نمایشگاه/رویداد Microsoft | E3 2018 Press Conference

بیشتر منتظر کدام نمایش یا رونمایی هستید؟ (رویدادهای با حداقل شانس معرفی)


  • مجموع رای دهنده‌ها
    114
  • نظرسنجی بسته شده است .

Ali Venom

کاربر سایت
همانند هر سال انتظار میرود مایکروسافت با کنفرانس خبری در E3 پیش رو حضور داشته باشد. پارسال توجه اصلی تیم اکس باکس در مراسم به Xbox One X و قدرت سخت افزاری ان معطوف بود ولیکن حال یکسال گذشته است و همه چه دارندگان X1 و چه غیر آنها منتظر محتویات جدید انحصاری هستند.

زمان رسمی کنفرانس:
بیست و یکم خرداد، ساعت نیم بامداد

XboxatE32018HERO-hero.jpg

یکی از نقاط تفاوت امسال با سالهای گذشته بدین گونه است که مایکروسافت تقریبا هیچ عنوان بزرگی را که از قبل معرفی کرده باشد به عنوان حاضر در این مراسم ندارد. به بیان بهتر امسال هر چه که هست باید منتظر رونمایی های جدید باشیم. شاید این مسله به سیاست جدید تیم اسپنسر برمیگردد که نمیخواهند همچون گذشته بازی ها را پیش از موعد معرفی کنند تا به دنبال ان فشار طرفداران و رسانه ها دست انداز توسعه پروژه ها شود. این سیاست از سمت ناشرین دیگری همچون بتزدا، EA، اکتیویژن و... اعمال میشود ولیکن باید ببینیم برای مایکروسافت به عنوان یک کمپانی توسعه دهنده پلتفرم جواب میدهد یا خیر.

لیست استدیو ها و پروژه های مرتبط با مایکروسافت استدیو:


220px-343_Industries_logo.svg.png

343 Industries
پروژه های قطعی: Halo 6
پروزه های احتمالی: عنوان جدیدی از Halo در سبکی غیر از شوتر اول شخص | Halo: MCC برای PC

استدیو 343 Industries پیش تر به صورت لفظی جدیدترین نسخه این سری یعنی Halo 6 را تایید کرده است و قطعا میدانیم این بازی در حال ساخت است. اما انچه که از شواهد برمی اید احتمالا این بازی در سال 2018 عرضه نخواهد شد و به سال 2019 موکول میشود. یکی از اصلی ترین دلایل ان را میتوان افزایش کیفیت محصول نهایی با طولانی تر شدن زمان توسعه بازی دانست. Halo 5 علارقم کیفیت قابل قبول در بخش چند نفره ولیکن در کسب رضایت طرفداران این سری در بخش داستانی به مشکل خورد و یکی از سریع ترین واکنش های این استدیو اعلام تمرکز بیشتر نسخه جدید بر روی مستر چیف بود. همچنین انها با استخدام نیروهای جدید و توانا همچون Paul Crocker (کارگردان روایت داستانی Batman Arkham City و...) و Jeremy Cook (کارگردان هنری Halo Wars 2) سعی در بالا بردن کیفیت هر چه بیشتر Halo 6 به عنوان یک محصول killer app دارند. همچنین در جدیدترین اگهی استخدامی استدیو 343 نیاز به یک طراح ارشد گرافیک که مجذوب 4K/60FPS باشد برای عنوان اول شخص بعدی Halo اشاره شده است.
به هر جهت Halo 6 چه در سال 2018 و یا 2019 عرضه شود E3 پیش رو بهترین فرصت برای نمایش بازی میباشد.

سری بازیهای Halo جدا از عناوین اصلی که به صورت اول شخص عرضه میگردند در سبک های مختلفی دیگر همچون استراتژیک و غیره با همکاری استدیوهای ثالث هم ظاهر شده اند. دنیای غنی هیلو پتانسیل ساخت بازیهای متنوع بسیاری دارد و همیشه شایعه ساخت اثری از هیلو در یک سبک متفاوت وجود دارد. هر چند با احتمال قوی تر حضور Halo 6 شانس حضور نسخه فرعی از این سری در E3 پیش رو کمرنگ تر میشود ولیکن به هر جهت اتفاق هر چیزی ممکن است.

بسیاری خواهان عرضه Halo: MCC بر روی PC هستند و استدیو 343 هم اعلام کرده است به این مسله اگاهند ولیکن در حال حاضر هیچ برنامه ایی برای اعلام رسمی ان ندارند. با توجه به کمتر شدن حساسیت دارندگان کنسول Xbox نسبت به عرضه انحصاری هایشان بر روی PC، انتظار میرود بالاخره این اتفاق ممکن شود. هر چند بعید است در کنفرانس اصلی Xbox رخ دهد و به کنفرانس مخصوص PC منتقل شود.
در اخرین خبر فیل اسپنسر به صورت واضح اعلام کرد برای اوردن تجربه رسمی هیلوهای کلاسیک به PC بسیار هیجان زده هستند.

2000px-Xbox_one_logo.svg.png


Playground_Games_Logo_Small_2017.png

Playground Games

پروژه های قطعی: Froza Horizon 4 | نسخه جدید سری بازیهای Fable

از انجایی که میدانید عرضه یک نسخه جدید از سری بازیهای مسابقه ایی Forza در ابتدای پاییز تبدیل به روتین صنعت گیم شده و امسال طبق سنت نوبت Forza Horizon 4 میباشد و حال اقای Fernanda Delgado مدیر Xbox در اسپانیا و پرتغال به صورت رسمی تایید کرد که این بازی در E3 پیش رو معرفی خواهد شد. توقعات باتوجه به عملکرد استدیو پلی گراند در سه نسخه قبلی بسیار بالا رفته و باید ببینیم انها با رهبری رالف فولتون میتوانند باری دیگر از پس انتظارات به خوبی برایند یا خیر!

همانطور که سری Forza Horizon هر نسخه بزرگ و بزرگتر میشد، استدیو پلی گراند هم در کنار ان رشد کرد تا انکه در سال 2017 اعلام کردند ساختمان دومی به منظور ساخت عنوانی غیر ریسینگ تاسیس کرده و افراد کارکشته صنعت گیم که در پروژه هایی همچون MGS، GTA V و... فعال بوده هم به استخدام دراورده اند. پرسش، حدس و گمان ها درباره پروژه جدید این استدیو که در اوج به سر میبرد ذهن بسیاری را مشغول کرده بود تا زمانی که یوروگیمر از راه رسید و با توجه به منابع معتبری که دارد مهر تاییدی بر شایعه های ساخت فیبل جدید توسط استدیو پلی گراند زد. البته با توجه به اینکه ساخت این اثر در ابتدای راه خود میباشد بعید است در مراسم پیش رو حضور داشته باشد.

2000px-Xbox_one_logo.svg.png


220px-Moon_Studios_logo.png

Moon Studios

پروژه های قطعی: Ori and the Will of the Wisps
پروژه های احتمالی : عنوان انحصاری جدید با موتور Unity

استدیو Moon در E3 سال 2017 با نمایشی بسیار زیبا دنباله عنوان موفق و تحسین شده Ori را با نام Ori and the Will of the Wisps برای W10 و X1 بدون تاریخ عرضه مشخصی معرفی کرد. حال پس از گذشت یکسال سکوت خبری انتظار میرود این استدیو در ای تری پیش رو تاریخ عرضه بازی را برای انتهای 2018 و یا ابتدای 2019 تایید کند.

در جدیدترین اگهی استخدام این استدیو ذکر شده است انها به دنبال برنامه نویسهایی مسلط به موتور یونیتی برای پروژه ایی معرفی نشده در کنار Ori هستند. حال این پروژه دوم هر چه که باشد باتوجه به روابط حسنه انها با مایکروسافت احتمال انحصاری بودنش بسیار زیاد میباشد.
2000px-Xbox_one_logo.svg.png


220px-The_Coalition_Logo.png

The Coalition​
پروژه های قطعی: Gears of War 5
پروژه های احتمالی: Perfect Dark جدید

استدیو مذکور پس تغییر نام ان از بلک تاسک به کوالیشن به صورت واضح و رسمی اعلام کرد محور اصلی فعالیت انها بر روی ساخت بازیهای جدید براساس سری گیرز میباشد و راحت میتوان گفت ساخت Geow 5 قطعی میباشد و در حال پشت سر گذاشتن مراحل توسعه در سکوت خبری است. اما نکته قابل توجه به همکاری کوالیشن با استدیو Splash Damage برای ساخت بخش تکنفره Geow جدید میباشد، در جدیدترین لیست استخدامی های استدیو انگلیسی SP شاهد پست هایی برای بخش تکنفره سری گیرز از جمله طراح داستان، کارگردان سینمایی و ... میباشیم. این استدیو پیش در توسعه بخش مولتی پلیر بازی Geow 4 با کوالیشن همکاری کرده بود.

استدیو کاندایی Storylab که در ضبط موشن کپچر Geow 4 با کوالیشن همکاری کرده بود و جز همکاران رسمی مایکروسافت میباشد در وبسایت خود از ساخت Ip جدیدی با همکاری با کوالیشن خبر داد ولیکن مایکروسافت بعد از گذشت چند روز واکنش نشان داد و تنها اعلام کرد استدیو کوالیشن صرفا بر روی سری Geow مشغول خواهد بود. اما بسیاری احتمال میدهند منظور از Ip جدید ریبوت سری Perfect Dark میباشد که چندی پیش شایعه های ان در کنار Fable جدید مطرح شد و حتی مجری برنامه Unlocked سایت IGN با اتکا به منابع خود به این شایعه قوت بخشید.
2000px-Xbox_one_logo.svg.png

studio-gobo-squarelogo-1469079689535.png

Studio Gobo​
پروژه های احتمالی : عنوانی AA و یا AAA به صورت انحصاری برای مایکروسافت

استدیو Gobo سال گذشته کمی پیش از E3 در توییتر اعلام کرد در حال همکاری با مایکروسافت هستند و نمیتوانند برای انتشار اطلاعات بیشتر از این همکاری صبر کنند ولیکن برخلاف انتظار در E3 گذشته خبری از انها نشد و حال به نظر میرسد همه چیز به امسال موکول شده است.

با توجه به تعداد اعضای این استدیو و پروژه های مختلفی که با ناشرین دیگر همانند یوبیسافت در دست دارند بعید است به تنهایی عهده دار ساخت عنوانی بزرگ برای Xbox باشند و شاید همکاری به ساخت یک بازی AA ختم میشود.

همانطور که انتظار میرفت قرارداد میان مایکروسافت و استدیو Gobo به یک بازی AA ختم شد. Miami Street یک عنوان ریسینگ F2P میباشد که به صورت دسترسی زودهنگام برای PC عرضه شده است.

apps.29739.13946799520698385.ba364561-8e77-4b81-8220-d3128b01a04b.5027efb5-1d73-4b44-8cf4-fca731d76104

2000px-Xbox_one_logo.svg.png

new-website.jpg
اقای Darrel Gallagher بیش از بیست سال در صنعت بازیهای ویدیویی حضور پررنگی دارد، از جمله حضور پنچ ساله در سونی، دو سال در راک استار، و بیش از ده سال در استدیو کریستال داینامیک که هفت سال سمت مدیریت را برعهده داشته و پس از ان دو سال در اکتیویژن به عنوان مدیر تولید مشغول بود. حال وی سه ماهی میباشد که به عنوان یکی از اعضای ارشد به تیم مدیریتی Xbox ملحق شده است.
باتوجه به اگهی اخیر مایکروسافت که خواهان استخدام افراد با استعداد و باتجربه در توسعه IP جدید AAA واقع در سانتا مونیکای امریکا میباشد، به نظر میرسد اقای Darrel Gallagher قرار است در E3 پیش رو به صورت رسمی به عنوان مدیر رسمی این استدیو تازه تاسیس معرفی و درباره اهداف این استدیو صحبت شود، چرا که در سابقه کاری وی فعالیت در منطقه سانتا مونیکا به چشم میخورد.

2000px-Xbox_one_logo.svg.png

220px-RelicEntertainmentLogo.svg.png

پروژه های قطعی: Age of Empires 4 برای PC
پروژه های احتمالی: Age of Empires 4 برای Xbox
پس از تعطیلی استدیو Ensemble و به مشا رفتن اینده سری بازیهای Age of Empires به عنوان یکی از محبوبترین های سبک استراتژیک ریل تایم بالاخره بعد از سالیان دراز فیل اسپنسر این سری را احیا کرد و در گیمزکام سال 2017 نسخه چهارم این سری با نام Age of Empire 4 معرفی شد. برخلاف انتظار بسیاری که فکر میکردند AoE 4 توسط تیم داخلی Decisive Games قرار است توسعه یابد وظیفه ساخت این بازی به استدیو ترد پارتی کارکشته و شناخته شده ی Relic Entertainment واگذار شد. باتوجه به عدم حضور مایکروسافت در کنفرانس PC در E3 پیش رو ممکن است نمایش احتمالی بازی AoE 4 به کنفرانس اصلی Xbox همراه با اعلام ساپورت رسمی کنسولهای خانواده Xbox از موس و کیبورد منتقل شود.

2000px-Xbox_one_logo.svg.png



 
آخرین ویرایش:
در کل به نظرم خرید این استدیو خیلی مهم بود

کاملا قبول دارم که PG قضیه اش فرق میکنه چون از ابتدا هم یجورایی فرست پارتی بود. الان صرفا رسمی شد این فضیه. من حرفم خیلی کلی بود و PG رو مثال زدم.

برای شخص خود من تاسیس استدیو همیشه جذاب تره. خصوصا اگه بتونی یه سری آدم خفن رو جمع کنی و بهشون امکانات ساخت پروژه های شخصی و دلخواهشون رو بدی. اگه مدیریت درست باشه استدیو به شخص وابسته نمیشه و در طول پروژه ها هم آدم هایی پروزش داده میشن که میتونن استدیو رو به سمت جلو هدایت کنن.
 
این PlayGround که همین طوری هم یه جورایی استودیوی مایکروسافت محسوب میشد، ولی باز اندک امیدی داشتم که یه روزی بره سراغ ساخت بازی مولتی پلتفورم و یه ریسینگ درجه یک ازش روی PS4 ببینیم. :(
PS4 بدجوری کمبود یه ریسینگ خفن تو مایه های Forza Horizon رو داره. Criterion که منهدم شد و چشم امید ما به همین PlayGround بود و Lucid Games که یه سری از بروبچ Bizarre Creations تأسیسش کرده بودن و انتظار یه ریسینگ جالب ازشون داشتم، ولی استودیو زد تو یه فازهای دیگه! :|
 
عد بسته شدن ویسرال همه مدیرای EA گفتن ایده های امی شاهکار بودن و تونسته بود با داستان گویی خودش دل همه رو ببره
اولیه اش برای چندتا بازی رو پابلیک کرد. پیشنهاد میکنم حتما اونهارو ببین. متوجه میشه چه ایده های خلاقانه ای پشتش بودن
دقیقاً واسه همینه میگم بازنشسته هستن :D. مهم نیست ایده های که داری یا روایتی که میتونی تعریف کنی چقدر خداست، اگر نشه تو قالب و چهارچوب گیم پیاده ش کرد مفت گرونه!. نظر منه میکامی فیل هریسون اینافونه میاموتو کلیفی امی ثید میر دیوید جفی خدایان قدیمی هستن ته تهش باید مشاور/ناظر پروژه باشن (بدون حق وتو!) مثل میاموتو و اکثر بازی های نینتندو.
بحث من هزینه نیست. اتفاقا مایکرو هم خیلی بحث مالی نداره. چون احتمالا میدونی که مایکرو اصلا هر سال باید یه سری پول رو حتما یه جاهایی خرج کنه وگرنه شامل مالیات میشه و به همین علت هست که هر سال ان تا استدیو رو میخره. دقیقا سر همین هم میگفتن مایکرو شاید EA رو بخره! یه پولیه که باید یکاری باهاش بکنه. بحث مالی نیست، بحث اینه که استدیو تاسیس کنه با حضور آدم های خفن در نهایت آوردش بیشتره. مثلا همین 343 یا کوالیشن که خودش تاسیس کرده دارن یه کارایی میکنن اما استدیوهایی که خریده یا تعطیل شدن، یه به گند کشیده شدن و یا جدا!! الان چه تضمینی هست بعد خرید PG آدم های کلیدیش بزارن برن استدیو افت نکنه؟ ولی خودش تاسیس بکنه ریسکش کمتره. مثلا جا داشت کاری رو که سونی با کوجیما کرد مایکروسافت بکنه. الان DS انحصاری مایکروسافت بود خودش میشد یه وزنه خیلی سنگین!
ماکرو خیلی انحصار طلب هست با روابط عمومی به شدت ضعیف نمون هم زیاد داریم هرکی تو rare بود فراری شد Bizarre Creations و Lion head و .... تخته شد فانتوم داست و بازی کامیا کنسل شد و الی اخر. بازم بنظرم (:D) خیلی مهم نیست استودیو رو خودت بسازی بخری یا بصورت رفاقتی برات انحصاری بزنه (دوره ps2 اگر یادت باشه) اصل مطلب گیم هست که ماکرو کم داره توی این بخش. خیلی کم داره. تا جایی که بنده هیچ دلیلی برای داشتن xb1 نمیبینم :D

پ.ن. منظورم از روابط خوب مثل SMS هست که یه پروژه سه ساله رو جرواجر کردن ریختن دور سونی جیکش درنیومد کسی هم ول نکرد بره! یا بروژه های به شدت طولانی استاد کیج که اگر من بودم جای سونی تا الان خودش رو استودیوش رو با هم اتیش زده بودم از بس فث فث کار میکنه. یا اون بابا یامائوچی که عمر ps4 تموم شد هنوز یه شماهرgt نساخته!.
 
