PlayStation Marvel’s Spider-Man 2

سازنده
Insomniac Games
تاریخ انتشار
20 October
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 5
پیام مدیریت:

هر گونه ترول، بحث مقایسه ای، اسپویل داستانی و پست سونی vs مایکروسافت = بن مستقیم از بازی سنتر


144918_23IMG-1130.jpeg.jpg

اخرین اطلاعات:

* آقای برایان اینتیهار Creative Director و رایان اسمیت کارگردان بازی هستند
* قابل بازی بودن پیتر پارکر و مایلز مورالز تایید گردید
* اسپایدرمن 2 یک عنوان ماجراجویی تک نفره می باشد
* شخصیت ونوم توسط تونی تاد صداگذاری شده است
*در بخش OW بازی و به لطف قدرت PS5، می توان آزادانه بین پیتر و مایلز سوئیچ کنید
* نقشه ی این نسخه، حدود دو برابر نسخه قبلی هستش
کوئینز و بروکلین به بازی اضافه شدن که متفاوت از منهتنن
* بر اساس آخرین اخبار رسیده از سمت پلی استیشن، تاریخ عرضه ی بازی برابر است با 20 اکتبر 2023، برابر با 28 مهر 1402


اطلاعات جدید از کامیک کان:

◾ شخصیت J Jonah Jameson در بازی حضور دارد و مری جین برای وی کار می‌کند
◾ داستان بازی به 9 الی 10 ماه بعد از نسخه مایلز مورالز بر میگرده و مایلز وارد دانشگاه شده
◾ به گفته ی توسعه‌دهندگان ، داستان بازی دارای عواطف انسانی و تاریکی است
◾ دوال سنس و پلیت‌های ویژه ی بازی به صورت جداگانه قابل خریداری هستند
◾ قدرت های جدید پیتر یعنی Spider-Arms و Symbiote، روش های جدید Insomniac برای بهبود کامبت بازی است
◾ مایلز می‌تواند از دو شکل BioElectric Venom در هر مبارزه استفاده کند
ترکیب این توانایی ها با گجت شخصیت ها مانند Web Grabber منجر به Comboهای هیجان انگیزی می‌شود
◾ می‌توانید Coney Island را در بازی اکسپلور کنید و یکی از راه های اکسپلور آن، Web Wings است
به گفته توسعه‌دهندگان، این بازی فرصت عالی بود تا Web Wings را وارد آن کنند و Traversal نسخه اول که هسته اصلی گیم‌پلی Marvel’s Spider-Man بود را با این ویژگی ارتقا دهند
◾ ونوم از نظر قدرت و ظاهر برای طرفداران آشنا خواهد بود اما داستان منحصر به فردی دارد که طرفداران را هیجان‌زده می‌کند
ونوم از کمیک ها الهام گرفته شده اما اینسامنیاک المان های خود برای پرداخت و ساخت این شخصیت را نیز به آن اضافه کرده
آنها به دنبال تعادلی برای مایع و جامد نشان دادن ونوم بودند و از این نظر توانستند وی را همزمان هم قدرتمند و ترسناک نشان دهند
◾ اینسامنیاک همچنین اعلام کرد که به کار بر روی بازی تا زمان عرضه ادامه خواهد داد و گرافیک بیش از بیش ارتقا پیدا می‌کند

در ابتدای داستان، پیتر و مایلز با زندگی شخصی خودشون دست و پنجه نرم می‌کنن
مایلز در تلاشه که زمانی رو برای واسه نوشتن مقاله ورودی به دانشگاه پیدا کنه اما به خاطر کاری که بهش مشغوله (اسپایدرمن بودن) دائم به تعویق میفته
از طرفی پیتر نیز به دنبال پول برای پرداخت بدهی خانه زن عموی مِی هست و نمی‌خواد که اون رو بفروشه، چون اون خانه واسش بسیار مهمه
درست به مانند مایلز، پیتر نیز در تلاشه که (و شکست می‌خوره) تعادل رو بین مسئولیت هاش و زندگی شخصیش بر قرار کنه
ام جی نیز به دنبال این هست که در وام مسکن به پیتر کمک کنه اما جی جونا جیمسون برگشته و از تمامی افراد کار می‌کشه...
از این رو قهرمانان داستان به دو راهی سختی رسیدن و آینده‌ای مبهم و تصمیم‌های سختی پیش روی آنهاست

