر نمیشد خیلی گیر داد و ایرادی گرفت . هیلو و گیرز5 معرفی خوبی بودن هر چند غیر قابل پیش بینی نبودند از هیلو تقریبا هیچی نشون ندادن ولی فورتزا هورایزن 4 فوق العاده بود و تنها انحصاری XONE برا 2018 هم هست , هیلو و گیرز جفتشون 2019 میان که یه جورایی جلو بازی های خفن سونی خیلی دست خالی نباشن درکل چیزی که مشخصه این نسل برا XONE و مایکرو تموم شد ولی کنفرانس رو طوری برنامه ریزی کردن که نشون بدن نسل بعدی در کار خواهد بود(آخر کنفرانس) و با خرید و تاسیس استدیوهای جدید میخوان نسل خوبی رو شروع کنند . سورپرایز قطعی کنفرانس استدیوهای جدید بود مخصوصا NT , البته شاید خیلی به کمک XONE نیان چون دیر شده ولی نسل بعد میتونن بازی لانچ بسازن و همچنین در ادامه نسل , NT بازی هاشون کلا خوبه یعنی من بازی بد ندیدم اینا بسازن هر چند تعداد نفراتشون کمه و AAA بساز خفن نیستند و بازی هاشون با این حال که خوبه پرفکت و فک برانداز نیست ولی با سرمایه مایکرو و تزریق نیرو قشنگ میتونن AAA خوب حتی خفن بسازن بدون شک خفن ترین لحظه کنفرانس بود , تیم دوم PG همین الانش هم پتانسیل AAA ساختن خفن رو داره به نظرم بهترین استدیو حال حاضر مایکرو هست قشنگ اومدن T10 با اون سابقه رو زیر سایه خودشون بردن ! فکر نکنم کسی منکر این بشه که فورتزا هورایزن خفن تر از فورتزا موتور اسپورت شده هم از نظر فروش هم امتیازات هم جذابیت . لحظات ضایع هم کنفرانس داشت مثل تریلر NIER (همون یوتیوب میتونستن تبلیغش بذارن) و این EXCLUSIVE گفتن های مکرر بازی های Lunch Exclusive که اکثرا هم معمولی بودن
در کل نظر صادقانه من : کنفرانس خوب و سرگرم کننده ای بود فوق العاده و خیلی خفن نبود بد هم نبود , تردپارتی های خوبی رو آورده بودن که کمک کرد به کنفرانس , خیلی تغییر خاصی در وضعیت XONE رخ نمیده + همون انحصاری هایی که انتظارش می رفت , آماده شدن برا نسل بعد با سرمایه گذاری رو استدیوهای جدید و کنسول بعدی که احتمال داره 2020 بیاد
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر