به نظرم بازی 60 فریم شده!
We're aiming for 30fps, both for 3D and standard. 3D is obviously a little bit of an overhead, because you have to render twice.
سایت Kotaku نیز در بخشی از پیش نمایش خود به کنترل بازی اشاره می کند:ما بازخوردهای بسیار زیادی را از کنترل Killzone 2 به دست آوردیم. این که کنترل بازی پاسخگویی مناسبی نداشت و وجود لگ در کنترل امری اجتناب ناپذیر بود. این چیزی است که ما در Killzone 3 دیگر شاهد آن نخواهیم بود و شاهد یک کنترل با پاسخگویی بسیار مناسب خواهیم بود. همچنین ما باید روی نحوه چینش دکمه ها نیز یک بازنگری کلی انجام دهیم زیرا Killzone 3 دارای نکات جدیدی مانند Jetpack خواهد بود که نیاز به یک دکمه عمل کننده دارد. بازیکنان به یک نحوه چینش عادت داده شده بودند و Killzone 2 چیزی متفاوت از ان ها بود. بنابراین آن ها از ما یک کنترل راحت می خواهند، همچنین حق انتخاب های بیشتر برای اینکه خود نحوه چیشن را انتخاب کنند.
Killzone 3's enemies and gameplay may feel familiar
چیزی که مشخص است این است که هسته کنترل بازی فرق محسوسی نکرده است و به قول نویسنده سایت Kotako آنها در قبال کنترل بازی عاقلانه عمل کرده اند و پیشرفت بسیار عالی نسبت به شماره قبل داشته اند.It was a feeling of something old, something new and a game much improved from its predecessor. Control-wise, Killzone 3 felt solid, its controller layout feeling immediately familiar and its aiming, jumping and on-foot movement easy to acclimate to.
warningمنظور از قل دوم من هستم.همه حواستون به کلتون باشه boom headshot:gunner:خوبه!!! فقط امیدوارم که شما ها من و قل دومم رو فراموش نکرده باشید
حسابی حواستون باشه
من با همتون یه خورده حسابایی تو کیلزون دارم که تو شماره 3ش باهاتون صاف می کنم.

چشم قربان.ببخشید فقط خواستم اینجا یه شفاف سازی کرده باشم که یه موقعی که اومدید کیلزون 3 آنلاین بزنید دو قلوها حالتون رو گرفتن ناراحت نشید
مفید هم خواهیم بود عزیزم:book::book:

مگه 2 اش نبود , عزیز !