IMG_20230721_055905_536.jpg
▪︎¤¤▪︎¤¤▪︎¤¤▪︎

2023_07_21_06.02.44_copy_1080x590.jpg
Marvel's Spider-Man 2 - Official Story Trailer | Comic Con 2023
LINK

▪︎¤¤▪︎¤¤▪︎¤¤▪︎
20210912_022134_copy_432x246.jpg
marvel’s spider-man 2 - PlayStation showcase 2021 : Reveal Trailer | PS5
YouTube

🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹



🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹
 
آخرین ویرایش:
منم بازی رو تموم کردم

بازی از هر نظر عالی بود و به نظرم داستان بازی قوی ترین بخشش بود و خیلی خوب از تمام پتانسیل کارکترا استفاده شده بود.

اپنینگ بازی خیلی خوبه همون‌طور کم بقیه گفتن قشنگ حس و حال باس های GoW رو میده! اما اصل جذابیت بازی با اضافه شدن سیمبیوت و ability های مختلف تازه شروع میشه و خودش رو نشون میده. اوجش هم واسه من Concussion Burst و Venom Surge هست که دومی قشنگ حس Unstoppable بودن رو منتقل میکنه!

از اواسط داستان بازی پشت سر هم باس فایت داره و یکی از اون یکی خفن تر! اون بخش کوتاهی که با ونوم بازی میکنیم حقیقتا دیگه تهشه! :D


در بحث Traversal یکی از هوشمندانه ترین تصمیمایی که اینسامنیاک گرفته اضافه کردن گلاید هست به نظرم. دیگه بعد از ۳ نسخه، گشت و گذار به صورت عادی ممکنه تا حدودی خسته کننده بشه که به لطف اضافه شدن گلاید (مخصوصا با اپگریدهای Dash و Jump) چرخیدن تو شهر همچنان لذت بخشه.

درخصوص suit ها هم باید واقعا از اینسامنیاک تشکر کرد که این همه لباس رو با بالاترین کیفیت داخل بازی گذاشته به طوری که هر ۵ دقیقه یه لباس باز میشه. هر سازنده ی دیگه بود مطمئنا نصف اینا رو جداگونه می‌فروخت. در مورد انتخاب لباس ها و حتی رنگ ها هم خیلی عالی عمل کردن، از قدیمی ترین و ناشناخته ترین لباسا تا جدیدترینا مثل لباس کلاسیک انتهای No Way Home و حتی کاستومای جدید تو کامیکا مثل Superior و King in Black تو بازی هست! حتی یه کاستوم معروف مثل نسخه‌ی کلاسیک Black Suit که انتهای بازی آنلاک میشه، یه رنگ داره که مثل Animated Series سایه قرمز/آبی پیدا می‌کنه!! :x

95ffd60779e8220b0d8628c6fbedc40e.jpg

درخصوص شماره بعدی مطمئنا Goblin یکی از ویلن های اصلی هست با توجه به اشاره نورمن به G-Serum. اما مورد دیگه ای که برام جالب بود تیز کردن Cindy Moon تو پایان بازی بود. واسه کسایی که نمی‌دونن ایشون تو کامیکا به عنوان Silk شناخته میشه و توسط همون عنکبوتی که پیتر رو نیش میزنه قدرت هاشو بدست میاره. بعید نیست قبل از شماره سوم یه اکسپنشن به سبک مایلز مورالز واسه سیلک بدن!

Silk_Vol_3_1_Textless.jpg
 
آقا اینقد نیاین بگین تموم کردین ما استرس میگیریم 😁 اصلا نمیخوام قبول کنم که تموم میشه

بازی تو اکثر جهات خودش و فراتر از خودش شاهکاره
تنوع و طراحی مراحل اصلی تو یک لول جدیدیه به معنای واقعی … همشون به اندازه کافی اکشن ، سینمایی ، خلاقانه ، متنوع و همه چی تمومن به هیچ عنوان اجازه نمیده بازی از ریتم بیفته
من که رو کوآلیتی بازی میکنم برام عجیبه چرا شهر با این اتمسفر و شلوغی و سرعت بالای گشت و گذار و کمبت بازی اصلا فریم ریتش اذیتم نمیکنه
برای تعریف و تمجید از نکات مثبت بازی خیلی جای نوشتن و صحبت هست

