Multi Platform Max Payne 1&2 Remake

سازنده
Remedy
تاریخ انتشار
TBA
ناشر
Remedy
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S
۲۰۲۲۰۴۰۷_۲۱۲۴۵۷.jpg



ریمیک دو قسمت اول مکس پین در راه کنسول های نسل نهمی و PC

اکانت توییتری رمدی اینترتینمنت، رسما اعلام کرد که با همکاری راکستار، ریمیک مکس پین ۱ و ۲ را عرضه خواهد کرد.

سازنده: Remedy
تاریخ انتشار: TBA
ناشر: Rockstar Games
پلتفرم‌ها: PC,PlayStation 5, Xbox Series X|S

توضیحات بیشتر:
گفته شده که بودجه بازی توسط Rockstar Games تامین میشه و بازی در مرحله کانسپت به سر میبره

بازی با انجین Northlight توسعه داده خواهد شد؛ از این انجین برای ساخت Quantum Break و Control استفاده شده.


ابعاد این پروژه برای رمدی به مانند یک بازی AAA است.

بازی بصورت باندل منتشر خواهد شد.

همچنین بازی برای PS5 و Xbox Series X/S و PC در تاریخی نامعلوم منتشر خواهد شد.

View attachment 251339

اولین واکنش راکستار

"سم هوزر" رییس راکستار گیمز:

"هنگامی که دوستان قدیمی ما در Remedy برای Remake نسخه های اصلی مکس پین به ما مراجعه کردند ما بسیار هیجان زده شدیم. ما از طرفداران بزرگ پروژه های رمدی در این چندسال هستیم و منتظر این ریمیک ها خواهیم بود"
 
آخرین ویرایش:
انصافا راکستار اول خودش باید یه فکری برای شوتینگ بازیهای خودش داشته باشه.
نمیگم شرایط رمدی خیلی بهتره ولی تو این مورد اگه قراره کسی نظارت کنه بهتره که ناظر از بیرون بیارن :D

البته امروزه دیگه اینطور نیست.
دیگه از بتسدا از لحاظ فنی فسیل تر که نداریم.
استارفیلد رو طوری شوتینگش رو ساختن که همه اوایل فکر میکردن از Id اومدن کمکشون که در آخر گفتن این بخش کار خودمون بوده.

آدمهای درست رو که بیارن سر پروژه و پول خرج کنن هم گان پلی خفنی میشه تو هر بازی داشت و هم انیمیشنهای اسلحه درجه یک.
تو عمرت تاحالا مکس پین ۳ بازی کردی؟
بازی ۱۳ سال پیش گیم پلیش همین الان از خیلی بازیها بخصوص همین بازی‌های رمدی بهتره.
خداوکیلی قبل کامنت دادن یه کم فکر کن ببین اصلا داری چی میگی
 
انصافا راکستار اول خودش باید یه فکری برای شوتینگ بازیهای خودش داشته باشه.
نمیگم شرایط رمدی خیلی بهتره ولی تو این مورد اگه قراره کسی نظارت کنه بهتره که ناظر از بیرون بیارن :D

البته امروزه دیگه اینطور نیست.
دیگه از بتسدا از لحاظ فنی فسیل تر که نداریم.
استارفیلد رو طوری شوتینگش رو ساختن که همه اوایل فکر میکردن از Id اومدن کمکشون که در آخر گفتن این بخش کار خودمون بوده.

آدمهای درست رو که بیارن سر پروژه و پول خرج کنن هم گان پلی خفنی میشه تو هر بازی داشت و هم انیمیشنهای اسلحه درجه یک.
مکس پین سه بهترین شوتینگه
 
این قضیه نظارت هم خود مدیرعامل رمدی گفت.
طرف فکر کرد من از خودم درآوردم :Whistling:

مدیرعامل رمدی اعلام کرده که برای پروژه مکس پین، همکاری نزدیکی با راکستار دارند تا استانداردهای لحاظ شده رعایت شود.
تیم های توسعه ما در رمدی در چند بخش کلیدی وارد بخش‌های مهم توسعه بازی شده‌اند و با ناشر بازی یعنی راکستار همکاری نزدیکی دارند.
هنچنین شرکت رمدی اعلام کرد بودجه ساخت ریمیک Max Payne توسط راکستار گیمز مجددا افزایش پیدا کرده.

