شایعه Kotaku از عرضه PS4.5 می‌گوید

Hazmat

7th Day
عضو تحریریه
Feb 2, 2013
1,167
نام
میلاد
وبسایت «Kotaku» (کوتاکو) اخیرا ادعا کرده‌است که از منبعی آگاه شنیده که سونی قصد عرضه «PS4.5» را خواهد داشت. در ادامه با بازی‌سنتر همراه شوید.

chlcgnyumtpc0l5rkd4l.png


بر طبق اداعای کوتاکو، کمپانی سونی قصد دارد تا ورژن جدیدی از PS4 را عرضه کند که دارای قدرت گرافیکی بیشتر خواهد بود و توانایی اجرای بازی‌ها با رزولوشن 4K را خواهد داشت.
البته منبع آگاه چیزی در مورد کاربران فعلی PS4 نگفته‌است که آیا قادر خواهند بود با خرید قعطه‌ای خاص قدرت پردازشی کنسول خود را افزایش دهند یا خیر، هرچند این‌طور به نظر می‌رسد که سونی در حال صحبت با توسعه‌دهندگان است.
بر طبق صحبت‌هایی که بین سونی و توسعه‌دهندگان رد و بدل شده‌است، PS4.5 در بخش GPU آپگرید را تجربه کرده که شامل ساپورت دو قابلیت اجرا بازی‌ها در رزولوشن 4K و همچنین منبع پردازشی بیشتر جهت بهبود اجرا عناوینی که از PlayStation VR استفاده می‌کنند، می‌شود.
در حال حاضر PS4 قادر است تا تصاویر و ویدیوهایی با رزولوشن 4K را پخش کند ولی توانایی اجرای بازی‌ها با این کیفیت تصویری را دارا نیست. با GPU جدید ممکن است که که حق انتخاب دومی به سازندگان برای برگزیدن رزولوشن بهتر، افکت‌های بیشتر یا ویژگی‌های گرافیکی که باعث بهتر شدن ظاهر اثر می‌شوند، داده شود.
اکنون تعداد افرادی که درباره PS4 قدرتمندتر می‌دانند محدود است. کوتاکو ابتدا خبر را از یک منبع قابل اعتماد می‌شنود، ولی خیلی زود منابع دو برابر می‌شوند. یکی از منابع به کوتاکو گفته‌است که احتمالا این کنسول امسال منتشر نخواهد شد.
ظاهرا PS4.5 تنها نخواهد بود، چرا که اخیرا صحبت‌هایی نیز پیرامون آپگرید Xbox One به گوش می‌رسد.
باید منتظر ماند و دید که ادعای کوتاکو تا چه اندازه به حقیقت نزدیک خواهد بود.
 

wii baz

کاربر سایت
Dec 20, 2015
732
حدس من اینه که این دستگاه رو فقط برای بازی های psvr ساختن.

هر چند خدس شما از باقی موارد که ارتقا سخت افزاری هستن منطقی تره ولی با توجه به اینکه هنوز VR عرضه نشده و بازخوردها مشخص نیستن این کار هم به نوعی حماقت هست که سونی بیاد به خاطر محصولی که هنوز مشخص نیست بازارش چه جوری باشه یه کنسول قوی تر بده!
 

wii baz

کاربر سایت
Dec 20, 2015
732
من یک ماه که ps4 گرفتم یعنی رفت تو پاچم :cry::astonished::nomouth::triumph:

نه دوست عزیز و از بازی کردن لذت ببر و به حاشیه ها توجه نکن!

کلی بازی تا حالا عرضه شده که ارزش بازی کردن داره و کلی بازی هم قراره عرضه بشه و مطمئن باش اینقدر بازی برای PS4 اومده و خواهد اومد که هیچ وقت از خریدش پشیمون نشی!

این شایعات هم از اسمش مشخصه و به فرض هم که سونی بخواد یه همچین کاری بکنه چند سالی زمان میبره و تا بخواد معرفی کنه و عرضه بشه و بازار پیدا کنه نسل تموم شده!
 

Ezio96

کاربر سایت
Sep 30, 2014
445
نام
رامين
اقا من میخوام ps4 بخرم بخرم یا نه ؟
منطقی جواب بدید

نه ، شما هر پولی داری روی PC سرمایه گذاری کن مطمئن باش ps4 گرون تر از PC درمیاد در مجموع
مهمترین سود ps4 همین بحث پشتیبانی خوب و طولانی مدت بود که گویا دیگه وجود نداره
همین vr رو برای PC هم گفتن میاد


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

wii baz

کاربر سایت
Dec 20, 2015
732
اقا من میخوام ps4 بخرم بخرم یا نه ؟
منطقی جواب بدید

اگه اهل بازی با کنسول هستی قطعا PS4 و Xbox One هر دوشون ارزش خرید دارن و باید ببینی با عناوین کدوم کنسول بیشتر حال میکنی و بری سراغ اون کنسول!
تعداد بازی های PS4 اینقدر زیاده که حتی کسانی که با شروع نسل رفتن سراغ PS4 هنوز یه سری از عناوین هست که تجربش نکردن!(البته بحث هزینه ها هم تاثیر داره)
از طرفی تا یه شایعه میاد که قرار نیست به واقعیت تبدیل بشه و خیلی حساس نباش و چیزی که در حال حاضر وجود داره مهم هست نه شایعات بی ارزش!