فقط سرجمع میشه گفت اینسامنیاک یک جواهر واقعیه …
 
این مرحله شهر بازیش عجب چیزیه آدم دوس نداشت تموم شه این مرحله اینقدر گرافیک و همه چی عالی بود :D
تا آخر بازی چند ساعت مونده ؟
 
  • Like
Reactions: ArMaN458
این مرحله شهر بازیش عجب چیزیه آدم دوس نداشت تموم شه این مرحله اینقدر گرافیک و همه چی عالی بود :D
تا آخر بازی چند ساعت مونده ؟
حدود ۱۵ ساعت تا پایان مراحل داستانی برات مونده. ولی سعی کن ماموریت های فرعی را هم میانش بری.
من هنوز بعد از ۴۰ ساعت بازی تازه ۸۷ درصد شدم هنوز یه کم دیگه مونده
 
آقا اینقد نیاین بگین تموم کردین ما استرس میگیریم 😁 اصلا نمیخوام قبول کنم که تموم میشه

بازی تو اکثر جهات خودش و فراتر از خودش شاهکاره
تنوع و طراحی مراحل اصلی تو یک لول جدیدیه به معنای واقعی … همشون به اندازه کافی اکشن ، سینمایی ، خلاقانه ، متنوع و همه چی تمومن به هیچ عنوان اجازه نمیده بازی از ریتم بیفته
من که رو کوآلیتی بازی میکنم برام عجیبه چرا شهر با این اتمسفر و شلوغی و سرعت بالای گشت و گذار و کمبت بازی اصلا فریم ریتش اذیتم نمیکنه
برای تعریف و تمجید از نکات مثبت بازی خیلی جای نوشتن و صحبت هست

فقط سرجمع میشه گفت اینسامنیاک یک جواهر واقعیه …
چون اشاره کردی من پریروز بازی رو پلات کردم ولی نگفتم تموم کردم! دلیلش اینه که برخی عناوین تموم نمی شن و هر از گاهی دوس داری بشینی دوباره بازیشون کنی، اسپایدرمن اینسامنیاک دقیقا برای من چنین حکمی داره و لوگوش کنار عناوین جدیدتر حتی بعد از گذشت سال هر از گاهی دیده می شه. در مورد اینکه می گی چرا انقدر زود تموم می کنید، واقعیت اینه که ما زود تمومش نمی کنیم، بازی حکم سیمبیوت داره و وقتی دربر می گیرت خلاصی ازش دوشوار می شه! این عنوان جوری میخکوبت می کنه پای کنسول که گذر زمان رو متوجه نمی شی، مگه اینکه با چک و لگد از پای کنسول بتونن جدات کنن که اونم در حد دقایقی جوابه! برخلاف عناوین دیگه که مجال می دن، بازی از هر لحاظ چنان خوفناکه که اجازه سرخاروندن بهت نمی ده
 
اوپنینگ بازی عالی بود و این نسخه خیلی بیشتر از قبلی حس انحصاری های پلی استیشن رو میده چقدر هم خوب از قابلیت های PS5 استفاده کردن.
مکانیک های Traversal بازی عسله لامثب :D رو دستش نیست. مبارزه ها هم از Miles Morales داینامیک تر شده
خیلی نرفتم ولی فکر می کنم یکی از نقطه قوت های بولد بازی داستانش باشه و یه چیز خفنی مثل آرکام سیتی باشه
 
چون اشاره کردی من پریروز بازی رو پلات کردم ولی نگفتم تموم کردم! دلیلش اینه که برخی عناوین تموم نمی شن و هر از گاهی دوس داری بشینی دوباره بازیشون کنی، اسپایدرمن اینسامنیاک دقیقا برای من چنین حکمی داره و لوگوش کنار عناوین جدیدتر حتی بعد از گذشت سال هر از گاهی دیده می شه. در مورد اینکه می گی چرا انقدر زود تموم می کنید، واقعیت اینه که ما زود تمومش نمی کنیم، بازی حکم سیمبیوت داره و وقتی دربر می گیرت خلاصی ازش دوشوار می شه! این عنوان جوری میخکوبت می کنه پای کنسول که گذر زمان رو متوجه نمی شی، مگه اینکه با چک و لگد از پای کنسول بتونن جدات کنن که اونم در حد دقایقی جوابه! برخلاف عناوین دیگه که مجال می دن، بازی از هر لحاظ چنان خوفناکه که اجازه سرخاروندن بهت نمی ده
دقیقا این چیزی که گفتی رو کاملا قبول دارم
چیزی که در حقیقت ما همیشه از انحصاری های سونی تجربه می کنیم همین توصیف بود 🔥
 
دوستانی که بازی رو تموم کردن، مری جین طورایی داره تنه به تنه الی می زنه، البته در نسخه اول هم مرحله داشت ولی اینجا با داشتن Stun Gun یک سری ابیلیتی منحصر به فرد در اختیار گرفته که پتانسیل تبدیل شدنش به یکی از کارکترهای قابل بازی در نسخه آتی رو بیش از پیش بیشتر می کنه
 
اينكه اول بازى بعد اونهمه داستان و درگيرى يه تيكه يه ديالوگ داريم كه ميگه بايد برگردم مدرسه خيلى جالب بود :D
خيلى قشنگ شروع شده،يه ٣-٤ ساعتى پبشروى كردم ديگه رفتم رو الن ويك ٢ :D چشمام داره ميسوزه ولى در بهترين حالت٢ هفته زمان دارم هر دو تا رو تموم كنم.8-|
 
  • Like
Reactions: SiminSecret
بالاخره بازی رو ۱۰۰٪‌ کردم و... چه کرده اینسامنیاک! واقعاً دمشون گرم و با اینکه انتظارم از بازی بالا بود، ولی حتی از چیزی که فکر می‌کردم هم بهتر بود از تک‌تک جهات.
گیم‌پلی که یکی از بهترین و مفرح‌ترین تجربه‌های ممکن هست و همون‌طور که قبلاً هم گفتم، به نظرم باید خیلی بیشتر از اینا از اینسامنیاک برای طراحی همچین مکانیزم‌های تار انداختن و گشت و گذار توی شهر تقدیر و تشکر کرد. مکانیزم جدید گلاید هم فوق‌العاده از آب در اومده، در حدی که بعضی وقت‌ها دلم برای تارهای کلاسیک می‌سوخت که استفاده‌م ازشون کمتر از قبل شده. :D مبارزات هم کیفیت به شدت بالایی دارن و ترکیب قدرت‌های مختلف به آدم امکان انجام هر کاری رو می‌ده. اضافه شدن سگ و عقاب و اینا (البته به شکل رُباتیک!) هم ایده خوبی بود و خوشم اومد ازشون.
نحوه استفاده از قابلیت‌های دوال‌سنس هم عالیه و جزو بهترین‌های PS5. از لرزش‌های مختلفی که داره و خیلی خوب حس و حال صحنه رو به آدم منتقل می‌کنه و تریگرها هم قشنگ حس شکستن رو توی بعضی جاها می‌دن، تا مثلاً صدای Venom که از توی کنترلر شنیده می‌شه.
در مورد گرافیک واقعاً نیاز به توضیح خاصی نیست و بعید می‌دونم بازی‌های زیادی داشته باشیم که در این ابعاد و عظمت، همچین گرافیکی ارائه بدن. موسیقی هم در کنار تم اصلی قشنگی که داره، دو تا تم معرکه داره که یکی برای Kraven هست و یکی هم هری و واقعاً سیر نمی‌شدم از شنیدن این‌ها.
چند تا دونه عکس هم بذاریم. :D

148629_23Marvel-s-Spider-Man-2-20231029085951.jpg



------------------------
در مورد داستان و شخصیت‌ها خیلی صحبت دارم که دیگه می‌ره توی اسپویلر:

خب از ناامیدکننده‌ترین بخش بازی شروع کنم که چیزی نبود به جز Mysterio. این شخصیت خیلی پتانسیل داشت و می‌شد باهاش کارهایی شبیه Scarecrow توی سری Batman: Arkham کرد، ولی چیکار کردن؟ کلهم یه مشت بخش‌های چالشی که هی توی دو دقیقه فلان کار رو بکن و ضربه نخور و... :| یعنی واقعاً غصه خوردم که Mysterio این‌طوری بود و با اینکه حداقل پایانش بد نبود، ولی این شخصیت اصلاً در حدی نبود که انتظار داشتم.
ایشالا توی قسمت بعدی جبران کنن، ولی ۳ امتیاز از بازی کم کردم به خاطر این قضیه. البته خیلی طول نکشید که ۴ امتیاز اضافه کردم به خاطر Lizard! :D الله اکبر از این همه جلال و شکوه! کلاً این بخش‌های مربوط به Lizard انقدر طوفانی بود که نصف بازی یه طرف و این قسمت‌ها یه طرف! حالت مرموز و ترسناک داشت، باس‌فایت خفن داشت، تعقیب و گریز محشر و سینمایی وسط شهر داشت، حتی استاد رو توی روپوش پزشکی کلاسیکش هم نشون دادن تا طرفدارهای Spider-Man کلی ذوق و شوق کنن! :D

