شایعه Metal Gear Rising 2 در دست ساخت؟

  • Thread starter Thread starter Nevan
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Nevan

کاربر سایت
در طی یک تیزر برای بازی های PlayStation 4 در غرفه سونی در Taipei Game Show، به نظر می رسد نشانه هایی از ساخت Metal Gear Rising 2 به نمایش در آمده باشد.

MGR2-Teased-TpGS.jpg


در زمان 2:46:39 استریم، بعد از نمایش بازی The Order: 1886، عدد 2 با فونت لوگوی بازی Metal Gear Rising به نمایش در می آید و به سرعت محو می شود.

هنوز هیچ اطلاعات رسمی از سوی کونامی منتشر نشده است.

منبع
 
آخرین ویرایش:
این parry و دفاع کردن برای خیلی ها مشکل ایجاد کرد ظاهرا اما فقط کافی بود یاد بگیری. به نظرم ای کاش دست نزنن به این سیستم دفاعیش چون واقعا طوری طراحی شده بود که به هیچ وجه از سرعت گیم پلی کم نمیکرد. مثلا اینطوری نبود که دیگه دستت رو بذاری روی یه دکمه و وایسی نگاه کنی و ضربه نخوری. اینجوری از سرعت بازی کم میشه. به طرز جالبی چالش برانگیز و سرعتی هست سیستم کنونیش :دی

سیستم دفاع به شدت افتضاح بود زمان باس فایت ها فردین به خدا یک ماه تمام دستم درد میکرد بعد مبارزه با Monsoon اون صحنه که میگرفتت باید آنالوگ چپ راست میکردی انقدر آنالوگ چپ راست کرده بودم که از دستش در بیام چند صحنه مچ راست دستم داغون شده بود حتی کارم به دکتر و فیزیوتراپی هم رسید .:|
 
در این مورد ارجاعت میدم به حرف کیوان که میگفت پیچیده بودن کنترل به معنی بهتر بودنش نیست :-" :دی

اتفاقا باس آخر حرف نداشت :دی کاشکی از اینجور باس ها توی بازی بیشتر باشه :-" ولی داستان رو باهات موافقم، هرچند توی بازی HnS زیاد داستان مهم نیست ولی خب بازم حداقل رایدن رو به Bada$s ـی نسخه 4 کنند من راضیم :دی
عادت کردن>راحت تر بودن :-"
ما که عادت کردیم بالاخره! حالا هرچقدرم سخت :d ولی با تغییرش دوباره باید درگیرش بشیم تا عادت کنیم :d

باس آخر،آخرش فاجعه بود! :| اونجا که یکی از دست های MG رو کند و گذاشت رو شونه ـش و میکوبید بر سر باس بدخت،فاجعه بود :| امیدوارم دیگه هیچوقت از این صحنه ها نبینم:| :-" به جای اینکه بگم واو رایدن چقدر خفنه! میزدم زیر خنده :-"
حالا مثلا اون کاری که با متال گیر ریزه پیزه ها قبل از مبارزه با ومپ کرد،چقدر خفن بود :-" :((
سر این مورد زیاد بحث کردیم و به نتیجه نرسیدیم:-" :d

داستان رو هم که قبلا گفتم،برای من توی H&S جزو مهم ترین موارد بازیه! :d
 
عادت کردن>راحت تر بودن :-"
ما که عادت کردیم بالاخره! حالا هرچقدرم سخت :d ولی با تغییرش دوباره باید درگیرش بشیم تا عادت کنیم :d

باس آخر،آخرش فاجعه بود! :| اونجا که یکی از دست های MG رو کند و گذاشت رو شونه ـش و میکوبید بر سر باس بدخت،فاجعه بود :| امیدوارم دیگه هیچوقت از این صحنه ها نبینم:| :-" به جای اینکه بگم واو رایدن چقدر خفنه! میزدم زیر خنده :-"
حالا مثلا اون کاری که با متال گیر ریزه پیزه ها قبل از مبارزه با ومپ کرد،چقدر خفن بود :-" :((
سر این مورد زیاد بحث کردیم و به نتیجه نرسیدیم:-" :d

داستان رو هم که قبلا گفتم،برای من توی H&S جزو مهم ترین موارد بازیه! :d
خب وقتی راحت باشه، اگه تغییرش بدن زود دستت راه می افته دیگه :d کلا سیستم Parry نسخه اول رو نپسندیدم، جالب نبود :d

کلا صحنه های مسخره خیلی زیاد داشت، به جای این که epic باشه بیشتر رو اعصاب بود، این صحنه هم که گفتی دیگه تهش بود اصلا :))

داستان هم به نظر من اصلا مهم نیست تو این سبک :-" یه بیس داستانی خوب داشته باشه کافیه، MGR به لطف MG داشت ولی اصلا استفاده نمی کرد هیچ، گند هم زد بهش :d ولی به نظر من شخصیت های خیلی خیلی مهمن، شخصیت های باید یه مشت Badarse تمام عیار باشن :d که MGR این رو هم نداشت :d
 
PG كه كلا زده تو خط انحصاري زدن واسه شركت ها
احتمالش هم هست كه اين نسخه انحصاري PS باشه چون قبلا معمولا سري متل گير انحصاري سوني بوده و با توجه به كارنامه PG انحصاري شدن اين بازي هم دور از دسترس نيس
البته اميدوارم همچين اتفاقي نيفته و همه بتونن از اين بازي لذت ببرن
 
خب وقتی راحت مباشه، اگه تغییرش بدن زود دستت راه می افته دیگه :d کلا سیستم Parry نسخه اول رو نپسندیدم، جالب نبود :d

کلا صحنه های مسخره خیلی زیاد داشت، به جای این که epic باشه بیشتر رو اعصاب بود، این صحنه هم که گفتی دیگه تهش بود اصلا :))

داستان هم به نظر من اصلا مهم نیست تو این سبک :-" یه بیس داستانی خوب داشته باشه کافیه، MGR به لطف MG داشت ولی اصلا استفاده نمی کرد هیچ، گند هم زد بهش :d ولی به نظر من شخصیت های خیلی خیلی مهمن، شخصیت های باید یه مشت Badarse تمام عیار باشن :d که MGR این رو هم نداشت :d
حالا ببینیم چه میکنند،ولی به شخصه مشکلی ندارم با سیستم فعلی:-"

کلا نمیدونم چرا میگن H&S داستانش چندان مهم نیست،در صورتی که اپیک ترین داستان ها از دل همین افسانه ها و ملت غیور شمشیرزن میاد! :d ( و دقیقا به همین دلیله که من عاشق GOW و LOS هستم ! :x )
فلسفه ی این سبک هم اپیک بودنه،که تنها مبارزه ی اپیک،بازی رو اپیک نمیکنه:-" (چی گفتم :d ) اصلا همین که میرن سراغ خداها و خون آشام ها و شیاطین و فرشته و فلان و بیسار! نشون میده که خودشون هم میفهمن چقدر مهمه :d فقط مشکل اینه که بلد نیستن از پتانسیلش استفاده کنند و گند میزنند به هرچی ایده ـست از نظر داستانی:-" و تنها چیزی که میمونه طراحی دشمن ها به سبک همین افسانه هاست :D
کاراکتر خفن MGR ، فقط Sam :( خیلی خوب بود :(
 
آدرنالین که این بازی به من داد هیچ بازی دیگه ای نداد دست آخر هم رفتم تمام آهنگاشو از تورنت دانلود کردم(4سی دی) که همیشه گوش بدم

این آهنگو گوش بدید روحتون شاد بشه
 
آخرین ویرایش:
اینجور بازیا رو باید اهلش باشی اونوقت که بازی رو رو همه درجه ها سختی میری بعد نه دیگه آسونه برات نه زمانش کمه داستان و گرافیک هم میره قاطی باقالیا :دی

آسووووون؟ روی Hard رفتی بازیو؟:d اتفاقا بازیش به صورت ناجوانمردانه ای سخت بود....بعد بازی اصلا ایراد نداشت برای یه Hack 'n Slash همه چیزش خوب بود، دقیقا من نمی دونم به چی میگی مشکل "زیاد" :d


من به شخصه با بازی خیلی حال کردم، عالی بود گیم پلی اش و دقیقا اون چیزی که وعده دادن بودن در اومد، فقط ایرادش داستان بود که در حد و اندازه Metal Gear اصلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا نبود....که البته خب Platinum Games کلا از داستان نویسی کمی دچار لنگش هستن:d



درجه سختی در مقایسه با سری DMC گفتم! اخرین درجه از بازی اونقدرا سخت نبود.البته قبول دارم که گرافیک و داستان تو این سبک اونقدرا مهم نیست ولی حداقل یه کیفیتی باید داشته باشه! بنظرم اینکه بازی بدون مشکل بود اشتباهه.
پ.ن : گیم پلی بازی واقعا خیلی خوب بود! از اکثر این غربی ها هم بهتر بود :dولی قسمت تکه تکه کردنش اگه یه انیمیشن مناسب و خرد شدنش با جزئیات بیشتر بود واقعا می چسبید :d
 
آخرین ویرایش:
من به شخصه هیچ مشکلی نداشتم و از همه لحاظ فوقالعاده بودش تنها چیزی که از این نسخه میخوام زیاد گیم پلی رو دست کاری نکنن فقط بیشتر روی داستان و گرافیک کار کنن همین. گرچه این دو مورد تو نسخه قبل اصلا مشکلی نداشتم.
بی صبرانه منتظر نمایش این بازی هستم فقط خداکنه انحصاری نباشه چون بشدت به ضرر گیمر هاست
 
باور نکنین آقا اینا مسخره بازی های کوجیماست :دی

فونتش اونقدر شبیه به MGR2 بود که نمیتونیم اتفاقی حسابش کنیم! MGSV و Moby Dick Studio هم این بساط "من نمی دونم چیه" رو از طرف کوجیما داشتیم :دی
 
باور نکنین آقا اینا مسخره بازی های کوجیماست :دی

فونتش اونقدر شبیه به MGR2 بود که نمیتونیم اتفاقی حسابش کنیم! MGSV و Moby Dick Studio هم این بساط "من نمی دونم چیه" رو از طرف کوجیما داشتیم :دی

البته توی Gaf هم همچین چیزایی می گن :d
20 رای دادن به این که Geoff راست می گه
103 رای دادن به این که به حرف های افراد Kojima Production نمی شه اعتماد کرد
101 رای هم دادن به این که Geoff کارگردان MGR2 اه @-)
 
Parry کردن هیچ مشکلی نداشت خیلی هم عالی بود :دی همینکه مجبورت میکرد دائما با دسته ور بری و دستت رو نذاری روی دکمه دفاع و نگاه کنی به دشمن کلی جالب بود و یه ایده بکر بود. :دی حالا هرچقدر میخواین بگین :دی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or