PlayStation Killzone: Shadow Fall

سلام بر دوستان

از اخرين نسخه سري KZ دقيقا" 2 سال مي گذره ( در زمان زدن اين تاپيك ) كه KZ3 براي كنسول PS3 بود.
در MEETING سال 2013 كه براي معرفي كنسول نسل بعد سوني يعني PS4 در نظر گرفته شده بود اولين عنوان بزرگي كه براي كنسول معرفي شد چيزي نبود جز KZ : SHADOW FALL

kzsf_ne_2013-02-20_announcing-killzone-shadow-fall_ma.jpg



اقاي اندرو هاوز از سوني از هرمان هالست يكي از موسسين و اعضاي كليدي GUERRILLA GAMES دعوت كرد تا به روي صحنه بيايد و طبق گمانه زني هايي كه پيشتر زده شده بود نسخه بعدي KZ معرفي شد
البته همگان منتظر KZ ايي به پسوند 4 بودند كه اين امر محقق نشد و اين عنوان بيشتر به SPIN OFF ايي از اين سري شباهت دارد
گرافيك در قسمتي كه به صورت زنده از بازي پخش شد بيداد مي كرد و در سطح بالايي قرار داشت و همانطور كه از GG انتظار ميرود با نزديك شدن به روز هاي پاياني ساخت بازي پاي خود را فراتر از مرزهاي فعلي نيز خواهد گذاشت

news_ps4_killzone_shadow_fall_unveiled-13810.jpg







اپديت پست در تاريخ 1391/12/06


خوب دوستان همونطوري كه قول داده بودم يه نقدي بر تريلر منتشر شده بنويسم نقد اماده شد :d

در اين نقد چون ميخوام از لحاظ داستاني هم يه گريز هايي بزنم بايد توجه داشته باشيد خطر اسپويلر KZ3 وجود داره پس اونايي كه دوست ندارن اسپويل بشه براشون نخونن

سال 2381 ! سياره وكتا ! دومين سياره مهم پس از زمين كه طبق اطلاعات يكي از اصلي ترين سياره هاي نظامي است ( دقت كنيد به تعداد سفينه هاي در اسمان وكتا ) وكتا سياره اي بود كه اهالي هگان به ان چشم دوختند اما ISA مخالفت كرد و 1س از حمله نيروهاي هلگان به اين سياره براي تصرف ان با مقاومت شديد رو به رو شدند و پس از وقايع KZ1 و KZ : LIBERATION ( نسخه PSP بازي ) سياره وكتا ازاد شد و پس از ان نيروهاي ISA براي دستگيري ويزاري به هلگان حمله ور شدند و .... !


با گيم پلي و گرافيك شروع مي كنيم تا به بخش داستان برسيم

گيم پلي در KZ همواره از مباحث گرم و داغ بوده است و خواهد بود . امروزه با امدن گيمرهاي نسل جديد كه همه به نوعي فقط اكشن هاي (( بزن بزن )) و (( بكش برو جلو )) را دوست دارند استوديوها و از ان بدتر ناشرين رو به همين نوع از ساخت بازي ها اورده اند به نحوي كه در عرض چند سال تعداد زيادي از IP هاي خوب قديمي ماهيت خود را به كل از دست داده يا دچار تغييرات گوناگون شده اند
KZ نيز از اين قاعده مستثني نيست. عنواني كه سوني براي رويارويي با HALO مايكروسافت علم كرد و هر چند در اغاز چندان موفق نبود اما با KZ2 به عنوان يكي از عناوين مهم PS3 و با كوله باري از تكنيك هاي گرافيكي توانست موفقيت هاي زيادي در چه در كسب جوايز گوناگون از سايت ها و جشنواره ها شد ( اهنگ هاي اين بازي برنده چندين جايزه شده ان )
تا به KZ3 رسيديم كه برخي از دوست داران اين عنوان را با شوك گيم پلي رو به رو كرد
اين شوك به دو بخش مولتي پلير ( كه در واقع فاصله زيادي با مولتي پلير KZ2 داشت ) و چه در بخش سينگل پلير ( كه ان سنگيني و صلابت KZ2 را نداشت ) بر مي گشت
در اينجا به بررسي وقايع نمي پردازيم و به سراغ اصل ماجرا خواهيم رفت