ecb629_23Marvel-s-Spider-Man-2-20231027095608.jpg


75f629_23sad.jpg


f2d829_23Marvel-s-Spider-Man-2-20231028113029.jpg


Kraven هم شخصیت خیلی جالبی داشت و از نوع طراحی و ابعاد(!) و مدل صحبت کردن، تا انگیزه‌ها و... خوب از آب در اومده بود. طعم قدرت و عظمت ایشون رو هم می‌شد خیلی زود چشید و قبل از اینکه خودمون مستقیم باهاش درگیر بشیم، زد یه لشکر از ویلین‌های معروف Spider-Man رو شهید کرد. :( بنده خدا چه پایان فجیعی هم داشت و اصلاً فکر نمی‌کردم توی یه بازی این مدلی، Venom کله‌ی یه نفر رو قورت بده! :-"
و اما حضرت Venom که... رسماً و شرعاً کاری با این شخصیت کردن که حجت بر مسلمین تمام شد! :D خود طراحی خیلی شبیه نمونه کلاسیک بود، ولی با ابعاد عظیم‌تر که حس خیلی خفنی بهش می‌داد. تونی تاد هم به عنوان صداپیشه غوغا کرده بود و انقدر خوب بود که دوست داشتم خیلی بیشتر از اینا صحبت می‌کرد. رفتارهای وحشیانه و حرکات دیوانه‌وارش (یا مثلاً بال در آوردن!) عالی از آب در اومده بود و هم توی کاتسین‌ها خیلی خوب بود و هم توی باس‌فایت، یکی از بهترین‌های این سال‌ها رو رقم زد.
یعنی واقعاً اونجایی که کنترل ایشون رو به دست می‌گیریم، جزو لحظات فراموش‌نشدنی این سال‌هاست و یکی از بهترین نمونه‌ها در این زمینه که بازیساز قصد داره برای لحظاتی کنترل یه شخصیت فوق قدرتمند رو به بازیکن بسپاره که عشق و حال کنه.
بخش‌های پیتر پارکرِ خبیث هم خیلی خوب بود و اتمسفرش حرف نداشت! کلاً اتمسفر بعضی از بخش‌های بازی به شدت سنگین بود و کم مونده بود بزنه تو ژانر وحشت! :D

373a29_23Marvel-s-Spider-Man-2-20231029081001.jpg




----------
چقدر هم بازی سورپرایز داشت! توی خواب هم نمی‌دیدم که سر و کله Scream توی بازی پیدا بشه، اون هم در قالب مری جین! یا مثلاً اون مأموریت آتیشی یه جوری بود که هی می‌گفتم این مسخره‌بازی‌ها چیه و آخرش مشخص شد پیش‌نمایش Carnage برای نسخه بعدی بوده! :D همین‌طور Chameleon که مأموریت باحالی داشت و از یه جایی به بعد کم‌کم احساس می‌کردم اون باشه و آخرش از راه رسید. و جالب‌تر از همه Cindy Moon که توی بخش پایانی از پشت نشونش دادن و خیلی سورپرایز خفنی بود.
یکی دیگه از بخش‌های متفاوت هم ایفای نقش هیلی بود. :D خیلی خوب تونسته بودن وسط هیاهو و سر و صدای بقیه بخش‌ها، لحظاتی کنترل یه آدم کم‌شنوا رو به دست بازیکن بسپارن و ایده باحالی بود، مخصوصاً با اون شکلک‌هایی که توی ذهن هیلی از افکار خودش و بقیه دیده می‌شد.