آخرین ویرایش:
دقیقاً واسه همینه میگم بازنشسته هستن :D. مهم نیست ایده های که داری یا روایتی که میتونی تعریف کنی چقدر خداست، اگر نشه تو قالب و چهارچوب گیم پیاده ش کرد مفت گرونه!. نظر منه میکامی فیل هریسون اینافونه میاموتو کلیفی امی ثید میر دیوید جفی خدایان قدیمی هستن ته تهش باید مشاور/ناظر پروژه باشن (بدون حق وتو!) مثل میاموتو و اکثر بازی های نینتندو.

ماکرو خیلی انحصار طلب هست با روابط عمومی به شدت ضعیف نمون هم زیاد داریم هرکی تو rare بود فراری شد Bizarre Creations و Lion head و .... تخته شد فانتوم داست و بازی کامیا کنسل شد و الی اخر. بازم بنظرم (:D) خیلی مهم نیست استودیو رو خودت بسازی بخری یا بصورت رفاقتی برات انحصاری بزنه (دوره ps2 اگر یادت باشه) اصل مطلب گیم هست که ماکرو کم داره توی این بخش. خیلی کم داره. تا جایی که بنده هیچ دلیلی برای داشتن xb1 نمیبینم :D

پ.ن. منظورم از روابط خوب مثل SMS هست که یه پروژه سه ساله رو جرواجر کردن ریختن دور سونی جیکش درنیومد کسی هم ول نکرد بره! یا بروژه های به شدت طولانی استاد کیج که اگر من بودم جای سونی تا الان خودش رو استودیوش رو با هم اتیش زده بودم از بس فث فث کار میکنه. یا اون بابا یامائوچی که عمر ps4 تموم شد هنوز یه شماهرgt نساخته!.


البته Bizzare Creations را Activision بست. اول خرید بعد یکی دوتا بازی درش را تخته کرد.ولی خب اگه ماکروسافت فرصت طلب بود باید قبلش میخرید
 
مجـله MCV مصاحبه ای با Matt Booty (-__-) انجام داده (رئیس Microsoft Studios. از ژانویه 2018 به این سمت رسیده)
خبرشو ندیدم کسی اینجا بزاره خودم گذاشتم.
ایشون خیلی اعتقاد داره فرانچایز های ماکروسافت (Forza - Halo - Gears) بازی های پر پتانسیلی هستند و ما ریسک های فراوانی بر روی اینها قراره انجام بدیم (لپ کلام، اسپین آف و سبک های دیگه :D)
ولی مشکل جاییه که ایشون میگه برای این کار ها 3-4 سالی وقت نیازه!

“We’re very lucky to have a number of established franchises,” Booty explained.
“When you think about Minecraft, Halo and Forza, each has over a decade or almost a decade of foundation underneath them. We need to use those franchises as a home base from which we can expand. That strength lets us branch out and take risks with them.

“With games being as large as they are, with the move to games as an ongoing service…it is difficult to pivot quickly and try to chase after trends that might happen even on the scale of a year. In business terms a year can be a long time, but development time being three to four years these days, that’s the span we need to think about. We’ve got to get our strategic long-term bets, our game development cycles and the things our players like to do in sync. And that will set us up for success.”

خب بای بای هیلو RPG و Forza ـِ چرخه سوم و ...
See you next Gen :)

پ.ن. فکر هیلو و گیرز بتل رویال رو از سرتون خارج کنین :D عمو اسپنسر اخیرا گفته بود ما فعلا بازی های بتل رویال نمیسازیم
 
آخرین ویرایش:
View attachment 88695

"I've been pursuing Gears of War for YEARS now... Marcus Fenix is absolutely a dream role."
:d
پ ن: مت بوتی هم نائب رییس مایکروسافت استدیوز نیست، بلکه رییس هست (جایگاه سابق فیل اسپنسر)

باتیستا خود مارکوسه اصلا:دی بعد خیلی هم بداسه. اگه فیلمش رو بسازن باید خل باشن که ایشون رو نزارن جای مارکوس.
 