پس از 2 سال شايعه هاي گوناگون بالاخره نسخه بعدي KZ ان هم نه با شماره بلكه با پسوند براي PS4 معرفي شد
گرافيك با توجه به پيشرفت هاي زياد از PS3 به PS4 تغييرات شگرفي كرده ( براي دوستاني كه متوجه اين تغييرات نشده اند توصيه مي كنم كه ويدئويي كه در حال حاضر اكثرا" ان را مشاهده مي كنند - يعني ويدئوي گيم اسپات - را دور بياندازند چرا گه اين ويدئو پرده اي است و به صورت مستقيم ضبط نشده )
تغييرات از نورپردازي ها با حجم بالا , DRAW DISTANCE هاي طولاني عظيم و پر جزييات , بالا رفتن جزييات و همچنين قوي تر شدن تكسچر ها را شامل ميشود تا بالاتر رفتن جزييات دود و اتش كه يكي از مهم ترين عناصر تكنيكي است
صداگذاري در اين نسخه را بايد همانند نسخه هاي قبلي قوي دانست گر چند بايد منتظر فرياد هاي هلگاست ها بود تا دانست كه ايا به اندازه KZ2 اين فرياد ها مو بر بدن ادم سيخ مي كنند يا خير

و اما بحث مهم گيم پلي
اولين نكته در اين قسمت يك اسلحه جديد بود ! اسلحه ايي عجيب كه توانايي بلندتر شدن براي شليك در مسافت هاي طولاني تر را داشت و به جاي گلوله هاي فلزي از ليزر يا چيزي شبيه به ان و تكنولوژي هاي پيچيده استفاده مي كرد اين اسلحه RoF بالايي نيز داشت ولي اسلحه هاي ديگر اين سري همچون STA-52 و M82 معروف نيز در دستان سربازان هلگاست و ISA نيز مشاهده شد
اين اسلحه ميتواند به مانند KZ هاي قبلي جزو اسلحه هاي ويژه و كمياب بازي باشد ( مانند ELECTRICITY GUN و ... )هر چند بايد اين احتمال را ضعيف دانست
مورد بعدي ميراث KZ3 يعني سيستم BRUTAL MELEE ATTACK ها بودند كه در بازي زماني كه كاركتر ما از بالا بر سر سربازي هلگاست فرود امد و با پرتاب چاقو به سمت سرباز ديگر پايان يافت يا در ويدئوي ديگر با شكستن گردن هلگاست ( به مانند KZ3 ! ) همراه بود باشد. اين سيستم به شخصه بيشتر از يك سري صحنه هاي اكشن نيست و همان برخورد از دور با هلگاست ها را بيشتر ترجيه ميدهم !
يكي ديگر از موارد شاخصه سري KZ يعني FP COVER است سنگر گيري به سمت اول شخص ان هم به صورت نيمه چسبنده و نه به مانند سري CoD كه بايدخود با نشستن پشت شنگر از شليك گلول ها در امان مي بوديد بود !
در اين جا بايد از GG تشكر كرد كه اين سيستم را از KZ2 تغيير ان چناني نداده و كل تغييرات به جاذبه هايي مانند ليز خوردن روي زمين و رفتن پشت سنگر منتهي ميشود
مورد ديگر SET PIECE هايي بود كه در بازي گنجانده شده و از اول تريلر با انفجار بمب و در پايان تريلر و كلنجار رفتن با طناب اويزان از سفينه و افراد داخل ان بود ما را هيجان زده تر مي كرد
اصلا" دوست ندارم خاطرات SET PIECE هاي KZ3 ( كه به نظرم از عوامل اصلي تغيير KZ و افت كيفي ان بود ) را دوباره مرور كنم
خاطراتي كه به سوار شدن بر وسيله اي و حمله به دشمن با ميني گان ها ختم ميشد !
اين بار اميدوارم هر بار SP هايي متنوع و جذاب تر شاهد بود ! مسلما" پرواز با يك سفينه در حالي كه از ان به وسيله يك طناب اويزان هستيد و دشمنان ميخواهند شما را از داخل سفينه بكشند بسيار بهتر از نشستن بر روي سفينه هاي ترابري و حمله به يك MAWLR عظيم ان هم فقط با ميني گان است !
اين بار نبايد GG اشتباهات گدشته خود را تكرار كنند زيرا كه اين يك LAUNCH TITLE است
هوش مصنوعي همواره در KZ پيشرو و عالي بوده . از سربازاني كه زخمي مي شدند و فرار مي كردند و ياران شان با شليك به شما فرصت فرار به او مي دادند تا حمله هاي دسته جمعي اما با تراكم منطقه اي كم هم بايد سخن به ميان اورد !
اما اين بار با ديدن همين چند دقيقه نميتوان زياد درباره هوش مصنوعي اين قسمت توضيحاتي داد اما به نظر نويسنده اين بار هم با هوش مصنوعي ايي در حد KZ3 روبه رو خواهيم بود !
يكي ديگر از موارد ديده شده قابليت هاي سرباز بازي بود ! اين قابليت كه به اهسته شدن صحنه در چند ثانيه براي شكار راحت تر هلگاست ها ختم ميشد ! اين قابليت را بايد در خود بازي و به صورت بيشتر بررسي نمود ! ايا اين قابليت بازي را بدتر خواهد كرد يا بهتر فقط در صورت بازي كردن ان ميتوان قدرت اش را فهميد ! به ضخصه با وارد شدن اين مدل شاخصه هاي گيم پلي به يك چنين بازي و IP ايي مخالفم و ان را خلاف هسته گيم پلي ان ميدانم !
در اين مور نيز مطمئنم هستم كه اين تنها قابليت بازي نخواهد بود و قابليت هاي ديگري نيز به زودي معرفي خواهند شد !

