Max Payne 3 | PC

max-payne-3-image.jpg


بخش 1) اطلاعات بازی:

Developer: Rockstar Vancouver
Publisher: Rockstar Games
Genre: Third Person Shooter - TPS
Platform: PC/PS3/Xbox 360
Release Date: June 01, 2012

بخش 2) لینکها:

GameSpot
Rockstar
تصاویر بازی

تاپیک مشکلات بازی


بخش 3) توضیحات:

بدون شک بازی Max Payne جز آن بازیهاییست که در زمان خود انقلابی عظیم به پا کرد.
سیستم Bullet Time (به اصطلاح صحنه آهسته) نوآوری بزرگ این بازی به حساب می آمد.
بعد از گذشت نزدیک به 7 سال از انتشار نسخه دوم بار دیگر مکس پین باز خواهد گشت، اما نه این بار توسط سازندگان خوش ذوق خود یعنی Remedy، بلکه این بار توسط شعبه ونکور کمپانی Rockstar که پیش از این سابقه ساخت بازی جذابی همچون Bully را در کارنامه خود دارد.

ماجرای مکس پین 3 در این قسمت 12 سال پس از حوادث شماره دوم اتفاق می افتد، که در آن مکس نسبت به درستکاری بد گمان تر شده است. (به دلیل حوادث تلخی که در گذشته برایش اتفاق افتاد). همچنین مکس برای یک خانواده ثروتمند در سائوپائولوی برزیل کار می کند.

در حال حاضر جزئیات دقیقتری از بازی فاش نشده است و باید تا زمان عرضه بازی که بنا بر قول سازندگان سه ماهه ابتدایی سال 2011 است صبر کرد.




System Specifications (Minimum - Maximum hardware tested at time of release)

Operating System:
Windows 7 32/64 Service Pack 1, Windows Vista 32/64 Service Pack 2, Windows XP 32/64 Service Pack 3

Processor:
Intel Dual Core 2.4 GHZ - i7 3930K 6 Core x 3.06 GHZ / AMD Dual Core 2.6 GHZ - FX8150 8 Core x 3.6 GHZ

RAM:
2GB - 32GB

Video Card:
NVIDIA® 8600 GT 512MB VRAM – NVIDIA® GeForce® GTX 680 2GB VRAM / Radeon HD 3400 512MB VRAM - Radeon HD 7970 3GB VRAM

Sound Card:
100% Direct X 9.0 compatible – Direct X 9.0 compatible supporting Dolby Digital Live

HDD Space:
35 GB
 
آخرین ویرایش:
اخه عجیب غریب بودش سائو پائولو؟ کچل اینا:d ولی بازیش خوب میشه فرق نمیکنه برای من.

بابا مشکل از راک استار هست من قبول دارم راک استار بازی های توووپی میسازه ولی همیشه این مشکل رو در داستان سرایی داشته شما بیا یک نیگاه به همین چند سال اخیر بکن

1. cj وارده سان اندریاس میشه و داستان بازی رخ میده
2. نیکو وارده لیبرتی سیتی میشه و داستان بازی رخ میده
3.جان مارسون وارده یک منطقه جدید میشه و داستان بازی رخ میده
4. کول فیلیپس بر میگرده و تقریبا شهر ایناها با کلی تغریات رو به رو شده
و حالا 5 . مکس پین وارده سائولو پایئولو میشه و داستان رخ میده

این مشکل راک استار در داستان سرای هست حتما باید یک لوکیشن جدید باشه تا بتونه یک داستان جدید بیان کنه

اگر سم لیک توی این نسخه هم بودش میشه خیلی امیدوار بود به داستانش تا الان
 
  • Like
Reactions: TOP Game
توی گیم اسپات و توی همون لینکی که بالا گذاشتم مصاحبه ایی بوده با R* که توی اون به خیلی از نگرانی ها جواب داده ، مثلا گفته جو بازی هنوز Noir هست ، سازنده های بازی توی بعضی موارد از Remedy کمک گرفتن که اونا هم با رویی باز ازشون استقبال کردن ، گویا همونطوری که از عکس پیداست بخشی از بازی توی نیویورک اتفاق میوفته و ...

