Multi Platform Marathon

سازنده
Bungie
ناشر
Bungie
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S
انتشار در September 23, 2025
Screenshot 2025-04-07 075500.jpg

........... yvbu0rzr.png ...........
Steam .. PS5 .. Xbox
Marathon
عنوان علمی-تخیلی و PvP در سبک استخراج و بقا، اثر جدیدی است از Bungie، سازندگان افسانه‌ ای Halo و Destiny است. شما در نقش یک Runner ظاهر می‌ شوید؛ مزدوری سایبر تیک که برای بقا و ثروت قدم به دل ناشناخته‌ ها می‌ گذارد.
تا سال ۲۸۵۰، فناوری شبیه‌ سازی این امکان را فراهم کرده که انسان‌ ها بتوانند با اطمینان کامل، هوشیاری خود را بین بدن اصلی و بدن‌ های مصنوعی جا به‌ جا کنند و دوباره بازگردند.
یک کشتی ارواح عظیم در مدار پایین یک مستعمره گمشده در تاو ستی IV شناور است. ۳۰٬۰۰۰ نفر از ساکنان این سیاره بی‌ هیچ ردی ناپدید شده اند.
سیگنال‌ هایی ناشناخته از وجود آثار مرموز، هوش مصنوعی‌ های خاموش‌ شده، و گنجینه‌ هایی فراتر از تصور خبر می‌ دهند.
شما یک Runner هستید ، قدم در ناشناخته‌ ها می‌ گذارید، در نبردی برای شهرت... و رسوایی.
اما
کدام‌ یک از شما نام خود را بر ستارگان حک خواهد کرد؟
در Marathon راه‌ های زیادی برای شخصی‌ سازی سبک بازی شما وجود خواهد داشت . از سلاح‌ ها، ایمپلنت‌ ها، ارتقاء ها، و آیتم‌ های مصرفی گرفته تا خود Runnerها.

1fc8a347536014b530ca80cd37467f5e9714bcc3.jpg ss_c59353997e7484e4dbc89121f1c6c01dd6364c40.1920x1080.jpg ae716f1a8f609a44458d88e2b9b7e055c1dec768.jpg

Runner‌ای که انتخاب می‌ کنید، پایه و اساس چیدمان تجهیزات (Loadout) شما خواهد بود و نقش تعیین‌ کننده‌ ای در نحوه‌ بازی‌ شما دارد.
Runner های معرفی شده و قابلیت های آن ها:
1000002898.jpg
1000003073.jpg

[.] تریلر رونمایی بازی در رویداد پلی استیشن
[.] تریلر گیم پلی بازی
[.] تریلر گیم پلی به همراه توضیح سازندگان

[.] ویدیو تجربه بازی توسط سازندگان محتوا
[.] تریلر سینماتیک بازی
[.] 15 دقیقه گیم پلی بازی

goliath-aerial-desktop-large.jpg
ss_2ca283961b4b50f75606143dff163ba2e4cdf945.1920x1080.jpg ss_d5ca958d5e2eab53f0b612f28f4476e7cccc5db4.1920x1080.jpg ss_bab3f60effe34ed0ae16682d695a494b9c20b125.1920x1080.jpg ss_ff94903fdf4002468809cd176309c03e49bfb0bd.1920x1080.jpg ss_e8d579ad7202667d41837ec36bbe19c160a1feb7.1920x1080.jpg
 
آخرین ویرایش:
اینکه تو ای فروم اقد جدی راجع بش بحث میشه برام سوال شد. شمام صرفا تئورتیکال بحث میکنید یا واقعا اینترنتتون یجوریه که میشه آنلاین بازی کرد :D ؟
من یه اعتقادی دارم ک بازی آنلاین برا خارجیاست، من اعصاب پولادین و صبر و حوصلش ندارم با نوسان پینگ و دیسکانکت شدن سر کله بزنم (با اینکه خیلی ام علاقه دارم و مسابقات eSport گاهی میبینم).

البته یه بدی دیگه ام دارن زمان مورد نیازشونه، بازی آنلاین باید حداقل ۲۰۰/۳۰۰ ساعت زمان بذاری تا بشه گفت درست تجربه شده، تایمی که میشه داخلش ۱۰ تا بازی سینگل پلیر متنوع ر تموم کرد.
 
اگر از بحث گیم‌پلی و گان‌پلی و مواردی از این دست که بانجی به واسطه سابقه درخشانش، در این زمینه‌ها استاده بگذریم، آرت استایل بازی شمشیر دو لبه است به نظرم! از یک طرف به قول بعضی از دوستان، عمر اینجور آرت استایل‌ها از گرافیک فوتوریلیستیک بیشتره و در گذر سال‌ها، دیرتر کهنه میشه؛ ولی از اون ور به خاطر رنگ‌بندی محدود و طراحی به شدت مینی‌مالیستی، خیلی زود تکراری و در چشم مخاطب یکنواخت میشه و این واسه یه بازی شوتر آنلاین که بخش زیادی از جذابیتش وابسته به طراحی بصری و معماری mapهای اونه و قراره هزاران ساعت بی‌وقفه گیمر رو پای خودش بنشونه، پاشنه آشیل محسوب میشه.
 
خودشون خیلی رک می گن بازی برا مخاطب عام نیست و همه پسند نخواهد بود
View attachment 375002

اصن اکسترکنش شوتر همینه دیگه. حتی بین بازیای PvP هم خاص حساب میشه. بازم ریسک بزرگی کردن به نظرم اونم تو بازار فعلی و این فضای سنگین و سمی. ولی خب ازون‌ور اسم بانجی هم میتونه نقش مهمی داشته باشه تو موفقیتشون. همین الانم یه نگاه به فضای مجازی بندازی قشنگ اون فضای سمی رو به وضوح میشه دید. ترسناکه واقعا که با ۴تا نمایش آلفا چه داستانی درست کردن این موجودات مجازی.
 
بازی تو 4 سال و با بیش از 300 کارمند ساخته شده...
1000003101.jpg
‌.
.
از بعد از تعدیل ها حساب کنیم تازه بانجی شده 850 نفر...
و با توجه به اینکه اکسپنشن عظیم دیگه ای هم برا دستینی 2 ساخته نخواهد شد...صرفا اپدیت ها و ایونت ها و محتواهای کوتاه در آینده رو خواهد داشت بعیده بیش از 100تا 200 نفر روی دستینی مونده باشن...یحتمل غیر اون بازی گوفی MOBA اینا یه پروژه بزرگ دیگه در دست ساخت دارند!
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: m.a.t and He!n3ger
بازی تو 4 سال و با بیش از 300 کارمند ساخته شده...
View attachment 375011
‌.
.
از بعد از تعدیل ها حساب کنیم تازه بانجی شده 850 نفر...
و با توجه به اینکه اکشپنشن عظیم دیگه ای هم برا دستینی 2 ساخته نخواهد شد...صرفا اپدیت ها و ایونت ها و محتواهای کوتاه در آینده رو خواهد داشت بعیده بیش از 100تا 200 نفر روی دستینی مونده باشن...یحتمل غیر اون بازی گوفی MOBA اینا یه پروژه بزرگ دیگه در دست ساخت دارند!
MOBA رو که سونی داد به استودیوی جیسون بلاندل، پروژه داخلی بانجی احتمالا چیز دیگه ایه
 
  • Like
Reactions: noctis-sm3
MOBA رو که سونی داد به استودیوی جیسون بلاندل، پروژه داخلی بانجی احتمالا چیز دیگه ایه
چند وقت پیش یه ارت از مانیتور یکی برداشته بودن...می گفتن بازی بازی جیسون بلاندل هست...یه شوتر سای فای ریلستیک بود...
Jason Blundell Is Heading A New Studio At Sony To Work On A New Sci-Fi Action Game With Bungie, It's Claimed
حالا نمی دونم این همون MOBA هست یا اون بازی گوفی... که کد نیم Gummy Bear داشت
1000003102.png
1000003104.jpg
 
اصن اکسترکنش شوتر همینه دیگه. حتی بین بازیای PvP هم خاص حساب میشه. بازم ریسک بزرگی کردن به نظرم اونم تو بازار فعلی و این فضای سنگین و سمی. ولی خب ازون‌ور اسم بانجی هم میتونه نقش مهمی داشته باشه تو موفقیتشون. همین الانم یه نگاه به فضای مجازی بندازی قشنگ اون فضای سمی رو به وضوح میشه دید. ترسناکه واقعا که با ۴تا نمایش آلفا چه داستانی درست کردن این موجودات مجازی.
چون واقعا هرچی نشون دادن جالب نبوده متأسفانه از آرت استایل تا ui و کلا همه‌ چیز بازی اصلا جالب نیستش فقط وضعیت ui بازی تو پست بالایی خود شما مشخص هست بعد از اون تو ژانری که معمولا بازی موفق خیلی کم داره واقعا با یک نگاه میشه دید که الان تو خود همین سبک N تا بازی عرضه شده در چند سال اخیر اما‌ کلا ۲ تاش پلیر داره.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or