%0N/:K/=Ml|/=O/:N/:K/=Ml|/=O/:N/:K/=Ml|/=O/:N/:K/NC/BB اما مهم ترين بخش بررسي نكات داستاني و نكات نهفته در انچه نمايش داده شد ميرسد
ويدئو از جايي شروع ميشود كه سرباز ما به مقر فرماندهاي نيرو هاي نظامي وكتا وارد ميشد او با يك سفينه فرود مي ايد و ايا براي اعلام خبر امده يا فقط براي سر كشي و گرفتن دستورات !
با انفجار مقر قرماندهي نيروهاي نظامي به نظر ميرسيد نيروهاي هلگان ساكن در سياره ميخواهند اتش جنگ ديگري را به راه بيندازند ! سربازان هلگاست از پوشش هايي به مانند پوشش هاي گروه هاي مالتي پلير INFILITRATOR در KZ3 و SABOTEOR در KZ2 را ميداد كه توسط ان ميتوانستند به شكل نيروهاي دشمن در بيايند و اين مي تواند بدان معنا باشد كه هلگاست ها نفوذ زيادي بين زميني ها كرده اند

مهم ترين قسمت داستاني تريلر نمايش داده شده عكس زير است


كيفيت بد عكس مربوط به كامپيوتر بنده است و ربطي به بازي ندارد


اين عكس مهم ترين قسمت را تشكيل ميدهد ! يك اسكنر بدن !!! براي چه ؟! فقط براي تشخيص اسلحه ؟!؟!؟
نه اينطور نيست ! در صورت توجه مي فهميد كه اين يك اسكنر براي شناخت DNA فرد نيز هست و همان عكسي كه در زير قسمت DNA نمايش داده ميشود نيز موردهم ديگري است كه هنوز موفق به كشف ان نشده ام ! اين اسكنر براي شناخت نيرو هاي هلگاست هم مطمئنا" به كار مي رود ولي چگونه هلگاست ها توانسته اند از اين اسكنر ها رد شوند را بايد از دانشمندان هلگاست پرسيد !!!
اما نكته مهم اصلا" اينجا نيست !!!
شما را به يكي از مراحل KZ2 ارجاع ميدهم ! جايي كه قرار بود به نجات كاپيتان نارويل برويم و در نقش دو سرباز هلگاست به پايگاه STAHL نفوذ كنيم ! يكي از نكات مهم KZ3 همانجا بود ! جايي كه نيرو هاي هلگاست از ما اسكنر بدن گرفتند !
در همان لحظات چراغ قسمت اپراتور هاي هلگاست روشن شدن و ان ها در گوش يكديگر پچ پچ كردند !؟ چه موردي در پس پرده بود !؟!؟
يكي ازموارد اين است كه نيروهاي ISA و انسان ها به واسطه 6 ماه و اندي حضور در هلگان و تنفس در جو ان ( موردي كه باعث تغييرات هلگاست ها شد ) خود جهش يافته اند و تبديل به نمونه اي از نژاد هلگاست شده اند !
تنها 4 نفر متشكل از SEV , RICO , NARVIL و شخصيت زن سرباز بازي ( يا شايد هم بيشتر ) از اين نيرو ها به وكتا بازگشته اند ! چه سرنوشتي براي انان رقم خورد ؟ واقعا"چه شد ؟! اكر بگوييم هنوز انسان بوده اند پس چرا اسكنر انان را نشناخت و اگر هلگاست شده اند چگونهه جو وكتا را تحمل كرده اند ؟ يكي از نظريات كم احتمال من اين است كه احتمال دارد همين گروه چند نفره بعدا" سر به شورش گذاشته و ان قسمت هلگاست نشين وكتا را با همراهي باقي مانده هاي هلگاست ها تشكليل داده باشند ! شايد در باس فايت پاياني اين بازي ( همچون KZ2 و نه باس فايت بي معناي KZ3 ) مجبور شويم SEV يا RICO محبوب مان را بكشيم!!!