ویرایش : در ضمن R* تایید کرده که Bullet Time توی بازی وجود داره و شب های Max Payne همچنان دیوونه کننده و فوق العادست
 
آخرین ویرایش:
اون عکس اول بد جوری حس نوستالوژیک به آدم میده.
یعنی واقعا میتونن دوباره همون جو سنگین نیویورک رو درست کنن ؟ چه شاهکاری بشه اگه بشه.
 
[FONT=&amp]من روی بخش هایی از متنش منصفانه فکر کردم دیدم کم بیراه نیست و بازی به تغییرات نیاز داره ولی نه آنقدر که احساسی بده که مکس پین بازی نمی کنیم[/FONT].
[FONT=&amp]به نظر میاد خود راکستار هم واقعا دوست داره تغییرات رو جوری انجام بده که گیمر های جدیدم به بازی تشویق کنه،شاید دلیل عمده ی تعویض لوکیشن بازی از نیویورک به سائوپاولو همینه،ولی در همین حین فن های مکس پین هم براش مهم هستند[/FONT].

قسمت های مهم مصاحبه :

[FONT=&amp]در بخشی از مصاحبه که حرف از نویر شده بود و تعویض لوکیشن از نیویورک به سائوپائلو؛ نماینده راکستار اشاره کرد که نویر به لوکیش و محل بازی نیست و اگر هم بود مطمئناً لوس انجلس بهتر از نیویورک بود، بلکه نویر به استایل بازی و شخصیت پردازی و داستان بازی است که به بیننده حس فروپاشی و تباهی و اندوه القا می کنه.بله،بازی از چشم انداز فاسد نیویورک به چشم انداز به همان اندازه فاسد و پر زرقوبرق[/FONT] [FONT=&amp] و مدرن[/FONT][FONT=&amp] سائوپائلو منتقل شده گرچه من فکر نمی کنم تفاوتی باشه[/FONT].[FONT=&amp]
هدف از تریلیر اول مکس پین تنها نمایش موضوعی فصل جدیدی از زندگی مکس هست.
ماندن بر عناصر اصلی و مهم مکس همیشه تمرکز اصلی تیم بوده و در حقیقت در بعضی موارد، حین روند ساخت با رمدی هم بحث ومشاوره شده و آنها نیز با رویی گشاده از کار ما حمایت کردند.
هنگامی که شروع به نمایش بیشتری از جزئیات بازی کردیم خواهید دید که فاصله ی چندانی از استایل و تکنیک های دو بازی گذشته نگرفته ایم و نشان خواهیم داد چه تفسیر جدید و جالبی از نویر کلاسیک خواهیم داشت. نویر فراتر از لوکیشن بازی است نویری که مکس پین رو یکتا می کند.
در طول روند ساخت همیشه بر روی عناصری که مکس پین رو دوست داشتنی و پیشگام کرده کار کردیم عناصر اصلی مانند [/FONT]bullet time[FONT=&amp] که تجربه ای از آن به شما خواهیم داد که قبلاً نداشته اید، عنصری که در بعضی مواقع کلیدی تر از عنصر نویر نیز بوده.
ما به شدت بر روی این عناصر کار کرده ایم تا آنها را کامل تر و تازه و جدید تر نشان دهیم.
این تنها گیم پلی مکس پین نیست که اونرو بی همتا کرده : منولوگ های خاطره انگیز مکس،رمان های گرافیکی «اشاره به دموهای کمیک مانند» نیز همیشه از عناصر کلیدی مکس پین بوده اند که آن های نیز در برخی قسمت های مکس پین 3 حضور دارند.اگر چه ما تمام آن ها را تکمیل تر کرده ایم ،که اگر این کارم نمی کردیم باعث تعجب بود! آنچه که در سال 2003 عالی به نظر می رسید در سال 2011 شاید کامل به نظر نیاید.
در بخش های دیگر مصاحبه هم نماینده راکستار اشاره می کنه که سائوپائلو هم به اندازه نیویورک دارای نقاط تاریک و دپرس کننده هست و تنها چیزی که در این بازی تغییر دادن داستان بازی هست و اتفاق افتادن مراحلی از بازی در طول روز که آن نیز در جهت داستان بازی می باشد. اگرچه هنوز باران ها و شب های تاریک بازی برای ارضای طرفداران بازی وجود دارد.
بخش های دیگر مصاحبه هم به دلیل کوتاه کردن موهای مکس می پردازه که اون رو بهترین روش برای رویارویی با دشمنان خودشو می دونه «با توجه به شخصیتی که قبلاً مکس پین داشته و زندگی گذشته اش»
متن کامل داخل سایت [/FONT]Gamespot [FONT=&amp]قرار داده شده...[/FONT]
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: amirpers and uriel
من روی بخش هایی از متنش منصفانه فکر کردم دیدم کم بیراه نیست و بازی به تغییرات نیاز داره ولی نه آنقدر که احساسی بده که مکس پین بازی نمی کنیم.
به نظر میاد خود راکستار هم واقعا دوست داره تغییرات رو جوری انجام بده که گیمر های جدیدم به بازی تشویق کنه،شاید دلیل عمده ی تعویض لوکیشن بازی از نیویورک به سائوپاولو همینه،ولی در همین حین فن های مکس پین هم براش مهم هستند.

قسمت های مهم مصاحبه :

در بخشی از مصاحبه که حرف از نویر شده بود و تعویض لوکیشن از نیویورک به سائوپائلو؛ نماینده راکستار اشاره کرد که نویر به لوکیش و محل بازی نیست و اگر هم بود مطمئناً لوس انجلس بهتر از نیویورک بود، بلکه نویر به استایل بازی و شخصیت پردازی و داستان بازی است که به بیننده حس فروپاشی و تباهی و اندوه القا می کنه.بله،بازی از چشم انداز فاسد نیویورک به چشم انداز به همان اندازه فاسد و پر زرقوبرق و مدرن سائوپائلو منتقل شده گرچه من فکر نمی کنم تفاوتی باشه.
هدف از تریلیر اول مکس پین تنها نمایش موضوعی فصل جدیدی از زندگی مکس هست.
ماندن بر عناصر اصلی و مهم مکس همیشه تمرکز اصلی تیم بوده و در حقیقت در بعضی موارد، حین روند ساخت با رمدی هم بحث ومشاوره شده و آنها نیز با رویی گشاده از کار ما حمایت کردند.
هنگامی که شروع به نمایش بیشتری از جزئیات بازی کردیم خواهید دید که فاصله ی چندانی از استایل و تکنیک های دو بازی گذشته نگرفته ایم و نشان خواهیم داد چه تفسیر جدید و جالبی از نویر کلاسیک خواهیم داشت. نویر فراتر از لوکیشن بازی است نویری که مکس پین رو یکتا می کند.
در طول روند ساخت همیشه بر روی عناصری که مکس پین رو دوست داشتنی و پیشگام کرده کار کردیم عناصر اصلی مانند bullet time که تجربه ای از آن به شما خواهیم داد که قبلاً نداشته اید، عنصری که در بعضی مواقع کلیدی تر از عنصر نویر نیز بوده.
ما به شدت بر روی این عناصر کار کرده ایم تا آنها را کامل تر و تازه و جدید تر نشان دهیم.
این تنها گیم پلی مکس پین نیست که اونرو بی همتا کرده : منولوگ های خاطره انگیز مکس،رمان های گرافیکی «اشاره به دموهای کمیک مانند» نیز همیشه از عناصر کلیدی مکس پین بوده اند که آن های نیز در برخی قسمت های مکس پین 3 حضور دارند.اگر چه ما تمام آن ها را تکمیل تر کرده ایم ،که اگر این کارم نمی کردیم باعث تعجب بود! آنچه که در سال 2003 عالی به نظر می رسید در سال 2011 شاید کامل به نظر نیاید.
در بخش های دیگر مصاحبه هم نماینده راکستار اشاره می کنه که سائوپائلو هم به اندازه نیویورک دارای نقاط تاریک و دپرس کننده هست و تنها چیزی که در این بازی تغییر دادن داستان بازی هست و اتفاق افتادن مراحلی از بازی در طول روز که آن نیز در جهت داستان بازی می باشد. اگرچه هنوز باران ها و شب های تاریک بازی برای ارضای طرفداران بازی وجود دارد.
بخش های دیگر مصاحبه هم به دلیل کوتاه کردن موهای مکس می پردازه که اون رو بهترین روش برای رویارویی با دشمنان خودشو می دونه «با توجه به شخصیتی که قبلاً مکس پین داشته و زندگی گذشته اش»
متن کامل داخل سایت Gamespot قرار داده شده...
دستت درد نکنه. حقیقتش حوصله نداشتم برم خودم بخونم.;). من هم با اعمال تغییرات توی بازی موافقم ولی تا حدی که به بازی ضربه نخوره. با بیشتر حرفاش موافقم البته در صورتیکه فقط واسه ی دلگرمی هوادارا این چیزارو نگفته باشه. بر عکس بیشتر کاربرا من از کچلی مکس زیاد ناراحت نیستم چون این بازی داره یه فصل دیگه از زندگی مکس رو نشون میده. به هر حال من به بازی امیدوارم و به نظرم اگه یه تریلر از گیم پلی بازی نشون بدن ممکنه بیشتر نگرانی ها و حواشیه این بازی رو کاهش بده.
 
