نمایشگاه/رویداد Microsoft | E3 2018 Press Conference

بیشتر منتظر کدام نمایش یا رونمایی هستید؟ (رویدادهای با حداقل شانس معرفی)


  • مجموع رای دهنده‌ها
    114
  • نظرسنجی بسته شده است .

Ali Venom

کاربر سایت
همانند هر سال انتظار میرود مایکروسافت با کنفرانس خبری در E3 پیش رو حضور داشته باشد. پارسال توجه اصلی تیم اکس باکس در مراسم به Xbox One X و قدرت سخت افزاری ان معطوف بود ولیکن حال یکسال گذشته است و همه چه دارندگان X1 و چه غیر آنها منتظر محتویات جدید انحصاری هستند.

زمان رسمی کنفرانس:
بیست و یکم خرداد، ساعت نیم بامداد

XboxatE32018HERO-hero.jpg

یکی از نقاط تفاوت امسال با سالهای گذشته بدین گونه است که مایکروسافت تقریبا هیچ عنوان بزرگی را که از قبل معرفی کرده باشد به عنوان حاضر در این مراسم ندارد. به بیان بهتر امسال هر چه که هست باید منتظر رونمایی های جدید باشیم. شاید این مسله به سیاست جدید تیم اسپنسر برمیگردد که نمیخواهند همچون گذشته بازی ها را پیش از موعد معرفی کنند تا به دنبال ان فشار طرفداران و رسانه ها دست انداز توسعه پروژه ها شود. این سیاست از سمت ناشرین دیگری همچون بتزدا، EA، اکتیویژن و... اعمال میشود ولیکن باید ببینیم برای مایکروسافت به عنوان یک کمپانی توسعه دهنده پلتفرم جواب میدهد یا خیر.

لیست استدیو ها و پروژه های مرتبط با مایکروسافت استدیو:


220px-343_Industries_logo.svg.png

343 Industries
پروژه های قطعی: Halo 6
پروزه های احتمالی: عنوان جدیدی از Halo در سبکی غیر از شوتر اول شخص | Halo: MCC برای PC

استدیو 343 Industries پیش تر به صورت لفظی جدیدترین نسخه این سری یعنی Halo 6 را تایید کرده است و قطعا میدانیم این بازی در حال ساخت است. اما انچه که از شواهد برمی اید احتمالا این بازی در سال 2018 عرضه نخواهد شد و به سال 2019 موکول میشود. یکی از اصلی ترین دلایل ان را میتوان افزایش کیفیت محصول نهایی با طولانی تر شدن زمان توسعه بازی دانست. Halo 5 علارقم کیفیت قابل قبول در بخش چند نفره ولیکن در کسب رضایت طرفداران این سری در بخش داستانی به مشکل خورد و یکی از سریع ترین واکنش های این استدیو اعلام تمرکز بیشتر نسخه جدید بر روی مستر چیف بود. همچنین انها با استخدام نیروهای جدید و توانا همچون Paul Crocker (کارگردان روایت داستانی Batman Arkham City و...) و Jeremy Cook (کارگردان هنری Halo Wars 2) سعی در بالا بردن کیفیت هر چه بیشتر Halo 6 به عنوان یک محصول killer app دارند. همچنین در جدیدترین اگهی استخدامی استدیو 343 نیاز به یک طراح ارشد گرافیک که مجذوب 4K/60FPS باشد برای عنوان اول شخص بعدی Halo اشاره شده است.
به هر جهت Halo 6 چه در سال 2018 و یا 2019 عرضه شود E3 پیش رو بهترین فرصت برای نمایش بازی میباشد.

سری بازیهای Halo جدا از عناوین اصلی که به صورت اول شخص عرضه میگردند در سبک های مختلفی دیگر همچون استراتژیک و غیره با همکاری استدیوهای ثالث هم ظاهر شده اند. دنیای غنی هیلو پتانسیل ساخت بازیهای متنوع بسیاری دارد و همیشه شایعه ساخت اثری از هیلو در یک سبک متفاوت وجود دارد. هر چند با احتمال قوی تر حضور Halo 6 شانس حضور نسخه فرعی از این سری در E3 پیش رو کمرنگ تر میشود ولیکن به هر جهت اتفاق هر چیزی ممکن است.