Releases - Remedy Investors
 
این قضیه نظارت هم خود مدیرعامل رمدی گفت.
طرف فکر کرد من از خودم درآوردم :Whistling:

مدیرعامل رمدی اعلام کرده که برای پروژه مکس پین، همکاری نزدیکی با راکستار دارند تا استانداردهای لحاظ شده رعایت شود.
تیم های توسعه ما در رمدی در چند بخش کلیدی وارد بخش‌های مهم توسعه بازی شده‌اند و با ناشر بازی یعنی راکستار همکاری نزدیکی دارند.
هنچنین شرکت رمدی اعلام کرد بودجه ساخت ریمیک Max Payne توسط راکستار گیمز مجددا افزایش پیدا کرده.

Releases - Remedy Investors
حداقل میخوای در مورد پستی نظر بدی درستش اینه که یا نقل قول کنی و یا منشن کنی.
از این به بعد قراره همدیگه رو "طرف" خطاب کنیم؟!

من کجا گفتم از خودت درآوردی؟

در مورد شوتینگ گفتی من گفتم خود راکستار نیاز داره که این بخش بازیهاش رو به روز کنه همونطور که مثلا بتسدا انجام داد.
خب مشخصه که ناشر روی تمام مراحل ساخت بازیها نظارت داشته باشه.
کجا گفتم نظارت نداره؟
 
حالا جدا از اینا مکس پین ۳ به نظرم خیلی خوب بود به خصوص گان پلی. لعنت بهشون که یه ریمستر هم ندادن از اون بازی.
یوبیسافت همیشه فحش خور ، بی سر و صدا و رایگان چندتا آپدیت ۶۰ فریم واسه بازیابی داده که بعضیاشون کلا فراموش شدن ، بعد *R چندتا گنج داره که ملت حاضرن واسه آپدیتشون پول بدن ولی به یه ورشم نیست ، واقعا عجیب و رو اعصابه *R
 
حداقل میخوای در مورد پستی نظر بدی درستش اینه که یا نقل قول کنی و یا منشن کنی.
از این به بعد قراره همدیگه رو "طرف" خطاب کنیم؟!

من کجا گفتم از خودت درآوردی؟

در مورد شوتینگ گفتی من گفتم خود راکستار نیاز داره که این بخش بازیهاش رو به روز کنه همونطور که مثلا بتسدا انجام داد.
خب مشخصه که ناشر روی تمام مراحل ساخت بازیها نظارت داشته باشه.
کجا گفتم نظارت نداره؟
اونو که خودشون بلدن چیو و چجور به روز کنند و اوجش را تو GTA 6 خواهیم دید ولی حرف من اینه که وقتی مکس پین ۳ شوتینگ و گیم‌پلیش هنوز در بالاترین سطحه ، چرا باید نظارتی رو رمدی نداشته باشه؟ رمدی تو کنترل و الن ویک ۲ شوتینگ بسیار متوسطی داشت.
نظارت راکستار هم صرفا به عنوان ناشر نیست و کاملا رو توسعه بازی هم دخالت دارند.

جدا اینجور تریگر شدن سر دفاع از یه شرکت میلیارد دلاری اخه؟:)) حالا جدا از اینا مکس پین ۳ به نظرم خیلی خوب بود به خصوص گان پلی. لعنت بهشون که یه ریمستر هم ندادن از اون بازی.
الان منظورت منم؟ :)) اصلا راکستار دفاع کردن داره اخه. برو خدا روزیت رو جای دیگه حواله کنه. من اگر حرفی زدم در برابر هیترهای مثل تو بود وگرنه عملکرد راکستار مشخصه نیازی به دفاع نداره.
 
اونو که خودشون بلدن چیو و چجور به روز کنند و اوجش را تو GTA 6 خواهیم دید ولی حرف من اینه که وقتی مکس پین ۳ شوتینگ و گیم‌پلیش هنوز در بالاترین سطحه ، چرا باید نظارتی رو رمدی نداشته باشه؟ رمدی تو کنترل و الن ویک ۲ شوتینگ بسیار متوسطی داشت.
نظارت راکستار هم صرفا به عنوان ناشر نیست و کاملا رو توسعه بازی هم دخالت دارند.
خب وقتی هنوز GTA 6 نیومده چطور اوجش رو میخوای نشونم بدی؟
حالا اول بزار بیاد و یه نمایش داشته باشن.
اینکه شوتینگش باید در حد خیلی خوبی باشه که قطعا باید اینطور باشه ، غیر این باشه جای سوال داره.

بحث نظارت ناشر یه چیز عادی تو صنعته و همه استودیوها وظیفه دارن دوره ای جلسه داشته باشن و نتایج رو به ناشر نشون بدن.
راکستار چوب به دست پا نمیشه بره رمدی بگه اینجا رو فلان کن و اونجا رو فلان.
از طرفی خود راکستار زمان ساخت مکس پین 3 از سم لیک و رمدی کمک و مشورت گرفت یا دعوت کرد که بازی رو تست کنن و نظراتشون رو بگن (یه همچین چیزی).
 
خب وقتی هنوز GTA 6 نیومده چطور اوجش رو میخوای نشونم بدی؟
حالا اول بزار بیاد و یه نمایش داشته باشن.
اینکه شوتینگش باید در حد خیلی خوبی باشه که قطعا باید اینطور باشه ، غیر این باشه جای سوال داره.

بحث نظارت ناشر یه چیز عادی تو صنعته و همه استودیوها وظیفه دارن دوره ای جلسه داشته باشن و نتایج رو به ناشر نشون بدن.
راکستار چوب به دست پا نمیشه بره رمدی بگه اینجا رو فلان کن و اونجا رو فلان.
از طرفی خود راکستار زمان ساخت مکس پین 3 از سم لیک و رمدی کمک و مشورت گرفت یا دعوت کرد که بازی رو تست کنن و نظراتشون رو بگن (یه همچین چیزی).
لیک های ۲۰۲۲ رو دیدی؟ اونجا شوتینگ مشخصه چقدر خوبه و تغییر کرده نسبت به عناوین قبلی شون. تازه اونا همگی بیلد پری الفا هستن.
در مورد توسعه هم پست قبل گذاشتم خود مدیرعامل رمدی گفته ، راکستار تیم هایی به رمدی اعزام کرده که رو توسعه نظارت دارند که کیفیت مد نظر راکستار رعایت بشه. عین حرف مدیرعامل رمدی هست از خودم چیزی نگفتم
 
  • Like
Reactions: .Amirone
اونو که خودشون بلدن چیو و چجور به روز کنند و اوجش را تو GTA 6 خواهیم دید ولی حرف من اینه که وقتی مکس پین ۳ شوتینگ و گیم‌پلیش هنوز در بالاترین سطحه ، چرا باید نظارتی رو رمدی نداشته باشه؟ رمدی تو کنترل و الن ویک ۲ شوتینگ بسیار متوسطی داشت.
نظارت راکستار هم صرفا به عنوان ناشر نیست و کاملا رو توسعه بازی هم دخالت دارند.


الان منظورت منم؟ :)) اصلا راکستار دفاع کردن داره اخه. برو خدا روزیت رو جای دیگه حواله کنه. من اگر حرفی زدم در برابر هیترهای مثل تو بود وگرنه عملکرد راکستار مشخصه نیازی به دفاع نداره.
برادر کدوم هیتر ؟ با کی کار داری اصلا؟ چرا دشمن فرضی درست میکنی برا خودت؟ یا کلا فکر میکنی خودت صلاحیت نظر دادن در مورد این شرکت رو داری؟ یه بنده خدایی بود اینجا میکامی میکرد ۲۴ ساعت باعث شده بود حال ملت از میکامی بهم بخوره. دقیقا همون نقش رو برا راکستاری داری.
 
لیک های ۲۰۲۲ رو دیدی؟ اونجا شوتینگ مشخصه چقدر خوبه و تغییر کرده نسبت به عناوین قبلی شون. تازه اونا همگی بیلد پری الفا هستن.
در مورد توسعه هم پست قبل گذاشتم خود مدیرعامل رمدی گفته ، راکستار تیم هایی به رمدی اعزام کرده که رو توسعه نظارت دارند که کیفیت مد نظر راکستار رعایت بشه. عین حرف مدیرعامل رمدی هست از خودم چیزی نگفتم
GTA6 اصلا فوق العاده ولی بزار بیاد و بعد سند و مدرکش کن.
نه من اونموقع که داشتی لیکهای GTA 6 رو لینک مستقیم میکردی و شیر میکردی و تبلیغ که همه ببینن و غیر مستقیم تو بدبختی و ضرری که هکر به راکستار زد سهیم بودی هیچکدوم از لیکها رو ندیدم.
همون موقع هم تو اون تاپیک به خودت گفتم که کارت اشتباست.

ولی اینکه الان برای راکستار تریگر میشی عجیبه.
==============

از طرفی آقا من گفتم شما از خودت گفتی؟
عجبا.
کامنت نخوندن رو دیده بودم ولی متصور شدنش حتما برای مرحله بعدیه.

من میگم نظارت ناشر روی استودیوها یه امر طبیعیه.
همه این کار رو میکنن.

اینکه تصور میکنی تیم راکستار میره مثلا در مورد شوتینگ میگه اینجا رو فلان کن و بیسار کن اشتباست.
همچین کاری رو نمیکنن.
جز اینکه کلا پروژه همکاری باشه و یه تیم 24ای تو رمدی باشن که خب اینطور نیست.

ناشر به خودش اجازه نمیده که تو این موارد جزئی ورود کنه و بخواد مثلا اصلاحی انجام بده.
پروژه رو میسپارن و مرحله به مرحله نمایشها رو میبینن ، راضی بودن اکی میدن و نبودن میگن بیشتر روی بازی کار کنین.

این مسائل مربوط میشه به تهیه کننده ها ، تیم های کارگردانی و... که مستقیم بالا سر پروژه هستن و حضور دارن.

بخش شوتینگ این ریمیکها خوب باشه کار رمدیه و اگه بد باشه هم باز کار رمدیه.
 
آخرین ویرایش:
من میگم نظارت ناشر روی استودیوها یه امر طبیعیه.
همه این کار رو میکنن.
عزیز من شما انگار پستای منو نمیخونی. صرفا نقش ناشر نداره. دیگه حرف مدیرعامل رمدی رو به چه زبونی برات ترجمه کنم تا متوجه بشی؟ :D
نمیدونم چرا برات عجبیه ولی طرز کار راکستار اینه که کاملا تو پروژه ها حتی اگه برون سپاری باشه دخالت میکنه. همونطور که برای LA Noire هم راکستار لیدز کاملا با تیم باندی همکاری میکردن با اینکه انجین کاملا از تیم باندی بود‌.
اینکه تصور میکنی تیم راکستار میره مثلا در مورد شوتینگ میگه اینجا رو فلان کن و بیسار کن اشتباست.
همچین کاری رو نمیکنن.
جز اینکه کلا پروژه همکاری باشه و یه تیم 24ای تو رمدی باشن که خب اینطور نیست.

ناشر به خودش اجازه نمیده که تو این موارد جزئی ورود کنه و بخواد مثلا اصلاحی انجام بده.
پروژه رو میسپارن و مرحله به مرحله نمایشها رو میبینن ، راضی بودن اکی میدن و نبودن میگن بیشتر روی بازی کار کنین.

این مسائل مربوط میشه به تهیه کننده ها ، تیم های کارگردانی و... که مستقیم بالا سر پروژه هستن و حضور دارن.

بخش شوتینگ این ریمیکها خوب باشه کار رمدیه و اگه بد باشه هم باز کار رمدیه.
دقیقا میاد میگه شوتینگ رو اینکار یا اونکار بکن. رمدی اینجا فقط پیمانکار هست و راکستار کارفرما. کدنویسی با رمدی ولی بیلد ها همگی برای راکستار ارسال میشه تا تایید کنه .
ای پی و مالکیت معنوی مدلها از خودشونه چطور میشه رو کیفیت پروژه دخالت نظر ندن اخه. حتی انتخاب بازیگر هم با راکستاره. حالا بعدا که اطلاعات بیشتر بیاد بیشتر متوجه این موضوع میشی
 
چه زود سه سال گذشت... اینم مثل بقیه بازیهای جدید بعد سه سال هنوز تکلیفش مشخص نیست.
کی اینهمه انتظار تموم میشه مشخص نیست.
کاش بتونن از هوش مصنوعی تو بخشی از پیشبرد ساخت بازیها استفاده کنن... البته بخشیش نه همه ش. چون اینطوری اول نسل بازی آنونس میشه ته اون نسل یا نسل بعد میرسه دستمون... عین مسافرت های فضایی داره میشه زمان ساخت بازیها...
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or