Kojima : بازی MGS5 یک شبیه ساز واقعی مخفی کاری است

A.R.A.$.H

کاربر سایت
20130624_metal_gear_solid_5.jpg



پس از رقابت در E3 آقای Hideo Kojima بر روی بازی خود یعنی Metal Gear Solid 5 بیش از پیش کار خواهد کرد که خودشان آن را یک شبیه ساز واقعی تر مخفی کاری می دانند.
آقای کوجیما مصاحبه ای با وبسایت 4Gamer داشته اند که توسط DualShockers ترجمه شده و گفته اند که مدت زمان زیادی است که بر روی محیط دهه 1980 بازی کار میکند و در میان سخنانشان به مخفی کاری در Metal Gear Solid 5 اشاراتی کرده اند :
"دیگر قضیه این نیست که به دنبال قوانین بازی پیش بروید.شما می توانید تا مقصد پیاده بروید یا سوار خودرو شوید.در شب نگهبانان کمتر هستند اما شما به روشن کردن چراغ هایتان سریعتر لو خواهید رفت.البته در روز نیز تعداد نگهبانان مسلما بیشتر است.من فکر میکنم تعریف شبیه ساز واقعی مخفی کاری درست باشد.در بازی های گذشته گیمرها می دانستند منتظر چه چیزهای در بازی باشند مثلا یک بشکه حامی مواد منفجره یک طرف،یک دیوار سست در طرف دیگر و غیره . مانند یک خانه خالی از سکنه می باشد.اما الان هوا و زمان تغییر می کند.می خواهم این بازی به میلیون ها گیمر اجازه دهد به میلیون ها روش پیشروی کنند"
همچنان آقای Kojima نیز اشاراتی به بازی های رقیب در دنیا کرده اند :
"من فکر میکردم بازی ما بازخورد خوبی داشته است اما پس از دیدن بازی The Division ساخته Ubisoft باید بیشتر از قبل هم حتی کار کرد"
Metal Gear Solid 5 در سال 2014 برای PlayStation 3, PlayStation 4, Xbox 360 و Xbox One منتشر خواهد شد.

VG247
 
دیگه منظور اصلی کوجیما رو نه من میدونم نه شما. بر اساس چیزی که گفته داریم صحبت میکنیم.
قیاستون هم اصلا درست نیست. اگر تو Forza هم ماشین با 130 تا سرعت سر پیچ مثل هلو بپیچه، اون هم شبیه ساز نیست. اینجا هم همین. وفتی اسنیک 100ها کیلو (حالا از فاکتور حجم صرف نظر میکنیم) اسلحه و مهمات با خودش توی Inventoryـیش (جیب هم نه!) حمل میکنه که توی گیم پلی هم استفاده میشه و فقط تزیینی نیست، این به هیچ وجه شبیه سازی مخفی کاری حساب نمیشه. مگر اینکه همون طور که گفتم، این مواردش حذف بشه و اسنیک هم مثل همه افراد عادی، دو تا اسلحه و 4 تا گجت همراه خودش داشته باشه.
منم فکر کوجیما رو نخوندم دارم از رو حرفش میگم:d تماشاچی ها توی یه شبیه ساز ریسینگ همون قدر واقعیه که حمل کردن انبار مهمات توی جیب تو یه شبیه ساز مخفی کاری! مخفی کاری که به تعداد اسلحه ها ربطی نداره!
در ضمن اگر تو mgs pw دقت کرده باشید اسنیک حداکثر میتونه دو تا(در بهترین camo 3 تا!) اسلحه حمل کنه فکر میکنم این قسمت هم باید اینطوری باشه
اگه اینطوری باشه باید اینم حذف کنه چون بازی رو از واقعیت خیلی دور کرده:
 
کلا برای من یکی که تجربه شده از حرفای کوجیما هیچ گونه نتیجه گیری نکنم :d چون هرچی هم آدم روی حرفای این جناب فکر کنه و به نتیجه منطقی برسه آخرش کوجیما یه کاری میکنه که آدم از نتیجه گیری منطقی خودش پشیمون بشه ! :d
 
به نظر من میشه با یه حالت (مثل Ranger Mode توی Metro: LL که همه چیز رو حذف میکرد) این مشکل رو برطرف کرد. کسایی که دوست دارن، از علامت سوال بگیر تا بشکه براشون وجود داشته باشه، کسایی که دوست ندارن این موارد رو حذف کنن. این جزییات اونقدر بزرگ نیستن که کل گیم پلی بازی رو دچار مشکل بکنن. مهم خود بازی هست که اونقدر شاهکاره که اگه بازی رو به 5 قسمت مساوی تقسیم کنن و هر قسمت رو یه سال بدن بیرون، هر سال GotY میشه.
 
“In the past 15 years, hardware has continued to evolve, but I don’t think the substance of games have evolved as much. In a sense, I’d like to take a step forward. But If I go too far, I may not be able to sell as much in Japan (laughs). Not only the graphics, but I want to increase the quality within the games themselves.”
داره دقیقا به عناصر ژاپنی پسند اشاره میکنه....و اینکه باطار و صلیقه اونها هم از اهمیت فراوانی برخوردار هست.
اگه اینطوری باشه باید اینم حذف کنه چون بازی رو از واقعیت خیلی دور کرده:
این رو میشه توجیه کرد ولی بشکه رو که از جیبش در میاره نه خدییش!:d

- - -ویرایش - - -

کلا برای من یکی که تجربه شده از حرفای کوجیما هیچ گونه نتیجه گیری نکنم :d چون هرچی هم آدم روی حرفای این جناب فکر کنه و به نتیجه منطقی برسه آخرش کوجیما یه کاری میکنه که آدم از نتیجه گیری منطقی خودش پشیمون بشه ! :d
کلا زیاد میحرفه!
یکی این و یکی هم دیوید کیج!:d
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or