بسیاری خواهان عرضه Halo: MCC بر روی PC هستند و استدیو 343 هم اعلام کرده است به این مسله اگاهند ولیکن در حال حاضر هیچ برنامه ایی برای اعلام رسمی ان ندارند. با توجه به کمتر شدن حساسیت دارندگان کنسول Xbox نسبت به عرضه انحصاری هایشان بر روی PC، انتظار میرود بالاخره این اتفاق ممکن شود. هر چند بعید است در کنفرانس اصلی Xbox رخ دهد و به کنفرانس مخصوص PC منتقل شود.
در اخرین خبر فیل اسپنسر به صورت واضح اعلام کرد برای اوردن تجربه رسمی هیلوهای کلاسیک به PC بسیار هیجان زده هستند.

2000px-Xbox_one_logo.svg.png


Playground_Games_Logo_Small_2017.png

Playground Games

پروژه های قطعی: Froza Horizon 4 | نسخه جدید سری بازیهای Fable

از انجایی که میدانید عرضه یک نسخه جدید از سری بازیهای مسابقه ایی Forza در ابتدای پاییز تبدیل به روتین صنعت گیم شده و امسال طبق سنت نوبت Forza Horizon 4 میباشد و حال اقای Fernanda Delgado مدیر Xbox در اسپانیا و پرتغال به صورت رسمی تایید کرد که این بازی در E3 پیش رو معرفی خواهد شد. توقعات باتوجه به عملکرد استدیو پلی گراند در سه نسخه قبلی بسیار بالا رفته و باید ببینیم انها با رهبری رالف فولتون میتوانند باری دیگر از پس انتظارات به خوبی برایند یا خیر!

همانطور که سری Forza Horizon هر نسخه بزرگ و بزرگتر میشد، استدیو پلی گراند هم در کنار ان رشد کرد تا انکه در سال 2017 اعلام کردند ساختمان دومی به منظور ساخت عنوانی غیر ریسینگ تاسیس کرده و افراد کارکشته صنعت گیم که در پروژه هایی همچون MGS، GTA V و... فعال بوده هم به استخدام دراورده اند. پرسش، حدس و گمان ها درباره پروژه جدید این استدیو که در اوج به سر میبرد ذهن بسیاری را مشغول کرده بود تا زمانی که یوروگیمر از راه رسید و با توجه به منابع معتبری که دارد مهر تاییدی بر شایعه های ساخت فیبل جدید توسط استدیو پلی گراند زد. البته با توجه به اینکه ساخت این اثر در ابتدای راه خود میباشد بعید است در مراسم پیش رو حضور داشته باشد.

2000px-Xbox_one_logo.svg.png


220px-Moon_Studios_logo.png

Moon Studios

پروژه های قطعی: Ori and the Will of the Wisps
پروژه های احتمالی : عنوان انحصاری جدید با موتور Unity

استدیو Moon در E3 سال 2017 با نمایشی بسیار زیبا دنباله عنوان موفق و تحسین شده Ori را با نام Ori and the Will of the Wisps برای W10 و X1 بدون تاریخ عرضه مشخصی معرفی کرد. حال پس از گذشت یکسال سکوت خبری انتظار میرود این استدیو در ای تری پیش رو تاریخ عرضه بازی را برای انتهای 2018 و یا ابتدای 2019 تایید کند.

در جدیدترین اگهی استخدام این استدیو ذکر شده است انها به دنبال برنامه نویسهایی مسلط به موتور یونیتی برای پروژه ایی معرفی نشده در کنار Ori هستند. حال این پروژه دوم هر چه که باشد باتوجه به روابط حسنه انها با مایکروسافت احتمال انحصاری بودنش بسیار زیاد میباشد.
2000px-Xbox_one_logo.svg.png


220px-The_Coalition_Logo.png

The Coalition​
پروژه های قطعی: Gears of War 5
پروژه های احتمالی: Perfect Dark جدید

استدیو مذکور پس تغییر نام ان از بلک تاسک به کوالیشن به صورت واضح و رسمی اعلام کرد محور اصلی فعالیت انها بر روی ساخت بازیهای جدید براساس سری گیرز میباشد و راحت میتوان گفت ساخت Geow 5 قطعی میباشد و در حال پشت سر گذاشتن مراحل توسعه در سکوت خبری است. اما نکته قابل توجه به همکاری کوالیشن با استدیو Splash Damage برای ساخت بخش تکنفره Geow جدید میباشد، در جدیدترین لیست استخدامی های استدیو انگلیسی SP شاهد پست هایی برای بخش تکنفره سری گیرز از جمله طراح داستان، کارگردان سینمایی و ... میباشیم. این استدیو پیش در توسعه بخش مولتی پلیر بازی Geow 4 با کوالیشن همکاری کرده بود.

استدیو کاندایی Storylab که در ضبط موشن کپچر Geow 4 با کوالیشن همکاری کرده بود و جز همکاران رسمی مایکروسافت میباشد در وبسایت خود از ساخت Ip جدیدی با همکاری با کوالیشن خبر داد ولیکن مایکروسافت بعد از گذشت چند روز واکنش نشان داد و تنها اعلام کرد استدیو کوالیشن صرفا بر روی سری Geow مشغول خواهد بود. اما بسیاری احتمال میدهند منظور از Ip جدید ریبوت سری Perfect Dark میباشد که چندی پیش شایعه های ان در کنار Fable جدید مطرح شد و حتی مجری برنامه Unlocked سایت IGN با اتکا به منابع خود به این شایعه قوت بخشید.
2000px-Xbox_one_logo.svg.png

studio-gobo-squarelogo-1469079689535.png

Studio Gobo​
پروژه های احتمالی : عنوانی AA و یا AAA به صورت انحصاری برای مایکروسافت

استدیو Gobo سال گذشته کمی پیش از E3 در توییتر اعلام کرد در حال همکاری با مایکروسافت هستند و نمیتوانند برای انتشار اطلاعات بیشتر از این همکاری صبر کنند ولیکن برخلاف انتظار در E3 گذشته خبری از انها نشد و حال به نظر میرسد همه چیز به امسال موکول شده است.

با توجه به تعداد اعضای این استدیو و پروژه های مختلفی که با ناشرین دیگر همانند یوبیسافت در دست دارند بعید است به تنهایی عهده دار ساخت عنوانی بزرگ برای Xbox باشند و شاید همکاری به ساخت یک بازی AA ختم میشود.

همانطور که انتظار میرفت قرارداد میان مایکروسافت و استدیو Gobo به یک بازی AA ختم شد. Miami Street یک عنوان ریسینگ F2P میباشد که به صورت دسترسی زودهنگام برای PC عرضه شده است.

apps.29739.13946799520698385.ba364561-8e77-4b81-8220-d3128b01a04b.5027efb5-1d73-4b44-8cf4-fca731d76104

2000px-Xbox_one_logo.svg.png

new-website.jpg
اقای Darrel Gallagher بیش از بیست سال در صنعت بازیهای ویدیویی حضور پررنگی دارد، از جمله حضور پنچ ساله در سونی، دو سال در راک استار، و بیش از ده سال در استدیو کریستال داینامیک که هفت سال سمت مدیریت را برعهده داشته و پس از ان دو سال در اکتیویژن به عنوان مدیر تولید مشغول بود. حال وی سه ماهی میباشد که به عنوان یکی از اعضای ارشد به تیم مدیریتی Xbox ملحق شده است.
باتوجه به اگهی اخیر مایکروسافت که خواهان استخدام افراد با استعداد و باتجربه در توسعه IP جدید AAA واقع در سانتا مونیکای امریکا میباشد، به نظر میرسد اقای Darrel Gallagher قرار است در E3 پیش رو به صورت رسمی به عنوان مدیر رسمی این استدیو تازه تاسیس معرفی و درباره اهداف این استدیو صحبت شود، چرا که در سابقه کاری وی فعالیت در منطقه سانتا مونیکا به چشم میخورد.

2000px-Xbox_one_logo.svg.png

220px-RelicEntertainmentLogo.svg.png

پروژه های قطعی: Age of Empires 4 برای PC
پروژه های احتمالی: Age of Empires 4 برای Xbox
پس از تعطیلی استدیو Ensemble و به مشا رفتن اینده سری بازیهای Age of Empires به عنوان یکی از محبوبترین های سبک استراتژیک ریل تایم بالاخره بعد از سالیان دراز فیل اسپنسر این سری را احیا کرد و در گیمزکام سال 2017 نسخه چهارم این سری با نام Age of Empire 4 معرفی شد. برخلاف انتظار بسیاری که فکر میکردند AoE 4 توسط تیم داخلی Decisive Games قرار است توسعه یابد وظیفه ساخت این بازی به استدیو ترد پارتی کارکشته و شناخته شده ی Relic Entertainment واگذار شد. باتوجه به عدم حضور مایکروسافت در کنفرانس PC در E3 پیش رو ممکن است نمایش احتمالی بازی AoE 4 به کنفرانس اصلی Xbox همراه با اعلام ساپورت رسمی کنسولهای خانواده Xbox از موس و کیبورد منتقل شود.

2000px-Xbox_one_logo.svg.png



 
آخرین ویرایش:
فکرکنم چهارتا رو اینجوری حساب کردند :think:

1- Avatars Studios Redmond

2- Xbox Santa Monica

3- Playground Forza Horizon

4- Playground Fable

خیلی دوست داشتم یکی از این استدیوها bluehole باشه ولی مثل اینکه نیست :(
 
فکرکنم چهارتا رو اینجوری حساب کردند :think:

1- Avatars Studios Redmond

2- Xbox Santa Monica

3- Playground Forza Horizon

4- Playground Fable

خیلی دوست داشتم یکی از این استدیوها bluehole باشه ولی مثل اینکه نیست :(
گفته تصاحب کرده
سانتا مونیکا و آواتار رو تاسیس کرده
بلوهول هم بره به درک با اون ساپورت کردنش، با هر آپدیت بازی بدتر میشه:دی
مایکروسافت داره خطرناک میشه:دی
 
  • Like
Reactions: Irisviel Ackerman
گفته تصاحب کرده
سانتا مونیکا و آواتار رو تاسیس کرده
بلوهول هم بره به درک با اون ساپورت کردنش، با هر آپدیت بازی بدتر میشه:D
مایکروسافت داره خطرناک میشه:D

من دیدم بنده خدا matt فقط نوشته more نمیدونم این جزییات دیگه از کجا درامده :D

ولی خب میگم بلوهول(در اصل بخون حق پابجی) بخره و خودش یک دستی به سر روی بازی بکشه
هی هنوز انیمیشن سوارشدن به ماشین رو اضافه نکردند
 
من جای مایکرو بودم عوض خرید استدیو، استدیو جدید تاسیس میکردم میدادم دست آدم های خفن گیم. مثل کلیف بی، امی هنینگ. یا مثلا بروس استرلی. هر کدوم این آدم ها میتونن با پرستیژی که دارن یه تیم خیلی خفن رو دور هم جمع کنن IP های فوق خفن بسازن. تاسیس استدیو خفن یه سرمایه گزاری دراز مدته. این نسل شاید چیزی نبینیم اما نسل بعد مایکرو هم تو فرست پارتی ها حسابی شاخ میشه.

پ.ن: تو گیمزکانکشن آبان بریم خر مایکروسافت رو بچسبیم ببینیم مارو میخره یا نه:دی ارزون حساب میکنیم:دی جدی
 
این شایعات جدید خب خیلی مثبته از اون طرف پلی گراند رو بالاخره دارند میگیرند که خودش دوتا تیم هست الان + استودیو جدید تو سانتا مونیکا که هزینه زیادی براش دارند می کنند الانم که شایعس استودیوی بیشتری در کاره که جالبه:دی اینجوری میشه برداشت کرد که مایکرو بالاخره فهمیده باید فرست پارتی خودش رو تقویت کنه حالا با دوتا برنامه متفاوت داره پیش میره یکی برنامه کوتاه مدت که خرید یه سری استودیو با پتانسیل خوب هست که با اختلاف زمانی کم شاهد انتشار بازی ازشون باشیم و یکی هم تاسیس استودیوهای جدیده که برنامه بلند مدت مایکرو میشه دونست که بعیده به این زودیا بازیاشون رو ببینیم :دی حالا باز تو خود کنفرانس احساس میکنم قراره بیشتر در مورد این شفاف سازی بشه ولی از وقتی اون دوستمون از کریستال اومد مایکرو مشخص بود یه خبرایی هست :دی
ولی کنفرانس امسال انتظار میره که در کنار یه سری بازیای مشخص مثل نسخه جدید Halo و فورزا و Geow، حداقل یکی دوتا IP جدیدم معرفی بشه و حتی یه سری IPها مثل Fable (البته نه تو گروه لجندز و اینا تو گروه سه گانه اصلی) و Scalebound هم احیا بشند :دی ولی خب مایکرو پتانسیل و IPهای خوب زیادی داره تو نظرسنجی قبلم بود اتفاقا در کنار سانست و آلن ویک و کوانتوم بریک و رایز، مایکرو Kameo و پرفکت دارکم داره که هرکدوم می تونند به بازیای بزرگی تبدیل بشند ولی خب باید دید برنامشون چیه هرچند تو کوتاه مدت نباید انتظار خاصی داشت ولی تو بلند مدت میشه انتظار داشت
پ.ن: یه فورزا کارتم بسازند دیگه پتانسیل خفنی خوابیده هیچکسم استفاده نمیکنه :دی
 
شایعه شده ماکروسافت علاوه بر Playground که شامل دوتا تیم هست دوتا استدیو دیگه یکی در آمریکا و یکی هم کانادا خریده:-?
ماکروسافت بایوور تو اوج کرایتک یا اپیک رو نخرید، الان چیزی هست اینا بخرن؟ (بحز پویا نگاران اندیش ساز نوین گستر :D).
ن جای مایکرو بودم عوض خرید استدیو، استدیو جدید تاسیس میکردم میدادم دست آدم های خفن گیم. مثل کلیف بی، امی هنینگ
ماکان تو استودیو میسازی میدی دست ادمها بازنشسته مثل کلیف و امی؟ :D اینا باغبون بودن باغ خودشون رو بیل میزدن که استودیو به زور! مرخصشون نکنه.

پ.ن. بازم سرچ کن شاید تاسیس استودیو خرجش بیشتر از خرید یه اماده ش باشه!.
 
ماکان تو استودیو میسازی میدی دست ادمها بازنشسته مثل کلیف و امی؟ :D اینا باغبون بودن باغ خودشون رو بیل میزدن که استودیو به زور! مرخصشون نکنه.

این بی انصافیه فریدون. کلیف علی رغم شکست تو پروژه های شخصیش آدم بزرگیه و نباید بد قضاوت کرد. بحث اینجاست که کلیف وقتی مستقل و برای ناشر کار میکنه مجبوره به جای خلاق بودن تجاری کار بکنه و چون امکانات و تبلیغات درست نداره فیل میشه. همین LB بازی خوبی بود. نقدهارو بخون. اما سر اینکه تبلیغ درست درمون نداشت پلیر هم جذب نکرد اپیک فیل شد. کلیف بعد منحل کردن استدیو یه سری از طرح های اولیه اش برای چندتا بازی رو پابلیک کرد. پیشنهاد میکنم حتما اونهارو ببین. متوجه میشه چه ایده های خلاقانه ای پشتش بودن که مسلما تنها به این دلیل به ساخت نرسید که ناشر حاضر نیست سر ساخت این ایده ها ریسک کنه. اما مثلا اگه مایکروسافت پشت ایشون باشه میتونه با خیال راحت همشون رو با بهترین شکل ممکن عمل کنه.

