Microsoft تکنولوژی ای شبیه Move را قبول نکرده بود!

TCSCELL

8
کاربر سایت
Chris_Lewis_1.jpg


Chris Lewis از مایکروسافت گفت: پلتفرم X360 تکنولوژی ای بر پایه ی "قرار دادن یک چیز پلاستیکی در دستان مردم"را قبول نکرد و در عوض نوآوری ای به نام Kinect را به مشتریان عرضه میکند.

Lewis معاون بخش اروپایی سرگرمی های مایکروسافت در جواب خبرنگار Eurogamer که از او پرسیده بود آیا از جانب Playstation move احساس نگرانی می کند یا خیر گفت:Kinect یک حرکت نوآورانه برای X360 بود نه یک "تکنولوژی مورد استفاده قرار گرفته"!!

ما به دنبال تکنولوژی ای هستیم که از دستگاههایی جلوتر از زمان خود استفاده می کند.خیلی چیزها در این بازار را ما برای اولین بار عرضه کردیم.مانند:تجربه ی High Definition,Online Streaming,انتخابهایی که ما به مشتریان خود دادیم و Kinect که یک گام نوآورانه برای Xbox360 است تا یک چیز پلاستیکی برای کنترل به دستان مردم ندهیم.

زمانی که از او خواستند روشن کند که منظورش از "تکنولوژی مورد استفاده قرار گرفته"چیست,پاسخ داد:خُب,منظورم این است که فکر میکنم داشتن نوآوری واقعا یک چیز مهم است.

ما همه این تکنولوژی را دیدیم و من واقعا از کارهایی که میشود با Kinect انجام داد هیجان زده ام.Kinect مصرف کنندگان را وارد بعد جدیدی از سرگرمی میکند.

Lewis بر این باور است که Kinect کمک میکند تا عمر XBOX360 به طور قابل ملاحظه ای افزایش یابد.

"من فکر میکنم ما تازه نیمی از راه را طی کردیم,که این هم برای این صنعت و هم برای توسعه دهندگان Third Party خیلی خوب است."
 
  • Like
Reactions: Dinosaur
اینطور که من فهمیدم برای حرکت به 4 جهت کینکت مکان بازیباز کالیبره می کنه , بعد از اون جایی که بازیباز ایستاده اگه کمی جلوتر بره کارکتر به جلو می ره و اگه بازیباز به عقب بره , کاراکتر به عقب میره و همینطور چپ و راست . وقتی به جای خودش برگرده کارکتر می ایسته ...
این یک ترفند نسبتا مسخره ولی کارامدی می تونه باشه که توی یکی از این تریلر های E3 دیدم , یادم نیست مال کدوم شرکت بود ...
به نظر روی همین کار کنن خیلی بهتر از این میشه که درجا بخوان توی بازی های FPs راه برن ( تازه اگر بخواد همچین بازی براش بیاد ...)
تنها چیزی که میشه به ماکرو گفت اینکه یکم بجنب ....
 
اینطور که من فهمیدم برای حرکت به 4 جهت کینکت مکان بازیباز کالیبره می کنه , بعد از اون جایی که بازیباز ایستاده اگه کمی جلوتر بره کارکتر به جلو می ره و اگه بازیباز به عقب بره , کاراکتر به عقب میره و همینطور چپ و راست . وقتی به جای خودش برگرده کارکتر می ایسته ...

یعنی بخوای بازی کنی حتما باید وایستی و راه بری؟ اینجور که خیلی مسخره هست و نمیشه! من الان با TV کلا دو متر فاصله بیشتر ندارم چیکار کنم؟ به نظر من که منطقی نیست سیستمش اینجوری باشه.

باید کاری کنن که مثلا بشه با تکون دادن دست بشه شخصیت هارو جلو عقب برد وگرنه نمیشه وایستاد بازی کرد که!

پ.ن: اینجور که شما میگی بخوای بچرخی هم باید واقعا بچرخی پشت به TV بشی که!:دی
 
در اینکه move از لحاظ نوآوری حرفی برای گفتن در برابر Kinect نداره شکی نیست.... ولی من از هیچ کدوم خوشم نمیاد ..../:)
به شخصه با این فرم موافقم ::d
اول دراز کش روی دشک :d...( یا مبل )
بالشت بلند و نرم زیر سر ....
کنترل بی سیم تو دست ....
یک یا دو تا لنگ:d چسبیده به دیوار ...
یه آب پرتقال کنارت ....
اگر هم پسر بودم یه نخ سیگار تنگش ...:d
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: capitanrayan
به نظر من هم moveهم کنیکت خسته کننده است
ادم می خواد یه گوشه بشینه و بازی کنه نه اینکه هی بپربپر کنه
فکر کن مثلا بگه اگه 6متر پریدی اچیومنت می گیری:d
اما به نظر من باز هم moveبه تره نه به خاطر امضاما
مثلا اگه ادم یه چوب دستش باشه بهتر می تونه ادای شمشیر رو در بیاره تا اینکه هیچی دستش نباشه نظر شما چیه
 
یعنی بخوای بازی کنی حتما باید وایستی و راه بری؟ اینجور که خیلی مسخره هست و نمیشه! من الان با TV کلا دو متر فاصله بیشتر ندارم چیکار کنم؟ به نظر من که منطقی نیست سیستمش اینجوری باشه.

باید کاری کنن که مثلا بشه با تکون دادن دست بشه شخصیت هارو جلو عقب برد وگرنه نمیشه وایستاد بازی کرد که!

پ.ن: اینجور که شما میگی بخوای بچرخی هم باید واقعا بچرخی پشت به TV بشی که!:دی
منظورم این نبود که اگه بازیباز راه بره کاراکتر هم راه میره . مثلا اول یکجا خودتو کالیبره می کنی , اگه از اونجا یک قدم جلو بری , کاراکتر تو بازی به سمت جلو حرکت می کنه تا زمانیکه تو یک قدم به عقب برگردی و کاراکتر ثابت بشه . فکر کنم تو پینت بال بود اینجوری باید بازی کرد ...
برای چرخش هم باید دست تکون داد ...
5da67cb6e36a47fcbee9.jpg
 
جدآ برام عجیبه چطوری دوستان یه بازی Fighting بدون کنترلر رو هاردکور میدونن !!! اگه همچین بازی ای هاردکور باشه تکلیف امثال Street Fighter چی میشه ؟!

از بازیه تریلری هم هست؟؟؟؟
می خوام بدونم چه جوری طرف می تونه با این وسیله بازی کنه!!!
یعنی مشکل تاخیر رو چه جوری حل کردند؟؟؟
تریلر ازش هست. فکر کنم توی GameSpot هم بود. البته گیم پلی کاملآ realtime نیست ولی کنار هر مبارز , بازیکن رو هم نشون میده و یه کمی تآخیر داره (زیاد نیست ولی خب ویدئو هم معلوم نیست تا چه حد حقیقی باشه)
 
منظورم این نبود که اگه بازیباز راه بره کاراکتر هم راه میره . مثلا اول یکجا خودتو کالیبره می کنی , اگه از اونجا یک قدم جلو بری , کاراکتر تو بازی به سمت جلو حرکت می کنه تا زمانیکه تو یک قدم به عقب برگردی و کاراکتر ثابت بشه . فکر کنم تو پینت بال بود اینجوری باید بازی کرد ...
برای چرخش هم باید دست تکون داد ...
5da67cb6e36a47fcbee9.jpg
خیلی خیلی منطقی هست اینطور !
برای بازی های fps راحت میشه اینکارو کرد !
 
جدآ برام عجیبه چطوری دوستان یه بازی Fighting بدون کنترلر رو هاردکور میدونن !!!

آریا در مقایسه با Kinectimals و دوستان، این بازیه خوده Hardcore هست!:دی

یعنی مشکل تاخیر رو چه جوری حل کردند؟؟؟

من حل شدنی ندیدم! حداقل این مشکل با شدن زیاد توی نمایش دیروز مایکروسافت و بازی هاش بود. خصوصا Harry Potter که تاخیرش فاجعه و بالای یک ثانیه بود.


برای بازی های fps راحت میشه اینکارو کرد !

چجوری میشه اینکارو کرد؟ شما خودت یک لحظه تصور کن چی میگی. میتونی وایستی و بازی کنی؟ توی یک بازی لازمه که شما برای زنده موندن (مخصوصا توی درجات سختی بالا) هی جلو عقب بشی، مانور بدی و بالا پایین بپری. اینکارهارو با این سیستم میشه کرد؟ توی تئوری شاید با این روش که دوستمون میگه بشه اما توی بازی های FPS و خیلی از سبک های دیگه محاله! حتی توی همین بازی های مینی گیمی هم شما نمیتونی نیم ساعت هم سرپا بایستی و بازی کنی! من شک دارم هیچ بازی کاملی (یعنی از این مینی گیم هایی که مایکرو معرفی کرده نباشه) به طور کامل از کینکت استفاده کنه و کنترلر رو حذف کنه!
 
اوففف ! دیگه از بحث Move و kinect خسته شدم ! :d
بابا هممون میدونم Move سه بعد ساپورت میکنه Kinect چهار بعد ! (اصلا در بعد زمان دست میبره این کینکت ! )

اقای عزیز ! مسئول 360 (!) شما اگه تونستید یه بازی Hardcore مثل Halo رو با کینکت ردیف کنین بنده PS3 رو از پنجره پرت میکنم پایین (:d) به بقیه هم همچین فتوایی رو میدم !

اخه خداییش خیلی خنده داره ! یه وسیله رو معرفی میکنن از همون اول هم میگن موفقیتش 100% تضمینه (مثل کلاس های کنکور ! :d) اونوقت قشر عظیمی از گیمر ها به نام Hardc0re نمیتونن از این وسیله استفاده کنن ! :))

البته قشر کژوال خیلی بیشتر از هاردکور هستن !!
درسته ولی نمیشه هاردکور رو نادیده گرفت !
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: mehdihoo
چجوری میشه اینکارو کرد؟ شما خودت یک لحظه تصور کن چی میگی. میتونی وایستی و بازی کنی؟ توی یک بازی لازمه که شما برای زنده موندن (مخصوصا توی درجات سختی بالا) هی جلو عقب بشی، مانور بدی و بالا پایین بپری. اینکارهارو با این سیستم میشه کرد؟ توی تئوری شاید با این روش که دوستمون میگه بشه اما توی بازی های FPS و خیلی از سبک های دیگه محاله! حتی توی همین بازی های مینی گیمی هم شما نمیتونی نیم ساعت هم سرپا بایستی و بازی کنی! من شک دارم هیچ بازی کاملی (یعنی از این مینی گیم هایی که مایکرو معرفی کرده نباشه) به طور کامل از کینکت استفاده کنه و کنترلر رو حذف کنه!
این حرفتو قبول دارم که می گی نباید کنترل در کینکت حذف می شد .
باید یک کنترل ساده مثل پنجه بکسی چیزی در کنارش ساخته میشد که حداقل چهارتا دکمه و یک آنالوگ روش می زاشتن , که اینقدر مسخره بازی نداشته باشه ...
شاید در نسل بعدی چیزی تو مایه های کینکت 2 دربیاد که دیگه دوربین با رزولیشن HD تکنولوژی ارزونتری هم شده روش بزارن و دیگه این مشکلات نباشه . به نظر منم توی این نسل بازی ها ی کینکت در حد مینی گیم و کژوال باقی میمونه .
 
اخه خداییش خیلی خنده داره ! یه وسیله رو معرفی میکنن از همون اول هم میگن موفقیتش 100% تضمینه (مثل کلاس های کنکور ! :d) اونوقت قشر عظیمی از گیمر ها به نام Hardc0re نمیتونن از این وسیله استفاده کنن ! :))

البته قشر کژوال خیلی بیشتر از هاردکور هستن !!
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or