[TABLE="align: center"]
[TR]
[TD="bgcolor: #eeeeee"]
[/TD]
[TD="bgcolor: #eeeeee"]
[/TD]
[TD="bgcolor: #eeeeee"]
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #eeeeee"]
[/TD]
[TD="bgcolor: #eeeeee"]
[/TD]
[TD="bgcolor: #eeeeee"]
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #eeeeee"]
[/TD]
[TD="bgcolor: #eeeeee"]
[/TD]
[TD="bgcolor: #eeeeee"]
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #eeeeee"]
[/TD]
[TD="bgcolor: #eeeeee"]
[/TD]
[TD="bgcolor: #eeeeee"]
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #eeeeee"]
[/TD]
[TD="bgcolor: #eeeeee"]
[/TD]
[TD="bgcolor: #eeeeee"]
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #eeeeee"]
[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
 
bullet time دقیقا چیه ؟ مثل red eye توی RDR ?
همون صحنه آهسته های معروف هستش که توی خیلی از بازی ها مثل نسخه های قبلی همین مکس پین و نسخه های مختلف F.E.A.R وجود داره و باعث میشه حرکت گلوله ها رو بتونید در اثر کند شدن حرکات در دنیای اطراف ببینید.
 
اتفاقاً من تو این مسئله خیلی راحت تر تونستم با خودم کنار بیام اونم به دلیل تغییر چهره مکس پین 2 نسبت به 1 هست.تازه به نظرم اون اختلاف خیلی فاحش تر از الان بود.
در ضمن چهره ی الان مکس چهره ی James McCaffrey هست.
 
اتفاقاً من تو این مسئله خیلی راحت تر تونستم با خودم کنار بیام اونم به دلیل تغییر چهره مکس پین 2 نسبت به 1 هست.تازه به نظرم اون اختلاف خیلی فاحش تر از الان بود.
در ضمن چهره ی الان مکس چهره ی James McCaffrey هست.
دقیقا. من هم اصلا با قیافش مشکلی ندارم. خیلی به این نسخه میخوره چون دوره ی جدیدی از زندگی مکس رو نشون میده.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or