این مساله در مورد امی هنینگ هم صدق میکنه. بعد بسته شدن ویسرال همه مدیرای EA گفتن ایده های امی شاهکار بودن و تونسته بود با داستان گویی خودش دل همه رو ببره اما پروژه به این دلیل فیل شد که صرف هزینه بالا برای همچین بازی منطقی نبود و تیم سازنده هم به سختی میتونست از پس عملی کردن ایده ها بر بیاد. باز این شرایط برای مایکرو فرق داره، چون مایکرو با تقبل هزینه ساخت بازی های بزرگ و قدرتش توی تبلیغات علاوه بر فروش خود بازی از کنسول هایی که به این طریق فروخته میشن هم سود میکنه. دقیقا مثل سونی که خیلی راحت هزینه ساخت بازی های سینگل پرخرج رو میپردازه و سودش رو هم میبره.

یعنی به نظر من اگه یه ناشر غول مثل مایکرو پشت این آدم ها باشه و اجازه بده با خیال راحت از الان 4 5 سال روی یه بازی کار کنن نسل بعد شاهد ضهور هیولاهای مایکرو خواهیم بود. مثل GoW که سونی حاضر شد 5 سال بودجه صرف ساختش بکنه. یا Horizon که 6 سال تولیدش طول کشید.

ازم سرچ کن شاید تاسیس استودیو خرجش بیشتر از خرید یه اماده ش باشه!.

بحث من هزینه نیست. اتفاقا مایکرو هم خیلی بحث مالی نداره. چون احتمالا میدونی که مایکرو اصلا هر سال باید یه سری پول رو حتما یه جاهایی خرج کنه وگرنه شامل مالیات میشه و به همین علت هست که هر سال ان تا استدیو رو میخره. دقیقا سر همین هم میگفتن مایکرو شاید EA رو بخره! یه پولیه که باید یکاری باهاش بکنه. بحث مالی نیست، بحث اینه که استدیو تاسیس کنه با حضور آدم های خفن در نهایت آوردش بیشتره. مثلا همین 343 یا کوالیشن که خودش تاسیس کرده دارن یه کارایی میکنن اما استدیوهایی که خریده یا تعطیل شدن، یه به گند کشیده شدن و یا جدا!! الان چه تضمینی هست بعد خرید PG آدم های کلیدیش بزارن برن استدیو افت نکنه؟ ولی خودش تاسیس بکنه ریسکش کمتره. مثلا جا داشت کاری رو که سونی با کوجیما کرد مایکروسافت بکنه. الان DS انحصاری مایکروسافت بود خودش میشد یه وزنه خیلی سنگین!
 
Final Fantasy 7 Remake برای Xbox One توسط GAME در اروپا برای پیش فروش گذاشته شده،

FFVIIR کلا برای همه پلتفرم ها میاد، فقط موقع رونمایی گفتن اول رو PS4 میاد.

یه فورزا کارتم بسازند دیگه پتانسیل خفنی خوابیده هیچکسم استفاده نمیکنه

مایکروسافت ال استار کارتینگ بسازن:دی همه باشن توش. این خوبه:دی
 
بحث من هزینه نیست. اتفاقا مایکرو هم خیلی بحث مالی نداره. چون احتمالا میدونی که مایکرو اصلا هر سال باید یه سری پول رو حتما یه جاهایی خرج کنه وگرنه شامل مالیات میشه و به همین علت هست که هر سال ان تا استدیو رو میخره. دقیقا سر همین هم میگفتن مایکرو شاید EA رو بخره! یه پولیه که باید یکاری باهاش بکنه. بحث مالی نیست، بحث اینه که استدیو تاسیس کنه با حضور آدم های خفن در نهایت آوردش بیشتره. مثلا همین 343 یا کوالیشن که خودش تاسیس کرده دارن یه کارایی میکنن اما استدیوهایی که خریده یا تعطیل شدن، یه به گند کشیده شدن و یا جدا!! الان چه تضمینی هست بعد خرید PG آدم های کلیدیش بزارن برن استدیو افت نکنه؟ ولی خودش تاسیس بکنه ریسکش کمتره. مثلا جا داشت کاری رو که سونی با کوجیما کرد مایکروسافت بکنه. الان DS انحصاری مایکروسافت بود خودش میشد یه وزنه خیلی سنگین!


دقیقا من هم موافق این هستم مایکروسافت استدیوهایی که تاسیس کرده خیلی بهتر عمل کرده اند تا استدیو هایی که خریده مثل همین Turn10 که با ثبات ترین مسیر رو طی کرده و مثالهایی که خودت زدی ولی خب پلی گراند بحث ش با خرید استدیوهای مولتی پلتفرم کار فرق میکنه.

این استدیو از روز اول تاسیس تا همین الان با مایکروسافت و Xbox گیمرها پیوند خورده و جزئی از تار و پود مایکروسافت استدیوز هست. تا الان هر چی بازی ساختند برای Xbox فقط امده. این تلنت هایی که میگی با دانش بر اینکه سری FH همیشه انحصاری Xbox باقی میمونه تو استدیو هستند و FH3 رو خلق کردند و روی دنباله های بازی کار میکنند. (نقش انجین turn10 هم خیلی مهمه)

و حتی افراد جدیدی که برای Fable استخدام شدند هم بازم میدونستند این بازی انحصاری Xbox هست و قرار نیست روزی و روزگاری برای باقی پلتفرم ها عرضه بشه

موردی که میگی به نظرم کاملا درسته ولی برای استدیوهایی که ده سال بیشتر مولتی پلتفرم کار میکردند و حالا با خرید مایکروسافت کلا ساختارشون قراره عوض بشه ولی پلی گراند دست کمی از یک استدیو فرست پارتی نداشته

در کل به نظرم خرید این استدیو خیلی مهم بود نظرسنجی رو نگاه کن FH4 که میشه سومین نسخه نسل هشتمی سری فقط یکدونه رای از HALO جدید کم داره!!! روزی و روزگاری اگر مایکروسافت این استدیو از دست میداد واقعا براش گرون تموم میشد بهترین کار همین بود میخ رو محکم بکوبه این رابطه بدوی رو دائمی کنه. نسل قبل از این سکندپارتی های درجه یک کم از دست نداد.
اصلا همین ذهنیتی که به مخاطب القا بشه X استدیو دائمی هستند که در طول n سال برای Xbox انحصاری بسازند خیلی مهمه


remedy اصل کاریه برای خرید


رمدی اگر اشتباه نکنم چند وقت پیش سهامشون رو به صورت عمومی برای فروش گذاشتند و اگر مایکروسافت میخواست استدیو رو بخره باید همون موقع اقدام جدی میکرد
 
بحث PG با بقیه استودیوهایی که قبلا بازی ساختن و الان ممکن مایکروسافت بخواد بخره فرق میکنه. این استودیو سال 2010 رسما تاسیس شد و همون ابتدا تحت حمایت مایکروسافت قرار گرفت و اولین بازیش هم سال 2012 اومد. در ظاهر مستقل هستن ولی در اصل به کمک مایکروسافت و صد البته استعداد اعضا و کیفیت بالای بازی هاشون به اینجا رسیدن. با توجه به اینکه به دو تیم مجزا هم تبدیل شدن اگر خبر خریداری شدنش توسط مایکروسافت قطعی باشه به نظر نمیاد مشکلی برای استودیو پیش بیاد چون مشخصا دارن مسیر خودشون رو میرن و مایکروسافت هم حمایت مالی میکنه، کاری که باید برای بقیه استودیوهاش هم انجام بده نه اینکه هر استودیو فقط روی یک ip خاص کار کنه. امیدوارم شایعات بازی جدید Coalition جدی باشه و یه خبرهایی ازش تو کنفرانس بشنویم :دی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or