اونم این شایعه که زیادی غیر منطقی به نظر میرسه و هیچ جوره نمیشه قبولش کرد!
 
  • Like
Reactions: hrm

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,005
نام
آریا
دیگه وقتی وال استریت ژورنال هم خبر رو منتشر کنه، یعنی تمومه! :|
کل بازی ها یه طرف، GT یه طرف! اینا همیشه باید تکنولوژی های مختلف سونی رو نمایش بدن و نسل قبل سراغ 3D و PS Eye و رزولوشن بالاتر از 900p و ... رفتن، این نسل هم PSVR و احتمالاً رزولوشن بالاتر از 1080p توی کنسول جدید.
همین طوری هم باید کلی دعا میکردیم که این نسل یه بازی بدون مشکل تحویل بدن، ولی الآن دیگه باید دو برابر نذر کنیم. بعید نیست این بی خبری های GTS هم به خاطر همین قضیه باشه و دوستان فعلاً مشغول عشق و حال با PS4.5 باشن و بعدش از بالا و پایین بازی بزنن تا نسخه PS4 هم جور بشه. نسخه PS4 هم از نظر فریم ریت و چیزهای دیگه مشکل داشته باشه، میگن بیشتر پول خرج کنین و تجربه واقعی بازی رو روی PS4.5 بچشین و لذت ببرین!
 

Hamid Payne

کاربر سایت
Jun 29, 2012
3,703
نام
حمیدرضا
اگر این اتفاق بیوفته که دیگه میشه گفت 100% میوفته باعث میشه که استاندارد سازنده ها تغییر کنه، دیگه PS4 و XO نیست، تو این نسل که تا حالا افتضاح های بی سابقه ای از نظر تکنیکی عرضه شدند، تو شرایطی که دیگه اولویت PS4 و XO نباشه میتونه حتی بدتر بشه، به این فکر کنید که سازنده ها رو کنسول قدرتمندتر کار کنند و با PS4 مثل برخوردی که همیشه با PC داشتند، رفتار کنند. گذشته از این شاید مهم ترین ویژگی کنسول همیشه این بوده که با یه سخت افزار ثابت باعث میشده چندین سال استانداردها تغییر نکنه، سازنده ها چندین سال مجبور به استفاده از همون کنسول با همون سخت افزار بودند با عرضه کنسوال قدرتمندتر همه اینها میره زیر سوال، اصلا ایده جالبی نیست، اما عرضه این کنسول شاید اثباتی باشه بر نزدیک شدن به دوران انقراض کنسول های کلاسیک، منظور همون عرضه کنسول با سخت افزار ثابت و اجبار سازنده ها برای پشتیابنی ازش تا چند سال هست.
من PS4 ندارم اما نمیشه منکر این شد که سونی جزء بزرگی از این صنعت هست و تغییر اساسی تو برنامه های این شرکت باعث تغییر تو صنعت بازی و پلتفرم های دیگه میشه، من همچنان امیدوارم این شایعه ها حقیقت نداشته باشه چون سخت میشه با تغییر هماهنگ شد.
 

Ezio96

کاربر سایت
Sep 30, 2014
445
نام
رامين
، اما عرضه این کنسول شاید اثباتی باشه بر نزدیک شدن به دوران انقراض کنسول های کلاسیک، منظور همون عرضه کنسول با سخت افزار ثابت و اجبار سازنده ها برای پشتیابنی ازش تا چند سال هست.
.

خسته نباشه سونی، اون وقت دیگه کنسول به چه درد میخوره، همون PC خیلی بهتره هر چند وقت یکبار ارتقای جزئی یا کلی میدیم راحت تره


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
  • Like
Reactions: tom71

RezaRazeR

کاربر سایت
Feb 4, 2008
2,432
نام
Reza
چیزی که واضحه دیگه مدل عرضه ی کنسول ها بکل تغییر میکنه اگر بعد ps4.5/ps4k کنسول دیگه ای عرضه بشه اصلا !
با این سرعت پیشرفت تکنولوژی دیگه واقعا ۶-۷ سال بین هر نسل خنده داره،فکرش رو بکنید سخت افزار گوشی شما از کنسولتون قوی تر باشه !
در کل تا حالا هیچ وقت به این اندازه هیجان زده نبودم تو عمر گیمینگم،بشدت منتظر E3 هستم اگر قبل از اون معرفی نکنند.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر