علت اینکه این بازی با نشون دادن یک لوگو بیشترین میزان توجه رو به خودش جذب کرد مسلما کردیتش و اعتبارش به خودش بر میگرده . به عنوان یک طرفدار نینتندو و یک طرفدار پر و پا قرص متریود ، اگر کسی واقعا براش سوال شده که چرا !؟ خیلی ساده است تشریف ببره Metroid Prime گیم کیوب رو که با هر مبدلی میاد بازی کنه .
بعد از مدتها من شروع کردم متریود پرام یک رو و چه شاهکاری است این بازی .
ار لحاظ تکنینکی و گرافیکی این بازی واقعا پیشرفته زمان خودش هست . من از دیدن نور و سایه تو این بازی شگفت زده شدم . بازی رو که ادامه دادم سختی بازی و مسترینگش تا بدینجا بالانس بوده و پیچیدگی های پیدا کردن هدف متروید 3 رو نداشته تا بدینجا .
اما چی بگم از اتمسفر و موزیک . این بازی sound track اش شاهکاره الکترونیک و بعضی جاها بیت های انرژیک میزنه که توصیه میکنم با هدفن گوش بدید . این نکته هاست که متریود رو از تمام بازی هایی که حتی ازش الهامات فراوانی گرفتن ( هیلو) جدا میکنه و باعث میشه با نشون دادن یک لوگو تو E3 اینقدر توجه جلب کنه و باعث شگفتی گیمر های دنیا بشه که چطور ممکنه آخه !
در ادامه پست هایی در مورد نکاتی که در مورد بازی کشف کردم قرار خواهم داد تا دوستان واقعا علاقه مند که بازی رو بازی کردن و بازی میکنن لذت ببرن .
این ویدیو نشون میده که از لحاظ تکنیکی چرا این بازی اینقدر استاندارد ها رو بالا برده و چه بازی هایی رو تحت تاثیر قرار داده تا جایی که سبکی به نام متروید وانیا داریم !
در این ویدیو اعلام میکنه که متروید گوی رقابت رو از رقیت خودش Splinter cell می رباید و به نظر دیجیتال فاندری قوی ترین بازی از لحاظ جلو های بصری زمان خودش میشه . یادمه در جایی از بازی یه فنس بالای سر بود و وقتی سموس حرکت میکرد نور از لای فنس روی سلحه اش میفتاد و کمی جلوتر سایه و دوباره نور . این واقعا الان دیدنش آدم و تحت تاثیر قرار میده چه برسه به اون زمان .
مسلما با اومدن سویچ و Unreal engine 4 و سوابق گرافیی متریود ما طرفدارن بازی به یک لوگو به استناد به سابقه راست گویی نینتندو در مورد حرف تا عمل که مکتوب هستش ،
میدونیم که این بازی چقدر زیبا و دیدنی خواهد شد و برای اومدنش روی کنسول عزیزمون سویچ لحظه شماری میکنیم . نینتتندو جواب سالهای صبر ما رو با دو بازی متروید کاملا داد .