و اما نظريه دوم درمورد اسكنر !
توطئه !!!
نظريه اي بسيار شاده و حتي بچگانه اما پيچيده و پرقدرت !
همان قسمت پچ پچ اپراتور هاي هلگاست اسكنر و بحث هايي مانند بدل بودن ويزاري كشته در پايان KZ2 و يا سربازاني كه پس از درب اوليه اتاق كار ويزاري ( كه ما انان را نكشته بوديم و شايد براي فاش نكردن رازي فوق سري كشته شده بودند - با تشكر از دوستمان EMPEROR VISARI كه اين نكته را براي من باز كردند - ) و يا نفري كه پس از KZ3 از سفينه پياده مي شود و سربازران به او خوش امد مي گويند اين نظريه را قوي تر مي كند كه همه اينها از جمله دعواي جنگ ORLOCK و STAHL و نابودي هلگان تماما" نقشه ويزاري براي قويتر شدن و شعله ورتر كردن جنگ است !
چرا بايد تعداد بسيار زيادي هلگاست روي وكتا نزديكترين سياره ISA به هلگان كوچ كنند ؟! چرا چون كه هلگان نابود شده ! و اين مي تواند مانند فرستادن بچه گرگ به درون لانه ي مرغ ها باشد تا وقتي كه بچه گرگ بزرگ شد بتواند به شما خدمت كند !
هر چه كه هست مطئمنا" GG از نسخه ي قبل يك مسير معين براي داستان بازي در نظر گرفته و يكي از مهم ترين انها نيز همين ماجراي اسكنر ها و مرگ مشكوك ويزاري و نكته ي چشم هايش است!

مورد بعدي كه شايد ان نيز بسيار مهم باشد در عكس زير نهفته است


كيفيت بد عكس ها ازكامپيوتر بنده بوده و ربطي به بازي ندارد


قسمت هايي كه با دايره هاي قرمز مشخص كرده ام به وضوح نكات را براش ما معين مي كند !
به خصوص قسمت بالايي ان كه شايد كمتر كسي به ان توجه كند !
مجسمه اي عظيم و بزرگ از يك شخص ! و مسلما از يك قهرمان !
قهرمان ملت هلگاست ها كيست ؟!
كسي جز ويزاري كبير ؟!
بله به احتمال فراوان او مجسمه ويزاري است به همان سبكي كه در دموي اغازين KZ3 از او تمثال هايي را ديديم ! اين نشان دهنده ان است كه هر چند هلگاست ها نابود شده اند و سياره خود را از دست داده اند اما هنوز به خود و امپراطورشان وفادارند !
نكته دوم هم در پايين نشان داده شده . پرچم هاي هلگاست ها و حزب ويزاري اين نيز نشان دهنده كينه و تنفر هلگاست ها از انسان هاست . ديوار بين اين دو نيز مطئمنا" باعث كينه ورزي هر چه بيشتر نژاد پرستي و تبعضي نژادي بيشتر بين ان دو شده