تو لیست زمان بندی Twitch مدت زمان کنفرانس ۴۵ دقیقست!
دیگه حتی Twitchـم دست به آنتی هایپ میزنه :D

E3 2018: Watch (or co-stream!) every moment live on Twitch

البته نکته‌ای که وجود داره خود فیل هم گفته بود امسال مدل اجراشون فرق داره و برای بعد از E3 هم برنامه دارن. میترسم یک دفعه کنفرانسو ۴۵ دقیقه برگزار کنن بقیه اطلاعاتو تو Inside Xbox ـی جایی بدن :-"
 
آخرین ویرایش:
تو لیست زمان بندی Twitch مدت زمان کنفرانس ۴۵ دقیقست!
دیگه حتی Twitchـم دست به آنتی هایپ میزنه :D

E3 2018: Watch (or co-stream!) every moment live on Twitch

البته نکته‌ای که وجود داره خود فیل هم گفته بود امسال مدل اجراشون فرق داره و برای بعد از E3 هم برنامه دارن. میترسم یک دفعه کنفرانسو ۴۵ دقیقه برگزار کنن بقیه اطلاعاتو تو Xbox Insider ـی جایی بدن :-"
اینا مکانشونو تغییر داده بودن که راحت توی کنفرانس وول بخورن :D باز بعد E3 چه صیغه ایه :-" ، مگه اشباعن از بازی مثل ما :D ، هر چی زور دارن باید توی خود کنفرانس بزنن ، وگرنه خودت اولین کسی هستی که ساختمونو منهدم میکنی :D .
 
تو لیست زمان بندی Twitch مدت زمان کنفرانس ۴۵ دقیقست!
دیگه حتی Twitchـم دست به آنتی هایپ میزنه :D

E3 2018: Watch (or co-stream!) every moment live on Twitch

البته نکته‌ای که وجود داره خود فیل هم گفته بود امسال مدل اجراشون فرق داره و برای بعد از E3 هم برنامه دارن. میترسم یک دفعه کنفرانسو ۴۵ دقیقه برگزار کنن بقیه اطلاعاتو تو Xbox Insider ـی جایی بدن :-"
اوه! 45 دقیقه که خیلی خیلی کمه! یعنی کمترین انتظارم از کنفرانس بیشتر از 1 ساعته. حتی هم بخوان بقیه اش رو جای دیگه نمایش بدن در بهترین حالت چیزهای جانبی یه. کی میاد رونمایی های اصلی رو بذار جای غیر از e3 . نیم ساعتش حداقل میره برای تردپارتی ها و سخنرانی ها ، یعنی 15 دقیقه برای فرست پارتی ها میمونه! بنظرم اصلا معقول نیست این تایم.
 
  • Like
Reactions: Forza Xbox
تو لیست زمان بندی Twitch مدت زمان کنفرانس ۴۵ دقیقست!
دیگه حتی Twitchـم دست به آنتی هایپ میزنه :D

E3 2018: Watch (or co-stream!) every moment live on Twitch

البته نکته‌ای که وجود داره خود فیل هم گفته بود امسال مدل اجراشون فرق داره و برای بعد از E3 هم برنامه دارن. میترسم یک دفعه کنفرانسو ۴۵ دقیقه برگزار کنن بقیه اطلاعاتو تو Xbox Insider ـی جایی بدن :-"
اینهمه میگفتن we wont hold back همش شد 45 مین؟8-|
 
اینا مکانشونو تغییر داده بودن که راحت توی کنفرانس وول بخورن :D باز بعد E3 چه صیغه ایه :-" ، مگه اشباعن از بازی مثل ما :D ، هر چی زور دارن باید توی خود کنفرانس بزنن ، وگرنه خودت اولین کسی هستی که ساختمونو منهدم میکنی :D .

آره خب این زمان بندی Twitch هم ۹۹.۹۹ درصد اشتباهه (امیدوارم :D) سالای قبلم لیستاشون زمان بندیاش دقیق نبود همچین، به نظرم کنفرانس به احتمال زیاد بالای ۹۰ دقیقه باشه :D
در مورد اون بعد از E3 هم

0g1y_capture982983.jpg


در کل که وقتی میگن بزرگترین نمایشی که تا حالا داشتن و انقدر هایپ میکنن باید از ۹۰ دقیقه هم بیشتر باشه وگرنه کمه :D

============================================================================

گفته بودن که 2 ساعته زمان کنفرانس یا من اشتباه میکنم :D

تو سایت خود مایکروسافت وقتی میخواست برنامه رو وارد تقویمت بکنه ۲ ساعت میزد زمانشو از اونجاست که میگن احتمالا ۲ ساعته :D
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or