Metal Gear Rising: Revengeance | Xbox 360

  • Thread starter Thread starter Fratos
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
:دی خوب هنودوانه نصف کردناش هم نقش صحنه-ی کمدی رو تو تریلر داره ( طبق همه-ی تریلرهای بازیهای mgs ) هم اینکه نشون میده بریدن اشیائ یا دشمنان تو بازی چقدر میتونه دقیق باشه :دی

درسته
به جای هندونه اگر کله آدم میزاشت که نمیشد ، حال آدم به هم میخورد
خوب که فکر میکنم میبینم تو خیلی از فیلمها هم برای تمرین تیر اندازی هندونه میزارن
کلا بیچاره هندونه مظلومه
راستی تو ژاپن و ... هندونه خیلی گرونه ها
 
ترجمه ی مصاحبه ی دیو با کارگردان و تهیه کننده ی بازی MGS :Rising در سایت گیم اسپات

با عرض سلام و خسته نباشید به همه ی بچه های بازی سنتر:

من می خواهم اون متن خبری را که دیو با تهیه کننده و کارگردان متال گیر رایزینگ با هم صحبت کرده اند را ترجمه کنم.امیدوارم که مورد قبول واقع بشه.درسته که تمامه دوستان به خبر های این متن اشاراتی داشتند ولی من می خواهم ترجمه ی کلی آن را در زیر برای شما قرار بدهم:

کارگردان و تهیه کننده یRising می گوید:
سبک مخفی کاری در این بازی بیشتر شبیه شکار کردن است.

وقتی که یک از داغ ترین تریلر های E3 2010 انام سنگین Metal Gear Solid: Rising بود. اما یک کم کار مونده بود تا Rising به طور رسمی وارد کهکشان MGS شود.کمپانی کونامی تلاش کرد تا کمی کمبود اطلاعات را در مورد Rising در کنفرانس جبران کند و این جبران به وسیله ی شیگنبو ماتسویاما(shigenobo matsuyama) تهیه کننده ی بازی و مینشی کیمورا(mineshi kimora) کارگردان بازی انجام شد. خوب بهتر است شروع کنیم.
ماتسویاما به یکی از صحنه ها درتریلر اشاره دارد(صحنه ای که در آن رایدن یک ربات را نصف می کند و ستون فقراط آن را در دست می گیرد). ماتسویاما اشاره به این دارد که در واقع آن یک باطریه تغذیه(stomach battery) بود که رایدن، این انرژی را از رباط استخراج می کرد.به طور حتم رایدن این انرژیرادر مقاصد مختلفی مورد استفاده قرار می دهد.به طور مثال در بازیابی سلامتی، انرژی، و مهمات و یا حتی در دوباره درست کردن قطعات مکانیکی رایدن.ماتسویاما حرف خود را ادامه می دهد و می گوید که Rising باعث می شود که بازی کننده ها یک استراتژی در مورد این که چه آیتمی را از دشمن های خود بگیرند داشته باشند.

کیمورا همچنین اضافه می کند که تیم تکنیکال بازی یک هدف داشتند و آن طراحی سیستمی است که در آن می توانید هر چیزی را و در هر زاویه ای که می خواهید، نصف کنید. (که تا حدودی نیز به این آرمان رسیده اند) و همچنین کیمورا به این نکته اشاره می کند که شما حتما نباید دشمنان خود را از بین ببرید بلکه می توانید با قطع کردن یک دست و یا یک پا توانایی ادامه ی مبارزه را از آنها بگیرید. کیم.ورا ادامه می دهد که هنوز تیم بر روی اینکه چگونه این قطع کردن ها در بازی انجام می شود کار می کنند ولی قول داد که یه تجربه ی بسیار عالی را از قطع کردن خواهید داشت.:-/

کیمورا: همان طور که همه می دانیم MGS از بهترین ها در سبک اکشن مخفی کاری می باشد. و Rising هم هنوز عنصر های سبک مخفی کاری را دارد، اما این عنصر مخفی کاری کمی با MGS های قبلی متفاوت می باشد تا بدین وسیله تاثیر بهتری بر روی کاراکتر این بازی بگذارد(به صورتی دیگر چون رایدن اکشن تند تری دارد این مخفی کاری ها باید با این کاراکتر همخوانی داشته باشد.).همچنین در این بازی ارتفاع مزیت بسیار مفیدی است که بیشتر سبک مخفی کاری بازی را شبیه به شکار کردن می کند(در یک جمله: سرعت بیشتر مخفی کاری).
و کیمورا به کنایه می گوید که بنابراین شما نباید نگران مشکلاتی باشید که با کاراکتر پیر این بازی ها داشتیم.

ماتسویاما دوباره افسار سخن را به دست می گیرد و اضافه می کند که داستان بازی بین MGS 2 و MGS 4 اتفاق می افتد و چگونگی تبدیل شدنه رایدن MGS 2 رو به رایدن MGS 4 بیان می دارد.ماتسویاما ادامه می دهد که یکی از اصلی ترین اهدافس در مورد ساختن این بازی این بوده است که "تجربه ی داشتن یک شمشیردر دست یک نینجا را به گیمر ها بدهد و همچنین شهرت رایدن را در بین گیمر ها ازآنچه که هست نیز بیشتر کند."

دوستان امیدوارم که توانسته باشم این متن را به خوبی ترجمه کنم و همچنین اگر کمی و کاستی نیز در متن می بینید به بزرگی خودتان ببخشید.[FONT=&quot]:)[/FONT]

تمامه چیز هایی که شما اینجا در متن می بینید ترجمه ی متن اصلی می باشد.تنها توضیحاتی را که در پرانتز ها دادم از خودم می باشد. [FONT=&quot]
منبع:
[/FONT]http://e3.gamespot.com/story/6266312/metal-gear-solid-rising-devs-talk-zan-datsu[FONT=&quot]


[/FONT]
 
آخرین ویرایش:
metal-gear-solid-rising-case.jpg

زیبا ترین تریلر E3 بی شک برای این بازی زیبا بود زمانی که شینگویو مات سویا ما : تهیه کننده و مینشی گیومرا : کار گردان اطلاعاتی از بازی را هنگام با نمیایش تریلر بازی اعلام کردند.
این بازی در زمانی بین متال گیر 2 و 4 اتفاق میوفتد و اتفاقاتی که در ان رایدن متال گیر 2 تبدیل به رایدن متال گیر 4 دیدیم مورد بررسی قرار میگیرد.
در بازی توانایی جالبی برای این کارکتر در نظر گرفته شده همانند استفاده از شمشیر برای قطع کردن اعضای بدن دشمنان از هر زاویه و حتما نیازی به کشتن دشمنان نیست میتوان فقط 1 یا دو عضو دشمنان را نیز قطع کرده و به راه خود ادامه دهید این بازی از سری متال گیر تحول تازه ای در سبک مخفی کاری این بازی بوجود خواهد اورد و باز هم مثل همیشه باید منتظر عنوان جذابی از این سری باشیم.
پلتفرم : PC,xbox 360 Ps3
تهیه کننده : Konami
سازنده : Kojima Production
تاریخ انتشار : نا معلوم
1 خبر جدیدم اینکه ممکن در این بازی از move استفاده بشه.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or