Miesam
کاربر سایت
آره دقیقن، فضاسازی هایی که R* انجام میده هیچ وقت اون سنگینی و اون حالت های مخصوصی که Remedy انجام میده رو نداره. خب این فضاسازی ها هم بد نیست برای بازی هایی مثل GTA یا RDR یا Bully یا امثال اینها ولی برای یک بازی مثل Max Payne که همه مکس رو با اون بارونی معروفش و اون فضای یخ زده نیویورک و اون تم Noir میشناسند. رفتن تو محیط های روشن و شاد خیلی اذیت کننده است.دقیقا بازیهای راک استار خیلی فضای بچه گانه و کارتونیه خیلی زیادی داره و به نسبت ایده های رمدی خیلی ضعیفتر و ایتدائی تره....
الان که شما اسم بازیه GTA اوردی یادم به این افتاد که مجموعه بازیهایی مثل L.A.NOIR یا به قول شما BULLY چقدر فضای انیمیشن و اون حس گرافیکی که بازیکن ازشون داره شبیه به همه....
اگه توجه کردی باشی مثل بازی L.A.NOIR اومده از رنگهای خیلی تند و تیز و جیغ استفاده کرده و براق بودن کیفیت رنگها در کاراکترهای بازی ادمو یاد شخصیتهای بازیه LA.NOIR یا به قول شما BULLY میندازه... کلا سیستم گرافیکی راک استار یه جورایی خیلی به FUN نزدیکتره تا به ساخت یک بازی خیلی جدی و با سابقه ای مثل مکس پین 3....
کنار این شخصیت پردازی مکس هم شدیدن چندین پله سقوط کرده. یه جا دیدم یه لحظه مکس پین به یکی از رفیقاش تقریبن یه چیزی شبیه به جک اینا گفت، یعنی کم مونده مکس بیوفته وسط برقصه برامون
.