دوستان اين اكثر نكاتي بود كه به ذهن من رسيد در صورتي كه چيزي به نظرتون رسيد ميتونيد بگيد تا روش بحث كنيم
به نظر من اين عنوان هم به پاي KZ2 نخواهد رسيد ولي به هر حال به عنوان يك نسخه ديگه از KZ طرفدار ان خواهم بود و از ان دفاع خواهم كرد :)
لطفا" كپي برداري هم نكنيد :)
 
Last edited by a moderator:

NERO 7

سرباز ISA ، سر سپرده‌‌ رادك
کاربر سایت
Apr 10, 2011
4,669
به عنوان يكي از دواتيشه ترين و اصلي ترين فن هاي KZ اصلا" توقع همچين چيزي رو از GG نداشتم
واقعا" افتضاح بود ! عملا" كل گيم پلي اصلي KZ رو زير سوال بردن
حالا درسته كه شخصيت اصلي به احتمال زياد اين بار يه سرباز ساده نيست و يه SHADOW MARSHAL ه اما اين مدل گيم پلي براي KZ جز مزخرف و اشغال چيزي نيست اون از 3 كه همه KZ بازهاي اصيل و نمرات منتقدين و ... متفق القول مي گفتن كه ضعيف و بد بود اينم از نسخه بعدي

اون از اون كند كردن زمان اون هم از اون بات هاي پرنده و ... ! اين MELEE هاش هم كه ايده شون عملا" توي FC3 سوخته !
واقعا" ابهت و كل IP KZ رو زير سوال بردن
 

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
Promethean Vision و Watcher ـه Halo 4 در Killzone !!!. از GG توقع همه چیز رو داشتم جز این.

بابا اینا که توی اون بلک اوپس 2 هم بودن به نحوی :D یه جورایی الان اینا شده مُد توی این سبک عین تیر کمون که یهو همه گیر شد :D
ولی بازی بیشتر از همه چیز یه اسکی از فارکرای 3 ـه تا هر بازی دیگه ای ! :D یه گیم پلی بر پایه ی جنگل و طناب و حرکاتی که توی FC3 دیدیم :|
پ.ن : آها ! این یارو ها که بال بال میزنن توی هوا و شیلد درست میکنن قبل از همه ی اینها توی رزیستنس هم بودن :D
 

ZのMBiE

کاربر سایت
Oct 19, 2009
2,948
نام
SaDegh
به عنوان يكي از دواتيشه ترين و اصلي ترين فن هاي KZ اصلا" توقع همچين چيزي رو از GG نداشتم
واقعا" افتضاح بود ! عملا" كل گيم پلي اصلي KZ رو زير سوال بردن
حالا درسته كه شخصيت اصلي به احتمال زياد اين بار يه سرباز ساده نيست و يه SHADOW MARSHAL ه اما اين مدل گيم پلي براي KZ جز مزخرف و اشغال چيزي نيست اون از 3 كه همه KZ بازهاي اصيل و نمرات منتقدين و ... متفق القول مي گفتن كه ضعيف و بد بود اينم از نسخه بعدي

اون از اون كند كردن زمان اون هم از اون بات هاي پرنده و ... ! اين MELEE هاش هم كه ايده شون عملا" توي FC3 سوخته !
واقعا" ابهت و كل IP KZ رو زير سوال بردن
من گفتم بعد از KZ3 اميدي به اين ip نيست:d GG بايد بره سراغ ip جديد.
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
بابا اینا که توی اون بلک اوپس 2 هم بودن به نحوی :D یه جورایی الان اینا شده مُد توی این سبک عین تیر کمون که یهو همه گیر شد :D
مد شده و به چه نحوری؟ موافقی خودمون رو گول نزنیم؟ :D. اون دوتا موردی که اشاره کردم دقیقاً اصله جنسه و خلافش رو هم نمیتونی ثابت کنید. تنها فرقش اینکه پشرفت وحشتناک سخت افزاری PS4 موجب شده Watcher ابزار پلیر باشه نه دشمن.

تهیه کننده بازی که رسماً یه چیزی خورده بود تو سرش. حرفهاش دقیقاً همینه: بعد از KZ3 ما یه سیاه داغون داشتیم که همه جاش خاکستری قهوه ی بود بعد گفتیم بیاد یه چیزی رنگیتر بسازیم بعد بهترین جا واسه اون کار سیاره وتکا بود جای که اولین KZ توش شکل گرفت".