195829_23Marvel-s-Spider-Man-2-20231029125507.jpg


راستی این عنکبوت‌ها هم خیلی بامزه بودن و پایان ماجرا هم یه دفعه عجیب و غریب شد و در حالی که فکر می‌کردم به گوئن ختم بشه، زد تو فاز میگل اوهارا! :D


----------
واقعاً دم اینسامنیاک گرم که نه‌تنها یه بازی محشر و درجه یک ساخت، بلکه باز هم سراغ Green Goblin نرفت و گذاشتش برای نسخه بعدی. واقعاً چیز کمی نیست و نورمن آزبورن/Green Goblin از قدیم دشمن کلاسیک و اصلی پیتر پارکر/Spider-Man بوده. مثل این می‌مونه که Batman: Arkham Asylum/City/Origins رو بدون حضور Joker می‌ساختن و تازه توی Batman: Arkham Knight می‌اومد. :D
حالا باید دید چه برنامه‌ای براش دارن. با اینکه هری هم توی کمیک‌ها تبدیل به Green Goblin می‌شه، ولی من ترجیح می‌دم توی بازی بعدی همون نورمن تبدیل به این ویلین بشه. هری بنده خدا دیگه توی این نسخه با Venom به فنا رفت و پاره پوره شد و از طرفی هم تقابل دوباره پیتر/مری جین با هری خبیث، یه ذره تکراری می‌شه. ولی اگه نورمن به دلایلی تبدیل به Green Goblin بشه (مثلاً هری بمیره و این بخواد انتقام بگیره، یا در اثر یه اتفاقی اون ماده رو به جای هری به نورمن تزریق کنن و مثلاً بخواد قبلش روی خودش تست کنه)، به نظرم جالب‌تر می‌شه.
با اینکه نورمن توی دنیای اینسامنیاک هم مثل بقیه جاها آدم سالمی نیست، ولی عشق و علاقه‌ش به پسرش خیلی خوب توی بازی روایت می‌شه و بعضی جاها بنده خدا خیلی گناه داشت. یه لحظاتی از جنونش رو هم توی این نسخه دیدیم که اتاق رو داشت منهدم می‌کرد و ترکیب این جنون با حال و هوای Green Goblin چیز باحالی می‌شه.
---------
112729_23Marvel-s-Spider-Man-2-20231027101527.jpg




6b8b29_23Marvel-s-Spider-Man-2-20231029074231.jpg

---------
در باب توجه به جزئیات، مثلاً این موش مظلوم رو شاید خیلی‌ها اصلاً نبینن یا اگه ببینن هم مثل من مرض ندارن که روش زوم کنن، ولی همچین کیفیتی توی یه بازی اپن‌ورلد داره:

1e2529_23Marvel-s-Spider-Man-2-20231029125216.jpg


یا مثلاً در مورد ریزه‌کاری‌ها، توی یکی از لوکیشن‌های بازی به این کفش‌ها برخورد کردم که توشون جوراب بود! :D

46e629_23Marvel-s-Spider-Man-2-20231027195857.jpg


همین‌طور مثلاً جزئیات داخل یه اتوبوس که هیچ بازیکنی قرار نیست داخلش بره، ولی من الکی رفتم ببینم چه خبره و...

fe4f29_23Marvel-s-Spider-Man-2-20231029143702.jpg

---------
در مجموع تجربه فوق‌العاده‌ای بود و واقعاً لذت بردم ازش.
به پایان آمد این دفتر *** حکایت همچنان باقی‌ست در فصل پایانی به روایت دکتر اتو اکتاویس! :D

9fb329_23Marvel-s-Spider-Man-2-20231029181316.jpg
 
یکی از تکنیک هایی که اینسامنیاک از مایلز مورالز تا الان روش مانور داده اسکن4D برای جزییات بیشتر و همچنین ظرافت موهاست. در اسکرین شات هایی که گرفتم و مربوط به گیم پلیه مشهوده. با سرعت مفتضح نت تونستم همین چند تا اسکرین شات دم دستی رو با کیفیت بالا آپلود کنم. سایت واترمارک میندازه
یک کارکتر معرفی شده بازی داره که حس مورتال کامبت رو القا می کنه، ادبون نمی دونم بازی رو انجام داده یا نه، ولی واکنشش موقع مبارزات این کارکتر باید جالب باشه
این دوتا اسکرین شات اسپویل خاصی ندارن، دوس داشتید می تونید ببینید
بازی رو تموم نکردید اسپویل رو باز نکنید
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or