Multi Platform Max Payne 1&2 Remake

سازنده
Remedy
تاریخ انتشار
TBA
ناشر
Remedy
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S
۲۰۲۲۰۴۰۷_۲۱۲۴۵۷.jpg



ریمیک دو قسمت اول مکس پین در راه کنسول های نسل نهمی و PC

اکانت توییتری رمدی اینترتینمنت، رسما اعلام کرد که با همکاری راکستار، ریمیک مکس پین ۱ و ۲ را عرضه خواهد کرد.

سازنده: Remedy
تاریخ انتشار: TBA
ناشر: Rockstar Games
پلتفرم‌ها: PC,PlayStation 5, Xbox Series X|S

توضیحات بیشتر:
گفته شده که بودجه بازی توسط Rockstar Games تامین میشه و بازی در مرحله کانسپت به سر میبره

بازی با انجین Northlight توسعه داده خواهد شد؛ از این انجین برای ساخت Quantum Break و Control استفاده شده.


ابعاد این پروژه برای رمدی به مانند یک بازی AAA است.

بازی بصورت باندل منتشر خواهد شد.

همچنین بازی برای PS5 و Xbox Series X/S و PC در تاریخی نامعلوم منتشر خواهد شد.

View attachment 251339

اولین واکنش راکستار

"سم هوزر" رییس راکستار گیمز:

"هنگامی که دوستان قدیمی ما در Remedy برای Remake نسخه های اصلی مکس پین به ما مراجعه کردند ما بسیار هیجان زده شدیم. ما از طرفداران بزرگ پروژه های رمدی در این چندسال هستیم و منتظر این ریمیک ها خواهیم بود"
 
آخرین ویرایش:
صد در صد یک ریمیک خشک و خالی نیست یعنی با توجه به استانداردهای الان نمیتونه یه ریمیک ساده باشه.
احتمالا یه جورایی بازی رو ریبوت کنن و مراحل و داستان و شخصیت به بازی اضافه کنن و یه سری المان رو ازش حذف کنن.



Sent from my SM-G955F using Tapatalk
 
خب تاپیک را با یه خبر و اطلاعات جالب آپ کنم
رمدی دنبال یه Narrative Lead برای کار بر روی پروژه ریمیک Max Payne 1&2 هستش

IMG_20230203_154342_329.jpg

یه فان فکت در مورد بازی Max Payne 1 هم بگم که برادران هاوسر در ساخت Max Payne 1 نقش داشتند . دن هاوسر به عنوان نویسنده و سم هاوسر به عنوان تهیه کننده اجرایی

IMG_20230203_154948_183.jpg

IMG_20230203_154948_204.jpg



و در نهایت یکی از زیباترین Intro های تاریخ گیم

View attachment VID_20230203_155033_578.mp4

قراره تاریخ دوباره قراره تکرار بشه و ما این لوگوها را دوباره کنار هم ببینیم 🔥🔥
 
بنظرم این بازی واسه رمدی خیلی خیلی ارزشمنده و قطعا تمام تلاششونو برای تحویل یه ریمیک عالی انجام میدن
فقط کاش یه دستی روی نسخه سوم هم میکشیدن و امیدوارم نسخه های بعدی هم ببینیم
 
  • Like
Reactions: .:HO3IN:.
IMG_20250501_160104_439.jpg

ترو ویرتالا مدیرعامل رمدی :

انتشار تریلر‌ها و تاریخ عرضه بازی Max Payne Remake برعهده راکستار است
به گفته رمدی، بازی Max Payne Remake توسط راکستار منتشر خواهد شد و تمامی مارکتینگ و غیره آن برعهده راکستار است و رمدی نقشی نخواهد داشت

Max Payne Remake Trailer Release Up To Rockstar Says Remedy CEO - RockstarINTEL

ویرتالا در جلسه سرمایه داری در پاسخ به یک سؤال درباره ریمیک مکس پین ۱ و ۲ که "آیا امسال اولین تریلر یا تیزر ریمیک مکس پین ۱ و ۲ رو می‌بینیم؟"

اینگونه جواب داد:
"ریمیک مکس پین قراره توسط راک‌استار گیمز منتشر بشه و همه ارتباطات و مارکتینگ دست اونا هست و ما هیچ نظری درباره‌ش نمی‌دیم."

پ.ن:
از سال‌ها پیش می‌دونستیم که راک‌استار هزینه ساخت و انتشار این بازی رو کاملاً به عهده داره، ولی این اولین باره که می‌شنویم خود راک‌استار قراره بازاریابی رو هم خودش انجام بده، نه رمدی. این که چی و کی قراره از این پروژه بازسازی ببینیم، کاملاً به تصمیم راک‌استار بستگی داره. همون‌طور که می‌دونیم، اونا معمولاً خیلی کم حرف می‌زنن.با توجه به این که GTA 6 امسال عرضه می‌شه و ریمیک مکس پین هم باید سال ۲۰۲۶ بیاد، ممکنه تا وقتی GTA 6 عرضه نشده، تریلری از مکس پین نبینیم.

البته این فقط یه حدسه، چون پیش‌بینی کارای راک‌استار واقعاً سخته.فکرشو بکنید، توی یه بازه ۱۲ ماهه، راک‌استار هم GTA 6 رو عرضه می‌کنه، هم ریمیک مکس پین ۱ و ۲ رو.
این بازه زمانی برای دو عرضه بازی، بعد از تقریباً یه دهه کم‌کاری خیلی خوبه.
 
آخرین ویرایش:
صدای جادویی مک کافری رو میخوان چیکار کنن بالاخره؟! مکس پین بدون صدای ایشون اصلا مکس پین نیست.
واقعا بزرگترین دغدغه همینه . شاید با AI اوکی کننند.
مشکل بعدی بنظرم اینه که کلا رمدی شوتینگ بازیاش یجوریه امیدوارم راکستار رو پروژه نظارت کامل داشته باشه که از نظر کیفی در بالاترین سطح باشه
 
  • Smile
  • Like
Reactions: uriel and m.d.makan
واقعا بزرگترین دغدغه همینه . شاید با AI اوکی کننند.
مشکل بعدی بنظرم اینه که کلا رمدی شوتینگ بازیاش یجوریه امیدوارم راکستار رو پروژه نظارت کامل داشته باشه که از نظر کیفی در بالاترین سطح باشه
انصافا راکستار اول خودش باید یه فکری برای شوتینگ بازیهای خودش داشته باشه.
نمیگم شرایط رمدی خیلی بهتره ولی تو این مورد اگه قراره کسی نظارت کنه بهتره که ناظر از بیرون بیارن :D

البته امروزه دیگه اینطور نیست.
دیگه از بتسدا از لحاظ فنی فسیل تر که نداریم.
استارفیلد رو طوری شوتینگش رو ساختن که همه اوایل فکر میکردن از Id اومدن کمکشون که در آخر گفتن این بخش کار خودمون بوده.

آدمهای درست رو که بیارن سر پروژه و پول خرج کنن هم گان پلی خفنی میشه تو هر بازی داشت و هم انیمیشنهای اسلحه درجه یک.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or