من هنوز باورم نمیشه این چیزها رو شنیده باشم :D. یعنی چی اخه؟ بازی رنگاوارنگ میخوای برید روی یه ip جدید کار کنید چرا KZ رو بگند میکشید!!.
 

Scαrface

Aspect of Life
کاربر سایت
Jan 17, 2010
3,212
نام
محمد
الکی شلوغش نکنید :D این Drone ـه منو یاد ـه تورِت های Bioshock میندازه . چند تا از بچه های سایت PSU که بازی رو تو E3 بازی کردن میگن یه جورایی مثل بایوشاک شده یعنی یه محیط باز ولی خطی و آزادیه عمل نسبی اینکه چطوری یه گروه از هلگست ها رو بکشید و این یعنی عالیییییییییییی :D
تو تریلر ـه جدید هم یه چیزایی معلوم بود با کمک اون Drone میتونستید تاکتیک هاتون رو عوض کنید . یا به عنوان Shield ازش استفاده کنید یا Shock یا این چیزا .
البته امیدوارم بازی فقط اینطوری نباشه و مراحل شلوغ و تیمی هم داشته باشه ( Epic بودن منظورمه :D )
 

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
مد شده و به چه نحوری؟ موافقی خودمون رو گول نزنیم؟ :D. اون دوتا موردی که اشاره کردم دقیقاً اصله جنسه و خلافش رو هم نمیتونی ثابت کنید. تنها فرقش اینکه پشرفت وحشتناک سخت افزاری PS4 موجب شده Watcher ابزار پلیر باشه نه دشمن.

اینم از اصل جنس :D جوری برات ثابتش کردم که فیثاغورس هم جلوش کم میاره :D



هر چی گشتم نتونستم عکس درست حسابی و در حال کار کردنش رو پیدا کنم اگر خودت بازی رو داری که هیچ ؛ نداری و عکس خواستی بگو از روی صفحه ی تلویزیون برات بگیرم :D حالا دقیق یادم نیست توی 1 و 3 بود یا فقط 3 :D

===
حالا اين Drone ها واقعا چيز خاصي نيست
yahoo_4.gif
اكثر بازي هاي sci fi دارن مثل Borderlands 2 و....
منم همین رو گفتم :D
یه جورایی الان اینا شده مُد توی این سبک عین تیر کمون که یهو همه گیر شد
biggrin1.gif
حالا فریدون خواست بچسبونه به یه مبدا که متاسفانه نشد :D
 
آخرین ویرایش:

مرتضی تاجیک

کاربر سایت
Dec 9, 2010
95
نام
What's It To You
از همون موقع که بعد از kz2 اعتراضات درباره سخت بودن کنترل و گیم پلی بازی شروع شد, مقدمات به ... کشیده شدن گیم پلی شماره های بعدی فراهم شد.
 

NERO 7

سرباز ISA ، سر سپرده‌‌ رادك
کاربر سایت
Apr 10, 2011
4,669
شايد عمق فاجعه رو بايد در صحبت هاي هرمان هالست توي GS STAGE DEMO فهميد
مردك احمق در مياد ميگه ما از عمد دنيا رو رنگارنگ كرديم و... ! يارو در اومد بهش گفت براي چي از KZ2 KZ3 فاصله گرفتيد با اون مدل جو شون در اومد اين طوري گفت

اون چه هم كه من توي اون 10-12 دقيقه ديدم يه فاجعه تمام عيار بود ! به عنوان KZ اصلا" نبايد حساب بشه ! به عنوان يه بازي ديگه خيلي هم خوب ميشد اما به عنوان يه KZ اشغالي بيش نيست
اصلا" روي قابليت هاي يه سرباز مثل SEV توي 2و3 حساب نكنيد ! اين شده يه جورايي RESISTANCE ! باور كنيد اگر رنگ و لعابش رو عوض مي كردن مي گفتن اين R ه فوق العاده ميشد چون همه چي اين قسمت اش هم مثل R3 مي موند فضاي جنگل و ... اش !
هيچ گونه چيز اپيك ايي هم به قول اون دوستمون من نديدم هوش مصنوعي هم شايد از عمد روي EASY داشتن بازي مي كردن اما اون چيزي كه من ديدم در حد شلغم بود و در برابر KZ2 در حد مبارزه با كرم هاي خاكي !
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر