AghaReza
کاربر سایت
به نظر من خیلی اشتباه میکنی. شما اگه kill.Switch رو بازی کرده باشی میدونی که سیستم کاورش خیلی خیلی خوب طراحی شده بود و فکر کنم اولین بازی بود که گیم پلی بر اساس کاور گرفتن بود و blind fire داشت ولی به جز کاور بقیه ی بازی اصلا چیزه جالبی نبود.خلق این سیستم چیز پیچیده ای نیست که اسمشو نوآوری بزاریم، چون هم تو فیلم ها زیاده و هم در اصول نظامی کاربرد زیادی داره، ویژگی اصلی اینه که این سیستم درست و خوش دست طراحی بشه، و چون تو Gears Of War این سیستم خیلی کارآمد و روان طراحی شده بود و مبنای اصلی Combat ش این بود اکثریت با دیدن کاور یاد Gears Of War می افتن.
به نظر من گیرز به این خاطر معروف شد که اولین بازی بود که این سیستم رو تو یک بازی استفاده کرد که از لحاظ های دیگه هم بازیه خوبی بود و باعث شد همه بازی کننش.