شایعه Metal Gear Rising 2 در دست ساخت؟

  • Thread starter Thread starter Nevan
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Nevan

کاربر سایت
در طی یک تیزر برای بازی های PlayStation 4 در غرفه سونی در Taipei Game Show، به نظر می رسد نشانه هایی از ساخت Metal Gear Rising 2 به نمایش در آمده باشد.

MGR2-Teased-TpGS.jpg


در زمان 2:46:39 استریم، بعد از نمایش بازی The Order: 1886، عدد 2 با فونت لوگوی بازی Metal Gear Rising به نمایش در می آید و به سرعت محو می شود.

هنوز هیچ اطلاعات رسمی از سوی کونامی منتشر نشده است.

منبع
 
آخرین ویرایش:
فقط یه دکمه اختصاصی یا یه مکانیزم دیگه واسه پری کردن بزارن و دوربین بازی هم با توجه به سرعت و حجم مبارزات بهینه کنن اشکال خاص دیگه ای نمیمونه...رو گرافیک لازم نیست زیاد وقت بزارن چون اصلا فرصت نمیکنیم به این چیزای الکی توجه کنیم تو همچین بازی :d

این parry و دفاع کردن برای خیلی ها مشکل ایجاد کرد ظاهرا اما فقط کافی بود یاد بگیری. به نظرم ای کاش دست نزنن به این سیستم دفاعیش چون واقعا طوری طراحی شده بود که به هیچ وجه از سرعت گیم پلی کم نمیکرد. مثلا اینطوری نبود که دیگه دستت رو بذاری روی یه دکمه و وایسی نگاه کنی و ضربه نخوری. اینجوری از سرعت بازی کم میشه. به طرز جالبی چالش برانگیز و سرعتی هست سیستم کنونیش
biggrin1.gif

توی شلوغی و زمانی که بیش از یک دشمن توی جهت خاصی قرار داشتن واسه پری کردن خیلی دقیق باید جهت میدادی و گاهی بجای پری کردن، به دشمن کناریش ضربه میزد و بطور ناجوانمردانه ضربه میخوردی در حالی قشنگ حواست بهش بوده. شخصا انتخاب دکمه های بایونتا رو خیلی بی نقص میدونم (شاید خیلی بهش عادت کردم):d
 
آخرین ویرایش:
فقط یه دکمه اختصاصی یا یه مکانیزم دیگه واسه پری کردن بزارن و دوربین بازی هم با توجه به سرعت و حجم مبارزات بهینه کنن اشکال خاص دیگه ای نمیمونه...رو گرافیک لازم نیست زیاد وقت بزارن چون اصلا فرصت نمیکنیم به این چیزای الکی توجه کنیم تو همچین بازی :d

این parry و دفاع کردن برای خیلی ها مشکل ایجاد کرد ظاهرا اما فقط کافی بود یاد بگیری. به نظرم ای کاش دست نزنن به این سیستم دفاعیش چون واقعا طوری طراحی شده بود که به هیچ وجه از سرعت گیم پلی کم نمیکرد. مثلا اینطوری نبود که دیگه دستت رو بذاری روی یه دکمه و وایسی نگاه کنی و ضربه نخوری. اینجوری از سرعت بازی کم میشه. به طرز جالبی چالش برانگیز و سرعتی هست سیستم کنونیش :دی
 
نسخه قبلیش واقعا عالی بود بهترین h&s نسل قبل بود برای من. از اون بازی هایی بودش که تا مدت ها بعدش بازی های دیگه برات حالت اسلوموشن اجرا میشدن خوابت میبرد.داستان که کاری باهاش ندارم ولیکن گرافیک بازی فقط به خاطره تاخیر ها عقب افتاد وگرنه موقع رونمایی دهن همه باز مونده بود از همچین گرافیکی با این سرعت روون اجرا میشدش.
این رقابت کثیف سونی و مایکرو سره انحصاری کردن بازی های مولتی پلتفرمی واقعا حال بهم زن شده.میترسم سونی مثل این چند بازی اخر هم انحصاری کنسولیش بکنه. بایدبترسیم اینجور بازی ها تو مراسم های سونی مایکرو نمایش دارن
 
به شخصه اصلا از این ژاپنی بازی ها خوشم نمیاد، امیدوارم یه ذره درجه ژاپنش رو کم کنن تا ما هم بتونیم بازی کنیم!!!:d

باشه . به سازندش میگیم دوربین رو از بالا کنه یه 2000 تا ملخ و موریانه و نقطه اضافه کنه تا شما هم لذت ببری!
 
این parry و دفاع کردن برای خیلی ها مشکل ایجاد کرد ظاهرا اما فقط کافی بود یاد بگیری. به نظرم ای کاش دست نزنن به این سیستم دفاعیش چون واقعا طوری طراحی شده بود که به هیچ وجه از سرعت گیم پلی کم نمیکرد. مثلا اینطوری نبود که دیگه دستت رو بذاری روی یه دکمه و وایسی نگاه کنی و ضربه نخوری. اینجوری از سرعت بازی کم میشه. به طرز جالبی چالش برانگیز و سرعتی هست سیستم کنونیش :دی
موافقم سیستم دفاعی بازی باعث میشد دائم در حال دکمه زدن باشی و یـ لحظه هم تو درگیریا دستت آروم نگیره همین خودش باعث تولید آدرنالین بیشتر میشد و بقیه ماجرا :bighug: من خودم اون اوایل نمیدونستم بازی سیستم دفاعی داره واسه همین هی جاخالی میدادم انقدر فوش بار این سازنده هاش کردم تا اون موقعی که به طور اتفاقی سیستم دفاعی بازی رو کشف کردم :دی از اون وقت بازی برام لذت بخش شد :bighug: امیدوارم دست به سیستم دفاعی بازی نزنن :x
 
آخرین ویرایش:
کلاً اومده بودن سیستم پری و بلاک بازی رو از روی فایتینگ های ژاپنی الهام گرفته بودن که اونجا باید مثلاً جهت عقب رو بگیری (و اتفاقاً توی SF III همین مکانیزم پری با گرفتن فوروارد هم بود) ، این به بالا رفتن سرعت واقعاً کمک می کرد ولی توی صحنه های شلوغ دردسر ساز میشد به قول دوستان :دی به شخصه برای HnS همون سیستم سنتی رو ترجیح میدم تا این یکی سیستم :دی

ولی به طور کلی جزو مورد انتظار ترین بازیهام برای معرفیه :دی HnS ، نینجا ، رایدن = من و افق :دی
 
یه مشکلش هم این بود که تا چند مرحله میرفتی بعد باید برمیگشتی همون مراحلو .
یه مشکل دیگه هم این بود که هم اکشن بود هم مخفی کاری کاش تو شماره 2 فقد اکشن باشه
 
واقعاً یکی از سرعتی‌ترین Hack and Slashهای نسل قبل بود، افت فریم هم اصلاً من ندیدم. از همه بهتر هم باس‌هاش بودن که به شخصه سرویس شدم تا این که تونستم Mosnon رو بکشم، تازه مرحله بعد از Monson هم بود که دیگه خیلی بیش از حد سخت بود،
Monson + باس دیگر :(

فقط امیدوارم نیان انحصاری Wii U کنند مثل Bayonetta. با توجه به این که سابقه PG خرابه که البته بعید میدونم:دی چون اینطوری واقعاً مسخرست که Metal Gearـی فقط بر روی کنسول های نینتندو عرضه بشه:دی
 
MGR واقعا بازی لذت بخش و خیلی خوبی بود و جز یکی از بهترین و منحصر به فرد ترین تجربه هام تو نسل 7 بود و خیلی منتظر تایید قسمت دومش هستم و امیدوارم E3 امسال ازش خبری بشه :دی
امیدوارم Vanquish 2 هم تو ادامه ساخته بشه :دی
 
واو! چه غافلگیرانه :دی

بهترین خبری که میشد از Konami شنید :x نسخه اول عالی بود! فقط امیدوارم این سری یه دست به سر و روی دوربین بازی بکشن چون بدجوری روی اعصاب میرفت. و Parry رو هم بزارن روی همون دکمه دایره که رسما بی استفاده مونده بود.
 
واو! چه غافلگیرانه :دی

بهترین خبری که میشد از Konami شنید :x نسخه اول عالی بود! فقط امیدوارم این سری یه دست به سر و روی دوربین بازی بکشن چون بدجوری روی اعصاب میرفت. و Parry رو هم بزارن روی همون دکمه دایره که رسما بی استفاده مونده بود.
برو اذیتمون نکن بزار Parry همینجور که هست بمونه! بعد از یه عالمه درگیری با Mansoon ، تازه بهش عادت کرده بودیم:-" :d
دوربین رو موافقم:-"

فقط یک چیز دیگه که میخوام اینه اغراق بازی رو یکم کم کنند :| مثلا باس آخر انقدر اغراقش زیاد بود که میزد تو ذوق :| + یکم برای داستان هم کوجیما بهش بها بده :( رایدن MGS4 کجا و رایدن MGR کجا :(
 
برو اذیتمون نکن بزار Parry همینجور که هست بمونه! بعد از یه عالمه درگیری با Mansoon ، تازه بهش عادت کرده بودیم:-" :d
دوربین رو موافقم:-"

فقط یک چیز دیگه که میخوام اینه اغراق بازی رو یکم کم کنند :| مثلا باس آخر انقدر اغراقش زیاد بود که میزد تو ذوق :| + یکم برای داستان هم کوجیما بهش بها بده :( رایدن MGS4 کجا و رایدن MGR کجا :(

در این مورد ارجاعت میدم به حرف کیوان که میگفت پیچیده بودن کنترل به معنی بهتر بودنش نیست :-" :دی

اتفاقا باس آخر حرف نداشت :دی کاشکی از اینجور باس ها توی بازی بیشتر باشه :-" ولی داستان رو باهات موافقم، هرچند توی بازی HnS زیاد داستان مهم نیست ولی خب بازم حداقل رایدن رو به Bada$s ـی نسخه 4 کنند من راضیم :دی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or